Ik heb vandaag ook nog gedeadlift! Tijdens de Ultra-trail clinic ging het ook over krachttraining en dergelijke, met ook een stukje praktijk. Dat was wel een 'normale' deadlift overigens, met stang en gewichten eraan. Was erg leuk!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Women's Health NL twittered trouwens nog iets leuks waar we wat aan zouden kunnen hebben
[..]
Bron: http://www.womenshealthma(...)rdlopers-de-deadlift
Deadlift is echt een hele goede oefening, ook voor ons als hardlopers. Super voor de hamstrings, onderrug, buikspieren én armen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vandaag ook nog gedeadlift! Tijdens de Ultra-trail clinic ging het ook over krachttraining en dergelijke, met ook een stukje praktijk. Dat was wel een 'normale' deadlift overigens, met stang en gewichten eraan. Was erg leuk!
Tsss, dat is niets joh! Een jaar geleden deed ik squats met 115 kg, en daar had ik niet eens extra gewichten voor nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Deadlift is echt een hele goede oefening, ook voor ons als hardlopers. Super voor de hamstrings, onderrug, buikspieren én armen.
In m`n fitness/ sportschool tijd deed ik herhalingen met 140kg, nu zou ik moeite hebben met 50kg denk ikFrontsquats deed ik 5x met 110kg [/patser]
18 graden...quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
gisteravond even tussen de bedrijven door een stukje van 8km gelopen.
Wederom ondervonden wat ik eigenlijk al wist....hardlopen en warm weer (alles boven de 18 graden) gaat bij mij echt niet samen...kan de herfst qua hardlopen niet afwachten!
echt niets voor mij Nirak, geef mij maar een graadje of 10quote:
Maar bij 18 graden begint het pas!quote:Op maandag 17 februari 2014 02:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echt niets voor mij Nirak, geef mij maar een graadje of 10
bij te hoge temperaturen zakt het tempo als een pudding in elkaar bij mij
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tsss, dat is niets joh! Een jaar geleden deed ik squats met 115 kg, en daar had ik niet eens extra gewichten voor nodig![]()
[/lolbroek]
Mijn verjaardagsloop!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:28 schreef mosselmossel het volgende:
Inschrijving voor de Golden Ten op 29 mei in Delft is ook gestart. Hele leuke loop is dat en je krijgt gratis een shirt.
En de Beestenmarkt naast de start/finishquote:Op maandag 17 februari 2014 07:28 schreef mosselmossel het volgende:
Inschrijving voor de Golden Ten op 29 mei in Delft is ook gestart. Hele leuke loop is dat en je krijgt gratis een shirt.
Goed toeven daar!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:35 schreef GotC het volgende:
[..]
En de Beestenmarkt naast de start/finish
Ik heb die van afgelopen jaar best vaak aan in trainingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:49 schreef YUR het volgende:
Ach....die gratis shirts zijn leuk, maar gebruiken doe ik ze eigenlijk zelden of nooit
Ze zouden jou eens in de vuilnisbak moeten gooien.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:50 schreef Devv het volgende:
Wat moet je in godsnaam met al die aandenkens. Bij mij gaat alles gelijk de vuilnisbak in.
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd wel relaxed die shirts. Al heb ik er onderhand wel genoegquote:Op maandag 17 februari 2014 07:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb die van afgelopen jaar best vaak aan in trainingen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn Penistone shirt is hier favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |