Dat noodscenario is ook niet dat ik blijf hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze echt wel aankondiging genoeg gegeven. Je had ook kunnen zeggen "ik stop er nu mee". Blijft natuurlijk vrijwilligerswerk (toch?).
[..]
Ja, maar... maar dan zijn we helemaal niet in Nederland.
Netjes!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef Voccar het volgende:
Zag toevallig ook net dat ik in 2014 ook al 100 km heb gelopen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat noodscenario is ook niet dat ik blijf hoor![]()
Misschien is mijn eigen persoonlijke noodscenario dat ik gewoon een dezer dagen mijn baan opzeg
Wél een vakantie geboekt voor na de Golden 10. Twee weken vegeteren in Catalonië![]()
10 aug HM kan dus
Misschien kan je wat afspreken met clubgenoten? Dat je mee kan rijden bv?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Zo erg op je werk? Bleh.
En zou leuk zijn, in augustus![]()
Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat ze van mei tot augustus de baan gaan renoveren (is ook wel nodig), maar dat betekent dus ook dat ik 3 maanden niet op de baan kan trainen. Ze zullen wel een deal sluiten met een nabijgelegen dorp dat we daar de baan mogen gebruiken, maar zonder auto kan ik dat met de beste wil van de wereld niet combineren
Het is nu al lastig combineren: ik ga direct vanuit stage door naar de baan, waardoor ik van 6:20 's ochtends tot ca. 21:15 onderweg ben. 2x in de week nog eerder weg om meer speling te hebben en nog later thuis vanwege de langere reistijd ga ik niet trekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien kan je wat afspreken met clubgenoten? Dat je mee kan rijden bv?
QuoiDat is wel heel zuur..toch niet verbeterd na de confrontatie?
Nee dat is idd niet te doen.. wel vervelend johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is nu al lastig combineren: ik ga direct vanuit stage door naar de baan, waardoor ik van 6:20 's ochtends tot ca. 21:15 onderweg ben. 2x in de week nog eerder weg om meer speling te hebben en nog later thuis vanwege de langere reistijd ga ik niet trekken.
Ja. Ik ga dit weekend wel uitrekenen wat het me kost als ik een ragbakje koop dat me alleen maar 2x naar de baan hoeft te brengen en 1x per week boodschappen hoedt doen, als ik m dan toch heb. Als dat niet teveel aan maandelijkse kosten is, kan ik het misschien heel voorzichtig aan mn mams brengen dat het nodig is, niet heel veel kost en ik dan mn maandelijkse bijdrage (die ik wel nodig heb om het te bekostigen) wel mag houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee dat is idd niet te doen.. wel vervelend joh
Wellicht dat je me gaat afschieten, maar als je je richt op een HM met als eindtijd rond de 2:30 vind ik dat je beter op kortere afstanden kunt richten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar eens even een gericht schema gaan maken om op 10 augustus die 21km binnen de 2.30 te gaan lopen
Wat een klinkklare onzin! Er zijn hier meer dan genoeg mensen die een tempo van tussen de 8 en 9 kilometer lopen. Waarom zou je het bij korte afstanden moeten houden alleen omdat je niet snel bent? Ik dacht dat we niet aan dat soort gewauwel deden hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wellicht dat je me gaat afschieten, maar als je je richt op een HM met als eindtijd rond de 2:30 vind ik dat je beter op kortere afstanden kunt richten.
Ik weet niet wat jouw tempo normaal gesproken op bijvoorbeeld een 5 km of 10 km is, maar ik zou zorgen dat je die eerst 'fluitend' loopt alvorens de hm aan te gaan.
Dat is het punt niet dat ik wilde maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wat precies is er mis met een 2.30 HM? Niet goed genoeg voor de borrelpraat?
Oh ja, elke vorm van tegengas is hier verboden, ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:20 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wat een klinkklare onzin! Er zijn hier meer dan genoeg mensen die een tempo van tussen de 8 en 9 kilometer lopen. Waarom zou je het bij korte afstanden moeten houden alleen omdat je niet snel bent? Ik dacht dat we niet aan dat soort gewauwel deden hier.
@Quoi;
Te hoog gegrepen voor wat? Als iemand er plezier aan beleeft, is dat dan niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
omdat ik denk dat de hm eigenlijk te hoog gegrepen is.
Nee hoor, daarom geef ik jou ook tegengas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh ja, elke vorm van tegengas is hier verboden, ik had het kunnen weten.
Ach, als je bij een enkele kritische noot direct wordt weggezet als een misgunner heeft het verder weinig zin he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij laat je ook snel (hihi) wegjagen!
Daar gaat het niet om denk ik, meer om het feit dat je een ongefundeerde mening ventileert zonder verdere toelichting te (willen) gevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ach, als je bij een enkele kritische noot direct wordt weggezet als een misgunner heeft het verder weinig zin he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |