quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef hatsaflats het volgende:
Dat ongefundeerde vooral ja. Je doet uitspraken terwijl je geen idee hebt van de loopgeschiedenis van E.T. Gisteren (geloof ik) gaf ze nog aan dat ze de Bruggenloop heeft gelopen, alleen al op basis daarvan lijkt mij een HM in augustus echt niet te hoog gegrepen. En 2:30 is prima, 2:31 niet, want dan gaat de brug weer open
Er zijn wel eens dagen dat ik niet meelees, het enige aanknopingspunt wat ik heb is de challenge en die staat op 650 km op jaarbasis dacht ik. Verder geen geplande wedstrijden en geen pr's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef hatsaflats het volgende:
Dat ongefundeerde vooral ja. Je doet uitspraken terwijl je geen idee hebt van de loopgeschiedenis van E.T. Gisteren (geloof ik) gaf ze nog aan dat ze de Bruggenloop heeft gelopen, alleen al op basis daarvan lijkt mij een HM in augustus echt niet te hoog gegrepen. En 2:30 is prima, 2:31 niet, want dan gaat de brug weer open
Dan ben je dus niet goed bezig...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat het hartstikke knap is om een HM uberhaupt uit te lopen, en voor mensen die er langer over doen is het alleen maar knapper, want die leveren langer dezelfde inspanning!
Het enige wat ik er misschien tegen in zou brengen, is dat als je denkt dat je erg dicht bij die 2.30 limiet zult zitten, je misschien beter een HM zonder die strenge limiet zou kunnen uitkiezen, zou toch erg zonde zijn als je 15 km goed bezig bent maar net te langzaam, en je dan niet meer verder mag..
Wat heb je gezegd? Zo lang jullie niet luisteren, ga ik niet blijven?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef Quoi het volgende:
ET 2u30Heel leuk trouwens dat je zo lekker verdergaat.
Ieder zijn/haar eigen ambitie, spiritusbus, écht! Heeft niks met kietelen te maken.
Mijn opmerking gisteravond tijdens de vergadering dat ik de LDL van 6:10 te snel vind voor het gros vd groep werd heel snel in de doofpot gestopt. Ik heb er verbijsterd gezeten..En ja, of ik wilde blijven
Maar je kan toch ook een nieuwe groep starten met een LDL van 6.30 ofzo? Als die mensen 6.10 willen kachelen is dat toch ook prima?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:20 schreef Quoi het volgende:
ET 2u30Heel leuk trouwens dat je zo lekker verdergaat.
Ieder zijn/haar eigen ambitie, spiritusbus, écht! Heeft niks met kietelen te maken.
Mijn opmerking gisteravond tijdens de vergadering dat ik de LDL van 6:10 te snel vind voor het gros vd groep werd heel snel in de doofpot gestopt. Ik heb er verbijsterd gezeten..En ja, of ik wilde blijven
Gewoon nee gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Zo lang jullie niet luisteren, ga ik niet blijven?
Misschien dat ik dat weleens ga doen ja. Er zijn er zatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
is er geen andere club waar je bij kunt kijken? Weet niet hoe dungezaaid ze zijn omg. Delft, maar hier bijvoorbeeld hebben we in principe de keus uit ehm... *tel* 4 clubs ofzo die hier in de directe omgeving trainen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag een dagje rust, morgen zien we wel weer.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Hmm, dé wedstrijd bovenaan mijn bucketlist is 51 km lang, maar daar mag je 11 uur over doen.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maar vertel dan eens, wat is er precies mis met een HM van 2.30 als je heerlijk comfortabel loopt op zo'n tempo, toch 'gewoon' je best doet, plezier hebt en met een big smile en handjes duimpjes omhoog de finish over komt?
Ga je Nordic Walken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Hmm, dé wedstrijd bovenaan mijn bucketlist is 51 km lang, maar daar mag je 11 uur over doen.Lekker langzaam
Ja, ik denk dat paaltjes wel handig zijn op dat parcours jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |