Ik zie Yur op 1 vd foto's vd bannerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef hatsaflats het volgende:
Poempiedoem:
http://vooroeverloop.nl/2014/
die zie ik ookquote:
En hoe zit dat dan met je eigen risico?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Een sportmedische keuring is sowieso wel slim als je veel gaat hardlopen. Waarschijnlijk is alles goed, maar je zal maar net die ene zijn die voor de finish neervalt en niet meer opstaat.
Als je een aanvullende verzekering hebt, krijg je meestal zo'n 100-150 euro vergoed ervan.
Aanvullende dingen gaan altijd buiten eigen risicoquote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met je eigen risico?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aanvullende dingen gaan altijd buiten eigen risico
Hoelang is op dit moment je langste loopje eigenlijk? Maar moet zeker goed gaan komen! Gewoon wat vaker hier in de buurt gaan zitten en lekker in het bos lopen, wordt je groot en sterk vanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
die zie ik ookEn die foto zit in de roulatie met maar twee andere foto's... Komt dus vaak voorbij
![]()
Maar eens even een gericht schema gaan maken om op 10 augustus die 21km binnen de 2.30 te gaan lopen
Bruggenloop in 1.50 is mijn laatste 'wapenfeit' .. Daarna weinig gelopen en nu weer terug aan het opbouwen (en een keer in de week wat meer snelheidswerk).quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoelang is op dit moment je langste loopje eigenlijk? Maar moet zeker goed gaan komen! Gewoon wat vaker hier in de buurt gaan zitten en lekker in het bos lopen, wordt je groot en sterk van.
Ik zit net te bedenken dat ik helemaal niet mee kan doen met de vooroeverloop. Nou ja, kan wel, maar doe het niet. De week erna is de TdF en dit keer moet ik wel even goed gaan 'taperen'. Dus denk niet dat een HM 6 dagen van tevoren heel slim is. Als het lekker weer is ga ik wel proberen om jullie te komen aanmoedigen in ieder geval. Vorig jaar was het echt vet gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze jouw finishfoto niet erbij gezet hebben, gemiste kans van hun. Die is echt tof!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef YUR het volgende:
lol, ik ben een Vooroeverberoemdheid
Anyways, vandaag op souplesse de versnellinkjes gelopen. Maar het was zo'n dag die je hoopt te hebben tijdens een wedstrijd: De snelheid kwam volkomen moeiteloos! Met als resultaat dat ik per ongeluk de groep aan stukken heb gelopen
Maar goed. Nu maar hopen dat de trainingen de rest van de week ook vanzelf gaan. Zou wel zo fijn zijn.
Jij bent ook lekker bezig zegquote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:
Klinkt lekker! Voor jou dan, misschien voor de rest wat minder.
Ik ben over de eerste 100 kilometer van 2014 heen!
Voelt ook heel lekker weer na m'n weekje rust! Atletiekvereniging motiveert ook heel erg, train nu alleen op maandag mee, omdat tussen de 8 en 12 kilometer op donderdag nog niet samen kan met een afstand van ongeveer 10 km in het weekend. Dus voorlopig loop ik donderdag nog even alleen, wellicht ga ik na de CPC ook op donderdag mee trainen.quote:
Je kunt dan toch ook in het weekend iets minder lang lopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Voelt ook heel lekker weer na m'n weekje rust! Atletiekvereniging motiveert ook heel erg, train nu alleen op maandag mee, omdat tussen de 8 en 12 kilometer op donderdag nog niet samen kan met een afstand van ongeveer 10 km in het weekend. Dus voorlopig loop ik donderdag nog even alleen, wellicht ga ik na de CPC ook op donderdag mee trainen.
Kan, maar wil ik niet. Vind het lekker om op zaterdag minstens een uur te lopen. Overigens zal ik die afstand de eerste paar weken dat ik op donderdag mee loop wel in gaan korten, maar nu nog geen zin in.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt dan toch ook in het weekend iets minder lang lopen?
Dan gewoon lekker zo blijven doen iddquote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Kan, maar wil ik niet. Vind het lekker om op zaterdag minstens een uur te lopen. Overigens zal ik die afstand de eerste paar weken dat ik op donderdag mee loop wel in ga korten, maar nu nog geen zin in.
Lekkerlekkerquote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer 5,6 km op de teller. Inclusief een stukje lopen toch nog een gemiddelde van 9,5km/u. Tempo gaat steeds hoger. Ik ben trots
Volgens mij heb je ze echt wel aankondiging genoeg gegeven. Je had ook kunnen zeggen "ik stop er nu mee". Blijft natuurlijk vrijwilligerswerk (toch?).quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Quoi het volgende:
Ik ga weer eens even vergaderen over de ditjes en datjes van een hardloopclub. En over het noodscenario nav mijn vertrek; geen opvolger te vinden
Ja, maar... maar dan zijn we helemaal niet in Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef hatsaflats het volgende:
Poempiedoem:
http://vooroeverloop.nl/2014/
Dat telt mooi op zo!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:
Klinkt lekker! Voor jou dan, misschien voor de rest wat minder.
Ik ben over de eerste 100 kilometer van 2014 heen!
Yep, 750 km. Lig op schema, terwijl ik er juist vanuit ging tot de zomer iets achter te liggen en dan in zou gaan lopen, omdat ik dan voor 15 km/10 em wil gaan trainen. Gaat goed dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat telt mooi op zo!
Had je eigenlijk een totaal-doel voor dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |