We gaan gewoon lekker lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:
Komt goed, Mossel![]()
Onder de 2u10 vind ik voor mij een mooi streven.
Ik wil tot aan de Nieuwe Parklaan (16km) lekker 6:40 min/km lopen. Voel ik me dan goed: versnellen. Voel ik me niet goed: zo blijven doorlopen.
Hop, strategietje klaargeen idee of 2u10 haalbaar is op deze manier eigenlijk
ben niet zo'n rekenwonder
2u10 staat gelijk aan ongeveer 6m09/kmquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Quoi het volgende:
Komt goed, Mossel![]()
Onder de 2u10 vind ik voor mij een mooi streven.
Ik wil tot aan de Nieuwe Parklaan (16km) lekker 6:40 min/km lopen. Voel ik me dan goed: versnellen. Voel ik me niet goed: zo blijven doorlopen.
Hop, strategietje klaargeen idee of 2u10 haalbaar is op deze manier eigenlijk
ben niet zo'n rekenwonder
Inderdaad. Je zou op 5:30/km weg gaan, maar na 3 km was je al aan de horizon verdwenenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee man...mijn tijd was dan best okee, maar het ging voor geen meter. Dat was denk ik mijn straf voor het loslaten van mijn plan.
Een startnummer op mijn borst blijkt slecht voor mijn geheugenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou op 5:30/km weg gaan, maar na 3 km was je al aan de horizon verdwenen
Het is je vergevenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Een startnummer op mijn borst blijkt slecht voor mijn geheugen
Gemiddeld dus. Moet ik ff gaan uitrekenen hoeveel ik dan moet gaan versnellenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef YUR het volgende:
[..]
2u10 staat gelijk aan ongeveer 6m09/km
Gewoon de laatste 5,1km gaan lopen op 5m18/km en je bent erquote:Op maandag 17 februari 2014 13:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gemiddeld dus. Moet ik ff gaan uitrekenen hoeveel ik dan moet gaan versnellen
Hihiquote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon de laatste 5,1km gaan lopen op 5m18/km en je bent er
Ik weet zeker dat je 2:00 kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Neu, niet echt. Alles onder de 2.15 vind ik best. Ik hoop op 2.06 en mijn clubgenoten denken zelfs dat ik 1.59 kan, maar dat betwijfel ik
Dankjequote:
Gewoon gaan genieten, wat maakt die tijd nou eigenlijk echt uit. Zo lang je het maar leuk vindt!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:07 schreef Quoi het volgende:
Eerste 16km op tempo 6:20 min/km lijkt beter. Dan heb ik nog ca 29 min voor die laatste 5km. Uitgaande van een streeftijd van 2u10.
Ach: WE ZIEN WEL!
[..]
Dankje
Dat is ook bij mij de voornaamste reden, maar een halve marathon net onder de 1:30 of 2:00 geeft echt wel een extra kick hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan genieten, wat maakt die tijd nou eigenlijk echt uit. Zo lang je het maar leuk vindt!
die modus krijg ik meer en meer en meer en meer in mn hoofd![]()
Sja....ik geloof dat niet, tijd doet er toch wel echt een beetje (boel) toe hoor. Maar zal niet op de voorgrond staan op 9 maartquote:Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon gaan genieten, wat maakt die tijd nou eigenlijk echt uit. Zo lang je het maar leuk vindt!
die modus krijg ik meer en meer en meer en meer in mn hoofd![]()
Op basis van je HFmax (85-88% gok ik zo) of op basis van je omslagpunt?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:Ik twijfel nu alleen nog of ik tijdens de CPC eens ga proberen om puur op hartslag te gaan lopen...kijken of dat wat is. Dan kan ik mezelf ook niet over de kop lopen
Is het dan al bekend wat het weer dit jaar doet?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ikzelf zie niet in waarom ik dit jaar niet onder de 2 uur zou kunnen lopen. Vorig jaar liep ik 2:02-hoog en dat was na een waardeloze stressvolle voorbereiding en onder (voor mij) koude omstandigheden met tegenwind op de boulevard.
Niet in die voor de business-lopers. Ik heb de algemene algemene voorwaarden niet gelezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Staat dat niet gewoon in de algemene voorwaarden van het evenement dan?
Hihi. De leugen waarop heden ten dage de meeste mensen schuldig aan zijn geloof ik... Het vinkje aanklikken dat men de algemene voorwaarden gelezen heeft en er mee akkoord gaat!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Niet in die voor de business-lopers. Ik heb de algemene algemene voorwaarden niet gelezen.
Ik geloof dat ik mijn omslagpunt niet ken...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op basis van je HFmax (85-88% gok ik zo) of op basis van je omslagpunt?
Ikzelf zie niet in waarom ik dit jaar niet onder de 2 uur zou kunnen lopen. Vorig jaar liep ik 2:02-hoog en dat was na een waardeloze stressvolle voorbereiding en onder (voor mij) koude omstandigheden met tegenwind op de boulevard.
Maar ik probeer mijn eigen enthousiasme nu even in te dammen, want het kan echt alleen nog maar tegen gaan vallen nu.
Nope, maar achteraf zal het wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:17 schreef pijll het volgende:
[..]Is het dan al bekend wat het weer dit jaar doet?
Ja hallo, het zijn altijd pagina's vol met juridisch dichtgetimmerde teksten. Men maakt de teksten ook bewust zo lang en onbondig mogelijk, zodat ze zeker weten dat niemand het gaat lezen, laat staan begrijpen. *Vink*.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hihi. De leugen waarop heden ten dage de meeste mensen schuldig aan zijn geloof ik... Het vinkje aanklikken dat men de algemene voorwaarden gelezen heeft en er mee akkoord gaat!
VIAD-testje doenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn omslagpunt niet ken...
Ik denk het ook (mèn, wat een misplaatste bravoure kan dit worden), maar baseer je dat nou op die ene training door de Kijkduinen in december? Toegegeven, dat was toen inderdaad erg indrukwekkend, maar in alle bescheidenheid mogelijkerwijs een incident.quote:Jij kan makkelijk onder de 2 uur, ongeacht de omstandigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |