ik ook, hoelaat ga je?quote:
ja, zat vanmiddag al op t werk morgen mag ik weer.quote:
Welkom bij de verslaafdenzorgquote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zat vanmiddag al op t werk morgen mag ik weer.
Ikverbaast me echt
Ja ga samen met een vriend van me. Hij is tegelijkertijd begonnen. Dus ben benieuwd.quote:
quote:
ah ik ga eerst na t werk en dan pas etenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uur of half 9 - 9 uur denk ik. Kan het eten goed zakken.
Kan ook idd. Maar mijn vriend moet optijd eten want die moet op dinsdag altijd wegquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah ik ga eerst na t werk en dan pas eten
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijdquote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Quoi het volgende:
Ik mag ook weer morgen. Met de beginnersgroep meelopen, al interviewend - zowel trainert als lopers
Ik denk overigens dat ik vrijdag wél eventjes voor mezelf loop. Zonder dat houd ik het niet uit tot zondag man.
Leuk om weer opbouwende posters te lezen
Start op 6:20?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijd
Grappig, ik heb net mn drukste week achter de rugquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef kepler het volgende:
Drukste trainingsweken voor de marathon zijn begonnen, maar ik heb nu al overal pijntjesZwaartepunt zal het weekend na de CPC liggen, waar ik denk ik 50k in een weekend ga lopen. Daarna afbouwen en consolideren naar de marathon toe
Ik heb er nu al zin in (die marathon dan), tot nu toe beste voorbereiding vergeleken met mn eerdere marathons
Ik ga trouwens weg op marathon-tempo en ga de laatste 5k versnellen (20 sec sneller ofzo per km)quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop morgen en woensdag nog, en dan hou ik mijn benen stil tot aan zondag. Nog even een strategie bepalen in de tussentijd
Mmm vooruit dan maarquote:Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Een ander keertje wil ik je graag op sleeptouw nemen
ja vakantie gooide een beetje mn schema in de war. Dan maar wat schema's combinerenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Grappig, ik heb net mn drukste week achter de rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |