Huh? Ik heb goede schoenen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef YUR het volgende:
[..]
En jij haalt je pijnvrije kilometers niet graag uit goede schoenen?
Klachten komen vooral voor door schoenen die slecht voor jou zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.
Eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klachten komen vooral voor door schoenen die slecht voor jou zijn.
Vanwaar dan de vraag of er pijntjes zijn die te herleiden zijn naar schoenen?quote:
Ik heb nergens last van, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar dat is dus bij iedereen verschillend, die klachten?
Oeh, binnenkort weer eens langs dan. Ik moet een nieuwe lange broekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
Oeh bij de Decathlon zijn een aantal renkleren in de Sale
Last van kuiten zou kunnen betekenen dat je teveel op je voorvoet landt bijvoorbeeld. Ik zou het eerder in je loopstijl en/of opbouw zoeken dan in je schoenen eigenlijk. Al kan je daar ook weer klachten van krijgen. Dat kan je zo echt niet zeggen nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn geen algemeen voorkomende klachten bij slechte schoenen? Jammer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, binnenkort weer eens langs dan. Ik moet een nieuwe lange broek
Okay, thanks!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Last van kuiten zou kunnen betekenen dat je teveel op je voorvoet landt bijvoorbeeld. Ik zou het eerder in je loopstijl en/of opbouw zoeken dan in je schoenen eigenlijk. Al kan je daar ook weer klachten van krijgen. Dat kan je zo echt niet zeggen nee.
Gaaf ja! Gezellig! Wordt een halve Fok-meet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben ik ook bij, samen met vrouwlief, mét VFF's
Ja, zit net te kijken. Of deze:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]¤11,95
http://www.decathlon.nl/tights-running-feel-id_8280374.html
lijken me leuke prijzen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zit net te kijken. Of deze:
http://www.decathlon.nl/l(...)lauw-id_8280379.html
En we kunnen ervoor/erna even langs de Decathlonquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gaaf ja! Gezellig! Wordt een halve Fok-meet!Stream en guard doen ook mee!
In Kerkradequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
En we kunnen ervoor/erna even langs de Decathlon
Als ik je topic in GC lees over je begin met hardlopen vraag ik me af of je wel schoenen hebt laten aanmeten, of dat je gewoon vanuit je minimalistische wandelschoenen direct in dezelfde soort schoenen hardloopschoenen heb gekocht, zonder loopanalyse in een speciaalzaak...quote:
Vochtafdrijvend truitje klinkt echt alsof er irrigatiekanalen doorheen lopen om alle liters vocht te verwerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijken me leuke prijzen.
k gebruik nu gewoon mn hockeybroek, wel met zo'n vochtafdrijvend truitje.
en een jasje.
Hahahahahahhahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vochtafdrijvend truitje klinkt echt alsof er irrigatiekanalen doorheen lopen om alle liters vocht te verwerken
Iemand misschien hersteloefeningen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef Pandaplint het volgende:
Fffuuuu![]()
Iets te fanatiek het hardlopen weer opgepakt. Volgens mij heb ik nu m'n achilles overbelast
Rust lijkt me het beste.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand misschien hersteloefeningen?
Overbelasting is alleen op te lossen door rust.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand misschien hersteloefeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |