abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136768952

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 18-02-2014 23:24:58 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:54:49 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769002
Mag ik in de OP?

1
2
[b]22 juni 2014 - [url=http://halvemarathonroosendaal.nl]Halve Marathon van Roosendaal (Roosendaal)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 10km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136769099
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

:Y
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 13:59:09 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769154
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:Y
O+ voor jou!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_136769379
Cee op je post in het vorige topic, ik voel me echt zo hetzelfde :(
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 14:06:37 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_136769449
Women's Health NL twittered trouwens nog iets leuks waar we wat aan zouden kunnen hebben ;)

quote:
Krachtoefeningen voor hardlopers: de deadlift

Surprise surprise, hardlopen bestaat uit meer dan alleen je ene voet voor de andere zetten. Door krachtoefeningen in je trainingen toe te voegen word je leniger, bouw je spieren op en verlaag je de kans op blessures. Vandaag oefening 1: de deadlift.

1. Deadlifts

Deze oefening zorgt voor sterke hamstrings (zo tackle jij die heuvels) terwijl je ondertussen je balans uittest.
Houd in beide handen een dumbbell vast en sta rechtop (A) breng nu je gewicht naar één voet. Kom iets naar voren met je bovenlichaam, laat je handen naar beneden hangen en til je vrije been achter je op in een rechte lijn met je bovenlichaam (B). Voor de goede vorm houd je je heupen parallel aan de grond (C). Kom vervolgens rustig terug naar de oude positie en houdt je voet nog even boven de grond. Dit is één herhaling. Je mag tussendoor rust nemen als je het niet redt. Volbreng 10 herhalingen en switch vervolgens van voet voor weer 10 herhalingen.
Bron: http://www.womenshealthma(...)rdlopers-de-deadlift
  zondag 16 februari 2014 @ 14:06:45 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136769453
Top weer Quoi *O* Echt, die CPC ga je ownen. Zelfde uiteraard voor den mossel, ruim 16 km _O_

En GH ook zo'n mooie afstand in een lekker tempo ^O^

Cee, relaaaax. Komt wel goed, maar je moet eerst herstellen. Niet paniekerig doen en toch maar gaan rennen oid. Herstellen en in het ergste geval doe je een stapje terug. Daar is nooit iemand slechter van geworden.

Net een klein climaxloopje gedaan. Ging prima, want O+ nieuwe sloffen O+! Eindelijk echt lekkere hardloopschoenen O+

[ Bericht 4% gewijzigd door GotC op 16-02-2014 14:11:54 ]
pi_136769631
GotC! <3!
  zondag 16 februari 2014 @ 14:14:20 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136769678
He, dat ging lekkerrrrrr!

Hier vlakbij huis een 5-mijler gelopen; de Wombell 5. Start en finish op een kart-baan, is weer eens wat anders. De route liep weer bijna langs ons huis, maar als je met zo'n loopje meedoet, is de verleiding om af te slaan niet zo groot.

Het weer was heerlijk en er waren nog ontzettend veel mensen die zich niet van te voren hadden ingeschreven op komen dagen. Meer dan ze nummers hadden, dus er liepen behoorlijk wat handgeschreven nummers rond! Het was zelf zo druk en zo lang wachten, dat de start een half uur uitgesteld werd. Zo tegen de tijd dat we zouden starten koelde het wel wat af door wat bewolking, maar dat mocht niet deren.

Dan toch eindelijk de start. Op de kart-baan! Daar mochten we eerst anderhalve ronde overheen om het deelnemersveld een beetje te spreiden. En om de afstand mooi op precies 5 mijl te krijgen. Wel leuk zo'n stukje over een circuit, ook al was het natuurlijk maar een klein circuit. Het circuit was natuurlijk vlak, maar ook het eerste stukje door het dorp was nog vrij vlak. Dus de eerste twee kilometer gingen zonder veel moeite. Sommigen gingen wat vlot van start had ik het idee, maar die heb ik maar laten varen, ik wilde me niet voor de heuvel al opblazen.

De volgende twee kilometers werden een stuk zwaarder. Eerst een stevige bult waar je toch aardig moest aanzetten om er nog een beetje tempo in te krijgen. Er waren een aantal mensen die hier al op wandelen overgingen. Gelukkig kennen we de bult omdat die bij ons om de hoek ligt, dus daar heb ik even aangezet om er niet te veel tijd te verliezen. Daarna zou er namelijk toch even een stukje adempauze komen. Maar na een korte adempauze liep ook de 4e kilometer nog geleidelijk omhoog. Het was goed te doen, maar het was wel hard werken.

Nagenoeg precies halverwege waren we op het hoogste punt en kon er weer een beetje vaart gemaakt worden. Eerst een kilometer vrij vlag, maar daarna kwam er een heerlijke afdaling. In de afdaling heb ik een paar mensen in kunnen halen, waaronder een paar van de club die toch vaak wel wat vlotter zijn dan ik. En zo vlogen de 5e en 6e kilometers voorbij.

De laatste twee kilometer was dan weer vrij vlak, eigenlijk hetzelfde als de eerste twee kilometer, maar dan de andere kant op. De zon was ondertussen vol gaan schijnen, dus ik begon het aardig warm te krijgen. Maar het was niet ver meer, dus niet miepen, maar lopen! Ik heb m'n best gedaan om hier het tempo van de afdaling een beetje vol te houden. Dat ging niet vanzelf, maar het was te doen.

Eenmaal terug op de kartbaan moesten we daar nog een vol rondje. Daar heb ik nog net een paar mensen kunnen inhalen, waaronder een oudere man die nogal slofte. Ik had niet het idee dat hij los kwam van de grond, dus het leek meer op snelwandelen. Maar dat was het eigenlijk ook niet. Ik had het idee dat hij zelfs continu twee voeten aan de grond wist te houden. Hoe die man nog zo lang voor me heeft kunnen lopen is me een raadsel!

In de laatste honderd meter kwam er nog wel een lange slungel voorbij gesprint. Die was niet voor te blijven. Een echte eindsprint had ik al niet meer. Die had ik dit keer uitgesmeerd over de laatste twee kilometer. Dus wat dat betreft heb ik het idee dat ik m'n race goed heb opgebouwd.

Resultaat: 43:58 over 8.05 kilometer (5 mijl dus...). Het liep lekker, en het resultaat is er naar! Gemiddeld 5:28/km over zo'n afstand is een flinke verbetering voor me.

Dus... allemaal bekertjes volgens endomondo!

http://www.endomondo.com/workouts/297397752/10882483

*O*

En we kregen ook nog een fleece-muts als aandenken. Is weer eens wat anders!

[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 16-02-2014 14:19:57 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 16 februari 2014 @ 14:20:48 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136769880
Goed bezig Wolf! Dat is nog eens een flink PR ^O^
pi_136769906
Het zou lekker weer worden! In elk geval beter dan gisteren. Maar dat was ook niet zo moeilijk.
Dus we hadden er zin in. 5M race, 2.2km naar de start hobbelen, 2.2km weer terug, en oorspronkelijk zouden we ook nog 6 mijl gaan doen na de race, om de mijlen te maken.

Gelukkig werd ik voor de wekker wakker, dat is altijd beter, maar merkte wel meteen dat m'n teen nog niet helemaal jofel was. Had een blaartje opgelopen vorige week bij de HM, en die is verder wel weg, maar hij is wat gaan ontsteken. En dat doet pijn. Met oog op de rest van de marathontraining al min of meer besloten bij vertrek dat we het bij de race en de km's ernaartoe en terug houden. Liever nu wat km's minder en snel laten genezen dan het (weer!) uit de hand laten lopen.

Aangekomen bij de kartbaan, waar de start was, was het druk! En wat een oranje van de club! Sowieso heel veel 'regulars', maar er zijn ook veel nieuwe leden bij voor wie dit de eerste race was. 10.00uur zou de start zijn, maaaaaar..... er waren zoveel mensen die zich niet vooraf hadden ingeschreven dat de rij om 5 voor 10 voor het inschrijven nog heeeeeeeel lang was. Dus werd de start uitgesteld naar 10.30. De warming-up leek dus wat in de goot te verdwijnen.

Met oog op m'n infectiepuntje en nog wat naweeen van de nekpijn had ik me voorgenomen om wel te zien wat er zou gebeuren. Redelijk naar achteren gestart, maar niet te ver zodat ik ook niet teveel wat langzamere mensen in moest halen. Eigenlijk ben ik precies goed gestart, als ik het zo terug bekijk. Juiste plaats. Een paar meter voor me renden 3 clubgenotes, die me normaal op zich wel relatief voor blijven, maar niet heel veel (althans, 2 van de 3), dus had ter plekke maar besloten om te proberen zoveel mogelijk bij hen aan te haken.

Na anderhalve mijl, op Snape Hill, haalde ik de eerste in. Snape Hill is DE heuvel hier in de buurt, maar aangezien we zo ongeveer op die heuvel wonen hebben we hem 'wel eens' gelopen. Niets nieuws of verrassends dus. Niet minder zwaar, maar je weet wat je te wachten staat en kunt daarop inspelen. Net bovenaan de heuvel werd ik door een andere clubgenote ingehaald. Daar heb ik vervolgens bij aangehaakt en zo hebben we een mijl ofzo samen gelopen, tot we weer echt naar beneden mochten. Clubgenote 2 van het andere groepje liep nog steeds goed in 't zicht. Die clubgenote 2 is eigenlijk een beetje mijn 'doel': die moet ik voor kunnen blijven, vind ik. Maar, ik besloot om het rustigaan op te blijven bouwen. Clubgenote 1 liep daar nog weer een eind voor. Wel continu in zicht (wat voor mij een goed teken was), maar wel echt heel erg buiten bereik. Had in dit stuk erg veel last van m'n schouder. Kon mezelf geen fijne hardloophouding vinden, en ook de teen was wat aan het zeuren, maar ik vond dat ik geen tijd had om daar over te gaan zitten sikkeneuren. Daarbij: hoe sneller ik doorliep, hoe sneller ik er vanaf zou zijn! :')

Langzaam maar zeker liet ik de clubgenote met wie ik op liep achter me en begon ik aan de laatste 2 mijl, nog wat tandjes erbij, dat moest wel kunnen. Zeker toen ik mijn slof-rivaal in 't zicht kreeg en bij hem in de buurt kwam te lopen. Dit is een man van een andere club die snelwandelen nog een paar tandjes heeft opgeschroefd... meer snelsloffen.. zijn voeten komen NIET van de grond af, wat zeker op kiezelasfalt resulteert in een continu schurend geluid. Ook dit was een excuus om nog weer wat bij te zetten om maar bij hem uit de buurt te komen :P en daarmee kwam ik weer wat dichter in de buurt van clubgenote 2.

De laatste mijl was zwaar, maar niet zo zwaar als de laatste 700 meter over de kartbaan. Vlak voor de kartbaan ging ik eindelijk clubgenote 2 voorbij. Ik had op dat moment nog wat tandjes over en zij besloot eerder in te storten. Dus met een duimpje voorbij gestoken en begonnen aan de langste 700m van m'n leven. Er kwam geen einde aan. Ik dacht dat ik over m'n nek ging voor ongeveer 98% van die 700m, maar ik moest en zou doorgaan op dit tempo. Wat heb ik me stuk gelopen. Kwam als een hijgend karrepaard voorbij. Dat moet er echt megacharmant uitgezien (en geklonken) hebben :') :D Maar het resultaat mocht er wezen!

43.10, 5.21min/km. Mijn 5km PB is nog steeds 26.16, gelopen in De Lier, maar vandaag zat ik er maar 2 seconden boven. Belangrijker, echter, is dat ik dus grofweg een zelfde pace nu 3km langer heb vol weten te houden, ondanks een pijnlijke teen en een pijnlijke schouder!! Gelukkig was ik de laaste mijl vooral bezig met overleven waardoor ik niet teveel gedacht heb aan de pijntjes :P Hopelijk volgende keer geen pijntjes meer zodat ik me wat beter op een techniek kan concentreren en meer over heb op de laatste paar honderd meter. Dan moet dat 5K PB er toch wel aan kunnen gaan! *O*

Als aandenken kregen we een mooie hardloopmuts:

Blije eien met blijmakende resultaten!

http://www.endomondo.com/workouts/297397841/881511

En met de 2.22km heen en terug vond ik 't een mooie zondag.
Ja doei.
pi_136770020
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het zou lekker weer worden! In elk geval beter dan gisteren. Maar dat was ook niet zo moeilijk.
Dus we hadden er zin in. 5M race, 2.2km naar de start hobbelen, 2.2km weer terug, en oorspronkelijk zouden we ook nog 6 mijl gaan doen na de race, om de mijlen te maken.

Gelukkig werd ik voor de wekker wakker, dat is altijd beter, maar merkte wel meteen dat m'n teen nog niet helemaal jofel was. Had een blaartje opgelopen vorige week bij de HM, en die is verder wel weg, maar hij is wat gaan ontsteken. En dat doet pijn. Met oog op de rest van de marathontraining al min of meer besloten bij vertrek dat we het bij de race en de km's ernaartoe en terug houden. Liever nu wat km's minder en snel laten genezen dan het (weer!) uit de hand laten lopen.

Aangekomen bij de kartbaan, waar de start was, was het druk! En wat een oranje van de club! Sowieso heel veel 'regulars', maar er zijn ook veel nieuwe leden bij voor wie dit de eerste race was. 10.00uur zou de start zijn, maaaaaar..... er waren zoveel mensen die zich niet vooraf hadden ingeschreven dat de rij om 5 voor 10 voor het inschrijven nog heeeeeeeel lang was. Dus werd de start uitgesteld naar 10.30. De warming-up leek dus wat in de goot te verdwijnen.

Met oog op m'n infectiepuntje en nog wat naweeen van de nekpijn had ik me voorgenomen om wel te zien wat er zou gebeuren. Redelijk naar achteren gestart, maar niet te ver zodat ik ook niet teveel wat langzamere mensen in moest halen. Eigenlijk ben ik precies goed gestart, als ik het zo terug bekijk. Juiste plaats. Een paar meter voor me renden 3 clubgenotes, die me normaal op zich wel relatief voor blijven, maar niet heel veel (althans, 2 van de 3), dus had ter plekke maar besloten om te proberen zoveel mogelijk bij hen aan te haken.

Na anderhalve mijl, op Snape Hill, haalde ik de eerste in. Snape Hill is DE heuvel hier in de buurt, maar aangezien we zo ongeveer op die heuvel wonen hebben we hem 'wel eens' gelopen. Niets nieuws of verrassends dus. Niet minder zwaar, maar je weet wat je te wachten staat en kunt daarop inspelen. Net bovenaan de heuvel werd ik door een andere clubgenote ingehaald. Daar heb ik vervolgens bij aangehaakt en zo hebben we een mijl ofzo samen gelopen, tot we weer echt naar beneden mochten. Clubgenote 2 van het andere groepje liep nog steeds goed in 't zicht. Die clubgenote 2 is eigenlijk een beetje mijn 'doel': die moet ik voor kunnen blijven, vind ik. Maar, ik besloot om het rustigaan op te blijven bouwen. Clubgenote 1 liep daar nog weer een eind voor. Wel continu in zicht (wat voor mij een goed teken was), maar wel echt heel erg buiten bereik. Had in dit stuk erg veel last van m'n schouder. Kon mezelf geen fijne hardloophouding vinden, en ook de teen was wat aan het zeuren, maar ik vond dat ik geen tijd had om daar over te gaan zitten sikkeneuren. Daarbij: hoe sneller ik doorliep, hoe sneller ik er vanaf zou zijn! :')

Langzaam maar zeker liet ik de clubgenote met wie ik op liep achter me en begon ik aan de laatste 2 mijl, nog wat tandjes erbij, dat moest wel kunnen. Zeker toen ik mijn slof-rivaal in 't zicht kreeg en bij hem in de buurt kwam te lopen. Dit is een man van een andere club die snelwandelen nog een paar tandjes heeft opgeschroefd... meer snelsloffen.. zijn voeten komen NIET van de grond af, wat zeker op kiezelasfalt resulteert in een continu schurend geluid. Ook dit was een excuus om nog weer wat bij te zetten om maar bij hem uit de buurt te komen :P en daarmee kwam ik weer wat dichter in de buurt van clubgenote 2.

De laatste mijl was zwaar, maar niet zo zwaar als de laatste 700 meter over de kartbaan. Vlak voor de kartbaan ging ik eindelijk clubgenote 2 voorbij. Ik had op dat moment nog wat tandjes over en zij besloot eerder in te storten. Dus met een duimpje voorbij gestoken en begonnen aan de langste 700m van m'n leven. Er kwam geen einde aan. Ik dacht dat ik over m'n nek ging voor ongeveer 98% van die 700m, maar ik moest en zou doorgaan op dit tempo. Wat heb ik me stuk gelopen. Kwam als een hijgend karrepaard voorbij. Dat moet er echt megacharmant uitgezien (en geklonken) hebben :') :D Maar het resultaat mocht er wezen!

43.10, 5.21min/km. Mijn 5km PB is nog steeds 26.16, gelopen in De Lier, maar vandaag zat ik er maar 2 seconden boven. Belangrijker, echter, is dat ik dus grofweg een zelfde pace nu 3km langer heb vol weten te houden, ondanks een pijnlijke teen en een pijnlijke schouder!! Gelukkig was ik de laaste mijl vooral bezig met overleven waardoor ik niet teveel gedacht heb aan de pijntjes :P Hopelijk volgende keer geen pijntjes meer zodat ik me wat beter op een techniek kan concentreren en meer over heb op de laatste paar honderd meter. Dan moet dat 5K PB er toch wel aan kunnen gaan! *O*

Als aandenken kregen we een mooie hardloopmuts:

[ afbeelding ]
Blije eien met blijmakende resultaten!

http://www.endomondo.com/workouts/297397841/881511

En met de 2.22km heen en terug vond ik 't een mooie zondag.
Lekker gelopen!

Onderweg je pr (nagenoeg) aantikken blijft altijd leuk :P
pi_136770141
Mag ik in de OP?
1
2
3
1
2    [b]19  april 2014 - [url=http://www.vennenloop.nl]Vennenloop (Oisterwijk)[/url][/b]
[*] cafca - 5km
  zondag 16 februari 2014 @ 14:29:14 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136770183
Godskolere wat een lappen tekst. Maar ik zie lachende koppen op de foto, dus het zal best goed gegaan zijn ^O^
F means you're fucked
pi_136770210
Mooi verslag motorbloempje en Wolve!
pi_136770224
Wow motorbloempje & wolve, lekker bezig zeg! Daarbij valt mijn les 10 van Evy wel ff in het niets, haha.

Zag er wel een beetje tegen op, 2x 4 min rennen, maar het ging beter dan verwacht :o Zal ongetwijfeld komen door het weer, wat een prachtige dag om te rennen weer! Komende week lessen 11 en 12, heb er nu al zin in :D

Moet alleen wel iets beter gaan nadenken over m'n kleding als het warmer wordt. Vandaag 10 graden, en ik ren alsnog rond in m'n thermoshirt, windjack, handschoenen en muts :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 16 februari 2014 @ 14:36:27 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136770478
Zó, m'n eerste psychologische test geslaagd afgerond. M'n eerste +30 trainingsloopje achter de rug en voel me verrassend goed en gelukkig ook gewoon rond/na de 30km nog gewoon kunnen drinken en eten. :9~

Na zo'n 27km had ik wel even een dipje, maar tegen het einde van m'n loopje had ik het idee dat ik er nog wel 10 bij zou kunnen lopen, heerlijk gevoel.
pi_136770527
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef Blistering het volgende:
Wow motorbloempje & wolve, lekker bezig zeg! Daarbij valt mijn les 10 van Evy wel ff in het niets, haha.

Zag er wel een beetje tegen op, 2x 4 min rennen, maar het ging beter dan verwacht :o Zal ongetwijfeld komen door het weer, wat een prachtige dag om te rennen weer! Komende week lessen 11 en 12, heb er nu al zin in :D

Moet alleen wel iets beter gaan nadenken over m'n kleding als het warmer wordt. Vandaag 10 graden, en ik ren alsnog rond in m'n thermoshirt, windjack, handschoenen en muts :D
Goed bezig. ^O^

Kwa kleding, niet teveel naar anderen kijken, gewoon aantrekken waar je je zelf goed bij voelt.
  zondag 16 februari 2014 @ 15:01:22 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136771526
Thanks GotC :)

Bewonderingswaardige verslagen co.uk ^O^
  zondag 16 februari 2014 @ 15:06:57 #20
92409 Twinky
Little star.
pi_136771769
Kanjers daar *O*
pi_136774266
Sjeumig, wat Yur zegt, tl;dr. Goed gelopen 0044! ^O^
pi_136775126
Kijk nu al uit naar het schrijven van m'n marathonverslag! :P

Maar thanks! Ben erg tevree. Nu zorgen dat m'n voetje snel heelt en dan weer doorknallen richting die mara O+ 11.5km/uur bijna. Dat leek voor mij echt enorm onbereikbaar, ooit.
Ja doei.
pi_136775476
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk nu al uit naar het schrijven van m'n marathonverslag! :P

Maar thanks! Ben erg tevree. Nu zorgen dat m'n voetje snel heelt en dan weer doorknallen richting die mara O+ 11.5km/uur bijna. Dat leek voor mij echt enorm onbereikbaar, ooit.
Als jij gewoon blijft trainen en doen, loop je over een tijdje ook wel een keer 12km/u hoor.
  zondag 16 februari 2014 @ 16:51:13 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136778054

Duckface training :+
Distance: 22.01 km
Time: 2:11:15
Avg Speed: 10.1 km/h
Calories: 1,677 C

Wat een lekker weer O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_136782737
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als jij gewoon blijft trainen en doen, loop je over een tijdje ook wel een keer 12km/u hoor.
Wie weet! Elke seconde sneller vind ik al 'n geschenk, als ik zie waar ik vandaan kom, en m'n huidige doel ligt vooral op pijnvrij (blaren, blessures, dat soort dingen) die marathon halen en lekker door blijven stomen. Zit in een zware club league (3 mensen die op dit moment in m'n groep die ik voorlopig helaas nog niet bij houd), maar daar kan ik me hopelijk wel aan optrekken. Moet misschien ook met regelmaat eens een keer met de iets snellere trainingsgroep meerennen om te zien wat dat doet als ik echt wat sneller wil worden, maar voorlopig lijkt 12km/uur echt nog zo ver weg! Ben geen SEMTEX! :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')