abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136768952

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 18-02-2014 23:24:58 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:54:49 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769002
Mag ik in de OP?

1
2
[b]22 juni 2014 - [url=http://halvemarathonroosendaal.nl]Halve Marathon van Roosendaal (Roosendaal)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 10km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136769099
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

:Y
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:59:09 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769154
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:Y
O+ voor jou!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136769379
Cee op je post in het vorige topic, ik voel me echt zo hetzelfde :(
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 14:06:37 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769449
Women's Health NL twittered trouwens nog iets leuks waar we wat aan zouden kunnen hebben ;)

quote:
Krachtoefeningen voor hardlopers: de deadlift

Surprise surprise, hardlopen bestaat uit meer dan alleen je ene voet voor de andere zetten. Door krachtoefeningen in je trainingen toe te voegen word je leniger, bouw je spieren op en verlaag je de kans op blessures. Vandaag oefening 1: de deadlift.

1. Deadlifts

Deze oefening zorgt voor sterke hamstrings (zo tackle jij die heuvels) terwijl je ondertussen je balans uittest.
Houd in beide handen een dumbbell vast en sta rechtop (A) breng nu je gewicht naar één voet. Kom iets naar voren met je bovenlichaam, laat je handen naar beneden hangen en til je vrije been achter je op in een rechte lijn met je bovenlichaam (B). Voor de goede vorm houd je je heupen parallel aan de grond (C). Kom vervolgens rustig terug naar de oude positie en houdt je voet nog even boven de grond. Dit is één herhaling. Je mag tussendoor rust nemen als je het niet redt. Volbreng 10 herhalingen en switch vervolgens van voet voor weer 10 herhalingen.
Bron: http://www.womenshealthma(...)rdlopers-de-deadlift
  zondag 16 februari 2014 @ 14:06:45 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136769453
Top weer Quoi *O* Echt, die CPC ga je ownen. Zelfde uiteraard voor den mossel, ruim 16 km _O_

En GH ook zo'n mooie afstand in een lekker tempo ^O^

Cee, relaaaax. Komt wel goed, maar je moet eerst herstellen. Niet paniekerig doen en toch maar gaan rennen oid. Herstellen en in het ergste geval doe je een stapje terug. Daar is nooit iemand slechter van geworden.

Net een klein climaxloopje gedaan. Ging prima, want O+ nieuwe sloffen O+! Eindelijk echt lekkere hardloopschoenen O+

[ Bericht 4% gewijzigd door GotC op 16-02-2014 14:11:54 ]
pi_136769631
GotC! <3!
  zondag 16 februari 2014 @ 14:14:20 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136769678
He, dat ging lekkerrrrrr!

Hier vlakbij huis een 5-mijler gelopen; de Wombell 5. Start en finish op een kart-baan, is weer eens wat anders. De route liep weer bijna langs ons huis, maar als je met zo'n loopje meedoet, is de verleiding om af te slaan niet zo groot.

Het weer was heerlijk en er waren nog ontzettend veel mensen die zich niet van te voren hadden ingeschreven op komen dagen. Meer dan ze nummers hadden, dus er liepen behoorlijk wat handgeschreven nummers rond! Het was zelf zo druk en zo lang wachten, dat de start een half uur uitgesteld werd. Zo tegen de tijd dat we zouden starten koelde het wel wat af door wat bewolking, maar dat mocht niet deren.

Dan toch eindelijk de start. Op de kart-baan! Daar mochten we eerst anderhalve ronde overheen om het deelnemersveld een beetje te spreiden. En om de afstand mooi op precies 5 mijl te krijgen. Wel leuk zo'n stukje over een circuit, ook al was het natuurlijk maar een klein circuit. Het circuit was natuurlijk vlak, maar ook het eerste stukje door het dorp was nog vrij vlak. Dus de eerste twee kilometer gingen zonder veel moeite. Sommigen gingen wat vlot van start had ik het idee, maar die heb ik maar laten varen, ik wilde me niet voor de heuvel al opblazen.

De volgende twee kilometers werden een stuk zwaarder. Eerst een stevige bult waar je toch aardig moest aanzetten om er nog een beetje tempo in te krijgen. Er waren een aantal mensen die hier al op wandelen overgingen. Gelukkig kennen we de bult omdat die bij ons om de hoek ligt, dus daar heb ik even aangezet om er niet te veel tijd te verliezen. Daarna zou er namelijk toch even een stukje adempauze komen. Maar na een korte adempauze liep ook de 4e kilometer nog geleidelijk omhoog. Het was goed te doen, maar het was wel hard werken.

Nagenoeg precies halverwege waren we op het hoogste punt en kon er weer een beetje vaart gemaakt worden. Eerst een kilometer vrij vlag, maar daarna kwam er een heerlijke afdaling. In de afdaling heb ik een paar mensen in kunnen halen, waaronder een paar van de club die toch vaak wel wat vlotter zijn dan ik. En zo vlogen de 5e en 6e kilometers voorbij.

De laatste twee kilometer was dan weer vrij vlak, eigenlijk hetzelfde als de eerste twee kilometer, maar dan de andere kant op. De zon was ondertussen vol gaan schijnen, dus ik begon het aardig warm te krijgen. Maar het was niet ver meer, dus niet miepen, maar lopen! Ik heb m'n best gedaan om hier het tempo van de afdaling een beetje vol te houden. Dat ging niet vanzelf, maar het was te doen.

Eenmaal terug op de kartbaan moesten we daar nog een vol rondje. Daar heb ik nog net een paar mensen kunnen inhalen, waaronder een oudere man die nogal slofte. Ik had niet het idee dat hij los kwam van de grond, dus het leek meer op snelwandelen. Maar dat was het eigenlijk ook niet. Ik had het idee dat hij zelfs continu twee voeten aan de grond wist te houden. Hoe die man nog zo lang voor me heeft kunnen lopen is me een raadsel!

In de laatste honderd meter kwam er nog wel een lange slungel voorbij gesprint. Die was niet voor te blijven. Een echte eindsprint had ik al niet meer. Die had ik dit keer uitgesmeerd over de laatste twee kilometer. Dus wat dat betreft heb ik het idee dat ik m'n race goed heb opgebouwd.

Resultaat: 43:58 over 8.05 kilometer (5 mijl dus...). Het liep lekker, en het resultaat is er naar! Gemiddeld 5:28/km over zo'n afstand is een flinke verbetering voor me.

Dus... allemaal bekertjes volgens endomondo!

http://www.endomondo.com/workouts/297397752/10882483

*O*

En we kregen ook nog een fleece-muts als aandenken. Is weer eens wat anders!

[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 16-02-2014 14:19:57 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 16 februari 2014 @ 14:20:48 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136769880
Goed bezig Wolf! Dat is nog eens een flink PR ^O^
pi_136769906
Het zou lekker weer worden! In elk geval beter dan gisteren. Maar dat was ook niet zo moeilijk.
Dus we hadden er zin in. 5M race, 2.2km naar de start hobbelen, 2.2km weer terug, en oorspronkelijk zouden we ook nog 6 mijl gaan doen na de race, om de mijlen te maken.

Gelukkig werd ik voor de wekker wakker, dat is altijd beter, maar merkte wel meteen dat m'n teen nog niet helemaal jofel was. Had een blaartje opgelopen vorige week bij de HM, en die is verder wel weg, maar hij is wat gaan ontsteken. En dat doet pijn. Met oog op de rest van de marathontraining al min of meer besloten bij vertrek dat we het bij de race en de km's ernaartoe en terug houden. Liever nu wat km's minder en snel laten genezen dan het (weer!) uit de hand laten lopen.

Aangekomen bij de kartbaan, waar de start was, was het druk! En wat een oranje van de club! Sowieso heel veel 'regulars', maar er zijn ook veel nieuwe leden bij voor wie dit de eerste race was. 10.00uur zou de start zijn, maaaaaar..... er waren zoveel mensen die zich niet vooraf hadden ingeschreven dat de rij om 5 voor 10 voor het inschrijven nog heeeeeeeel lang was. Dus werd de start uitgesteld naar 10.30. De warming-up leek dus wat in de goot te verdwijnen.

Met oog op m'n infectiepuntje en nog wat naweeen van de nekpijn had ik me voorgenomen om wel te zien wat er zou gebeuren. Redelijk naar achteren gestart, maar niet te ver zodat ik ook niet teveel wat langzamere mensen in moest halen. Eigenlijk ben ik precies goed gestart, als ik het zo terug bekijk. Juiste plaats. Een paar meter voor me renden 3 clubgenotes, die me normaal op zich wel relatief voor blijven, maar niet heel veel (althans, 2 van de 3), dus had ter plekke maar besloten om te proberen zoveel mogelijk bij hen aan te haken.

Na anderhalve mijl, op Snape Hill, haalde ik de eerste in. Snape Hill is DE heuvel hier in de buurt, maar aangezien we zo ongeveer op die heuvel wonen hebben we hem 'wel eens' gelopen. Niets nieuws of verrassends dus. Niet minder zwaar, maar je weet wat je te wachten staat en kunt daarop inspelen. Net bovenaan de heuvel werd ik door een andere clubgenote ingehaald. Daar heb ik vervolgens bij aangehaakt en zo hebben we een mijl ofzo samen gelopen, tot we weer echt naar beneden mochten. Clubgenote 2 van het andere groepje liep nog steeds goed in 't zicht. Die clubgenote 2 is eigenlijk een beetje mijn 'doel': die moet ik voor kunnen blijven, vind ik. Maar, ik besloot om het rustigaan op te blijven bouwen. Clubgenote 1 liep daar nog weer een eind voor. Wel continu in zicht (wat voor mij een goed teken was), maar wel echt heel erg buiten bereik. Had in dit stuk erg veel last van m'n schouder. Kon mezelf geen fijne hardloophouding vinden, en ook de teen was wat aan het zeuren, maar ik vond dat ik geen tijd had om daar over te gaan zitten sikkeneuren. Daarbij: hoe sneller ik doorliep, hoe sneller ik er vanaf zou zijn! :')

Langzaam maar zeker liet ik de clubgenote met wie ik op liep achter me en begon ik aan de laatste 2 mijl, nog wat tandjes erbij, dat moest wel kunnen. Zeker toen ik mijn slof-rivaal in 't zicht kreeg en bij hem in de buurt kwam te lopen. Dit is een man van een andere club die snelwandelen nog een paar tandjes heeft opgeschroefd... meer snelsloffen.. zijn voeten komen NIET van de grond af, wat zeker op kiezelasfalt resulteert in een continu schurend geluid. Ook dit was een excuus om nog weer wat bij te zetten om maar bij hem uit de buurt te komen :P en daarmee kwam ik weer wat dichter in de buurt van clubgenote 2.

De laatste mijl was zwaar, maar niet zo zwaar als de laatste 700 meter over de kartbaan. Vlak voor de kartbaan ging ik eindelijk clubgenote 2 voorbij. Ik had op dat moment nog wat tandjes over en zij besloot eerder in te storten. Dus met een duimpje voorbij gestoken en begonnen aan de langste 700m van m'n leven. Er kwam geen einde aan. Ik dacht dat ik over m'n nek ging voor ongeveer 98% van die 700m, maar ik moest en zou doorgaan op dit tempo. Wat heb ik me stuk gelopen. Kwam als een hijgend karrepaard voorbij. Dat moet er echt megacharmant uitgezien (en geklonken) hebben :') :D Maar het resultaat mocht er wezen!

43.10, 5.21min/km. Mijn 5km PB is nog steeds 26.16, gelopen in De Lier, maar vandaag zat ik er maar 2 seconden boven. Belangrijker, echter, is dat ik dus grofweg een zelfde pace nu 3km langer heb vol weten te houden, ondanks een pijnlijke teen en een pijnlijke schouder!! Gelukkig was ik de laaste mijl vooral bezig met overleven waardoor ik niet teveel gedacht heb aan de pijntjes :P Hopelijk volgende keer geen pijntjes meer zodat ik me wat beter op een techniek kan concentreren en meer over heb op de laatste paar honderd meter. Dan moet dat 5K PB er toch wel aan kunnen gaan! *O*

Als aandenken kregen we een mooie hardloopmuts:

Blije eien met blijmakende resultaten!

http://www.endomondo.com/workouts/297397841/881511

En met de 2.22km heen en terug vond ik 't een mooie zondag.
Ja doei.
pi_136770020
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het zou lekker weer worden! In elk geval beter dan gisteren. Maar dat was ook niet zo moeilijk.
Dus we hadden er zin in. 5M race, 2.2km naar de start hobbelen, 2.2km weer terug, en oorspronkelijk zouden we ook nog 6 mijl gaan doen na de race, om de mijlen te maken.

Gelukkig werd ik voor de wekker wakker, dat is altijd beter, maar merkte wel meteen dat m'n teen nog niet helemaal jofel was. Had een blaartje opgelopen vorige week bij de HM, en die is verder wel weg, maar hij is wat gaan ontsteken. En dat doet pijn. Met oog op de rest van de marathontraining al min of meer besloten bij vertrek dat we het bij de race en de km's ernaartoe en terug houden. Liever nu wat km's minder en snel laten genezen dan het (weer!) uit de hand laten lopen.

Aangekomen bij de kartbaan, waar de start was, was het druk! En wat een oranje van de club! Sowieso heel veel 'regulars', maar er zijn ook veel nieuwe leden bij voor wie dit de eerste race was. 10.00uur zou de start zijn, maaaaaar..... er waren zoveel mensen die zich niet vooraf hadden ingeschreven dat de rij om 5 voor 10 voor het inschrijven nog heeeeeeeel lang was. Dus werd de start uitgesteld naar 10.30. De warming-up leek dus wat in de goot te verdwijnen.

Met oog op m'n infectiepuntje en nog wat naweeen van de nekpijn had ik me voorgenomen om wel te zien wat er zou gebeuren. Redelijk naar achteren gestart, maar niet te ver zodat ik ook niet teveel wat langzamere mensen in moest halen. Eigenlijk ben ik precies goed gestart, als ik het zo terug bekijk. Juiste plaats. Een paar meter voor me renden 3 clubgenotes, die me normaal op zich wel relatief voor blijven, maar niet heel veel (althans, 2 van de 3), dus had ter plekke maar besloten om te proberen zoveel mogelijk bij hen aan te haken.

Na anderhalve mijl, op Snape Hill, haalde ik de eerste in. Snape Hill is DE heuvel hier in de buurt, maar aangezien we zo ongeveer op die heuvel wonen hebben we hem 'wel eens' gelopen. Niets nieuws of verrassends dus. Niet minder zwaar, maar je weet wat je te wachten staat en kunt daarop inspelen. Net bovenaan de heuvel werd ik door een andere clubgenote ingehaald. Daar heb ik vervolgens bij aangehaakt en zo hebben we een mijl ofzo samen gelopen, tot we weer echt naar beneden mochten. Clubgenote 2 van het andere groepje liep nog steeds goed in 't zicht. Die clubgenote 2 is eigenlijk een beetje mijn 'doel': die moet ik voor kunnen blijven, vind ik. Maar, ik besloot om het rustigaan op te blijven bouwen. Clubgenote 1 liep daar nog weer een eind voor. Wel continu in zicht (wat voor mij een goed teken was), maar wel echt heel erg buiten bereik. Had in dit stuk erg veel last van m'n schouder. Kon mezelf geen fijne hardloophouding vinden, en ook de teen was wat aan het zeuren, maar ik vond dat ik geen tijd had om daar over te gaan zitten sikkeneuren. Daarbij: hoe sneller ik doorliep, hoe sneller ik er vanaf zou zijn! :')

Langzaam maar zeker liet ik de clubgenote met wie ik op liep achter me en begon ik aan de laatste 2 mijl, nog wat tandjes erbij, dat moest wel kunnen. Zeker toen ik mijn slof-rivaal in 't zicht kreeg en bij hem in de buurt kwam te lopen. Dit is een man van een andere club die snelwandelen nog een paar tandjes heeft opgeschroefd... meer snelsloffen.. zijn voeten komen NIET van de grond af, wat zeker op kiezelasfalt resulteert in een continu schurend geluid. Ook dit was een excuus om nog weer wat bij te zetten om maar bij hem uit de buurt te komen :P en daarmee kwam ik weer wat dichter in de buurt van clubgenote 2.

De laatste mijl was zwaar, maar niet zo zwaar als de laatste 700 meter over de kartbaan. Vlak voor de kartbaan ging ik eindelijk clubgenote 2 voorbij. Ik had op dat moment nog wat tandjes over en zij besloot eerder in te storten. Dus met een duimpje voorbij gestoken en begonnen aan de langste 700m van m'n leven. Er kwam geen einde aan. Ik dacht dat ik over m'n nek ging voor ongeveer 98% van die 700m, maar ik moest en zou doorgaan op dit tempo. Wat heb ik me stuk gelopen. Kwam als een hijgend karrepaard voorbij. Dat moet er echt megacharmant uitgezien (en geklonken) hebben :') :D Maar het resultaat mocht er wezen!

43.10, 5.21min/km. Mijn 5km PB is nog steeds 26.16, gelopen in De Lier, maar vandaag zat ik er maar 2 seconden boven. Belangrijker, echter, is dat ik dus grofweg een zelfde pace nu 3km langer heb vol weten te houden, ondanks een pijnlijke teen en een pijnlijke schouder!! Gelukkig was ik de laaste mijl vooral bezig met overleven waardoor ik niet teveel gedacht heb aan de pijntjes :P Hopelijk volgende keer geen pijntjes meer zodat ik me wat beter op een techniek kan concentreren en meer over heb op de laatste paar honderd meter. Dan moet dat 5K PB er toch wel aan kunnen gaan! *O*

Als aandenken kregen we een mooie hardloopmuts:

[ afbeelding ]
Blije eien met blijmakende resultaten!

http://www.endomondo.com/workouts/297397841/881511

En met de 2.22km heen en terug vond ik 't een mooie zondag.
Lekker gelopen!

Onderweg je pr (nagenoeg) aantikken blijft altijd leuk :P
pi_136770141
Mag ik in de OP?
1
2
3
1
2    [b]19  april 2014 - [url=http://www.vennenloop.nl]Vennenloop (Oisterwijk)[/url][/b]
[*] cafca - 5km
  zondag 16 februari 2014 @ 14:29:14 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136770183
Godskolere wat een lappen tekst. Maar ik zie lachende koppen op de foto, dus het zal best goed gegaan zijn ^O^
F means you're fucked
pi_136770210
Mooi verslag motorbloempje en Wolve!
pi_136770224
Wow motorbloempje & wolve, lekker bezig zeg! Daarbij valt mijn les 10 van Evy wel ff in het niets, haha.

Zag er wel een beetje tegen op, 2x 4 min rennen, maar het ging beter dan verwacht :o Zal ongetwijfeld komen door het weer, wat een prachtige dag om te rennen weer! Komende week lessen 11 en 12, heb er nu al zin in :D

Moet alleen wel iets beter gaan nadenken over m'n kleding als het warmer wordt. Vandaag 10 graden, en ik ren alsnog rond in m'n thermoshirt, windjack, handschoenen en muts :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 16 februari 2014 @ 14:36:27 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136770478
Zó, m'n eerste psychologische test geslaagd afgerond. M'n eerste +30 trainingsloopje achter de rug en voel me verrassend goed en gelukkig ook gewoon rond/na de 30km nog gewoon kunnen drinken en eten. :9~

Na zo'n 27km had ik wel even een dipje, maar tegen het einde van m'n loopje had ik het idee dat ik er nog wel 10 bij zou kunnen lopen, heerlijk gevoel.
pi_136770527
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Blistering het volgende:
Wow motorbloempje & wolve, lekker bezig zeg! Daarbij valt mijn les 10 van Evy wel ff in het niets, haha.

Zag er wel een beetje tegen op, 2x 4 min rennen, maar het ging beter dan verwacht :o Zal ongetwijfeld komen door het weer, wat een prachtige dag om te rennen weer! Komende week lessen 11 en 12, heb er nu al zin in :D

Moet alleen wel iets beter gaan nadenken over m'n kleding als het warmer wordt. Vandaag 10 graden, en ik ren alsnog rond in m'n thermoshirt, windjack, handschoenen en muts :D
Goed bezig. ^O^

Kwa kleding, niet teveel naar anderen kijken, gewoon aantrekken waar je je zelf goed bij voelt.
  zondag 16 februari 2014 @ 15:01:22 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136771526
Thanks GotC :)

Bewonderingswaardige verslagen co.uk ^O^
  zondag 16 februari 2014 @ 15:06:57 #20
92409 Twinky
Little star.
pi_136771769
Kanjers daar *O*
pi_136774266
Sjeumig, wat Yur zegt, tl;dr. Goed gelopen 0044! ^O^
pi_136775126
Kijk nu al uit naar het schrijven van m'n marathonverslag! :P

Maar thanks! Ben erg tevree. Nu zorgen dat m'n voetje snel heelt en dan weer doorknallen richting die mara O+ 11.5km/uur bijna. Dat leek voor mij echt enorm onbereikbaar, ooit.
Ja doei.
pi_136775476
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk nu al uit naar het schrijven van m'n marathonverslag! :P

Maar thanks! Ben erg tevree. Nu zorgen dat m'n voetje snel heelt en dan weer doorknallen richting die mara O+ 11.5km/uur bijna. Dat leek voor mij echt enorm onbereikbaar, ooit.
Als jij gewoon blijft trainen en doen, loop je over een tijdje ook wel een keer 12km/u hoor.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:51:13 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136778054

Duckface training :+
Distance: 22.01 km
Time: 2:11:15
Avg Speed: 10.1 km/h
Calories: 1,677 C

Wat een lekker weer O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_136782737
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als jij gewoon blijft trainen en doen, loop je over een tijdje ook wel een keer 12km/u hoor.
Wie weet! Elke seconde sneller vind ik al 'n geschenk, als ik zie waar ik vandaan kom, en m'n huidige doel ligt vooral op pijnvrij (blaren, blessures, dat soort dingen) die marathon halen en lekker door blijven stomen. Zit in een zware club league (3 mensen die op dit moment in m'n groep die ik voorlopig helaas nog niet bij houd), maar daar kan ik me hopelijk wel aan optrekken. Moet misschien ook met regelmaat eens een keer met de iets snellere trainingsgroep meerennen om te zien wat dat doet als ik echt wat sneller wil worden, maar voorlopig lijkt 12km/uur echt nog zo ver weg! Ben geen SEMTEX! :P
Ja doei.
pi_136783089
Wát een tijden, Wolve en Moblo ^O^. Waar halen jullie die ineens vandaan?!
  ESF Reporter zondag 16 februari 2014 @ 19:11:24 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_136783395
Bedankt voor de rustgevende woorden, iedereen. O+ Het is trouwens wel 'leuk' zo om er bij mezelf achter te komen dat ik nog zo'n plezier heb in het lopen, dat ik ervan baal als ik niet kan. Deze hobby verveelt voorlopig nog niet.
pi_136785817
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Women's Health NL twittered trouwens nog iets leuks waar we wat aan zouden kunnen hebben ;)

[..]

Bron: http://www.womenshealthma(...)rdlopers-de-deadlift
Ik heb vandaag ook nog gedeadlift! Tijdens de Ultra-trail clinic ging het ook over krachttraining en dergelijke, met ook een stukje praktijk. Dat was wel een 'normale' deadlift overigens, met stang en gewichten eraan. Was erg leuk!

Verder Wolve, Moblo, Lastpost en SEMMIE, ontzettend goed bezig! *O* Gefeliciteerd met de bekertjes en mooie afstanden! Het was ook ontzettend lekker weer vandaag om te lopen! :)
pi_136789945
Er is weer goed gelopen vandaag. Mooie afstanden en blije mutsen *O*
pi_136791343
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vandaag ook nog gedeadlift! Tijdens de Ultra-trail clinic ging het ook over krachttraining en dergelijke, met ook een stukje praktijk. Dat was wel een 'normale' deadlift overigens, met stang en gewichten eraan. Was erg leuk!
Deadlift is echt een hele goede oefening, ook voor ons als hardlopers. Super voor de hamstrings, onderrug, buikspieren én armen.

In m`n fitness/ sportschool tijd deed ik herhalingen met 140kg, nu zou ik moeite hebben met 50kg denk ik :') Frontsquats deed ik 5x met 110kg [/patser]
  zondag 16 februari 2014 @ 23:19:24 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136796739
gisteravond even tussen de bedrijven door een stukje van 8km gelopen.
Wederom ondervonden wat ik eigenlijk al wist....hardlopen en warm weer (alles boven de 18 graden) gaat bij mij echt niet samen...kan de herfst qua hardlopen niet afwachten!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_136798792
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:

[..]

Deadlift is echt een hele goede oefening, ook voor ons als hardlopers. Super voor de hamstrings, onderrug, buikspieren én armen.

In m`n fitness/ sportschool tijd deed ik herhalingen met 140kg, nu zou ik moeite hebben met 50kg denk ik :') Frontsquats deed ik 5x met 110kg [/patser]
Tsss, dat is niets joh! Een jaar geleden deed ik squats met 115 kg, en daar had ik niet eens extra gewichten voor nodig ;)
[/lolbroek]
pi_136798801
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
gisteravond even tussen de bedrijven door een stukje van 8km gelopen.
Wederom ondervonden wat ik eigenlijk al wist....hardlopen en warm weer (alles boven de 18 graden) gaat bij mij echt niet samen...kan de herfst qua hardlopen niet afwachten!
18 graden... ^O^
  maandag 17 februari 2014 @ 02:12:03 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136800457
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Nirak het volgende:

[..]

18 graden... ^O^
echt niets voor mij Nirak, geef mij maar een graadje of 10
bij te hoge temperaturen zakt het tempo als een pudding in elkaar bij mij
pi_136801045
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 02:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

echt niets voor mij Nirak, geef mij maar een graadje of 10
bij te hoge temperaturen zakt het tempo als een pudding in elkaar bij mij
Maar bij 18 graden begint het pas!
pi_136801062
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

Tsss, dat is niets joh! Een jaar geleden deed ik squats met 115 kg, en daar had ik niet eens extra gewichten voor nodig ;)
[/lolbroek]
:D
pi_136801109
Inschrijving voor de Golden Ten op 29 mei in Delft is ook gestart. Hele leuke loop is dat en je krijgt gratis een shirt.
  maandag 17 februari 2014 @ 07:30:42 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136801120
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:28 schreef mosselmossel het volgende:
Inschrijving voor de Golden Ten op 29 mei in Delft is ook gestart. Hele leuke loop is dat en je krijgt gratis een shirt.
Mijn verjaardagsloop!
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 07:35:46 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136801139
quote:
En de Beestenmarkt naast de start/finish :Y)
pi_136801192
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:35 schreef GotC het volgende:

[..]

En de Beestenmarkt naast de start/finish :Y)
Goed toeven daar!

Ik weet overigens niet of ik wel meedoe, aangezien ik het weekend ervoor de Vestingloop heb, hier in Den Bosch.
pi_136801199
De avond ervoor is de cityrun in Alkmaar. Die is niet zo heel leuk, en je krijgt geen gratis shirt, maar hij is wel lekker dichtbij :P Daar eens kijken wat voor tijd ik dit jaar op de 5km kan lopen.
  maandag 17 februari 2014 @ 07:49:19 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136801217
Ach....die gratis shirts zijn leuk, maar gebruiken doe ik ze eigenlijk zelden of nooit
F means you're fucked
pi_136801223
Wat moet je in godsnaam met al die aandenkens :') . Bij mij gaat alles gelijk de vuilnisbak in.
pi_136801224
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
Ach....die gratis shirts zijn leuk, maar gebruiken doe ik ze eigenlijk zelden of nooit
Ik heb die van afgelopen jaar best vaak aan in trainingen.
pi_136801227
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef Devv het volgende:
Wat moet je in godsnaam met al die aandenkens :') . Bij mij gaat alles gelijk de vuilnisbak in.
Ze zouden jou eens in de vuilnisbak moeten gooien.
pi_136801436
Trainingsshirts ftw.
Ja doei.
pi_136801441
Het ligt een beetje aan het shirt. Bij een ander loopje in Alkmaar krijg je nog wel een gratis shirt, maar die van vorig jaar was wit, dus die draag ik niet. Een gele van een 3 jaar terug draag ik nog wel tijdens trainingen, omdat ie zo lekker geel is.
pi_136801446
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb die van afgelopen jaar best vaak aan in trainingen.
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd wel relaxed die shirts. Al heb ik er onderhand wel genoeg :D. Maar vooral de zevenheuvelenloopshirts heb ik nog vaak aan. Ligt natuurlijk ook aan de pasvorm en dergelijke.
pi_136801473
Mijn Penistone shirt is hier favoriet :9
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:24:46 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136801496
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn Penistone shirt is hier favoriet :9
:')

Ik zit te twijfelen of ik een marktplaats aanbieding na moet bellen... Mooie fiets voor "weinig"... Twijfel twijfel.
De combi fietsen / lopen geeft toch wel een kick :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 17 februari 2014 @ 08:31:48 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136801556
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Maar bij 18 graden begint het pas!
:N
er staat ooit nog een 100M op mijn verlanglijstje maar Badwater :{w
pi_136801586
Ik ben met rd! 15 garden max :@ bij voorkeur dan!
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 08:37:28 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136801623
Wat een onzin. Gewoon aanpassen.

Als je bij het begin al gaat lopen denken "Ojee ojee het is zo warm pffff dit kan ik niet dit kan ik niet zie je nou wel het gaat allemaal zooooo laannggggzaaaaaaaaammmmmmmm" ....
Ja, dan gaat het allemaal niet lekker. Ligt er maar net aan hoe je er zelf in gaat.

Dezelfde onzin als "ik kan niet langzaam hardlopen" of "ik ben niet gemaakt voor hardlopen".
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 08:39:29 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136801646
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef YUR het volgende:

Als je bij het begin al gaat lopen denken "Ojee ojee het is zo warm pffff dit kan ik niet dit kan ik niet zie je nou wel het gaat allemaal zooooo laannggggzaaaaaaaaammmmmmmm" ....
Ja, dan gaat het allemaal niet lekker. Ligt er maar net aan hoe je er zelf in gaat.

Dezelfde onzin als "ik kan niet langzaam hardlopen" of "ik ben niet gemaakt voor hardlopen".
ik heb dat altijd als mensen beginnen over "een ultra, wat een pokke-eind...dat kan ik niet hoor" ;)
gewoon je ene voet voor de andere blijven zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-02-2014 09:29:21 ]
pi_136801764
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:N
er staat ooit nog een 100M op mijn verlanglijstje maar Badwater :{w
Ben nu Eat and Run van Jurek aan 't lezen.. heb 'm nog niet uit, nog lang niet, maar dat stuk over Badwater (en het moet nog doorgaan)... :o :%
Ja doei.
pi_136801921
quote:

Mee eens. Ik heb vorig jaar met gevoelstemperatuur -15 gelopen in Zandvoort en met +29 graden bij de Ekiden, en ik heb van allebei genoten. :D
Het vereist alleen een iets andere aanpak.
pi_136802104
Voet is goed aan de beterende hand voet, dus vanavond even wat kms inhalen die ik eigenlijk gisteren had willen lopen. Rustig 9km naar de club hobbelen, dan club run en dan lekker met de auto naar huis. Zal rond de 18km komen. Zin in O+. Ben door timingsproblemen al een tijdje niet op maandag naar de club geweest, dus wordt wel weer eens tijd!
Ja doei.
pi_136802188
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik vind het ook altijd wel relaxed die shirts. Al heb ik er onderhand wel genoeg :D. Maar vooral de zevenheuvelenloopshirts heb ik nog vaak aan. Ligt natuurlijk ook aan de pasvorm en dergelijke.
Die zitten erg prettig. Vooral die (zwarte) van 2012 was erg geslaagd. 2013 is ook wel okay. De 7HL shirts horen wel bij mijn favoriete shirts. Als ik in mijn kast kijk dan heb ik twee stapels hardloopshirts: een bescheiden stapeltje met shirts die gedragen worden, en een veel grotere stapel met evenementenshirts die nooit gedragen worden. Dat zijn bijvoorbeeld dikke katoenen evenementenshirts, maar ook de soepjurk van Eindhoven. Shirts weggooien doe ik niet zo snel. Het shirt van de Venloop (van een willekeurig jaar) zou een goede weggooikandidaat zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 09:23:06 ]
pi_136802341
Heb tot nu toe 3 evenementenshirts geloof ik? Of nee, 4. 2 van de 7^^ en 2 die ik heb gekregen bij een loopje hier (Penistone 10K en Canon Hall Run). De laatste is net wat te zweterig bij warm weer voor een technisch T-shirt, maar is in de wintermaanden prima te dragen. M'n Penistone shirt is fijn geel/groen en een fijne all-rounder. 7^^ is wat te krap om m'n zwemschouders :P Draag 'm wel regelmatig, maar meestal als m'n Penistone shirt in de was ligt :')

Medailles heb ik er nu iets van 3 van? Maar had in alle gevallen liever een shirt gehad ofzo, die gebruik ik tenminste! :D
Ja doei.
pi_136802506
quote:
Weken geleden toch al gestart? Ik dacht te lezen dat het zelfs al bijna vol zat?
  maandag 17 februari 2014 @ 09:40:49 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136802534
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Weken geleden toch al gestart? Ik dacht te lezen dat het zelfs al bijna vol zat?
16 januari gestart inderdaad :Y Ben present hoor!
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 09:41:18 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136802540
Me too :Y

c_/
pi_136802561
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

...... die nooit gedragen worden. Dat zijn bijvoorbeeld dikke katoenen evenementenshirts, maar ook de soepjurk van Eindhoven. Shirts weggooien doe ik niet zo snel. Het shirt van de Venloop (van een willekeurig jaar) zou een goede weggooikandidaat zijn.
Die promoveer ik meestal tot fietspoetsdoek, altijd handig ^O^
  maandag 17 februari 2014 @ 09:43:01 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136802572
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef cafca het volgende:

[..]

Die promoveer ik meestal tot fietspoetsdoek, altijd handig ^O^
Moet je wel een fiets hebben die het poetsen waard is :D
F means you're fucked
pi_136802598
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Moet je wel een fiets hebben die het poetsen waard is :D
Fietsen naast het lopen (of in mijn geval eigenlijk andersom) heeft zo zijn voordelen ;)
  maandag 17 februari 2014 @ 09:44:45 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136802606
Slaapshirts worden het hier :@

m.u.v. Dam-tot-Dam, 7HL en Omloop ter Heijde shirts. die zijn écht fijn!
pi_136802613
Of klusshirts!
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 09:54:06 #68
349633 SiIk
Echt zijde
pi_136802783
quote:

Ik ben er anders nogsteeds van overtuigd :P ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_136802924
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef YUR het volgende:

[..]

16 januari gestart inderdaad :Y Ben present hoor!
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:41 schreef Quoi het volgende:
Me too :Y

c_/
Gezellig, hopelijk net zulk mooi weer als vorig jaar!
pi_136803010
Golden Ten klinkt tof, maar heb me al ingeschreven voor een loop hier om de hoek :)
Hardlopen wordt vandaag niks .... Hardclassics in mijn kuiten. Gisteren viel mee maar nu ... :X Niks meer gewend ;(
pi_136804124
Ik kan niet wachten tot ik vanavond weet op de baan mag lopen. Zelden zo'n behoefte gehad om mijn hoofd leeg te lopen..

SPOILER
pi_136804268
Zeg, Wolve, je had je nieuwe gadget nog niet gespammed hier!
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:58:36 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136804280
Een telefoon?
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 11:00:05 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136804326
Garmin Forerunner 210! :9

Aanbieding voor 90 pond (~110 euro), nieuw! :o

Hopelijk wordt 'ie snel bezorgd! *O*
  maandag 17 februari 2014 @ 11:02:40 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136804389
Da's een fijnerd, Wolve :) Bevalt mij helemaal goed :)
pi_136804408
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Blistering het volgende:
Hoezo? Ook Evy les 10 is awesome :{w
quote:
En dat is 't belangrijkste: er zin in hebben! O+ Fijn dat 't zo lekker gaat!
quote:
Koukleumen, warmkleumen, alleskleumen, nietskleumen. Je komt er gaandeweg wel achter wat 't fijnste loopt!
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 11:03:39 #77
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136804416
Gegeven dat ik nu met zoiets rond loop...

Is het wel een stapje vooruit natuurlijk. :D
  maandag 17 februari 2014 @ 11:03:54 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136804421
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Wolve000 het volgende:
Garmin Forerunner 210! :9

Aanbieding voor 90 pond (~110 euro), nieuw! :o

Hopelijk wordt 'ie snel bezorgd! *O*
^O^ Fijn dingetje :Y
F means you're fucked
pi_136804465
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:03 schreef Wolve000 het volgende:
Gegeven dat ik nu met zoiets rond loop...

[ afbeelding ]

Is het wel een stapje vooruit natuurlijk. :D
Dat. Plus duct tape om 'm bij elkaar te houden :') _O-
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:08:02 #80
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136806239
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die zitten erg prettig. Vooral die (zwarte) van 2012 was erg geslaagd. 2013 is ook wel okay. De 7HL shirts horen wel bij mijn favoriete shirts. Als ik in mijn kast kijk dan heb ik twee stapels hardloopshirts: een bescheiden stapeltje met shirts die gedragen worden, en een veel grotere stapel met evenementenshirts die nooit gedragen worden. Dat zijn bijvoorbeeld dikke katoenen evenementenshirts, maar ook de soepjurk van Eindhoven. Shirts weggooien doe ik niet zo snel. Het shirt van de Venloop (van een willekeurig jaar) zou een goede weggooikandidaat zijn.
Zelden zulke slechte shirts gezien als die van de Venloop. En elk jaar zijn ze net zo slecht :X
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 17 februari 2014 @ 12:11:22 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136806345
Ik heb laatst iets van 15 shirts ofzo weggepletterd...de enige "krijgertjes" (hoewel je ze echt moet verdienen natuurlijk) die ik weleens gebruik, zijn die van 7H 2012 en R'dam 2013.
F means you're fucked
pi_136806384
Voor die van de 7H hoef je niks te doen behalve je inschrijven en 20 euro neertellen ;)
Ik vind die van de 7H ook fijn, draag ik vaak. En die van de Marikenloop.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:14:33 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_136806438
Ben ook alweer een tijdje aan het lopen met een viervoetige compagnon! Na me afstuderen weer begonnen, moet zeggen dat het ontzettend lekker is om weer te lopen.
  maandag 17 februari 2014 @ 12:15:30 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136806469
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef Serinde het volgende:
Voor die van de 7H hoef je niks te doen behalve je inschrijven en 20 euro neertellen ;)
Ik vind die van de 7H ook fijn, draag ik vaak. En die van de Marikenloop.
Ik weiger om een shirt te dragen als ik de loop niet heb gedaan ;)
F means you're fucked
pi_136806839
Vanochtend gelopen in het Bruggenloopshirt van 2014. Om de een of de andere reden vallen de shirts van de Bruggenloop altijd erg ruim. Enfin, blabla.

De training kwam maar moeizaam op gang, ik voelde me erg vermoeid. Uiteindelijk toch de 6x1000p800 voltooid en nu tevreden. Deze maand al meer dan 100 km, kom maar op met die CPC!
  maandag 17 februari 2014 @ 12:31:01 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136806954
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanochtend gelopen in het Bruggenloopshirt van 2014. Om de een of de andere reden vallen de shirts van de Bruggenloop altijd erg ruim. Enfin, blabla.

De training kwam maar moeizaam op gang, ik voelde me erg vermoeid. Uiteindelijk toch de 6x1000p800 voltooid en nu tevreden. Deze maand al meer dan 100 km, kom maar op met die CPC!
^O^

Die CPC komt al lekker dichtbij. Ik heb er best zin in, want ik heb me na mijn planmatige drama in Apeldoorn voorgenomen om bij de CPC een strak schema aan te houden.
F means you're fucked
pi_136807643
Wat een mooie tijden en verslagen Wolve en MoBlo!
pi_136807719
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^

Die CPC komt al lekker dichtbij. Ik heb er best zin in, want ik heb me na mijn planmatige drama in Apeldoorn voorgenomen om bij de CPC een strak schema aan te houden.
Jij had toch best goed gelopen in Apeldoorn? Ikzelf hoop dat ik op dezelfde manier kan lopen als tijdens de CPC-testloop: rustig beginnen en daarna op cruise control. Ik heb er ook veel zin in!
  maandag 17 februari 2014 @ 12:59:53 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136807818
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jij had toch best goed gelopen in Apeldoorn? Ikzelf hoop dat ik op dezelfde manier kan lopen als tijdens de CPC-testloop: rustig beginnen en daarna op cruise control. Ik heb er ook veel zin in!
Nee man...mijn tijd was dan best okee, maar het ging voor geen meter. Dat was denk ik mijn straf voor het loslaten van mijn plan.

Ik twijfel nu alleen nog of ik tijdens de CPC eens ga proberen om puur op hartslag te gaan lopen...kijken of dat wat is. Dan kan ik mezelf ook niet over de kop lopen :)
F means you're fucked
pi_136807902
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:08 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Zelden zulke slechte shirts gezien als die van de Venloop. En elk jaar zijn ze net zo slecht :X
Vergeleken met de afgelopen jaren gaat het dit jaar nog een beetje, maar het ziet er nog steeds uit als een fugly wielrenshirt.
pi_136808191
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee man...mijn tijd was dan best okee, maar het ging voor geen meter. Dat was denk ik mijn straf voor het loslaten van mijn plan.

Ik twijfel nu alleen nog of ik tijdens de CPC eens ga proberen om puur op hartslag te gaan lopen...kijken of dat wat is. Dan kan ik mezelf ook niet over de kop lopen :)
Als je nou besluit op 120 te gaan lopen, zeg het dan even. Dan kan je mij hazen ^^
pi_136808221
Ik ben het meest trots op mijn Trail des Fantomes-shirt trouwens. Helaas is die veel te kort aan de onderkant en staat er een enorm startnummer op :). Maar die ga ik zeker niet weggooien. Misschien eens inlijsten ofzo. :P
Vandaag trouwens nogal spierpijn in mijn onderrug, fijn als je veel moet tillen op je werk. En dat al van 2 setjes deadlift van 3x :')

Wolve, goed bezig! Dat scheelt weer een kilo aan je pols :D Mooi dingetje die 210, hoop voor je dat 'ie snel binnen is!
  maandag 17 februari 2014 @ 13:16:32 #93
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136808239
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als je nou besluit op 120 te gaan lopen, zeg het dan even. Dan kan je mij hazen ^^

120 is wel heul laag hoor... Heb je een tijdgebonden doel voor de CPC?
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 13:24:25 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136808491
Jeuzes, 120 Mossel :{ Da's idd laaaaaaag.
pi_136808550
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef YUR het volgende:

[..]

120 is wel heul laag hoor... Heb je een tijdgebonden doel voor de CPC?
Haha, inderdaad. Neu, niet echt. Alles onder de 2.15 vind ik best. Ik hoop op 2.06 en mijn clubgenoten denken zelfs dat ik 1.59 kan, maar dat betwijfel ik :D
  maandag 17 februari 2014 @ 13:29:17 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136808670
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Neu, niet echt. Alles onder de 2.15 vind ik best. Ik hoop op 2.06 en mijn clubgenoten denken zelfs dat ik 1.59 kan, maar dat betwijfel ik :D
2u06 is prima haalbaar hoor! En als je een fijne dag hebt, waarom zou je dan niet onder de 2 uur kunnen duiken? ^O^
F means you're fucked
pi_136808941
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef YUR het volgende:

[..]

2u06 is prima haalbaar hoor! En als je een fijne dag hebt, waarom zou je dan niet onder de 2 uur kunnen duiken? ^O^
Ik denk dat ik dat gewoon nog net niet red. Ik weet wel dat ik dicht op de 2 uur kan zitten op een goeie dag. Dat wel. Maar eronder lijkt me nu nog iets te vroeg, moet ik nog een beetje voor trainen.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:37:49 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136808969
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat gewoon nog net niet red. Ik weet wel dat ik dicht op de 2 uur kan zitten op een goeie dag. Dat wel. Maar eronder lijkt me nu nog iets te vroeg, moet ik nog een beetje voor trainen.
Gewoon lekker gaan lopen, wie weet zit alles mee en verras je jezelf wel :)
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 13:38:23 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136808990
Komt goed, Mossel ^O^

Onder de 2u10 vind ik voor mij een mooi streven.
Ik wil tot aan de Nieuwe Parklaan (16km) lekker 6:40 min/km lopen. Voel ik me dan goed: versnellen. Voel ik me niet goed: zo blijven doorlopen.

Hop, strategietje klaar :) geen idee of 2u10 haalbaar is op deze manier eigenlijk :X ben niet zo'n rekenwonder
pi_136809009
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon lekker gaan lopen, wie weet zit alles mee en verras je jezelf wel :)
Dat was ik van plan :D En hopelijk net zulk weer als gisteren.
pi_136809031
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:
Komt goed, Mossel ^O^

Ik wil tot aan de Nieuwe Parklaan (16km) lekker 6:40 min/km lopen. Voel ik me dan goed: versnellen. Voel ik me niet goed: zo blijven doorlopen.

Hop, strategietje klaar :) geen idee of 2u10 haalbaar is op deze manier eigenlijk :X ben niet zo'n rekenwonder
We gaan gewoon lekker lopen :) En we zien verder wel.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:39:43 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136809037
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:
Komt goed, Mossel ^O^

2u10 staat gelijk aan ongeveer 6m09/km
F means you're fucked
pi_136809081
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Inderdaad. Je zou op 5:30/km weg gaan, maar na 3 km was je al aan de horizon verdwenen o|O
  maandag 17 februari 2014 @ 13:42:25 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136809133
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Inderdaad. Je zou op 5:30/km weg gaan, maar na 3 km was je al aan de horizon verdwenen o|O
Een startnummer op mijn borst blijkt slecht voor mijn geheugen :+
F means you're fucked
pi_136809200
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Een startnummer op mijn borst blijkt slecht voor mijn geheugen :+
Het is je vergeven :+
  maandag 17 februari 2014 @ 13:47:57 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136809398
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef YUR het volgende:

[..]

2u10 staat gelijk aan ongeveer 6m09/km
Gemiddeld dus. Moet ik ff gaan uitrekenen hoeveel ik dan moet gaan versnellen ;)
  maandag 17 februari 2014 @ 13:49:28 #107
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136809463
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gemiddeld dus. Moet ik ff gaan uitrekenen hoeveel ik dan moet gaan versnellen ;)
Gewoon de laatste 5,1km gaan lopen op 5m18/km en je bent er *O*
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 13:53:02 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136809637
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon de laatste 5,1km gaan lopen op 5m18/km en je bent er *O*
Hihi :+
  maandag 17 februari 2014 @ 13:58:53 #109
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136809940
Ik zit nog verkeerd te rekenen ook ;(
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 14:00:09 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136809993
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
Ik zit nog verkeerd te rekenen ook ;(
Ik kan beter de tram nemen?
pi_136810181
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je 2:00 kan.
  maandag 17 februari 2014 @ 14:07:26 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136810342
Eerste 16km op tempo 6:20 min/km lijkt beter. Dan heb ik nog ca 29 min voor die laatste 5km. Uitgaande van een streeftijd van 2u10.

Ach: WE ZIEN WEL!

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je 2:00 kan.
Dankje :+
  maandag 17 februari 2014 @ 14:16:06 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136810735
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Quoi het volgende:
Eerste 16km op tempo 6:20 min/km lijkt beter. Dan heb ik nog ca 29 min voor die laatste 5km. Uitgaande van een streeftijd van 2u10.

Ach: WE ZIEN WEL!

[..]

Dankje :+
Gewoon gaan genieten, wat maakt die tijd nou eigenlijk echt uit. Zo lang je het maar leuk vindt!

die modus krijg ik meer en meer en meer en meer in mn hoofd :Y
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 15:18:12 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136813466
Het lijkt overigens weer schitterend loopweer hier! Ik hoop dat het over een uurtje of 4 nog steeds zo is. Op het programma: 3 series lichte versnellingen van 30-60-90-60-30 seconden met 30 seconden pauze en tussen de series door 3 minuten pauze. En dat alles verpakt tijdens een loopje van waarschijnlijk iets meer dan een uur. Lekker ontspannen dus :s)
F means you're fucked
pi_136813474
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon gaan genieten, wat maakt die tijd nou eigenlijk echt uit. Zo lang je het maar leuk vindt!

Dat is ook bij mij de voornaamste reden, maar een halve marathon net onder de 1:30 of 2:00 geeft echt wel een extra kick hoor.

Ik loop nu door wat meer te trainen tijden die ik een jaartje terug echt onmogelijk achtte. Nogmaals, dan maakt het echt niet uit of dat nu 10km in 35 of in 55 minuten is, het gaat erom dat hardlopen zo'n 'eerlijke' sport is, dat het jezelf verbeteren heel duidelijk zichtbaar is. En dat voelt heel goed.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:29:19 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136813938
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Sja....ik geloof dat niet, tijd doet er toch wel echt een beetje (boel) toe hoor. Maar zal niet op de voorgrond staan op 9 maart :)

Hoop echt dat het straks nog lekker is. Weertje is nu 8-)
pi_136815050
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:Ik twijfel nu alleen nog of ik tijdens de CPC eens ga proberen om puur op hartslag te gaan lopen...kijken of dat wat is. Dan kan ik mezelf ook niet over de kop lopen :)
Op basis van je HFmax (85-88% gok ik zo) of op basis van je omslagpunt?

Ikzelf zie niet in waarom ik dit jaar niet onder de 2 uur zou kunnen lopen. Vorig jaar liep ik 2:02-hoog en dat was na een waardeloze stressvolle voorbereiding en onder (voor mij) koude omstandigheden met tegenwind op de boulevard.

Maar ik probeer mijn eigen enthousiasme nu even in te dammen, want het kan echt alleen nog maar tegen gaan vallen nu.
pi_136815847
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ikzelf zie niet in waarom ik dit jaar niet onder de 2 uur zou kunnen lopen. Vorig jaar liep ik 2:02-hoog en dat was na een waardeloze stressvolle voorbereiding en onder (voor mij) koude omstandigheden met tegenwind op de boulevard.
Is het dan al bekend wat het weer dit jaar doet?
pi_136815885
Staat dat niet gewoon in de algemene voorwaarden van het evenement dan? :P
Ja doei.
pi_136816155
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Staat dat niet gewoon in de algemene voorwaarden van het evenement dan? :P
Niet in die voor de business-lopers. Ik heb de algemene algemene voorwaarden niet gelezen. :@
pi_136816226
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef pijll het volgende:

[..]

Niet in die voor de business-lopers. Ik heb de algemene algemene voorwaarden niet gelezen. :@
Hihi. De leugen waarop heden ten dage de meeste mensen schuldig aan zijn geloof ik... Het vinkje aanklikken dat men de algemene voorwaarden gelezen heeft en er mee akkoord gaat! :+
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:32:06 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136816338
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Op basis van je HFmax (85-88% gok ik zo) of op basis van je omslagpunt?

Maar ik probeer mijn eigen enthousiasme nu even in te dammen, want het kan echt alleen nog maar tegen gaan vallen nu.
Ik geloof dat ik mijn omslagpunt niet ken...

Jij kan makkelijk onder de 2 uur, ongeacht de omstandigheden
F means you're fucked
pi_136816380
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:17 schreef pijll het volgende:

[..]Is het dan al bekend wat het weer dit jaar doet?
Nope, maar achteraf zal het wel duidelijk zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hihi. De leugen waarop heden ten dage de meeste mensen schuldig aan zijn geloof ik... Het vinkje aanklikken dat men de algemene voorwaarden gelezen heeft en er mee akkoord gaat! :+
Ja hallo, het zijn altijd pagina's vol met juridisch dichtgetimmerde teksten. Men maakt de teksten ook bewust zo lang en onbondig mogelijk, zodat ze zeker weten dat niemand het gaat lezen, laat staan begrijpen. *Vink*.
pi_136816472
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef YUR het volgende:

[..]
Ik geloof dat ik mijn omslagpunt niet ken...
VIAD-testje doen :)

quote:
Jij kan makkelijk onder de 2 uur, ongeacht de omstandigheden
Ik denk het ook (mèn, wat een misplaatste bravoure kan dit worden), maar baseer je dat nou op die ene training door de Kijkduinen in december? Toegegeven, dat was toen inderdaad erg indrukwekkend, maar in alle bescheidenheid mogelijkerwijs een incident.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:39:07 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136816578
Het klinkt als een mooi doel die, onder de juiste omstandigheden, ook best haalbaar zal zijn voor je.

Maar het is natuurlijk altijd afwachten hoe het op de dag zelf is. De ene keer verbaas je jezelf met hoe makkelijk het gaat en loop je al je PRs aan gruzelementen, de andere keer lijk je te zijn vergeten hoe je de ene voet ook alweer voor de andere moest zetten en lijk je eerder achteruit te gaan dan vooruit.

Dus is het mooi om een paar verschillende doelen te zetten. Een relatief eenvoudig haalbare, een realistisch doel en een doel voor als alles op z'n plek valt. Mocht het dan neit helemaal briljant gaan, dan heb je alsnog niet niks bereikt.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:41:58 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136816686
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

VIAD-testje doen :)

[..]

Ik denk het ook (mèn, wat een misplaatste bravoure kan dit worden), maar baseer je dat nou op die ene training door de Kijkduinen in december? Toegegeven, dat was toen inderdaad erg indrukwekkend, maar in alle bescheidenheid mogelijkerwijs een incident.
Ik zit er aan te denken om het eens door mensen met echt verstand te laten testen :)

En als jij vorig jaar onder die omstandigheden 2u02 liep...dan is de voorspelling makkelijk gemaakt :Y
F means you're fucked
pi_136816898
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef YUR het volgende:En als jij vorig jaar onder die omstandigheden 2u02 liep...dan is de voorspelling makkelijk gemaakt :Y
Het zou echt moeten kunnen, trainingen gaan sinds de Bruggenloop vrijwel allemaal goed. Nog 7 trainingen te gaan...

Ik zou het zeker eens laten testen door een expert, die zal ongetwijfeld rondlopen bij HAAG. Ik ben best wel een heel klein beetje jaloers op mensen die daar in de buurt wonen, want ik merkte zaterdag dat er echt een leuke loopsfeer hangt. CPC-testloop is me goed bevallen. Hoe heerlijk moet het zijn om die ellendig lange duurlopen in een groep te kunnen doen!
  maandag 17 februari 2014 @ 16:52:24 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136817090
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het zou echt moeten kunnen, trainingen gaan sinds de Bruggenloop vrijwel allemaal goed. Nog 7 trainingen te gaan...

Ik zou het zeker eens laten testen door een expert, die zal ongetwijfeld rondlopen bij HAAG. Ik ben best wel een heel klein beetje jaloers op mensen die daar in de buurt wonen, want ik merkte zaterdag dat er echt een leuke loopsfeer hangt. CPC-testloop is me goed bevallen. Hoe heerlijk moet het zijn om die ellendig lange duurlopen in een groep te kunnen doen!
Lag de Balijbrug maar hier in de buurt ;(
F means you're fucked
pi_136817168
Lekker weer om te lopen weer vanmiddag en dus een afstand van ruim 13km gepland. Begin even inkomen en eigenlijk toch weer iets te snel begonnen. De eerste 9km behoorlijk constant gelopen en daarna nog iets versneld om te kijken hoe dat zou gaan en dat ging ook behoorlijk prima. Erg blij dat ik nu (nog) geen last heb van m'n kuiten.

http://www.endomondo.com/workouts/297825514/5539573
pi_136817180
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Later dit jaar ga jij de moeder aller bruggen nemen. Ik zou nu maar alvast gaan wakker liggen.
pi_136817221
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Er rijdt een rechtstreekse tram van Kijkduin naar Z'meer. En dan is het slechts 20km teruglopen over de balijbrug en door de duinen.

Wat is het probleem?
  maandag 17 februari 2014 @ 17:03:27 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136817476
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef pijll het volgende:

[..]

Er rijdt een rechtstreekse tram van Kijkduin naar Z'meer. En dan is het slechts 20km teruglopen over de balijbrug en door de duinen.

Wat is het probleem?
Toen ik dat aan mijn clubgenoten voorstelde, werd ik zo'n beetje gelyncht. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om de Balijbrug voor te stellen zonder maandenlange specifieke voorbereiding. Ik geloof zelfs dat er werd gedreigd met royement...
F means you're fucked
  maandag 17 februari 2014 @ 17:09:37 #133
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136817681
Hoe hoog is die brug dan wel niet? :o
  maandag 17 februari 2014 @ 17:13:45 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136817837
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe hoog is die brug dan wel niet? :o
Verzekeringen dekken je niet meer. Sherpa's zijn er nauwelijks te vinden...
F means you're fucked
pi_136818074
Deze? Die over de A12?

Ja doei.
pi_136818117
quote:
5s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Deze? Die over de A12?

[ ..]
Moet dat nou? Kan je daar geen spoiler omheen zetten? Er lezen gevoelige mensen mee.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:33:55 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136818528
pi_136818582
quote:
Deze? Die over de A12?

[ afbeelding ]
Zeg me dat die foto geshopt is :'( A runners nightmare !
pi_136820086
quote:
Deze? Die over de A12?

[ afbeelding ]
Over zoiets reed ik vanmiddag met de auto ook nog. Stond een bordje voor. Pas op: drempel.
pi_136820707
Ghehe.

Nou, eens even zien of de weg naar de club er nog ligt! :W O+
Ja doei.
pi_136820969
Wat is er zo boeiend aan die brug? Vanavond lekker een wisselduurloopje.
pi_136821239
Mijn bruggen hebben trappetjes :o dat haalt wel erg het ritme uit je loopje, misschien eens kijken of ik volgende keer het fietspad kan nemen. Wel leuk, mijn eigen kleine bruggenloop met 2 grote bruggen binnen 3 km van mijn huis :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 17 februari 2014 @ 19:21:48 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136822050
Ik ga weer eens even vergaderen over de ditjes en datjes van een hardloopclub. En over het noodscenario nav mijn vertrek; geen opvolger te vinden :{
  maandag 17 februari 2014 @ 19:33:58 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136822515
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Quoi het volgende:
En over het noodscenario nav mijn vertrek; geen opvolger te vinden :{
dan zit er niets anders op Quoi....... ;)
pi_136822676
Ik heb veel gemist zie ik alweer maar het belangrijkste is denk ik toch wel dat het weer er aan meehelpt dat iedereen super lekker lijkt te lopen de laatste tijd.

Voor de geblesseerden...geduld is een schone zaak. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring. Ik heb op dit moment één van de (volgens de ARBO-controle) heersende griepjes te pakken. En daar word ik ook niet echt blij van met mijn 5km op de 20 van Alphen zo dicht in de toekomst.

Nouja, uitzieken maar en vooral gaan voor het uitlopen van die 5 en niet kijken naar de tijd die ik evt. ga lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_136823514
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef YUR het volgende:
Ik zit er aan te denken om het eens door mensen met echt verstand te laten testen
Yep, dat wil ik ook gaan doen als ik weer het normale trainen mag gaan hervatten. Ik wil dan, op basis van zo`n test, weer gaan lopen op hartslag. Maar dan heb ik wel een betrouwbare HRmax, omslagpunt en bijbehorende zones.
Niet zozeer dat het effectiever is o.i.d, hoewel dat natuurlijk altijd mooi meegenomen is, maar ik denk dat ik dan veel verstandiger kan gaan lopen, en daardoor ook de kans op blessures verminder.

En ja, men kan nu wel reageren met iets als in "Kies gewoon lekker een tempo wat lekker loopt, blabla en genieten". Maar, ik weet van mezelf dat ik al vrij snel te hard ga en ik een duidelijke rem/ limiter nodig heb. Als ik meer geblesseerd ben dan ik kan hardlopen, wat sinds oktober 2013 al zo is, is het helemaal weinig genieten.

//Edit
Zo`n test kost ook echt ¤299 bij een sport medisch centrum? Daaamn!

[ Bericht 3% gewijzigd door Levitas op 17-02-2014 20:05:59 ]
pi_136824130
quote:
Ooooh die lijkt me mooi om te doen! Maar zover ben ik nog lang niet. Ik zit nu net op 11 á 12 km. In september de Dam tot Dam-loop en dan eens gaan denken aan een halve marathon. Zeker iets om te onthouden voor volgend jaar! *O*

(Ik moet eerst weer zien te kunnen rennen na die val op 2 februari, knie buigt en strekt nog steeds niet lekker (kan ook nog niet fietsen), maar ik loop weer zonder krukken)
  maandag 17 februari 2014 @ 20:13:26 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_136824263
Voor de shopvip leden. Er loopt nu een Asics sale.
Voor dames en heren. Met kleren en schoenen.
Misschien de moeite waard.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:15:16 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_136824329
quote:
*O*
Ik had laatst wel al de datum ergens gevonden, maar verder nog niets wat er echt op wees dat ie weer ging komen..

En wat was het vanavond héérlijk loopweer! *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_136824467
Een sportmedische keuring is sowieso wel slim als je veel gaat hardlopen. Waarschijnlijk is alles goed, maar je zal maar net die ene zijn die voor de finish neervalt en niet meer opstaat.

Als je een aanvullende verzekering hebt, krijg je meestal zo'n 100-150 euro vergoed ervan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 17 februari 2014 @ 20:19:04 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136824469
quote:
Ik zie Yur op 1 vd foto's vd banner :D
  maandag 17 februari 2014 @ 20:26:16 #153
3011 E.T.
pi_136824810
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zie Yur op 1 vd foto's vd banner :D
die zie ik ook :D En die foto zit in de roulatie met maar twee andere foto's... Komt dus vaak voorbij ;)

Maar eens even een gericht schema gaan maken om op 10 augustus die 21km binnen de 2.30 te gaan lopen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_136824908
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Een sportmedische keuring is sowieso wel slim als je veel gaat hardlopen. Waarschijnlijk is alles goed, maar je zal maar net die ene zijn die voor de finish neervalt en niet meer opstaat.

Als je een aanvullende verzekering hebt, krijg je meestal zo'n 100-150 euro vergoed ervan.
En hoe zit dat dan met je eigen risico?
pi_136824991
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En hoe zit dat dan met je eigen risico?
Aanvullende dingen gaan altijd buiten eigen risico :)
pi_136825166
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aanvullende dingen gaan altijd buiten eigen risico :)
^O^ . Ik kreeg vorig jaar na 6 maanden een leuke verrassing om even ¤350 op te hoesten voor een kleine ingreep in het ziekenhuis waar in niet op gerekend had.
pi_136825554
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

die zie ik ook :D En die foto zit in de roulatie met maar twee andere foto's... Komt dus vaak voorbij ;)

Maar eens even een gericht schema gaan maken om op 10 augustus die 21km binnen de 2.30 te gaan lopen :)
Hoelang is op dit moment je langste loopje eigenlijk? Maar moet zeker goed gaan komen! Gewoon wat vaker hier in de buurt gaan zitten en lekker in het bos lopen, wordt je groot en sterk van ;).

Ik zit net te bedenken dat ik helemaal niet mee kan doen met de vooroeverloop ;( . Nou ja, kan wel, maar doe het niet. De week erna is de TdF en dit keer moet ik wel even goed gaan 'taperen'. Dus denk niet dat een HM 6 dagen van tevoren heel slim is. Als het lekker weer is ga ik wel proberen om jullie te komen aanmoedigen in ieder geval. Vorig jaar was het echt vet gezellig! ^O^
pi_136825769
Hij staat blijkbaar op het wedstrijdschema van mijn AV. Ik werd gevraagd een formulier met gelopen en verwachte tijden in te vullen, en daar stond ie opeens tussen. Ik heb geen tijd ingevuld, want ik loop 'm sowieso niet als wedstrijd. Gewoon chill hobbeldebobbel de finish halen. Lekker veel met de groep mee in de duinen hobbelen, en alles komt goed (behalve dan dat ze vanuit de AV verwachten dat ik de HM in 1:45 moet kunnen lopen, maar dat kunnen ze vergeten :D )
  maandag 17 februari 2014 @ 21:03:59 #159
3011 E.T.
pi_136826584
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoelang is op dit moment je langste loopje eigenlijk? Maar moet zeker goed gaan komen! Gewoon wat vaker hier in de buurt gaan zitten en lekker in het bos lopen, wordt je groot en sterk van ;).

Ik zit net te bedenken dat ik helemaal niet mee kan doen met de vooroeverloop ;( . Nou ja, kan wel, maar doe het niet. De week erna is de TdF en dit keer moet ik wel even goed gaan 'taperen'. Dus denk niet dat een HM 6 dagen van tevoren heel slim is. Als het lekker weer is ga ik wel proberen om jullie te komen aanmoedigen in ieder geval. Vorig jaar was het echt vet gezellig! ^O^
Bruggenloop in 1.50 is mijn laatste 'wapenfeit' .. Daarna weinig gelopen en nu weer terug aan het opbouwen (en een keer in de week wat meer snelheidswerk).

Moet kunnen :)

En ik vond aanmoedigen vorig jaar errug leuk :Y (het parcours leent zich ook erg goed voor om steeds een stukje verderop te gaan staan aangezien je iedereen steeds ziet lopen)
pi_136826703
Het was inderdaad heerlijk hardloopweer. Het was zo'n avond dat ik eigenlijk nog wel veel verder had willen en kunnen lopen.

Baantraining, iedere keer oefeningen, dit keer heel erg gericht op beenspieren en tussendoor steeds twee rondjes lopen. Zat bij mij steeds tussen de 6:40 en 6:50 per kilometer. Voor mijn doen een pittig tempo, zeker met die oefeningen tussendoor, maar ik had het heel erg nodig om even niet na te denken en dat lukt het best tijdens pittige trainingen. Was fijn.

SPOILER
  maandag 17 februari 2014 @ 21:08:55 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136826833
lol, ik ben een Vooroeverberoemdheid :D

Anyways, vandaag op souplesse de versnellinkjes gelopen. Maar het was zo'n dag die je hoopt te hebben tijdens een wedstrijd: De snelheid kwam volkomen moeiteloos! Met als resultaat dat ik per ongeluk de groep aan stukken heb gelopen :@

Maar goed. Nu maar hopen dat de trainingen de rest van de week ook vanzelf gaan. Zou wel zo fijn zijn.
F means you're fucked
pi_136826929
Klinkt lekker! Voor jou dan, misschien voor de rest wat minder.

Ik ben over de eerste 100 kilometer van 2014 heen!
pi_136826935
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef YUR het volgende:
lol, ik ben een Vooroeverberoemdheid :D

Anyways, vandaag op souplesse de versnellinkjes gelopen. Maar het was zo'n dag die je hoopt te hebben tijdens een wedstrijd: De snelheid kwam volkomen moeiteloos! Met als resultaat dat ik per ongeluk de groep aan stukken heb gelopen :@

Maar goed. Nu maar hopen dat de trainingen de rest van de week ook vanzelf gaan. Zou wel zo fijn zijn.
Jammer dat ze jouw finishfoto niet erbij gezet hebben, gemiste kans van hun. Die is echt tof! ^O^
  maandag 17 februari 2014 @ 21:14:14 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136827081
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:

Jij bent ook lekker bezig zeg ^O^
F means you're fucked
pi_136827279
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij bent ook lekker bezig zeg ^O^
Voelt ook heel lekker weer na m'n weekje rust! Atletiekvereniging motiveert ook heel erg, train nu alleen op maandag mee, omdat tussen de 8 en 12 kilometer op donderdag nog niet samen kan met een afstand van ongeveer 10 km in het weekend. Dus voorlopig loop ik donderdag nog even alleen, wellicht ga ik na de CPC ook op donderdag mee trainen.
pi_136827348
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Voelt ook heel lekker weer na m'n weekje rust! Atletiekvereniging motiveert ook heel erg, train nu alleen op maandag mee, omdat tussen de 8 en 12 kilometer op donderdag nog niet samen kan met een afstand van ongeveer 10 km in het weekend. Dus voorlopig loop ik donderdag nog even alleen, wellicht ga ik na de CPC ook op donderdag mee trainen.
Je kunt dan toch ook in het weekend iets minder lang lopen?
pi_136827442
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je kunt dan toch ook in het weekend iets minder lang lopen?
Kan, maar wil ik niet. Vind het lekker om op zaterdag minstens een uur te lopen. Overigens zal ik die afstand de eerste paar weken dat ik op donderdag mee loop wel in gaan korten, maar nu nog geen zin in.
pi_136827528
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Kan, maar wil ik niet. Vind het lekker om op zaterdag minstens een uur te lopen. Overigens zal ik die afstand de eerste paar weken dat ik op donderdag mee loop wel in ga korten, maar nu nog geen zin in.
Dan gewoon lekker zo blijven doen idd ^O^
pi_136827647
Weer 5,6 km op de teller. Inclusief een stukje lopen toch nog een gemiddelde van 9,5km/u. Tempo gaat steeds hoger. Ik ben trots :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136828215
Morgenavond de eerste groepstraining voor de roparun, bij flevonice in biddinghuizen. Ben benieuwd...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 17 februari 2014 @ 21:43:10 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136828657
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer 5,6 km op de teller. Inclusief een stukje lopen toch nog een gemiddelde van 9,5km/u. Tempo gaat steeds hoger. Ik ben trots :D
Lekkerlekker ^O^
F means you're fucked
pi_136829331
Naar de club: 9.2km op m'n dooie akkertje.

Even 10 minuten bijtanken en daarna: 8.8km club run met de medium groep.

Ging allemaal niet vanzelf, vooral de club run zelf niet :o :% later zou ik ontdekken dat dat kwam doordat het pijntje onder m'n voet geen gewoon pijntje was maar een blaar. Altijd fijn O+

Maar, wel mooi die 18km gered die ik wilde rennen! O+ *O* En ondanks dat het niet makkelijk was ben ik blij dat ik doorgezet heb. En er een beetje doorheen gesleept ben door m'n clubgenoten O+
Ja doei.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:01:09 #173
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136829648
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Quoi het volgende:
Ik ga weer eens even vergaderen over de ditjes en datjes van een hardloopclub. En over het noodscenario nav mijn vertrek; geen opvolger te vinden :{
Volgens mij heb je ze echt wel aankondiging genoeg gegeven. Je had ook kunnen zeggen "ik stop er nu mee". Blijft natuurlijk vrijwilligerswerk (toch?).

quote:
Ja, maar... maar dan zijn we helemaal niet in Nederland. -O-
  maandag 17 februari 2014 @ 22:03:38 #174
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136829788
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:

Dat telt mooi op zo! ^O^

Had je eigenlijk een totaal-doel voor dit jaar?
pi_136830285
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat telt mooi op zo! ^O^

Had je eigenlijk een totaal-doel voor dit jaar?
Yep, 750 km. Lig op schema, terwijl ik er juist vanuit ging tot de zomer iets achter te liggen en dan in zou gaan lopen, omdat ik dan voor 15 km/10 em wil gaan trainen. Gaat goed dus. :)
  maandag 17 februari 2014 @ 22:21:38 #176
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136830653
Als je nu al op schema ligt gaat dat wel lukken! *O*
pi_136831779
Zag toevallig ook net dat ik in 2014 ook al 100 km heb gelopen.
  maandag 17 februari 2014 @ 23:09:59 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136832549
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je ze echt wel aankondiging genoeg gegeven. Je had ook kunnen zeggen "ik stop er nu mee". Blijft natuurlijk vrijwilligerswerk (toch?).

[..]

Ja, maar... maar dan zijn we helemaal niet in Nederland. -O-
Dat noodscenario is ook niet dat ik blijf hoor :N

Misschien is mijn eigen persoonlijke noodscenario dat ik gewoon een dezer dagen mijn baan opzeg :{

Wél een vakantie geboekt voor na de Golden 10. Twee weken vegeteren in Catalonië 8-)

10 aug HM kan dus O-)
pi_136833680
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef Voccar het volgende:
Zag toevallig ook net dat ik in 2014 ook al 100 km heb gelopen.
Netjes! ^O^
Ja doei.
pi_136836994
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat noodscenario is ook niet dat ik blijf hoor :N

Misschien is mijn eigen persoonlijke noodscenario dat ik gewoon een dezer dagen mijn baan opzeg :{

Wél een vakantie geboekt voor na de Golden 10. Twee weken vegeteren in Catalonië 8-)

10 aug HM kan dus O-)
:o Zo erg op je werk? Bleh.

En zou leuk zijn, in augustus :)

Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat ze van mei tot augustus de baan gaan renoveren (is ook wel nodig), maar dat betekent dus ook dat ik 3 maanden niet op de baan kan trainen. Ze zullen wel een deal sluiten met een nabijgelegen dorp dat we daar de baan mogen gebruiken, maar zonder auto kan ik dat met de beste wil van de wereld niet combineren :(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:01:09 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136837045
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 06:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:o Zo erg op je werk? Bleh.

En zou leuk zijn, in augustus :)

Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat ze van mei tot augustus de baan gaan renoveren (is ook wel nodig), maar dat betekent dus ook dat ik 3 maanden niet op de baan kan trainen. Ze zullen wel een deal sluiten met een nabijgelegen dorp dat we daar de baan mogen gebruiken, maar zonder auto kan ik dat met de beste wil van de wereld niet combineren :(
Misschien kan je wat afspreken met clubgenoten? Dat je mee kan rijden bv?

Quoi -O- Dat is wel heel zuur..toch niet verbeterd na de confrontatie?
pi_136837129
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Misschien kan je wat afspreken met clubgenoten? Dat je mee kan rijden bv?

Quoi -O- Dat is wel heel zuur..toch niet verbeterd na de confrontatie?
Het is nu al lastig combineren: ik ga direct vanuit stage door naar de baan, waardoor ik van 6:20 's ochtends tot ca. 21:15 onderweg ben. 2x in de week nog eerder weg om meer speling te hebben en nog later thuis vanwege de langere reistijd ga ik niet trekken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:32:04 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136837165
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is nu al lastig combineren: ik ga direct vanuit stage door naar de baan, waardoor ik van 6:20 's ochtends tot ca. 21:15 onderweg ben. 2x in de week nog eerder weg om meer speling te hebben en nog later thuis vanwege de langere reistijd ga ik niet trekken.
Nee dat is idd niet te doen.. wel vervelend joh -O-
pi_136837230
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Nee dat is idd niet te doen.. wel vervelend joh -O-
Ja. Ik ga dit weekend wel uitrekenen wat het me kost als ik een ragbakje koop dat me alleen maar 2x naar de baan hoeft te brengen en 1x per week boodschappen hoedt doen, als ik m dan toch heb. Als dat niet teveel aan maandelijkse kosten is, kan ik het misschien heel voorzichtig aan mn mams brengen dat het nodig is, niet heel veel kost en ik dan mn maandelijkse bijdrage (die ik wel nodig heb om het te bekostigen) wel mag houden :P kleine kans, maar het proberen waard. Ik vertrek vroeg genoeg om m op een gratis parkeerplek op het station te kunnen zetten.
pi_136837471
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Wellicht dat je me gaat afschieten, maar als je je richt op een HM met als eindtijd rond de 2:30 vind ik dat je beter op kortere afstanden kunt richten.

Ik weet niet wat jouw tempo normaal gesproken op bijvoorbeeld een 5 km of 10 km is, maar ik zou zorgen dat je die eerst 'fluitend' loopt alvorens de hm aan te gaan.
pi_136837497
Wat precies is er mis met een 2.30 HM? Niet goed genoeg voor de borrelpraat?
Ja doei.
pi_136837562
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Wellicht dat je me gaat afschieten, maar als je je richt op een HM met als eindtijd rond de 2:30 vind ik dat je beter op kortere afstanden kunt richten.

Ik weet niet wat jouw tempo normaal gesproken op bijvoorbeeld een 5 km of 10 km is, maar ik zou zorgen dat je die eerst 'fluitend' loopt alvorens de hm aan te gaan.
Wat een klinkklare onzin! Er zijn hier meer dan genoeg mensen die een tempo van tussen de 8 en 9 kilometer lopen. Waarom zou je het bij korte afstanden moeten houden alleen omdat je niet snel bent? Ik dacht dat we niet aan dat soort gewauwel deden hier.

@Quoi; :*
pi_136837583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat precies is er mis met een 2.30 HM? Niet goed genoeg voor de borrelpraat?
Dat is het punt niet dat ik wilde maken.

Mijn punt is dat je bij een hm-ambitie van 2:30 je focus beter kunt verleggen naar kortere afstanden, omdat ik denk dat de hm eigenlijk te hoog gegrepen is.
pi_136837599
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:20 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Wat een klinkklare onzin! Er zijn hier meer dan genoeg mensen die een tempo van tussen de 8 en 9 kilometer lopen. Waarom zou je het bij korte afstanden moeten houden alleen omdat je niet snel bent? Ik dacht dat we niet aan dat soort gewauwel deden hier.

@Quoi; :*
Oh ja, elke vorm van tegengas is hier verboden, ik had het kunnen weten.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:28:11 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136837670
Ach, niet iedereen heeft dezelfde drijfveer en doelen
F means you're fucked
pi_136837678
Niet iedereen loopt 12km/uur of heeft die ambitie. Als je fijn en comfortabel loopt op een lagere snelheid, er plezier uit haalt en gewoon geniet op die manier kun je op elke aafstand meerennen.
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:31:30 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136837711
12 per uur is wel erg langzaam hoor...
F means you're fucked
pi_136837719
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:21 schreef spiritusbus het volgende:

[..]
omdat ik denk dat de hm eigenlijk te hoog gegrepen is.
Te hoog gegrepen voor wat? Als iemand er plezier aan beleeft, is dat dan niet goed genoeg?
pi_136837727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:31 schreef YUR het volgende:
Hilarisch, ik heb het hier wel weer gezien. Veel plezier met elkaar kietelen.
pi_136837755
Jij laat je ook snel (hihi) wegjagen!
pi_136837777
Nou, doei hè?
Ja doei.
pi_136837790
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:23 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Oh ja, elke vorm van tegengas is hier verboden, ik had het kunnen weten.
Nee hoor, daarom geef ik jou ook tegengas.
pi_136837807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij laat je ook snel (hihi) wegjagen!
Ach, als je bij een enkele kritische noot direct wordt weggezet als een misgunner heeft het verder weinig zin he.
pi_136837835
Maar vertel dan eens, wat is er precies mis met een HM van 2.30 als je heerlijk comfortabel loopt op zo'n tempo, toch 'gewoon' je best doet, plezier hebt en met een big smile en handjes omhoog de finish over komt?
Ja doei.
pi_136837854
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:40 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ach, als je bij een enkele kritische noot direct wordt weggezet als een misgunner heeft het verder weinig zin he.
Daar gaat het niet om denk ik, meer om het feit dat je een ongefundeerde mening ventileert zonder verdere toelichting te (willen) geven
pi_136837917
Dat ongefundeerde vooral ja. Je doet uitspraken terwijl je geen idee hebt van de loopgeschiedenis van E.T. Gisteren (geloof ik) gaf ze nog aan dat ze de Bruggenloop heeft gelopen, alleen al op basis daarvan lijkt mij een HM in augustus echt niet te hoog gegrepen. En 2:30 is prima, 2:31 niet, want dan gaat de brug weer open :P
pi_136837947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef hatsaflats het volgende:
Dat ongefundeerde vooral ja. Je doet uitspraken terwijl je geen idee hebt van de loopgeschiedenis van E.T. Gisteren (geloof ik) gaf ze nog aan dat ze de Bruggenloop heeft gelopen, alleen al op basis daarvan lijkt mij een HM in augustus echt niet te hoog gegrepen. En 2:30 is prima, 2:31 niet, want dan gaat de brug weer open :P
:D!
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:12:17 #203
3011 E.T.
pi_136838272
Ben wel heel benieuwd naar de motivatie van meneer spiritusbus :D
En idd... De brug moet open, vandaar de strakke tijdslimiet van 2.30
pi_136838319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef hatsaflats het volgende:
Er zijn wel eens dagen dat ik niet meelees, het enige aanknopingspunt wat ik heb is de challenge en die staat op 650 km op jaarbasis dacht ik. Verder geen geplande wedstrijden en geen pr's.

Puur op basis van deze informatie en die post kwam ik tot die conclusie.

Daarbij heb ik een aantal keer meegelopen in de achterste regionen en mijn ervaring is dat de laatste 5 km vaak een lijdensweg is met meer wandelen dan hardlopen.

Als zij al bijvoorbeeld een bruggenloop heeft gedaan maakt dat natuurlijk een verschil, maar dat kon ik niet ruiken.
pi_136838323
Ik denk dat het hartstikke knap is om een HM uberhaupt uit te lopen, en voor mensen die er langer over doen is het alleen maar knapper, want die leveren langer dezelfde inspanning!

Het enige wat ik er misschien tegen in zou brengen, is dat als je denkt dat je erg dicht bij die 2.30 limiet zult zitten, je misschien beter een HM zonder die strenge limiet zou kunnen uitkiezen, zou toch erg zonde zijn als je 15 km goed bezig bent maar net te langzaam, en je dan niet meer verder mag..
pi_136838369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat het hartstikke knap is om een HM uberhaupt uit te lopen, en voor mensen die er langer over doen is het alleen maar knapper, want die leveren langer dezelfde inspanning!

Het enige wat ik er misschien tegen in zou brengen, is dat als je denkt dat je erg dicht bij die 2.30 limiet zult zitten, je misschien beter een HM zonder die strenge limiet zou kunnen uitkiezen, zou toch erg zonde zijn als je 15 km goed bezig bent maar net te langzaam, en je dan niet meer verder mag..
Dan ben je dus niet goed bezig...

* mosselmossel hides
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:20:14 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136838404
ET 2u30 w/ Heel leuk trouwens dat je zo lekker verdergaat.

Ieder zijn/haar eigen ambitie, spiritusbus, écht! Heeft niks met kietelen te maken.

Mijn opmerking gisteravond tijdens de vergadering dat ik de LDL van 6:10 te snel vind voor het gros vd groep werd heel snel in de doofpot gestopt. Ik heb er verbijsterd gezeten.. :? En ja, of ik wilde blijven :{w
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:21:55 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136838432
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef Quoi het volgende:

Ieder zijn/haar eigen ambitie, spiritusbus, écht! Heeft niks met kietelen te maken.

Mijn opmerking gisteravond tijdens de vergadering dat ik de LDL van 6:10 te snel vind voor het gros vd groep werd heel snel in de doofpot gestopt. Ik heb er verbijsterd gezeten.. :? En ja, of ik wilde blijven :{w
Wat heb je gezegd? Zo lang jullie niet luisteren, ga ik niet blijven?
F means you're fucked
pi_136838434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef Quoi het volgende:

Maar je kan toch ook een nieuwe groep starten met een LDL van 6.30 ofzo? Als die mensen 6.10 willen kachelen is dat toch ook prima?
pi_136838471
Inderdaad, is een eigen tussengroep starten geen idee? Bij ons is er gisteren ook weer een tussentempo geïntroduceerd! En dat kan eigenlijk altijd iedereen doen bij ons.

Vlak voor we weggaan worden de groepen 'aangekondigd' voor die avond, en als je van te voren even zegt dat je een apart groepje wilt leiden dan is dat altijd prima :o
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:34:12 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136838695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat heb je gezegd? Zo lang jullie niet luisteren, ga ik niet blijven?
Gewoon nee gezegd ;)

@Mossel: Ik lijk de enige te zijn die dit ziet, de rest loopt op toppen van kunnen om maar vooral niet af te haken (met blessures tot gevolg). Nieuwe groep starten, daar is een trainert voor nodig... en erkenning voor het probleem. Maar goed, ik loop steeds meer alleen voor mezelf :)
pi_136838740
Jammer -O-
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:38:53 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136838797
Vind ik ook :{ En STOM!
pi_136838851
:@ is er geen andere club waar je bij kunt kijken? Weet niet hoe dungezaaid ze zijn omg. Delft, maar hier bijvoorbeeld hebben we in principe de keus uit ehm... *tel* 4 clubs ofzo die hier in de directe omgeving trainen...
Ja doei.
pi_136838969
29 juni is de Utregse meidenloop weer, overweeg om mee te doen want het is toch dichtbij. Maar in Arnhem vond ik zo door de binnenstad lopen niet geweldig. Iemand ervaring met de loop in Utrecht?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:45:45 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136838982
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
:@ is er geen andere club waar je bij kunt kijken? Weet niet hoe dungezaaid ze zijn omg. Delft, maar hier bijvoorbeeld hebben we in principe de keus uit ehm... *tel* 4 clubs ofzo die hier in de directe omgeving trainen...
Misschien dat ik dat weleens ga doen ja. Er zijn er zat :)
Er lopen alleen inmiddels best veel bekenden en dat is ook wel weer gezellig.

Laat mij maar hannesen. Tijd wel dat er wat positieve energie uit zowel werk als club komt |:(

Maar: ik heb goeie koffie c_/
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:46:22 #217
3011 E.T.
pi_136838999
koffie is goed !
pi_136839037
Ja, dat is wel jammer als je inmiddels veel mensen kent en het op zich daarmee op sociaal gebied naar je zin hebt.
Hier lijken overstappen over het algemeen wel vrij makkelijk omdat de relaties onderling wel heel goed zijn, en er zijn ook veel 'cross-club' vriendschappen: je komt elkaar ook immers altijd wel tegen bij lokale evenementen enzo. Anders misschien van 2 walletjes eten als dat qua lidmaatschapsgeld een beetje te behappen is? :+
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:39:26 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136840501
Zit ik dan met m'n 2:30 halve marathon. Ik zal eens kijken of ik het wandelaarstopic nog ergens kan vinden. ;( :W

Gisteren voor het eerst in tijden weer eens met de club een gewoon rondje gehobbeld. Laatste tijd zelden op maandagen meegegaan vanwege lange lopen op zondag en/of te laat thuis om nog op tijd te zijn. En op woensdagen is in de winter heuvel/snelheidstraining.

Was wel lekker om weer eens te doen, hoewel de benen na de race op zondag niet enorm energiek waren. Op zo'n moment vraag je je af hoe je een dag eerder in hemelsnaam zo hard hebt kunnen lopen. :+

SPOILER
Vandaag een dagje rust, morgen zien we wel weer.
pi_136840589
Ja, zeg, men liep op die HM gemiddeld iets van 25 minuten boven zijn/haar PR op een wegHM. Dus daar had jij ook met enig gemak rond de 2.10 kunnen komen als je een wegHM als eerste had gekozen! :{w
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:46:07 #221
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136840722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:31 schreef YUR het volgende:
Hmm, dé wedstrijd bovenaan mijn bucketlist is 51 km lang, maar daar mag je 11 uur over doen. :Y) Lekker langzaam
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_136840748

:D! Foto van een cross hier ergens in de buurt! :o _O_

Oh, deze is beter:

Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:47:25 #223
387431 Frsh
pi_136840763
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maar vertel dan eens, wat is er precies mis met een HM van 2.30 als je heerlijk comfortabel loopt op zo'n tempo, toch 'gewoon' je best doet, plezier hebt en met een big smile en handjes duimpjes omhoog de finish over komt?
Fixed
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:05:49 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136841380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef Frsh het volgende:

[..]

Hmm, dé wedstrijd bovenaan mijn bucketlist is 51 km lang, maar daar mag je 11 uur over doen. :Y) Lekker langzaam
Ga je Nordic Walken?
F means you're fucked
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:09:10 #225
387431 Frsh
pi_136841467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Ga je Nordic Walken?
Ja, ik denk dat paaltjes wel handig zijn op dat parcours ja >:)

De snelste deed er 5u42m over, de langzaamste (nog geregistreerde) 11u34m.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:12:25 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136841567
Goh, daar zitten ook wel een paar heuveltjes in... :%
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:19:25 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136841750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:09 schreef Frsh het volgende:

[..]

Daar heb ik al eens over gelezen ja ^O^

Ik hou het qua bucketlist wat simpeler
F means you're fucked
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:20:01 #228
387431 Frsh
pi_136841768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Das plat :{w
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:22:10 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136841840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef Frsh het volgende:

[..]

Das plat :{w
Je bent zelf plat :6
F means you're fucked
pi_136842332
Op mijn bucketlist staat de marathon van Rome. Over een jaar of 20.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:09 #231
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136842577
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:35 schreef Gogo83 het volgende:
Op mijn bucketlist staat de marathon van Rome. Over een jaar of 20.
Die schijnt inderdaad mooi te zijn :Y Tof hoor!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 februari 2014 @ 11:45:20 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_136842728
Mijn bucket is op 14 April gewoon leeg.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:50:31 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136842915
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn bucket is op 14 April gewoon leeg.
Nee man. Dan zit ie vol met een ervaring waar je maanden naartoe hebt geleefd. En met spierpijn :D
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 februari 2014 @ 11:53:34 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_136843030
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee man. Dan zit ie vol met een ervaring waar je maanden naartoe hebt geleefd. En met spierpijn :D
Dat laatste heb ik nu al nadat ik gisteren bij die slavendrijver die ze 'Fysiotherapeut' noemen ben geweest.... Misschien had ik er geen 5KM d2 loopje achteraan moeten gooien
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:36 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136843062
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik nu al nadat ik gisteren bij die slavendrijver die ze 'Fysiotherapeut' noemen ben geweest.... Misschien had ik er geen 5KM d2 loopje achteraan moeten gooien
Ai...nu ff herstellen dus!
F means you're fucked
pi_136843368
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:34 schreef Quoi het volgende:
Ik lijk de enige te zijn die dit ziet, de rest loopt op toppen van kunnen om maar vooral niet af te haken (met blessures tot gevolg). Nieuwe groep starten, daar is een trainert voor nodig... en erkenning voor het probleem. Maar goed, ik loop steeds meer alleen voor mezelf
Jij moet daar gewoon lekker weg gaan en ergens anders in de buurt een AV of loopgroep vinden.

Zometeen maar eens m`n schoenen aantrekken om weer eens een duurloopje te doen. 5km vandaag.
pi_136843985
Wat een weer. Apart hoor om om deze tijd van het jaar jezelf niet in te hoeven pakken. Net geen 9 km gedaan net, vorige week in totaal bijna 30, schiet dus lekker op zo.
pi_136844051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:09 schreef Frsh het volgende:

[..]

Sellaronde, die heb ik wel eens geskied. Het lijkt me een roteind om te rennen, maar wel in een erg mooie omgeving :)
pi_136844753
Yay!

Gisteren mijn nieuwe schoenen geprobeerd, hardlopend bij een vriendin op bezoek geweest. Relatief pijnvrij gelopen, maar wel last van koude tenen!

Het was maar 2.6 km en heb 3 keer ongeveer een minuutje gelopen en heb er 15.53 min over gedaan met een gem. snelheid van 9.83! :)

Nu twijfel ik, een hardloopschema ergens oppakken of zelf rustig naar 30 minuten achter elkaar lopen gaan?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:44:51 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136844817
Een schema kan je wel helpen niet te snel op te bouwen als dat een probleem is.

Het lijkt er wel op dat je niet vanaf niks begint. Dus je zou bijvoorbeeld halverwege bij het Evy-schema in kunnen stappen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:47:03 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136844881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:42 schreef Grootengroen het volgende:
Yay!

Gisteren mijn nieuwe schoenen geprobeerd, hardlopend bij een vriendin op bezoek geweest. Relatief pijnvrij gelopen, maar wel last van koude tenen!

Het was maar 2.6 km en heb 3 keer ongeveer een minuutje gelopen en heb er 15.53 min over gedaan met een gem. snelheid van 9.83! :)

Nu twijfel ik, een hardloopschema ergens oppakken of zelf rustig naar 30 minuten achter elkaar lopen gaan?
Ik zou er een schema bij pakken als leidraad :Y

Welke schoenen zijn het geworden?
F means you're fucked
pi_136844992

;)

Misschien inderdaad halverwege beginnen.. Ik denk dat het vooral een redelijke basisconditie is die ik heb Wolve, maar een goede tip!
pi_136845362
Ik zou gewoon lekker vanaf het begin beginnen. Het gevaar van een goede basisconditie is dat je snel opbouwt en geblesseerd raakt omdat je gewrichten/pezen/spieren moeten wennen aan de specifieke hardloopbelasting.
pi_136847567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zou gewoon lekker vanaf het begin beginnen. Het gevaar van een goede basisconditie is dat je snel opbouwt en geblesseerd raakt omdat je gewrichten/pezen/spieren moeten wennen aan de specifieke hardloopbelasting.
Dit.
De eerste paar sessies van het beginschema zullen misschien wat saai en weinig uitdagend zijn, maar ze geven wel die opbouw van belasting die je spieren en pezen zo nodig hebben, terwijl je het conditioneel al prima vol houdt.
pi_136853528
Eens! Liever een week te lang over een beginnersschema doen dan een dag te kort en vervolgens een maand in de lappenmand.

De eerste maanden hardlopen zijn veel zwaarder dan het lijkt.

Veel plezier en succes in ieder geval!
pi_136860106
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Tijdslimiet van 7 uur zit daar op en is dacht ik ook niet 1 van de makkelijkste, neemt niet weg dat hij bij mij ook voor volgend jaar op de lijst staat.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:47:13 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136861743
Kom maar op met die training! Ik eet ze allemaal op, inclusief de km's >:)
pi_136861760
Omnomnomnomnom.
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:09:25 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136862673
En ik zie dat mijn trainingsschema vrijdag zijn hoogtepunt al heeft :o :P
pi_136864065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

:D! Foto van een cross hier ergens in de buurt! :o _O_

Oh, deze is beter:

[ afbeelding ]
Mooie foto's
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136864217
Ik had een 'moetje' net. Geen zin om te starten, te warm gekleed. Halverwege bleek de weg ineens opengebroken en bijna door mijn enkel gegaan dus dat stuk verplicht gewandeld, daarna niet lekker meer in tempo kunnen komen. Eerder gestopt.

Laatste tijd niet echt meer plezierig gelopen... misschien mis ik een schema.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136864509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef Quoi het volgende:
En ik zie dat mijn trainingsschema vrijdag zijn hoogtepunt al heeft :o :P
Hoeveel moet je? Hier zaterdag het hoogtepunt.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:57:58 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136864950
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hier volgende week zaterdag het hoogtepunt *O*
F means you're fucked
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:00:52 #255
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_136865112
Leuk al die hoogtepunten :D

Ik had vandaag een dieptepuntje. Had nof wat spierpijn van zondag volgens mij en het lopen ging dus voor geen meter. Uiteindelijk veel meer gewandeld dan de bedoeling was, even lak aan Evy.
Hopelijk gaat het donderdag beter.

Iemand hier trouwens wel eens bananenbrood gemaakt? schijnt heel gezond te zijn, is makkelijk te maken en erg lekker :D (dat was mijn hoogtepuntje vandaag ;) )
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:02:40 #256
3011 E.T.
pi_136865215
Mijn leven heeft elke dag een hoogtepunt O+
pi_136865245
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef E.T. het volgende:
TMI
Ja doei.
pi_136865665
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:02 schreef E.T. het volgende:
Die dagen liggen al achter me. :X
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:36:19 #259
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_136866978
Na een leuke petzl trial in het donker bleek de schade toch aanzienlijk. Na douchen en uitslapen bleken de schuine buikspieren pijnlijk, de spieren die er voor zorgen dat je benen bij elkaar blijven in brand en een pijnlijke schouder mij te dwingen een weekje rust te nemen.

Gisteren weer een rondje gedaan, langzaam aan en omdat het zo lekker ging vandaag nog maar een keer hetzelfde rondje. Nu alleen met haas. Voor mij liep een dame een aantrekkelijk edoch ambitieus tempo. (of een aantrekkelijke dame) die het eerste deel van mijn ronde vooruit ging. het tweede deel dan ook maar op 'tempo' afgemaakt. Waar gisteren 6:07 het tempo was zat ik vandaag op 5:15.

Morgen lekker niks, donderdag een kort stukkie tempo en dan zaterdag maar weer een HM.

Zo komt het ook deze maand wel weer goed met de km's.
If at first you fail, re-define your objective.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:54:12 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136868043
Lekker rondje ri. Geldrop gelopen net. Was van plan niet meer dan 8km te doen, maar ik vond een weg door Geldrop waar ik er toch weer 10 kon doen *O* . Zie aan mijn route dat ik een heel stabiel tempo heb gelopen. Hoofd lekker leeg en ik kwam onderweg weer een stuk of drie loopgroepjes tegen. Ik vrees toch dat dat niks voor mij is, ik vind het heerlijk om in mijn eentje te lopen met mijn eigen muziekje. Dat plan maar weer ernstig de koelkast in :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:32:09 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136870256
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

18. Maar volgens mij lopen we er eentje extra, dus 19 *)

Vanavond lekker 400m's gelopen. Hou ik van O+

@SEM lekker zo doorgaan dan!
pi_136870670
Flinke afkickverschijnselen ( ;) ) al 8 dagen niet gelopen door een pijnlijke bovenbeen. Maar het gaat wel eindelijk de goede kant op, hoop zaterdag weer te lopen. Tot die tijd zit m'n omgeving met een chagrijnige Reflectionne
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:51:59 #263
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136871368
Hoi! Ik leef nog :)

Al was ik zaterdagmiddag tijdens/na het crossje dood.
's morgens had ik een upperbodytraining gedaan (benen sparen) maar volgens mij had ik die energie ook beter kunnen bewaren voor die middag. Stukje langs 't water over het zachte zand vol tegen de wind in. Het eerste rondje ging nog een klein beetje maar de andere 3 gingen nergens over. Energie was ver ver te zoeken en heb veel gelopen. Helaas/gelukkig had ik geen gps dus ik heb geen log. Mijn eindtijd is 1.00.20.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:54:34 #264
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136871557
Heb ik nog iets gemist? Rellen, PR's, Blessures.. Want ik ga niet alles terug lezen.. /luiedraak
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_136871592
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Rellen, PR's, Blessures.. Want ik ga niet alles terug lezen.. /luiedraak
Er was een kleine rel over dat mensen die 2.30 op een HM deden zichzelf beter de moeite/het leed konden besparen ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:59:05 #266
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_136871829
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er was een kleine rel over dat mensen die 2.30 op een HM deden zichzelf beter de moeite/het leed konden besparen ;)
Ah, het verhaal dat alles langzamer dan 15 km/h geen hardlopen is? Dan niet hoor. Gelukkig is zijn de vertegenwoordigers van deze mening snel uit het zicht en dan kunnen de diesels lekker gezellig hun eigen tempo lopen.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_136872156
Eindelijk weer getraind na Schoorl. Opeens stond er weer een 1000m testloop op het programma. Volgens mij zat ik de vorige keer net boven de 4 minuten, vandaag liep ik 3:55. Ik heb nog niet het idee dat het heel binnenkort haalbaar is om dat 5km vol te houden, maar over een jaar ofzo wel. Denk ik :P
pi_136872371
Stipsteep heeft een aantal heerlijke D2 intervallen gelopen. Uurtje weggeweest. Morgen de spotschool weer in en dan donderdag een lange duurloop. Nu een fles opentekken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:16:20 #269
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136872824
Een spotschool. Da's toch bespottelijk!

waar kan ik me inschrijven?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:19:55 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136873045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar las ik toevallig vanmiddag het staartje even van toen ik op de mobiel keek.
pi_136873351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

18. Maar volgens mij lopen we er eentje extra, dus 19 *)

Vanavond lekker 400m's gelopen. Hou ik van O+

@SEM lekker zo doorgaan dan!
Wij hadden gister op de training ook 10x400m op de baan. Helaas kon ik niet, want moest zaalvoetballen. Ik hou ook van 400s.
pi_136873810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Een spotschool. Da's toch bespottelijk!

waar kan ik me inschrijven?
Hmm volgens mij moet ik mijn toetsenbord schoonmaken. De r is een paar keer weggevallen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:35:08 #273
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136874140
Ja doe maar. Anders ben je straks je hardloopschoenen kwijt.

hadloopschoen :D
pi_136874884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja doe maar. Anders ben je straks je hardloopschoenen kwijt.

hadloopschoen :D
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_136875078
Ja en dan moet ik tailen in de put op de St. Jansbeg. Lekke ennen en zo!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:00:18 #276
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136875776
1
2
[b]14 april 2014 [url=http://leithharriers.com/threepeaks/]Three Peaks Mountain Race (Dunedin)[/url][/b]
[*] rechtsedirecte - 26km

Mossel,zou je me in de OP willen zetten?
pi_136876127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[ code verwijderd ]

Mossel,zou je me in de OP willen zetten?
Kan niet editen. Ik denk dat Mo erin heeft gezeten ofzo.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:11:27 #278
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136876394
Er wordt hier naast me ingefluisterd dat je alleen de eerste 24 uur je topic nog kan editten, daarna niet meer. Kortom, we hebben te weinig geouwehoerd, want blijkbaar doen we niet vaak zo lang met een topic. :o

En als het topic zo nog niet vol is, zet Mo het er zo wel even in.
pi_136876528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Wolve000 het volgende:
Er wordt hier naast me ingefluisterd dat je alleen de eerste 24 uur je topic nog kan editten, daarna niet meer. Kortom, we hebben te weinig geouwehoerd, want blijkbaar doen we niet vaak zo lang met een topic. :o

Ah, dat verklaart een hoop.

Stelletje luie flikkers in dit topic, typt voor geen meter door :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:17:18 #280
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136876688
Ja, het loopt nog niet echt hard hier.
pi_136876736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Wolve000 het volgende:
Ik wil wel, maar mijn lijf wil nog niet. Stomme griep :(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:21:38 #282
349633 SiIk
Echt zijde
pi_136876863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Wolve000 het volgende:
Morgen weer.
En als het goed gaat ga ik vrijdag les 16 van Evy lopen.
Maar ruim 3 weken nadat ik les 15 succesvol afrondde :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_136876935
Niet eens binnen 2h30m een topic vol kunnen posten :')
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:24:02 #284
349633 SiIk
Echt zijde
pi_136876958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Niet eens binnen 2h30m een topic vol kunnen posten :')
Dan kan je maar beter helemaal niet posten.
pi_136877053
Ik zou me dan om te beginnen even wat op de kleinere hardloopfora richten....
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:41:12 #286
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136877726
Morgenochtend weer lopen na mijn beroerde loopje van zaterdag. Morgenavond naar Daniel Lohues dus dan maar vroeg in de ochtend. (gelukkig pas half 9 weg met de auto)
pi_136878656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja en dan moet ik tailen in de put op de St. Jansbeg. Lekke ennen en zo!
jaloerse blessure zwaai! :'( ;)
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 19 februari 2014 @ 02:03:15 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136880376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Wolve000 het volgende:

^O^ thanks
The 3^^ wordt de eerste serieuze test na "de zomerstop"
pi_136881300
Eerste min-of-meer Roparun groepstraining van gisteren. Op de een of andere manier heb ik zondag nog een paar minuten mijn horloge aan gehad en die zijn nu samengevoegd met de gegevens van gisteren. Dat wordt dus een raar kaartje. Nog een stukje op 4 min/km met wat jongens meegelopen, dat is toch niet helemaal een comfortabele pace voor mij :')

http://www.endomondo.com/workouts/298491940/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:06:10 #290
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136881604
Hm ik heb 5km gedaan maar fijn ging t niet echt. Had ook iets minder eigenwijs moeten doen en eerst naar t toilet moeten gaan. Had al wat ggescheeld denk ik.
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:38:28 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136881922
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 08:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Hm ik heb 5km gedaan maar fijn ging t niet echt. Had ook iets minder eigenwijs moeten doen en eerst naar t toilet moeten gaan. Had al wat ggescheeld denk ik.
Het scheelt sowieso gewicht :D

Gisteravond lekker een uurtje gehobbeld, en vanavond een fijne doch waarschijnlijk pittige training met 4x8minuten in DL3. Eens kijken of de benen nog wat willen ^O^
F means you're fucked
pi_136882266
Ik had gisteren geen zin. Dus ik ben niet gegaan. En vandaag heb ik ook geen zin, dus ik wacht lekker op de clubtraining van morgen :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:06:20 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136882280
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:05 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had gisteren geen zin. Dus ik ben niet gegaan. En vandaag heb ik ook geen zin, dus ik wacht lekker op de clubtraining van morgen :)
Ketter! Heiden!

SPOILER
F means you're fucked
pi_136882332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Ketter! Heiden!

SPOILER
Precies. Gaat ook echt niks meer uitmaken voor de CPC dat ik een paar keer geen 3, maar 2x in de week loop. Dus ach.
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:21:48 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136882570
er is ook een spreekwoord wat zegt dat rust roest....
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:23:01 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136882590
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
er is ook een spreekwoord wat zegt dat rust roest....
Da's ouderwets :{w
F means you're fucked
pi_136882608
Het is dat mijn garmin het nog prima doet, maar die nieuwe van Wolve is wel heel mooi zeg _O_

Vanavond weer lopen. Rustig 5K rondje door 't durrep O+
Ja doei.
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:27:22 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136882663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat mijn garmin het nog prima doet, maar die nieuwe van Wolve is wel heel mooi zeg _O_

Vanavond weer lopen. Rustig 5K rondje door 't durrep O+
Wanneer begin jij eigenlijk aan de marathontraining?
F means you're fucked
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:52:05 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136883121
Poef, die ochtend na een trainingsavond :{ Altijd lastig mijn bed uitkomen...

Wanneer begint schaatsen? :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:53:44 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136883164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
Poef, die ochtend na een trainingsavond :{ Altijd lastig mijn bed uitkomen...

Wanneer begint schaatsen? :P
Half 3 *O*

En voor die tijd lekker snowboarden en langlaufen en ijshockeyen en en en!

en studie
F means you're fucked
  woensdag 19 februari 2014 @ 09:55:23 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136883201
Oh, en dicht
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: