abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136540568
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136540581
Hier ook nog steeds stabiel, tijd om nu weer even serieus te gaan doen :)
pi_136540945
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind dat soort 'warme' smeerseltjes eigenlijk juist ijskoud aanvoelen altijd.. het is maar net hoe je het gevoel interpreteert volgens mij, want het wordt niet letterlijk warm, het is alleen een prikkelend gevoel, toch..?
Ik heb ook altijd dat als ik mijn voet in een heel heet bad steek, dat het juist koud aanvoelt. :') Volgens mij kan je lichaam daar niet zo goed onderscheid in maken.
Anyway, da's heel offtopic :+
Ik zal even een lijstje posten.

O: 250 gram kwark met een tl honing, 2 el muesli, 3 hele grote aardbeien
T: thee, koffie, een peer
L: 3 broodjes: 2 met magere filet américain, uitjes en sla, 1 met pindakaas
T: 1 of 2 mandarijnen
T: een Breaker bananensmaak voor het sporten
S: half uur Grit
D: bietenstamppot met een paar stukjes brie en appelmoes, geen vlees

Wat vinden jullie ervan? Hierbij zit ik de hele dag op mijn reet, op 4x 5 minuutjes fietsen en de Grit na.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136545122
Wat voor broodjes zijn het PluisigNijntje?
pi_136546056
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:22 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor broodjes zijn het PluisigNijntje?
Donker volkoren sneetjes :Y Dat eet ik eigenlijk standaard, dus dat noem ik gewoon broodjes. Als ik iets anders eet (bolletje, witbrood, weet ik het) dan zet ik dat erbij.
En nu heb ik ze al op :+
pi_136546098
Aha sneetjes dan is het wel een net lijstje :) ik dacht echt aan broodjes, dan was het misschien een beetje veel.
pi_136546550
Zo, we gaan er weer tegenaan.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout, melk, kersen
L: 2 gekookte eieren
T: peer, bosbeshavermoutmuffin
D: homemade gehaktbal, aardappelpuree, rode kool met appeltjes, bietje jus.
T: kwark met appel en kaneel

S: 2x20 minuten fietsen, straks KT op sportschool.

Kleine L, want ontbijt was erg laat. Ik ben op zoek naar bakrecepten die verantwoord zijn, om mee te nemen als tussendoor/lunch. Ik hou gewoon echt niet van voorgesmeerd brood en heb bosbessen in de vriezer liggen dus ga zo die muffins maken, en van de week een bananenbrood, denk ik.
pi_136547234
Ole, bedankt voor de uitleg in het vorige topic. Klinkt als een goed programma :). Ik heb mezelf nog twee weken gegeven om te kijken of ik de boel op de rails kan krijgen, en als dat niet lukt, ga ik naar de psycholoog. Dat is dan weliswaar niet alleen voor het eten, maar heeft er wel mee te maken.
pi_136547509
Ik krijg het ook niet op de rit. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136547515
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, we gaan er weer tegenaan.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout, melk, kersen
L: 2 gekookte eieren
T: peer, bosbeshavermoutmuffin
D: homemade gehaktbal, aardappelpuree, rode kool met appeltjes, bietje jus.
T: kwark met appel en kaneel

S: 2x20 minuten fietsen, straks KT op sportschool.

Kleine L, want ontbijt was erg laat. Ik ben op zoek naar bakrecepten die verantwoord zijn, om mee te nemen als tussendoor/lunch. Ik hou gewoon echt niet van voorgesmeerd brood en heb bosbessen in de vriezer liggen dus ga zo die muffins maken, en van de week een bananenbrood, denk ik.
Ik weet niet welk bananenbrood je maakt, maar ik heb laatst deze gemaakt:

http://allrecipes.nl/recept/1010/vetarm-bananenbrood.aspx

hij was zooo lekker! Ik heb alleen geen idee, als dit vet-arm is, hoe vet-rijk de andere recepten zijn want dit is het enige bananenbrood wat ik ooit heb gemaakt. Als ik die caloriën invoer in het WW programma geeft hij aan dat een slice van 57 gram 2 punten zijn (die 57 gram heb ik van een ander recept waar dat als portie bij stond, maar dat kan wel zo ongeveer kloppen als je de hoeveelheden bij elkaar optelt).

En mijn weegschaal staat ook al 2 weken nagenoeg stil. Helaas! Maar we blijven frisse moed houden, toch?
pi_136547669
Ik maak normaal deze: http://www.thefreshloaf.com/recipes/bananabread ; maar dan zou je even in verhouding om moeten rekenen naar bloem/suiker/boter. Maar ziet er redelijk hetzelfde uit. Hij is ook erg lekker als je er nog wat blauwe bessen of frambozen (diepvries!) bij doet. Krijg je nog wat meer dat muffin-idee.
pi_136547673
Die halve kilo die ik laatst was aangekomen, was er vrijdag weer af, en vandaag weer bij ;( .
Normaal zou ik dat als weekend gewicht zien, maar ik heb zondag ook gewoon netjes gegeten, dus ik weet het niet. Ik moet nog steeds een keer mijn vetpercentage laten meten, zodat ik kan zien of ik nu wel of niet spieren aankom.
  Moderator / Miss SHO maandag 10 februari 2014 @ 15:35:30 #13
22592 crew  Ole
pi_136550537
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ole, bedankt voor de uitleg in het vorige topic. Klinkt als een goed programma :). Ik heb mezelf nog twee weken gegeven om te kijken of ik de boel op de rails kan krijgen, en als dat niet lukt, ga ik naar de psycholoog. Dat is dan weliswaar niet alleen voor het eten, maar heeft er wel mee te maken.
Bij niemand in de groep gaat het om alleen maar het eten hoor. Er zijn juist onderliggende redenen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 10 februari 2014 @ 15:41:27 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136550798
Precies, als het alleen eten en ratio was, was het helemaal niet moeilijk...

quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:52 schreef douche-eendje het volgende:
Tink, herkenbaar ja. Hier vlot het ook even niet en dat is ook deels te wijten aan mijn eetgedrag, maar aan de andere kant vind ik het ook ergens wel even prettig dat ik al een tijd stabiel op een gewicht zit én nu ook weer wat meer/andere dingen kan eten. Maar zal toch straks nog even aan de bak moeten voor de laatste loodjes.
Hier is vooral chocolade een gewillig slachtoffer
Klopt, al is het hier geen chocolade. Stabiel blijven helpt bij mij ook een hoop. Technisch gezien hoeft er ook niks meer af, maar een paar kilo veiligheidsmarge zou stiekem wel fijn zijn.

Vanavond even kersen voor de brownies enzo halen en dan woensdag aan het bakken. Heb er nu al zin in! Lekker een middag vrij om in de keuken te staan en dan woensdagavond en donderdagavond en vrijdagavond en zaterdag iedereen zien genieten van mijn baksels.

En nu heb ik trek... Neem wel een appel.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136551446
Ik denk dat ik voor het sporten ook al een beetje stamppot ga eten, want ik heb nu al gierende honger en een paar mandarijntjes en een Breaker gaan daar niet veel aan veranderen.. Maar niet teveel, de laatste keer dat ik kort voor het sporten at, zat het me nog veel te hoog en had ik er last van.
pi_136555438
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Ole het volgende:

[..]

Bij niemand in de groep gaat het om alleen maar het eten hoor. Er zijn juist onderliggende redenen.
Je hebt gelijk. Was het maar alleen het eten, zou je bijna zeggen. Maar goed, zoals ik zei, ik geef mezelf nog twee weken, daarna is het klaar en moet ik (weer) hulp zoeken van mezelf. Goddank had ik een bijzonder goede psycholoog, bij wie ik weer terecht kan mocht het nodig zijn.

Vandaag voelt wel lekker! Heb me net lekker afgebeukt in de sportschool, en nu heb ik spaghetti-ledematen :'). Dat wordt morgen spierpijn! Ik heb m'n trainert moeten beloven dat ik woensdag weer ga, dus dat is een mooie stok achter de deur.
  Moderator / Miss SHO maandag 10 februari 2014 @ 17:25:00 #17
22592 crew  Ole
pi_136555767
Kom net ook van een uurtje beulen waarvan half uur met fysio. Woensdag trainen met andere fysio. Afspraak dus ik moet wel :P

Ik begin behoorlijk verslaafd te raken aan dat trainen :7
  maandag 10 februari 2014 @ 18:46:26 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136558788
Ik heb nog een zakje rode linzen.
Zijn er andere lekkere dingen mee te maken dan rode linzensoep?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136559737
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een zakje rode linzen.
Zijn er andere lekkere dingen mee te maken dan rode linzensoep?
http://foodgawker.com/?s=red+lentils

Voor de inspiratie!
  maandag 10 februari 2014 @ 19:25:36 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136560727
quote:
Dank je.
Maar overal lijkt enorm veel kruiden in te moeten die ik niet heb en waarschijnlijk niet vaak zal gebruiken.

Het zal van zichzelf wel redelijk smakeloos dan.
pi_136561245
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dank je.
Maar overal lijkt enorm veel kruiden in te moeten die ik niet heb en waarschijnlijk niet vaak zal gebruiken.

Zou je er een vega burger van kunnen maken? :)
Edit: of deze! http://www.veganricha.com(...)ower-potato.html?m=1
Dan gooi je er gewoon de kruiden in die je wel hebt/ wilt kopen :) ziet er heerlijk uit!

Pff, bij het opruimen na Grit zag ik sterretjes, daarna koppijn en misselijk ;(
Ik schuif het op het feit dat ik de hele dag stil heb gezeten, en dat ik toch nog voor de tijd heb gegeten. Dat doen we dus niet weer zo..
pi_136561714
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dank je.

Kruiden maken het koken wel veel leuker :Y Meer variatie in smaken vooral.

Ik was zo blij toen ik ging verhuizen, een "normaal" formaat keuken met 2 laden kreeg waarvan ik er gewoon 1 kon gebruiken voor mijn kruiden&thee-collectie. Want een handig kruidenrek vinden voor die 30 soorten gedroogde kruiden die ik minimaal wel in huis heb bleek wat lastig.
  maandag 10 februari 2014 @ 19:56:41 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136562096
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Zou je er een vega burger van kunnen maken? :)
Edit: of deze! http://www.veganricha.com(...)ower-potato.html?m=1
Dan gooi je er gewoon de kruiden in die je wel hebt/ wilt kopen :) ziet er heerlijk uit!

Pff, bij het opruimen na Grit zag ik sterretjes, daarna koppijn en misselijk ;(
Ik schuif het op het feit dat ik de hele dag stil heb gezeten, en dat ik toch nog voor de tijd heb gegeten. Dat doen we dus niet weer zo..
Hmm, dat klinkt wel aardig. Ook lang geleden dat ik bloemkool heb gehad.

Ging je misselijkheid weer over toen je ging zitten?

quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Kruiden maken het koken wel veel leuker :Y Meer variatie in smaken vooral.

Ik was zo blij toen ik ging verhuizen, een "normaal" formaat keuken met 2 laden kreeg waarvan ik er gewoon 1 kon gebruiken voor mijn kruiden&thee-collectie. Want een handig kruidenrek vinden voor die 30 soorten gedroogde kruiden die ik minimaal wel in huis heb bleek wat lastig.
Ja, dat weet ik. Maar ik heb niet veel ruimte en dan vind ik het zonde om al die ruimte in te nemen met allemaal kruiden die ik 1 keer per jaar gebruik.
Zo heb ik nog een potje marjolein staan die ik 2,5 jaar geleden eens gebruikt heb en daarna nooit meer.
pi_136562224
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hmm, dat klinkt wel aardig. Ook lang geleden dat ik bloemkool heb gehad.

Ging je misselijkheid weer over toen je ging zitten?

[..]

Ja, dat weet ik. Maar ik heb niet veel ruimte en dan vind ik het zonde om al die ruimte in te nemen met allemaal kruiden die ik 1 keer per jaar gebruik.
Zo heb ik nog een potje marjolein staan die ik 2,5 jaar geleden eens gebruikt heb en daarna nooit meer.
Niet echt eigenlijk, toen ik ging zitten zat het eten me juist heel hoog..
Het is dan wel Grit en je gaat er keihard voor, maar zó keihard ging ik nou ook weer niet. Nouja, volgende keer dus minstens 1,5 uur van tevoren iets lichts eten en na de tijd warm, dan komt het vast goed.

Misschien word je er juist vanzelf creatief van! Ik gooi dingen als marjolein soms wel random ergens door, het is bijna nooit vies, en je verrast jezelf er nog een keer mee :P

En wat d-e zegt, koken met specerijen en kruiden is 100x leuker O+
Zelf èchte chili con carne of curry from scratch maken is haske leuk.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:16:34 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136563036
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk, toen ik ging zitten zat het eten me juist heel hoog..
Het is dan wel Grit en je gaat er keihard voor, maar zó keihard ging ik nou ook weer niet. Nouja, volgende keer dus minstens 1,5 uur van tevoren iets lichts eten en na de tijd warm, dan komt het vast goed.

Misschien word je er juist vanzelf creatief van! Ik gooi dingen als marjolein soms wel random ergens door, het is bijna nooit vies, en je verrast jezelf er nog een keer mee :P

En wat d-e zegt, koken met specerijen en kruiden is 100x leuker O+
Zelf èchte chili con carne of curry from scratch maken is haske leuk.
Je hebt toch niet altijd last van misselijkheid en hoofdpijn tijdens sporten?
Verschilt je schema zo?

Ja klopt, het is zeker leuker.
Ik denk alleen dat ik nog iets te lui ben om zo uitgebreid te koken.
pi_136563136
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je hebt toch niet altijd last van misselijkheid en hoofdpijn tijdens sporten?
Verschilt je schema zo?

Ja klopt, het is zeker leuker.
Ik denk alleen dat ik nog iets te lui ben om zo uitgebreid te koken.
Nee hoor, normaal voel ik me prima, of zelfs awesome als het goed ging. Maar vandaag had ik gewoon de handicap dat ik een essay moet schrijven dus de hele dag stil zitten. En ik had niet moeten eten van tevoren. Leerzaam iig ^O^ :')

Joh, dan doen we het een keer samen :D
pi_136563195
Ik heb vandaag voor het eerst ooit van die big-ass klassieke gehaktballen gemaakt en lékker dat ze waren :9 :9. Morgen gaan er twee mee naar de uni, voor op brood tijdens de lunch. Met dank aan kayotic. Ik heb echt nog nooit een recept van haar gemaakt wat niet gelukt is.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:21:06 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136563283
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nee hoor, normaal voel ik me prima, of zelfs awesome als het goed ging. Maar vandaag had ik gewoon de handicap dat ik een essay moet schrijven dus de hele dag stil zitten. En ik had niet moeten eten van tevoren. Leerzaam iig ^O^ :')

Haha, na 7 jaar elkaar eindelijk ontmoeten?
Lijkt me wel leuk.
pi_136563363
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Haha, na 7 jaar elkaar eindelijk ontmoeten?
Lijkt me wel leuk.
Wow, je veranderde er zelfs je PI voor :P
Kunnen we best een keer doen. :Y Maar eerst moet ik nog even met smoesjes komen (die geen smoesjes zijn) dat ik echt megadruk ben. Volgend blok niet meer verwacht ik.
pi_136563390
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Grit is heel explosief toch? Dan grote kans dat het idd aan het eten vlak van tevoren ligt. Ik doe bodycombat en de laatste keer dat ik binnen 1,5 uur voor de training gegeten had, moest ik bijna overgeven :X En dat kan ook de duizeligheid veroorzaken, als er meer energie nodig is voor het verwerken van de maaltijd, is er te weinig voor het sporten.
pi_136563399
Ik heb ook heel veel kruiden, en sommige gebruik ik inderdaad zelden (zoals gemalen kruidnagel bijvoorbeeld), maar ze vergaan eigenlijk niet, en als je ze in huis hebt kun je inderdaad altijd een beetje ermee experimenteren. Zo is een snufje kaneel door de chili heerlijk, en is een beetje gedroogde tijm door de sladressing ook best een succes!
pi_136563479
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Zeester het volgende:
Ik heb ook heel veel kruiden, en sommige gebruik ik inderdaad zelden (zoals gemalen kruidnagel bijvoorbeeld), maar ze vergaan eigenlijk niet, en als je ze in huis hebt kun je inderdaad altijd een beetje ermee experimenteren. Zo is een snufje kaneel door de chili heerlijk, en is een beetje gedroogde tijm door de sladressing ook best een succes!
Oh zeker, kaneel hoort in chili! En een klein beetje komijn! Dat ontdekte ik ook pas na een paar keer maken, het doet echt wonderen voor de smaak O+

Vlinder88, ja precies dat dus. Ik zal proberen het vanaf nu te voorkomen. Maar ik had behoorlijk honger en ik had zo lekker gekookt :D Was ook bang dat ik anders te weinig had gegeten, maar ik denk dat dat een irrelevante angst was.
pi_136563606
Pluis, anders zorg je dat op je sportdagen je lunch wat steviger is, en je desnoods een extra tussendoortje neemt als voorbereiding. Kan me voorstellen dat met een hongergevoel gaan ook niet prestatiebevorderend is.
pi_136563642
Oh en ik heb een la met alleen maar kruiden O+. Naast m'n vaatwasser denk ik toch wel m'n favorietste onderdeel van m'n keuken.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:28:48 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136563664
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Wow, je veranderde er zelfs je PI voor :P
Kunnen we best een keer doen. :Y Maar eerst moet ik nog even met smoesjes komen (die geen smoesjes zijn) dat ik echt megadruk ben. Volgend blok niet meer verwacht ik.
Ja, vond de O+ enigszins ongepast in dat geval.
Hehe, laat maar weten hoor. Heb waarschijnlijk ruim de tijd tot augustus.
pi_136563712
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik heb een la met alleen maar kruiden O+. Naast m'n vaatwasser denk ik toch wel m'n favorietste onderdeel van m'n keuken.
Ik ben jaloers. Mijn kruiden staan 3 rijen dik in het kastje boven de afzuigkap. Te hoog om labels te kunnen lezen, dus ik moet ze allemaal 1 voor 1 eruit halen tot ik de juiste heb :(.
pi_136563794
Goed idee clums. Dan moet ik wel goed m'n diners gaan plannen, zodat ik niet te hoog uitkom. Maar dat valt vast te regelen.
Ik heb ook een hele la met kruiden O+ Nouja, niet helemaal van mij: geërfd van mijn mams.
Heb trouwens geen fancy dingen als fenegriek, kardemom, saffraan oid. Simpelweg omdat ik het nog nooit nodig heb gehad eigenlijk.
pi_136563985
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goed idee clums. Dan moet ik wel goed m'n diners gaan plannen, zodat ik niet te hoog uitkom. Maar dat valt vast te regelen.
Ik heb ook een hele la met kruiden O+ Nouja, niet helemaal van mij: geërfd van mijn mams.
Heb trouwens geen fancy dingen als fenegriek, kardemom, saffraan oid. Simpelweg omdat ik het nog nooit nodig heb gehad eigenlijk.
Kardemom en gemalen kruidnagel heb ik ooit speciaal voor deze: cake aangeschaft. En heb de cake denk ik al 4/5 x gemaakt, dus dat was best de moeite. Smaakt een beetje naar spekkoek. Maar goed, ik moet geen vette/zoete cake recepten gaan aanraden in het dieet topic ;)!
pi_136563986
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Mijn kruiden staan 3 rijen dik in het kastje boven de afzuigkap. Te hoog om labels te kunnen lezen, dus ik moet ze allemaal 1 voor 1 eruit halen tot ik de juiste heb :(.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op alfabet, natuurlijk :') en per potje-soort gesorteerd. Ik moet kruidenrek want uniformiteit O+

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind dat soort 'warme' smeerseltjes eigenlijk juist ijskoud aanvoelen altijd.. het is maar net hoe je het gevoel interpreteert volgens mij, want het wordt niet letterlijk warm, het is alleen een prikkelend gevoel, toch..?
Ik heb ook altijd dat als ik mijn voet in een heel heet bad steek, dat het juist koud aanvoelt. :') Volgens mij kan je lichaam daar niet zo goed onderscheid in maken.
Anyway, da's heel offtopic :+
Ik zal even een lijstje posten.

O: 250 gram kwark met een tl honing, 2 el muesli, 3 hele grote aardbeien
T: thee, koffie, een peer
L: 3 broodjes: 2 met magere filet américain, uitjes en sla, 1 met pindakaas
T: 1 of 2 mandarijnen
T: een Breaker bananensmaak voor het sporten
S: half uur Grit
D: bietenstamppot met een paar stukjes brie en appelmoes, geen vlees

Wat vinden jullie ervan? Hierbij zit ik de hele dag op mijn reet, op 4x 5 minuutjes fietsen en de Grit na.
Om dan even op je lijstje in te haken na je post ivm het sporten, kijk of je T1/T2 wat voedzamer kunt krijgen. Ipv een breaker bananensmaak, misschien gewoon yoghurt met muesli en daardoor nog wat fruit. Wat ik zelf ook een prettige T vind is wat roggebrood met bijvoorbeeld kaas/smeerkaas, fruit combineren met noten. Zorg er ook voor dat je gedurende de dag voldoende blijft drinken.
pi_136564132
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

SPOILER
Op alfabet, natuurlijk :') en per potje-soort gesorteerd. Ik moet kruidenrek want uniformiteit O+

[..]

Om dan even op je lijstje in te haken na je post ivm het sporten, kijk of je T1/T2 wat voedzamer kunt krijgen. Ipv een breaker bananensmaak, misschien gewoon yoghurt met muesli en daardoor nog wat fruit. Wat ik zelf ook een prettige T vind is wat roggebrood met bijvoorbeeld kaas/smeerkaas, fruit combineren met noten. Zorg er ook voor dat je gedurende de dag voldoende blijft drinken.
Haha. Mijn keuken heeft slecht 4 laden, waarvan 1 bestekla, 1 la voor huishoudelijke onzin als vershoudfolie en vuilniszakken, en dan 2 voor eten. Dus kan me niet echt permiteren om er 1 op te offeren voor kruiden. Maar ooit ziet het er bij mij ook zo uit ;).

En roggebrood is inderdaad een goede snack. Of een gekookt eitje!
pi_136564273
quote:

[..]

SPOILER

[..]

Ohh wat een nette la, die van mij staan compleet door elkaar en er ligt poeder op de bodem en alles :') .

Ja, dat is wel een goed idee op zich. Roggebrood vind ik vies, maar er zijn wel alternatieven te bedenken :Y Ik drink iig zat, minstens 3 flesjes water, koffie, thee + als ik sport nog meer.
Maar ik ben wel bang dat ik dan nog teveel als D ga nemen, dus dan moet ik echt goed op de portie gaan letten. Ach, de weegschaal zal me wel vertellen of het goed gaat of niet :+ Zolang ik maar fijn kan sporten.
pi_136564294
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Zeester het volgende:

En roggebrood is inderdaad een goede snack. Of een gekookt eitje!
Ik kwam laatst dit tegen bij de aldi:

2 van die dozen voor iets meer dan 2 euro. Meeneemverpakking O+ want ik ben soms nog wel eens te lui 's morgens om in mn kastje met 30000 bakjes te duiken. Dan is dit handiger.
pi_136564355
Oh misschien dat ik die wel lust! Ziet er tof uit, haha. En handig.

- Ligt het aan mij of staat daar volkoroenbrood? -
pi_136564574
quote:

[..]

SPOILER

[..]
Moooi!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136564603
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh misschien dat ik die wel lust! Ziet er tof uit, haha. En handig.

- Ligt het aan mij of staat daar volkoroenbrood? -
Roggebrood is ook gewoon ÉCHT wennen. Ik luste het ook niet, maar vind het nu heerlijk. Wat dat betreft gaat echt eerst een aantal x proeven en dan besluiten of je het lust of niet op. Roggebrood is daar een typisch voorbeeld van.
pi_136564670
quote ipv edit...
pi_136564896
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Moooi!
En toch wil ik een kruidenrek. Zoiets vind ik wel tof maar dat is een beetje beroepsdeformatie:

pi_136565317
Ik ga binnenkort eindelijk planken ophangen in de keuken, zal dan eens een overzichtsfoto maken van alle potten in 100000 vormen en maten :'). Ik heb een lichte verzamelneurose, op dat gebied.

Klopt het dat baksels met havermout erin meer... chewy zijn? De muffins waren best lekker, maar wel stugger dan normaal. Ben benieuwd hoe ze koud zijn.
  Moderator maandag 10 februari 2014 @ 21:09:35 #49
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136566007
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Roggebrood is ook gewoon ÉCHT wennen. Ik luste het ook niet, maar vind het nu heerlijk. Wat dat betreft gaat echt eerst een aantal x proeven en dan besluiten of je het lust of niet op. Roggebrood is daar een typisch voorbeeld van.
Ik moet daarbij ook zeggen dat je ze echt echt in de koelkast moet bewaren én dat ik die van Bolletje een stuk lekkerder vind dan AH eigen merk! Een beetje smeuïg ofzo hou ik wel van bij roggebrood O+ Niet droog!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136566299
quote:
2s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga binnenkort eindelijk planken ophangen in de keuken, zal dan eens een overzichtsfoto maken van alle potten in 100000 vormen en maten :'). Ik heb een lichte verzamelneurose, op dat gebied.

Klopt het dat baksels met havermout erin meer... chewy zijn? De muffins waren best lekker, maar wel stugger dan normaal. Ben benieuwd hoe ze koud zijn.
Van jou verwacht ik ergens wel een klein kookwalhalla ja :D
pi_136566561
Oh sterker nog; jullie gaan het natuurlijk op de meet zien :D.
  maandag 10 februari 2014 @ 21:22:05 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136566615
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En toch wil ik een kruidenrek. Zoiets vind ik wel tof maar dat is een beetje beroepsdeformatie:

[ afbeelding ]
Wauw, dat is geweldig!
Dat wil ik ook hebben.
pi_136566653
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
*O*

Stijve pootjes-dag vandaag. :') Wel een bijna mijlpaal op de weegschaal, nog 0.8 tot de -20. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136566831
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
*O* Yes :7
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wauw, dat is geweldig!
Dat wil ik ook hebben.
Ja, alleen wil ik dan wel weten hoeveel er aan kruiden in kan. Anders zit je straks met potjes en buisjes...
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

Stijve pootjes-dag vandaag. :') Wel een bijna mijlpaal op de weegschaal, nog 0.8 tot de -20. O+
Goed bezig jij joh draakie *O* Jij bent ook echt zo onwijs veranderd de afgelopen jaren!
pi_136566961
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]

Goed bezig jij joh draakie *O* Jij bent ook echt zo onwijs veranderd de afgelopen jaren!
Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen. :')

Zelfs mijn pendelbuskaart niet gebruikt. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567250
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen. :')

Zelfs mijn pendelbuskaart niet gebruikt. :o
Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer! *O*
pi_136567370
Oh jee, ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan peren. Morgen of woensdag maar even nieuwe kopen.

Vraagje: Als ik dalijk een fruitsalade maak van geschilde peer, kiwi en aardbeien, (appel zal direct wel bruin worden) blijft dat dan tot morgen goed? Het staat dan tot half 9 smorgens in de koelkast en dan wil ik het smiddags een keer opeten.
pi_136567383
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer! *O*
:Y

Weet wel meteen dat ik voortaan alleen maar loopjes plan van april tot en met september. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567457
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh jee, ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan peren. Morgen of woensdag maar even nieuwe kopen.

Vraagje: Als ik dalijk een fruitsalade maak van geschilde peer, kiwi en aardbeien, (appel zal direct wel bruin worden) blijft dat dan tot morgen goed? Het staat dan tot half 9 smorgens in de koelkast en dan wil ik het smiddags een keer opeten.
Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

Weet wel meteen dat ik voortaan alleen maar loopjes plan van april tot en met september. :+
Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doen :+
pi_136567568
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.

Oke, dan ga ik het proberen! ^O^
Ben trouwens wel trots op mezelf, ik voelde een vreetbui opkomen (ik ben normaal geen emotie-eter, maar ik baal echt dat ik die kutpaper nog niet af heb) en toen heb ik dus een peer genomen. Ik zou er nog wel 3 lusten, maar ik heb er nog maar één :+ en die bewaar ik voor morgen!
pi_136567626
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik het proberen! ^O^
Ben trouwens wel trots op mezelf, ik voelde een vreetbui opkomen (ik ben normaal geen emotie-eter, maar ik baal echt dat ik die kutpaper nog niet af heb) en toen heb ik dus een peer genomen. Ik zou er nog wel 3 lusten, maar ik heb er nog maar één :+ en die bewaar ik voor morgen!
^O^

quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doen :+
Staat wel op de planning, nog even kijken of ik de 5 of de 10 ga doen, wil nu toch eerst proberen om wat sneller te worden. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567679
Goed zo Pluis *O*.

Ik was net de rest van de muffins aan het verpakken en dacht 'hm, nog één kan geen kwaad toch?' maar heb ze toch maar weggelegd. Kijk ons sterk zijn B-).
pi_136568469
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo Pluis *O*.

Ik was net de rest van de muffins aan het verpakken en dacht 'hm, nog één kan geen kwaad toch?' maar heb ze toch maar weggelegd. Kijk ons sterk zijn B-).
*O*

En nou klik ik Fok even weg, want als ik hem niet voor 12 uur af heb is al het werk helemáál voor niks geweest.
pi_136573168
Goed bezig jullie! *O*

Ik heb de laatste tijd niet vaak zó weinig zin gehad om naar de sportschool te gaan (het zit wel aardig in zijn systeem tegenwoordig). Maar ik ging dus toch. :)
pi_136573458
Essay af! *O*
Ik heb echt een ontiegelijk zere rug nu, ik hoop dat ik mezelf dit voorlopig even niet meer aan doe.. Ik had verdomme 2 weken de tijd :')
Nu fruitsalade maken en eindelijk lekker naar bed! :W :*

- Goed dat je gegaan bent Ruby! Yay for you! -
pi_136574207
Oh, en omdat het zo mooi staat O+
SPOILER
pi_136576890
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh, en omdat het zo mooi staat O+
SPOILER
:9 ziet er goed uit!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 06:33:57 #68
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136576928
Ik weet dat dagelijks wegen niet goed voor je is, maar kan het toch niet laten om er elke dag even op te staan. Was nu vooral nieuwsgierig of de schade van het weekend die gisteren op de weegschaal stond nog te zien was, maar die was vanmorgen als sneeuw voor de zon verdwenen en het scheelde maar een onsje met zaterdagochtend; dat is de dag die ik hanteer voor om het wekelijkse gewicht te noteren.

Helemaal blij dus! *O*

Gisteren het sporten overgeslagen omdat ik de 500 meter sprint wilde kijken, dus vanmiddag maar even inhalen :)
»» Democracy is so overrated »»
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:20:02 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136577384
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst ooit van die big-ass klassieke gehaktballen gemaakt en lékker dat ze waren :9 :9. Morgen gaan er twee mee naar de uni, voor op brood tijdens de lunch. Met dank aan kayotic. Ik heb echt nog nooit een recept van haar gemaakt wat niet gelukt is.
Ze is goed he! O+

Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten. -O- Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.

Het is wat het is, en het is even niet anders.
pi_136578533
Hoop dat het snel beter gaat Brighteyes! Goed dat je gaat vragen van die minibar. Gewoon in kleine stapjes weer netjes gaan eten en niet vergeten om jezelf af en toe wel te verwennen :)

Ik heb ook vanmorgen alweer op de weegschaal gestaan :@ De halve kilo van gister is op magische wijze verdwenen en ik zit weer 0,2kg boven mijn atl :) Verder moet ik mijn gewicht maar niet al te serieus nemen, omdat ik train voor spieropbouw.
En mijn lichaam is nu al moe, of nog steeds van gister. dat wordt een dag met veel koffie :')

Lijstje voor vandaag is nog behoorlijk twijfelachtig :') :
O: 2 'broodjes' pindakaas
T: cappuccino
L: 2 broodjes filet americain, soepje van de dag uit de kantine
T: fruitsalade
D: nog geen idee, ben 7 uur pas thuis. Misschien wat halen op het station.
T: kwark met honing
S: misschien naar Bodybalance en dan vroeg naar bed.

SPOILER
pi_136578641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze is goed he! O+

Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten. -O- Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.

Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.
pi_136578665
Ik ben vandaag voor het eerst sinds september naar hoorcollege gegaan. Stond nog te laat op, dus heb me de longen uit m'n lijf moeten fietsen ook. Ga ik bij het verkeerde hoorcollege zitten :'). Nou ja, heb ik deze vast gevolgd voor over 3 jaar ;(.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:57:48 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136578794
Tx pluisignijntje, en wat leuk van die jury! :Y

:D Clums! _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.
Het is voor mijn werk met een heel vol schema, dus weinig vrije tijd. Nadeel daarvan is dat het allemaal geoorganiseerde lunches en diners en soms zelfs breakfasts zijn dus dat wordt wel lastig om echt netjes te eten, maar goed, als ik alleen al maar die irritante gewoonte van 's avonds op de bank vervelen en dan trek krijgen kan doorbreken.

We gaan in 14 dagen vier steden bezoeken. :o Lekker intensief dus allemaal. :Y
pi_136579513
Was jouw baan nou te ruil, BE? Fancy een baan in Amsterdam, in het vastgoed? Erg leuk! :+

Na een val met de fiets waarbij ik mijn knie behoorlijk pijn had gedaan en een weekje griep, ben ik per ongeluk ook nog wat afgevallen. Door mijn plateau heen, dus. Eens kijken wat het doet nu ik weer gewoon ga eten en bewegen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:44:40 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136579787
Haha, ja... ongelofelijk maar waar, maar ik doe dit gewoon al te lang dus mijn motivatie zit ver onder het nulpunt zeg maar. :+ Alleen is A'dam niet echt een gunstige optie. :D
pi_136580108
Het is hier ook heel leuk wonen! En niet duur, hele leuke huizen te koop in Noord O+ voor weinig! :P
pi_136580201
Weer een halve kilo minder *O*
Nog niet terug op mijn pre-kerstgewicht maar dat is niet erg.
Heb nog tot het eind van het jaar om 8 kilo af te vallen.
pi_136581525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Weer een halve kilo minder *O*
Nog niet terug op mijn pre-kerstgewicht maar dat is niet erg.
Heb nog tot het eind van het jaar om 8 kilo af te vallen.
*O* wat is je streef?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:14:20 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136582238
Ik ben ondanks de slechte week nog steeds aan het schommelen rond m'n atl. Best prima zo, ik merk nu wat ik kan en mag doen en laten om op gewicht te blijven.

Voor vandaag wel weer even strak, want morgen, vrijdag en zaterdag zijn al ongezond zat:
O: 3 volkoren. 1 lv smeerkaas, 1 linerapaté, 1 gehakt. 250 ml lv yoghurt, 3 halve perziken uit blik.
T: Pakje crackertjes.
L: 2 volkoren met gehakt. 1/3 komkommer.
T: 2 volkoren met 30+kaas en appelstroop.
D: Sla met lasagne of sla met rozevalaardappeltjes uit de oven en iets vissigs ofzo. Iets met sla, want die moet op.
T: Geen idee, waarschijnlijk bak ik vast een appelcake en/of een schaal brownies voor morgen, dus dan kan ik mooi een paar stukjes appel en een paar kersen snoepen tussendoor. Zo handig, fruit in je baksels, is het niet zo erg als je snoept tijdens het bakken O+
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136582660
Ik weet weer waarom ik nooit naar college ga en ze liever thuis terugluister. Ik word agressief van het gepraat in de zaal. Colleges zijn niet verplicht, ga dan godverdomme in een café zitten :r. :r.

O: havermout
T: bosbeshavermoutmuffin x2
L: bruine bh met gehaktbal en curry
D: kipkorma met rijst en broccoli
T: kwark met appel

Die muffins zijn wel een relatief succes.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:58:48 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136583568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier ook heel leuk wonen! En niet duur, hele leuke huizen te koop in Noord O+ voor weinig! :P
Oh als het kon was ik zo weg waar ik nu zat. Maar ja... ik denk niet dat we het een beetje leuk verkocht krijgen.

Sarabi, lekker hoor! *O*
pi_136584228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

*O* wat is je streef?
Voor dit jaar is het 75 en ik denk dat dat ook wel mijn eindstreef is.
pi_136584480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Doelenboks. :D

En wat blijven actiefoto's toch verdomde confronterend. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136584555
Wat voor actiefoto is het? :D
Bij buikdansen heb je ook af en toe van die foto's tijdens een optreden die zo niet flatteus zijn.
pi_136584759
Na 10km hardlopen. :') Al kijk ik nu tenminste wel blijer dan bij mijn vorige evenementje. :+

SPOILER
Oh, en de rugtas helpt ook niet, maar het was zo bizar druk overal dat ik die maar meegenomen heb. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:39:24 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136584853
:o Heldin! _O_ Met rugzak op je rug! :o dat lijkt me echt heel irritant lopen! :Y
pi_136584879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Na 10km hardlopen. :') Al kijk ik nu tenminste wel blijer dan bij mijn vorige evenementje. :+

SPOILER
Oh, en de rugtas helpt ook niet, maar het was zo bizar druk overal dat ik die maar meegenomen heb. :')
Ik vind hem leuk hoor :)
pi_136585065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
:o Heldin! _O_ Met rugzak op je rug! :o dat lijkt me echt heel irritant lopen! :Y
Het viel me mee hoe irritant het was! Overal goed strak vast en de touwtjes aan elkaar gebonden en het ding zat als een huis. :o

En de foto op zich is leuk, maar dan zie ik de onderste helft en is het van "jup, er moet nog aardig wat af :+"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136585201
IJs O+
pi_136585400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Netjes hoor!
pi_136585434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Netjes hoor!
Eerst proberen te halen ;)
pi_136585632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eerst proberen te halen ;)
Sowieso, als ik kijk naar het gewicht waar je vandaan kwam is al een prestatie. :D
pi_136585967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Sowieso, als ik kijk naar het gewicht waar je vandaan kwam is al een prestatie. :D
pi_136587836
Collega is jarig en trakteert Pangsit en Pasteitjes en ik heb alleen maar 1 pasteitje genomen *O* terwijl ik daar echt verzot op ben.
pi_136588380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega is jarig en trakteert Pangsit en Pasteitjes en ik heb alleen maar 1 pasteitje genomen *O* terwijl ik daar echt verzot op ben.
^O^

En nu twijfel ik, het lijkt nog wel even te blijven regenen, maar de auto pakken naar de sportschool om daar te gaan fietsen (afgesproken, maar nog best wel last van alles na zondag, dus maar even geen gewichten nog) staat me wel zó enorm tegen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136588601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed bezig *O*

En IJsdraakje, beter met de auto dan helemaal niet ;) als dat tenminste de keuze is.
pi_136588908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

En IJsdraakje, beter met de auto dan helemaal niet ;) als dat tenminste de keuze is.
Oh, ik ga sowieso, maar ik ben nog even in discussie met mijn principes over hoe ik ga. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136592202
Half uurtje gehoepeld maar merkte wel dat ik nog stijf was door het dansen van gisteren.
pi_136593994
Bleh. Fietsen in de regen is kut. Dat terwijl hardlopen in de regen awesome is.
pi_136594044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze is goed he! O+

:*

All in good time BE, all in good time!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 februari 2014 @ 17:50:54 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136594212
Het... lukt... niet... :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_136594258
Jawel, jullie zijn haske awesome en dat laatste stukkie gaat ook lukken.

Sjeen, kom je ook mieten? *O*. DP komt ook! (al weet ze dat zelf nog niet.).
pi_136594261
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Sjeen het volgende:
Het... lukt... niet... :')
Wat lukt er niet?

Hier gaat het vandaag ook nog niet geweldig, met avondeten zit ik nog onder de 1000kcal.
Vanavond nog iets van kwark of kaas denk ik.
pi_136594366
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_136594581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh. Fietsen in de regen is kut.
Agreed }:| :')
pi_136594890
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

Lijstje is uiteindelijk geworden :
O: 2 'broodjes' pindakaas
T: 2 cappuccino
L: 2 broodjes filet americain, soepje van de dag aspergesoep uit de kantine
T: fruitsalade
D: maaltijdsalade italiaanse kip , niet lekker trouwens
T: straks: kwark met honing
S: hoogstwaarschijnlijk Bodybalance en dan vroeg naar bed.

= 1700 kcal. Wel weinig groente, er zit amper sla in die maaltijdsalades van AH. Maar iig zat fruit :D
Nog aanmerkingen?
pi_136595168
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:12 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

= 1700 kcal. Wel weinig groente, er zit amper sla in die maaltijdsalades van AH. Maar iig zat fruit :D
Nog aanmerkingen?
Volgens mij een prima lijstje. Al bevat die salade inderdaad weinig groente. Wel zou ik de kwark na de bodybalance eten en niet ervoor.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136595240
Oh ja andersom, dat was ik idd al van plan ^O^
pi_136597413
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Agreed }:| :')
Yes. Vooral als je ergens heen moet. (Verregend thuiskomen en dan de deur niet meer uithoeven is nog wel oké.)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 februari 2014 @ 19:33:07 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136597978
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:

Als DP komt... *) wanneer is meet?

Het probleem is juist dat awesome zijn... Ik heb mijn doel maar aangepast naar niet boven de 85 meer.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:42:22 #111
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_136598409
Gaat niet zo lekker laatste tijd :( blijf steken, geen zin in het hardlopen en neig weer naar de negatieve spiraal... NIET TOF :(
life goes on.. be proud of yourself!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:54:52 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136599003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:*

All in good time BE, all in good time!
O+
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:09:56 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136599740
Zijn dit de goede voornemens die langzaam verdwijnen?

Kom op lieverds! We kunnen het allemaal best en we worden er echt niet gelukkiger van als we het opgeven. Dus schop onder je kont en door! Je hoeft echt niet alles goed te doen, maar om het dan maar los te laten is ook geen oplossing.

Zo, einde peptalk, nu ga ik verder met brownies voor morgen bakken.
pi_136600183
Bankhangen is echt zo niet leuk als het moet :') Maar sporten ging toch niet vandaag.
pi_136603711
Dit wordt m'n volgende baksel :9.

http://fooddoodles.com/20(...)-chip-baked-oatmeal/

Ik moet alleen nog even light appelmoes halen, om mee te zoeten. Of beter nog, zelf appelmoes zonder suiker maken.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 februari 2014 @ 21:29:59 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136604035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Tink89 het volgende:
Zijn dit de goede voornemens die langzaam verdwijnen?

Kom op lieverds! We kunnen het allemaal best en we worden er echt niet gelukkiger van als we het opgeven. Dus schop onder je kont en door! Je hoeft echt niet alles goed te doen, maar om het dan maar los te laten is ook geen oplossing.

Zo, einde peptalk, nu ga ik verder met brownies voor morgen bakken.
ik geef niks op eigenlijk... Ik probeer gewoon het succes van de afgelopen 8 jaar te prolongeren *)
pi_136605419
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit wordt m'n volgende baksel :9.

http://fooddoodles.com/20(...)-chip-baked-oatmeal/

Ik moet alleen nog even light appelmoes halen, om mee te zoeten. Of beter nog, zelf appelmoes zonder suiker maken.
Wauw, lijkt heerlijk. :o En er valt goed een gezonde variant van te maken.
pi_136606280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wauw, lijkt heerlijk. :o En er valt goed een gezonde variant van te maken.
Ik vind hem zoals hij er staat al lekker gezond! Ja je kan de chocola weglaten maar waarom zou je :+.

De appelmoes had ik overigens voor een ander recept nodig, namelijk deze: http://evabakes.blogspot.(...)-yogurt-muffins.html

Het lijkt me heel erg leuk om dit soort tussendoortjes te bakken en mee te nemen naar de uni. Het scheelt geld, en ik heb een alternatief voor soggy brood.
pi_136608432
Ik heb eigenlijk best wel een beetje trek/honger nu.. wat zeggen jullie: negeren en naar bed gaan of nog iets eten?
Ik vind de afweging tussen me aan mijn lijstje houden of naar mijn lichaam luisteren zo moeilijk.

Ohh, clums O+ dat baked oatmeal recept O+

[ Bericht 35% gewijzigd door PluisigNijntje op 11-02-2014 22:53:05 ]
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 22:54:58 #120
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136608948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een beetje trek/honger nu.. wat zeggen jullie: negeren en naar bed gaan of nog iets eten?
Ik vind de afweging tussen me aan mijn lijstje houden of naar mijn lichaam luisteren zo moeilijk.
Hoe word je morgen wakker? Ik weet namelijk dat ik de eerste twee uur knetterchagrijnig en hongerig ben als ik met honger ga slapen, dus voor mij werkt dat niet.. Als je dan prima wakker wordt zou ik 't wel doen!

Ik heb vandaag denk ik één van mijn lievelingsmaaltijden gegeten, en ik werd helemaal gelukkig van hoe gezond het was! :D O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_136609007
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als DP komt... *) wanneer is meet?

Het probleem is juist dat awesome zijn... Ik heb mijn doel maar aangepast naar niet boven de 85 meer.
Maar, maar..
We zouden 80 wegen in april!
My salvation lies in your love..
pi_136609240
Wat een fijne recepten posten jullie. O+

En hou vol allemaal!
pi_136609316
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Hoe word je morgen wakker? Ik weet namelijk dat ik de eerste twee uur knetterchagrijnig en hongerig ben als ik met honger ga slapen, dus voor mij werkt dat niet.. Als je dan prima wakker wordt zou ik 't wel doen!

Ik heb vandaag denk ik één van mijn lievelingsmaaltijden gegeten, en ik werd helemaal gelukkig van hoe gezond het was! :D O+
Ik word er niet anders wakker van eigenlijk.. Voor nu zal ik dan maar niks eten maar als ik vaker honger heb 's avonds moet ik mijn lijstjes misschien wel aanpassen of meer kcal gaan inberekenen denk ik.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:09:04 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136609668
Vandaag half slaperig doorgebracht voor de computer om een stuk studie te doen.
Daardoor heel weinig gegeten en toen rond etenstijd maar een zooi tosti's naar binnen gewerkt.

Dit was niet slim en ik voel me nu best dik.
Morgen maar nog eens proberen.
pi_136610145
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag half slaperig doorgebracht voor de computer om een stuk studie te doen.
Daardoor heel weinig gegeten en toen rond etenstijd maar een zooi tosti's naar binnen gewerkt.

Dit was niet slim en ik voel me nu best dik.
Morgen maar nog eens proberen.
heb je al een eetlijstje gepland voor morgen?
pi_136610458
Is ook geen ramp hoor, als het er geen 6 hele waren ofzo.
Idd, een planning is handig, zelfs als je hem niet volgt.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:31:59 #127
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136610786
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

heb je al een eetlijstje gepland voor morgen?
Ik maak geen planningen.
Maar zal iets worden van:
brood
wortel
yoghurt
wortel
Rijst en Broccoli.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:32:57 #128
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136610825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is ook geen ramp hoor, als het er geen 6 hele waren ofzo.
Idd, een planning is handig, zelfs als je hem niet volgt.
Waren 4 hele denk ik. Weet niet meer zeker.
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 23:38:40 #129
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136611082
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waren 4 hele denk ik. Weet niet meer zeker.
Maar ik zat me laatst af te vragen; is een tosti nou echt slecht? Stel, je doet gewoon een volkoren boterham met kaas, is het dan slechter doordat het in het tosti-apparaat gaat?

Kijk, dat witbrood met een dubbele laag kaas én ham dat je zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant besmeerd met roomboter en vervolgens laat zwemmen in saus niet goed is, dat snap ik ( :+ ), maar als je in principe iets goeds pakt en het alleen even in het tosti-apparaat knalt, is het dan per se slecht?
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 23:39:06 #130
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136611103
Ik heb nu overigens wel zin in tosti. De tweede vooral :9~
pi_136611389
Nee Meke, daar wordt het niet slechter van. Tosti's kunnen gewoon verantwoord en zelfs gezond zijn, mits met mate en niet verdronken in boter en curry idd.

Kaneel, dat is veel te weinig voor jou denk ik. Yoghurt is geen lunch voor een man en wortels zijn af en toe een prima tussendoortje, maar er zitten zo weinig kcal in dat je er niet echt op door kunt.
Rijst en broccoli is super, ik hoop wel dat je er nog iets van een lekker sausje/ wat vlees bij eet?

Niet overdrijven he! :*
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:45:38 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136611395
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar ik zat me laatst af te vragen; is een tosti nou echt slecht? Stel, je doet gewoon een volkoren boterham met kaas, is het dan slechter doordat het in het tosti-apparaat gaat?

Kijk, dat witbrood met een dubbele laag kaas én ham dat je zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant besmeerd met roomboter en vervolgens laat zwemmen in saus niet goed is, dat snap ik ( :+ ), maar als je in principe iets goeds pakt en het alleen even in het tosti-apparaat knalt, is het dan per se slecht?
Er verandert wel iets aan de structuur van de kaas, maar ik geloof dat dit alleen met de smaak te maken heeft.
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 23:47:44 #133
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136611498
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er verandert wel iets aan de structuur van de kaas, maar ik geloof dat dit alleen met de smaak te maken heeft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nee Meke, daar wordt het niet slechter van. Tosti's kunnen gewoon verantwoord en zelfs gezond zijn, mits met mate en niet verdronken in boter en curry idd.
Okee thanks, weer wat geleerd :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:50:03 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136611606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kaneel, dat is veel te weinig voor jou denk ik. Yoghurt is geen lunch voor een man en wortels zijn af en toe een prima tussendoortje, maar er zitten zo weinig kcal in dat je er niet echt op door kunt.
Rijst en broccoli is super, ik hoop wel dat je er nog iets van een lekker sausje/ wat vlees bij eet?

Niet overdrijven he! :*
Ik ga morgen nog even iets van rund halen om erbij te eten.
Verder kijk ik wel of ik honger heb. Ga morgen toch niet sporten, dus daar zal het niet aan liggen.
pi_136615099
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ga morgen nog even iets van rund halen om erbij te eten.
Verder kijk ik wel of ik honger heb. Ga morgen toch niet sporten, dus daar zal het niet aan liggen.
Niet wachten op je hongergevoel anders ga je zoals gisteren tosti's naar binnen werken
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 februari 2014 @ 07:25:20 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136615259
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Maar, maar..
We zouden 80 wegen in april!
klopt... Maar ik zoek op dit moment de balans tussen alles en ga niet koste wat kost voor gewichtsverlies ;)
pi_136615302
De. hele. week. eten. met. mensen. Letterlijk. de. hele. week.

En natuurlijk hoef ik er niet bij te drinken. Maar, where is the fucking fun in that? WHERE vraag ik jullie?
pi_136615309
Ik eindig als Bonnie.

St. Clair. Niet Tyler.

Wat is er van Bonnie Tyler geworden eigenlijk?
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:02:05 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136615463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik eindig als Bonnie.

St. Clair. Niet Tyler.

Wat is er van Bonnie Tyler geworden eigenlijk?
Gewoon blijven ademen... Al moet ik eerlijk zeggen dat de fascinatie die sommige dames hier met alcohol hebben soms echt een vervanmijnbedshow is, stiekem.

Bonnie Tyler? Wie is dat? *voel me nu even heel jong, ondanks het extra jaartje vandaag*
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:12:37 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136615558
Gefeliciteerd met je verjaardag Tink!

En het niet drinken van alcohol beschouw ik in het geval van dieten echt als een blessing. Dikke :* voor alle dames die door '1 glaasje' meteen hun ruggegraat in kauwgom zien veranderen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 februari 2014 @ 08:26:15 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_136615667
Proficiat Tink :)

En alcohol... Tsja, mij doe je geen plezier met frisdrank. Ik drink koffie, thee, water en wijn, heerlijk overzichtelijk :P
pi_136615702
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:26 schreef Sjeen het volgende:
En alcohol... Tsja, mij doe je geen plezier met frisdrank. Ik drink koffie, thee, water en wijn alcohol, heerlijk overzichtelijk :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136615756
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

klopt... Maar ik zoek op dit moment de balans tussen alles en ga niet koste wat kost voor gewichtsverlies ;)
Ok begrijpelijk ja.

Wij hebben gisteren een hele pittige conditietraining gehad en aan t eind kon ik nog amper lopen. Nu lig ik in bed met hele erge pijn in mn onderrug en opstaan of draaien doet gewoon pijn ;(
pi_136615845
Ssst, door jullie krijg ik zin in een zuipavond.
pi_136615941
Van harte Tink!

Hier ook water, thee en wijn. Begin de laatste tijd rode wijn ook lekker te vinden :9

Ik had een dikke frisdankverslaving (ok, ik overdrijf, maar toch wel 4 glazen op een dag), inmiddels al 3 maanden 'clean' *O*
pi_136615963
Quote ipv edit..
pi_136616534
Gefeliciteerd Tink!
pi_136616702
Gefeliciteerd Tink!

Ik drink geen frisdrank meer thuis, zo nu en dan van dat citroenwater van Barleduc maar dat is het wel. Ja, bij anderen soms een glaasje maar dat is sporadisch. Thuis veel thee, water en dat citroenwater dus.

Zelf moet ik even klagen hoor. Het wil niet helemaal lukken! Waar het in het begin (1e 2 weken) super ging, stabiliseert het zich langzamerhand en zit ik al 4 weken rondom hetzelfde gewicht. Terwijl ik me braaf aan de punten hou, zo nu en dan wat weekpunten opmaak, sport 2x in de week en doe ook nog min. 1x in de week werk in een winkel voor 8 uur waarbij ik ook nog wel wat aan het lopen/sjouwen ben, in ieder geval niet zitten. M'n maten lopen wel ietsje maar ik ben bang dat dat gewoon mijn toeval is en dat ik niet steeds elke keer dezelfde plek te pakken heb om te meten...

;(
pi_136616712
Gefeliciteerd Tink!

Verder drink ik ook vooral water, thee en wijn :D
pi_136616912
Ik lees gewoon helemaal over de verjaardag van tink heen. Gefeliciteerd babe!

Kirsten, hou de moed erin. Je zal zien dat er dan volgende week wel ineens wat af is. Lichamen zijn stomme dingen.

Ik pakte net een riem die ik twee jaar geleden heb gekocht. Toen was hij krap, maar paste prima. Nu niet. Echt niet. Ugh. Vanavond spinnen, maar eerst een dagje den haag, en gezonde keuzes proberen te maken.
pi_136617123
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:37 schreef kirsten. het volgende:
Gefeliciteerd Tink!

Ik drink geen frisdrank meer thuis, zo nu en dan van dat citroenwater van Barleduc maar dat is het wel. Ja, bij anderen soms een glaasje maar dat is sporadisch. Thuis veel thee, water en dat citroenwater dus.

Zelf moet ik even klagen hoor. Het wil niet helemaal lukken! Waar het in het begin (1e 2 weken) super ging, stabiliseert het zich langzamerhand en zit ik al 4 weken rondom hetzelfde gewicht. Terwijl ik me braaf aan de punten hou, zo nu en dan wat weekpunten opmaak, sport 2x in de week en doe ook nog min. 1x in de week werk in een winkel voor 8 uur waarbij ik ook nog wel wat aan het lopen/sjouwen ben, in ieder geval niet zitten. M'n maten lopen wel ietsje maar ik ben bang dat dat gewoon mijn toeval is en dat ik niet steeds elke keer dezelfde plek te pakken heb om te meten...

;(
4 weken is nog niet zo heel lang, als het langer duurt kan je misschien kritisch naar je eetschema kijken.
Je kan op veel verschillende manier je kcal (of punten) invullen en niet alles werkt even goed voor iedereen.
Wat doe je verder voor sport?
pi_136617200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

4 weken is nog niet zo heel lang, als het langer duurt kan je misschien kritisch naar je eetschema kijken.
Je kan op veel verschillende manier je kcal (of punten) invullen en niet alles werkt even goed voor iedereen.
Wat doe je verder voor sport?
Ja, maar het frustreert wel.De eerste 2 weken gingen prima en daarna opeens noppes.
Ik doe cardio en apparaten op de sportschool, verder geen begeleiding omdat ik al flink wat sportscholen ben afgeweest en daar altijd zo'n plan heb gekregen. Begin met cardio, dan verschillende apparaten en daarna weer cardio.
pi_136617234
Happy bday Tink!

Alcohol is gewoon een lastige in combinatie met dieten. Ik heb het geluk dat ik, ondanks dat ik alcohol-liefhebber ben ik weinig behoefte heb aan 1 of 2 biertjes/wijntjes doordeweeks. Ik kan het echt prima beperken tot het weekend. Fris drink ik wel, ik ben dol op Cola Light.

Wat is trouwens wel intens irritant begin te vinden is het hele gebash op Cola Light. Ja, ik weet dat ik uiteindelijk zal sterven aan Aspartaam, BUT I DONT CARE AT ALL. Zoooooooooooo vaak zeggen mensen er wat van als ik Cola Light drink. Alsof het niet vele malen erger is om heel zwaar overgewicht te hebben!
pi_136617297
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:59 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ja, maar het frustreert wel.De eerste 2 weken gingen prima en daarna opeens noppes.
Ik doe cardio en apparaten op de sportschool, verder geen begeleiding omdat ik al flink wat sportscholen ben afgeweest en daar altijd zo'n plan heb gekregen. Begin met cardio, dan verschillende apparaten en daarna weer cardio.
Ik kan je alvast vertellen dat het de komende jaren zo zal gaan ;)
Hoe lang ga je per keer? Het is goed om eerst met kracht te beginnen en dan met cardio te eindigen ^O^
pi_136617345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan je alvast vertellen dat het de komende jaren zo zal gaan ;)
Hoe lang ga je per keer? Het is goed om eerst met kracht te beginnen en dan met cardio te eindigen ^O^
Ben uiteindelijk meestal een uurtje á 5 kwartier bezig. De eerste cardio is (op aanraden van iemand hier) ook vooral om op te warmen voor 10 minuutjes!
pi_136617467
Dan is het een kwestie van volhouden Kirsten en komt het helemaal goed *O*
pi_136618064
De magere Franse kwark was op dus toen heb ik de volle variant gekocht.
Dat smaakt wel even heel anders......weet nog niet of ik het lekkerder vind.
pi_136618672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:34 schreef Sarabi het volgende:
De magere Franse kwark was op dus toen heb ik de volle variant gekocht.
Dat smaakt wel even heel anders......weet nog niet of ik het lekkerder vind.
Ik vind volle wel lekkerder. Het is wat minder zurig.
pi_136618890
Ik heb ook het drinken doordeweeks bijna helemaal opgegeven en ik mis het nu niet meer, drink 's avonds net zo lief een kop thee. Dan ben ik 's morgens ook fitter merk ik. :)

Feli Tink!

Vanmorgen was ik wel moe en sloom, dus misschien maar niet meer met honger naar bed gaan.
Ik heb een mooi lijstje gepland voor vandaag, heb nog een restje bietenstamppot over en dan komt goed uit want ik ga ontzettend haast hebben om van de uni naar die zangwedstrijd te komen.

O: kwark, muesli, honing
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen filet americain, 1 met kipfilet
T: fruitsalade O+ beviel erg goed
D: bietenstamppot met stukje brie en appelmoes

Dit komt op ongeveer 1500 kcal.. dus zat ruimte voor een avondsnack mocht ik dat willen. :)
pi_136618991
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik vind volle wel lekkerder. Het is wat minder zurig.
Ja, ik denk dat ik dat zurige wil een beetje mis :D
Achja het is eetbaar.

Moet vandaag zo veel doen dat ik eigenlijk tot helemaal niets kom -O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:06:49 #161
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136619012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens wel intens irritant begin te vinden is het hele gebash op Cola Light. Ja, ik weet dat ik uiteindelijk zal sterven aan Aspartaam, BUT I DONT CARE AT ALL. Zoooooooooooo vaak zeggen mensen er wat van als ik Cola Light drink. Alsof het niet vele malen erger is om heel zwaar overgewicht te hebben!
Haha, zo herkenbaar! Altijd weer zo een belerend vingertje. "Je kan dat beter niet doen jongen" of " ik weet niet of dat wel zo goed voor je is". Zucht, draai je om en laat mij met rust!

Vanmorgen toch weer even snel gewogen en de tussenstand voor deze week is tot nu toe een halve kilo eraf. Hopelijk blijft dat zo en gaat het door tot mijn officiële weegmoment op zaterdag.
pi_136619205
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:06 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Haha, zo herkenbaar! Altijd weer zo een belerend vingertje. "Je kan dat beter niet doen jongen" of " ik weet niet of dat wel zo goed voor je is". Zucht, draai je om en laat mij met rust!

Vanmorgen toch weer even snel gewogen en de tussenstand voor deze week is tot nu toe een halve kilo eraf. Hopelijk blijft dat zo en gaat het door tot mijn officiële weegmoment op zaterdag.
Ik vind het ook zo inconsequent. Sta ik op datzelfde feestje met een wijntje, of met een stuk taart, dan zegt niemand iets. Maar is het cola light, oh oh oh, dan mag iedereen er wat van vinden. Mijn huisgenootje heeft diabetes dus als mensen wat zeggen als zij cola light drinkt dan zegt ze 'maar ik heb suiker dus' en dan is het van 'ooooh dan snap ik het....' Maar bij mij, lekker zeiken ;)
pi_136619237
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind het ook zo inconsequent. Sta ik op datzelfde feestje met een wijntje, of met een stuk taart, dan zegt niemand iets. Maar is het cola light, oh oh oh, dan mag iedereen er wat van vinden. Mijn huisgenootje heeft diabetes dus als mensen wat zeggen als zij cola light drinkt dan zegt ze 'maar ik heb suiker dus' en dan is het van 'ooooh dan snap ik het....' Maar bij mij, lekker zeiken ;)
Grrr daar kan ik me ook zo aan ergeren. Koekje hier, taartje daar, allemaal transvetten, maar cola light o wee.
pi_136619356
Ik wil het liefst ook geen light producten eten/drinken, maar ik vind mijn overgewicht op dit moment ook wel een groter probleem.
pi_136620142
Dat mensen zich druk maken om Cola Light zeg :'), anders ga je wel dood aan de suiker.
pi_136620301
Dat mensen zich überhaupt druk maken om dingen waar ze niks mee te maken hebben :') . Ik wil wedden dat wij over het algemeen gezonder eten/ er meer van weten dan die colacritici.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:02:30 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136620737
Ik ben zo'n colacritic, maar ga daar echt geen andere mensen mee lastig vallen.

Enige persoon bij wie ik dat doe is mijn kleine zusje, maar dat is vooral omdat ze na een cola light altijd enorm gaat lopen zeuren dat ze trek heeft. Ik leg haar uit hoe dat komt. Moet wel zeggen: Ze is 13. Bij een volwassene denk ik meestal 'Joh, lekker zelf weten'.

En de score tot nu toe voor vandaag is:
O: Stuk biscuit met fondant, kersenvulling en chocomoussevulling. 250 ml lv yoghurt, twee el kersensap.
T: Appel.

De planning is verder:
L: Lekkere salade van ijsbergsla, zongedroogde tomaatjes, beetje 30+kaas, misschien wat olijfjes en komkommer met een beetje honingmosterddressing. Daarbij 3 volkorencrackers met een likje tomatentapenade.
T: Geen idee, sta appelcake en brownies te bakken, maar ga vanavond en morgen trakteren, dus dan kan ik er prima van afblijven. Misschien neem ik een boterham, misschien twee crackers met pindakaas, misschien nog wat yoghurt.
D: Goede vraag eigenlijk... Ligt er even aan hoe hard de oven naar brownies ruikt of ik er een schaal lasagne in wil maken, maar daar heb ik wel trek in. Verder hebben we voor de hele week boodschappen in huis, dus het kan ook nog griekse schotel met een chipolataworstje worden (is gezonder dan het klinkt, voornamelijk groente uit de wok) of iets met rozevalaardappeltjes, sugar snaps en een rundervink. Vooralsnog gok ik op lasagne.
S: Uur paardrijden
T: Brownie of een stukje zelfgebakken appelkaneelcake na het rijden.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:14:25 #168
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136621063
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil wedden dat wij over het algemeen gezonder eten/ er meer van weten dan die colacritici.
Voor mij persoonlijk zijn dat altijd van die awkward momentjes; dan ga ik mensen uitleggen hoe je beste je voeding kan samenstellen en terwijl ik dat zeg besef ik weer eens dat ik beter naar mijn eigen adviezen moet luisteren.

Dat was trouwens vroeger, want nu hou ik mij er natuurlijk ook aan ;) Maar door afvallen e.d. leer je inderdaad heel veel over voeding. En door je ogen en oren open te houden leer je ook steeds meer.

Ik was een fervent Cola light/zero drinker, maar vorige week hoorde ik een interview op BNR. Daar werd uitgelegd dat zoetstoffen zoals in lightdranken ervoor zorgen dat je lichaam denkt dat er een lading koolhydraten aankomen, en omdat die niet komen gaan ze er extra om zeuren, met een hongergevoel tot gevolg. Voor mij wel aanleiding om toch weer de cola light proberen te laten staan voorlopig. En gisteren de laatste druppel uit de fles gedronken, en ik ga het niet kopen, dus voorlopig even proberen zonder te kunnen. De eerste drie dagen zijn de ergste zeggen ze als je ergens vanaf wilt, dus maar even doorbijten tot het weekend :)
pi_136621124
Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van een hongergevoel na cola light, maar misschien komt dat omdat mijn lichaam daar zo erg aan gewend is :') en ik drink eigenlijk heel erg weinig (te weinig ja), alleen op mijn werk drink ik heel veel en dan wissel ik af met water/thee en soms een glas gewone frisdrank om een beetje suiker naar binnen te pompen.
pi_136621325
Ik drink alleen maar water, en dan ook wel +2 liter.. En heeeeeel soms als ik zin heb in iets zoets dan haal ik bijvoorbeeld een flesje (0,5 liter) bij de supermarkt en dan is het klaar.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik niet zoveel dingen lust/tegen kan. Dan kun je het ook niet drinken. Ijsthee bijvoorbeeld, pakken dronk ik er eerder van weg. Nu krijg ik er zuur van dus 'kan' ik het niet meer drinken. Makkelijk afkicken. :P

Ohja en ik sta hier nog steeds stil op 82,5 kg. Weet ook precies hoe het komt dus ik kijk er niet heel raar van op. Maar even de touwtjes strakker aantrekken want in de zomer wil ik zonder schaamte een bikini aankunnen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:35:55 #171
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136621635
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van een hongergevoel na cola light, maar misschien komt dat omdat mijn lichaam daar zo erg aan gewend is :') en ik drink eigenlijk heel erg weinig (te weinig ja), alleen op mijn werk drink ik heel veel en dan wissel ik af met water/thee en soms een glas gewone frisdrank om een beetje suiker naar binnen te pompen.
Ik ook niet, tenminste niet bewust. Merkte wel dat ik af en toe last had van maagzuur als ik het teveel dronk op een dag. Ben een behoorlijke die hard cola light/zero drinker. Elke dag minimaal een liter. Maar op het werk was ik maandag al gestopt met flesjes kopen (Scheelt ook nog eens een hoop geld :D ) en gisteren de laatste fles thuis leeggemaakt. Nu is er niks meer :)
pi_136623802
Ik vind zoetstoffen vies, en van sommigen krijg ik enorme buikklachten. Als ik dan eens frisdrank drink, dan pak ik de gewone(en denk ik: "Bah wat zoet!")

Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
pi_136624938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef laiveneertiekje het volgende:

Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
Klinkt als een goed ritme :) schommelen hoort er bij, zo lang het maar iets meer omlaag schommelt is het mooi.
pi_136625445
O+ aspartaam O+.

Ik woon in Roffa, en als het verkeer me niet doodt doet de longaids of stress het wel, dus lekker boeiend.

Wel is laatst op de SEH gebleken dat 7 liter cola per dag drinken niet echt een positief effect heeft op je interne organen :').
pi_136626598
Gefeliciteerd Tink!!

Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk.... O+

Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water :')

Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen O+ ) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.

oh en twee dagen is natuurlijk een poep en een scheet, dat snap ik ook wel ;)
Kwak
pi_136626730
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
O+ aspartaam O+.

Ik woon in Roffa, en als het verkeer me niet doodt doet de longaids of stress het wel, dus lekker boeiend.

Wel is laatst op de SEH gebleken dat 7 liter cola per dag drinken niet echt een positief effect heeft op je interne organen :').
7 liter.....hoe krijg je dat ook weg.
pi_136626766
Nogmaals gefeliciteerd Kwak. Maar mag je nu inderdaad niet meer afvallen?
Een kennis van mij is in het begin nog wel afgevallen maar wist niet dat dat slecht was.
pi_136627255
Gefeliciteerd kwakz0r!!

En Sarabi, je mag niet actief lijnen, op het moment dat je goed eet en dan afvalt is het niet zo heel schadelijk, mits het binnen de perken blijft(dus geen kilo's per week zeg maar).

Ik ben zelf bij de eerste wel wat afgevallen in het begin, daarna vanaf mijn startgewicht een kilo of 6 aangekomen. Ik eindigde dus lichter dan dat ik begonnen was. Bij nr 2 lukte dat niet helemaal.
pi_136627300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd kwakz0r!!

En Sarabi, je mag niet actief lijnen, op het moment dat je goed eet en dan afvalt is het niet zo heel schadelijk, mits het binnen de perken blijft(dus geen kilo's per week zeg maar).

Ik ben zelf bij de eerste wel wat afgevallen in het begin, daarna vanaf mijn startgewicht een kilo of 6 aangekomen. Ik eindigde dus lichter dan dat ik begonnen was. Bij nr 2 lukte dat niet helemaal.
Ja, precies dat dacht ik al :) nu had zij wel aardig wat overgewicht dus inderdaad met normaal/gezond eten viel ze een beetje af.
pi_136627332
Gefeliciteerd Kwak!!
pi_136627680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd kwakz0r!!

Dat zou ideaal zijn, zoals bij jouw eerste. Ik ga t er niet expres bij-eten Sarabi. ik eet gewoon wat goed voor me is, en dan zie ik wel wat er gebeurt. Dikke kans dat de verloskundige me toch naar een dietiste stuurt....
Kwak
pi_136627864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat zou ideaal zijn, zoals bij jouw eerste. Ik ga t er niet expres bij-eten Sarabi. ik eet gewoon wat goed voor me is, en dan zie ik wel wat er gebeurt. Dikke kans dat de verloskundige me toch naar een dietiste stuurt....
Bij mij werd het wel aangeboden, maar ik heb het afgewezen. Ik kreeg ook extra groei echo's, leuk om te spieken, maar toen eerste groot leek te zijn vond ik het minder(uiteindelijk was hij gewoon heel gemiddeld btw).
pi_136628436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd Tink!!

Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk.... O+

Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water :')

Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen O+ ) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.

*O* Dan weet ik over een paar maanden wel wat haakprojectjes voor jou *O* Gefeliciteeerd!
pi_136628694
ohja, vandaag dus:

o. 2crackers met pindakaas
t. 2 boterhammen met magere fricandeau
t. een komkommer + 2 boterhammen met magere fricandeau
t. één stukje chocolade
t. een appel en een paprika, 2 rijstwafels
d. 2 of 3 wraps met kipfilet met surinaamse kerrie en cashewnoten en groente

Ik schrijf mn eten overdag maar op als allemaal T's, want ik heb op school pauze van 10.30-11.00 en van 13.30 - 14.00 dus ik eet meestal in beide pauzes even veel.
Kwak
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 16:19:04 #185
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136630030
Feli Kwak en Tink! *O*
pi_136631684
Wow. Ik ging net (niet nuchter) op de weegschaal staan met en zonder kat, om hem te wegen. Hoogste cijfer ooit gezien. Zowel met als zonder kat. Zo erg heb ik nou ook weer niet gegeten de laatste tijd.
pi_136631739
quote:
15s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Ik ging net (niet nuchter) op de weegschaal staan met en zonder kat, om hem te wegen. Hoogste cijfer ooit gezien. Zowel met als zonder kat. Zo erg heb ik nou ook weer niet gegeten de laatste tijd.
Maar het ging toch best goed de laatste tijd?
Zo laat op de dag wegen zegt sowieso weinig, ik weeg het liefst helemaal nuchter en na het toiletbezoek in de ochtend.
pi_136631849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar het ging toch best goed de laatste tijd?
Zo laat op de dag wegen zegt sowieso weinig, ik weeg het liefst helemaal nuchter en na het toiletbezoek in de ochtend.
Ja, eigenlijk ging het best ok. Ik zat wel begin januari weer op m'n all time high, dankzij de terugvaldepressie, maar sindsdien gaat het met een uitschieter her en der niet rampzalig. Ach ja. Straks spinnen. Had al soort van besloten deze maand niet meer te wegen, pas op m'n volgende afspraak met m'n trainer weer. Dat is na 16 keer sporten, dus zou toch verschil moeten maken, zou je zeggen. Het is ook wel laat op de dag, niet lang geleden gegeten en volledig gekleed.
pi_136631857
Stomme kat.
pi_136631926
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Het is ook wel laat op de dag, niet lang geleden gegeten en volledig gekleed.
Dat zou al makkelijk +3kilo kunnen zijn, so don't worry :)
pi_136633032
Ik kom de laatste weken rustig 2 kilo aan, en val de drie/vier dagen erna er weer 2,2 af zeg maar. Ook heel frustrerend, aangezien ik daardoor regelmatig weer een getalletje zie dat rond mijn startgewicht zit.
pi_136633318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom de laatste weken rustig 2 kilo aan, en val de drie/vier dagen erna er weer 2,2 af zeg maar. Ook heel frustrerend, aangezien ik daardoor regelmatig weer een getalletje zie dat rond mijn startgewicht zit.
Kan je dan wel aanwijzen waardoor dat komt of speelt je lichaam gewoon spelletjes?
pi_136633842
Ik heb het idee dat zout eten een rol speelt. En niet altijd genoeg drinken op een dag. Verder is er niet echt een pijl op te trekken.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:43:28 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136633855
Txs allemaal! Tot nu toe heb ik een heerlijke dag. Zo lasagne, dan paardrijden en brownie of appelcake met een wijntje.

Feli kwak!
pi_136633919
Gefeliciteerd Kwak en Tink!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136634117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Zeester het volgende:
Happy bday Tink!

Alcohol is gewoon een lastige in combinatie met dieten. Ik heb het geluk dat ik, ondanks dat ik alcohol-liefhebber ben ik weinig behoefte heb aan 1 of 2 biertjes/wijntjes doordeweeks. Ik kan het echt prima beperken tot het weekend. Fris drink ik wel, ik ben dol op Cola Light.

Ik word vooral moe van alle mensen die denken dat ik dat voor mijn dieet drink. Ik drink al mijn hele leven cola light omdat ik niet anders gewend ben en de normale versie ook een stuk minder lekker vind.
pi_136634188
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik word vooral moe van alle mensen die denken dat ik dat voor mijn dieet drink. Ik drink al mijn hele leven cola light omdat ik niet anders gewend ben en de normale versie ook een stuk minder lekker vind.
Dat geldt voor mij ook, ik drink altijd al cola light. Maar dan valt het woord 'afvallen' en zien ze me cola light drinken en dan gaat het los. Heb meerdere keren gehoord van mensen dat als ik daar nou eens mee zou stoppen ik vanzelf slank zou worden. Ja, as if...
pi_136634825
Gefeliciteerd Kwakz0r!
pi_136634872
Ik was net, half aangekleed (want omkleden om zo te gaan sporten) een halve kilo lichter dan vanmorgen. Veel gedronken en normaal gegeten vandaag. Dat snap ik dan weer niet zo goed. Is altijd weer zo'n teleurstelling morgenochtend :')
pi_136635849
Kwak O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 18:55:21 #201
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136636032
Ik zit ZO vol, en moet straks wegen. Dat kán niet goed gaan :D Maarja, wel weer vol met gezonde dingen, dus dat scheelt voor mijn gevoel :+
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 18:58:44 #202
22592 crew  Ole
pi_136636147
Zo.. net weer even getraind met fysio. Hij heeft me weer flink aangepakt :P
Zo even gezonde tomatensoep eten.
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 18:59:06 #203
22592 crew  Ole
pi_136636157
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef Meke het volgende:
Ik zit ZO vol, en moet straks wegen. Dat kán niet goed gaan :D Maarja, wel weer vol met gezonde dingen, dus dat scheelt voor mijn gevoel :+
Waar moet je wegen?
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 18:59:31 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136636170
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Waar moet je wegen?
Weightwatchers :+

Ik vind het echt geen handig tijdstip :D
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 19:00:58 #205
22592 crew  Ole
pi_136636225
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:

[..]

Weightwatchers :+

Ik vind het echt geen handig tijdstip :D
Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoek :')
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 19:02:52 #206
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136636307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoek :')
:D Dat is ook niet handig! Nee ik heb wel braaf netjes gegeten, maarja wel net gegeten dus dat is meteen alweer +500 gram ofzo. Maar then again, dat is het natuurlijk iedere week dus dat zou 't dan weer stabiel moeten maken :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 19:06:39 #207
22592 crew  Ole
pi_136636427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vind zoetstoffen vies, en van sommigen krijg ik enorme buikklachten. Als ik dan eens frisdrank drink, dan pak ik de gewone(en denk ik: "Bah wat zoet!")

Misschien een idee om half frisdrank / half spa te doen? Gaat niet met cola, maar met sinas of cassis of bitter lemon vind ik dat af en toe wel lekker. Niet zo mierzoet en scheelt toch weer suiker.
pi_136639280
Btw, straks op tv, Arena (ned2)

quote:
Is dik zijn je eigen schuld?

40 Procent van de Nederlanders is te dik, meldde het CBS afgelopen week. Daarmee is obesitas een volksziekte geworden van ongekende omvang. De teams van Jörgen en Sabine debatteren deze week over de vraag we er iets aan kunnen doen dat we dik zijn of niet.
.
Met oa de schrijfster van "het geheim van slanke mensen" in team ja.

Ik moet echt weer even steng voor mezelf zijn... net weer in slaap gevallen na werk, nog niet gegeten etc. Daar ging het voorheen ook altijd door fout. Iig ga ik nu ipv snacken, straks wel mijn avondeten opeten. Risotto :9
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:22:05 #209
22592 crew  Ole
pi_136639820
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook het drinken doordeweeks bijna helemaal opgegeven en ik mis het nu niet meer, drink 's avonds net zo lief een kop thee. Dan ben ik 's morgens ook fitter merk ik. :)

Feli Tink!

Vanmorgen was ik wel moe en sloom, dus misschien maar niet meer met honger naar bed gaan.
Ik heb een mooi lijstje gepland voor vandaag, heb nog een restje bietenstamppot over en dan komt goed uit want ik ga ontzettend haast hebben om van de uni naar die zangwedstrijd te komen.

O: kwark, muesli, honing
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen filet americain, 1 met kipfilet
T: fruitsalade O+ beviel erg goed
D: bietenstamppot met stukje brie en appelmoes

Dit komt op ongeveer 1500 kcal.. dus zat ruimte voor een avondsnack mocht ik dat willen. :)
Bij het programma dat ik volg, vinden ze juist die avondsnack heel belangrijk. Met het idee dat je anders heel veel tijd hebt tussen je avondeten en je ontbijt. Geen idee of het echt waar is, maar ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden. Meestal stel ik dan mijn toetje uit tot een uur of 9.

Mijn lijstje voor vandaag

O: croissant (pas om 10 uur)
L: 3 volkoren met leverpastei
T 2 boterhammen met leverpastei (had ochtendtussendoortje gemist)
T mueslireep voor het sporten om 17.30
D gevulde tomatensoep en 2 volkorenboterhammen met becel
T magere yoghurt met (diepvries)frambozen

het best is dan elke 2 tot 2,5 uur eten. Dat is nog best opletten, je eet vaak voordat je echt honger hebt. Ook lukt het niet altijd op mijn werk. In elk geval gaat het wel steeds beter gelukkig.

Sport: uur intensief, half uur daarvan onder begeleiding fysio (oftewel een half uur afgebeuld :P )
dat 6 keer eten is nog best lastig. 5 keer vind ik een stuk makkelijker te doen. In elk geval is het ook goed vanwege diabetes (minder schommelingen in bloedsuiker)
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 20:26:29 #210
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136640037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Ole het volgende:

O: croissant (pas om 10 uur)
Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend? :o Als jij het hebt over een constante stroom van eten zeg maar lijkt een croissant me niet het beste.. Maar misschien heb ik wel een volkomen onterecht beeld van croissants :+

---

Hier ging het mwoah, ik was gelijk gebleven, dus dat viel me nog mee :D Volgende week beter, en niet meer 4 glazen drinken voor m'n weegmoment, gaat vast ook helpen :+
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:28:12 #211
22592 crew  Ole
pi_136640130
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend? :o Als jij het hebt over een constante stroom van eten zeg maar lijkt een croissant me niet het beste.. Maar misschien heb ik wel een volkomen onterecht beeld van croissants :+

---

Hier ging het mwoah, ik was gelijk gebleven, dus dat viel me nog mee :D Volgende week beter, en niet meer 4 glazen drinken voor m'n weegmoment, gaat vast ook helpen :+
Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaat :)
Was zo stom om geen brood in huis te hebben. Normaal heb ik dat in de vriezer en ontbijt met volkorenbrood.
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 20:30:50 #212
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136640268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Ole het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaat :)
Was zo stom om geen brood in huis te hebben. Normaal heb ik dat in de vriezer en ontbijt met volkorenbrood.
Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekker O+
pi_136640412
Hier ging ik gisteren ook de mist in. Superspannende dag op het werk, slecht gegeten en toen ik 's avonds naar huis ging, liep ik langs de Appie op het station, waar ze heerlijke saucijzenbroodjes hadden. Hij smaakte echt helemaal fantastisch. Ik heb er maar van genoten en volgende keer doe ik het gewoon anders :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:35:29 #214
22592 crew  Ole
pi_136640513
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekker O+
Moet voor morgen ook zorgen dat ik brood bij me heb. Heb van 10 uur tot 2 uur aaneengesloten les (moet zelf lesgeven) Officieel niet eens pauze, maar stop wel kwartiertje eerder na de eerste groep (rond 12 uur) Dan is het gevaar dat je even snel iets minder gezonds naar binnen propt, of niks en dan om 2 uur gillende trek hebt en dan ook een minder goede keuze maakt.
Begin eraan te wennen om dit soort situaties van tevoren aan te zien komen en maatregelen te nemen. (brood mee dus, en appel of zo)
pi_136640529
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen _O-. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen _O-.

En oh mijn god wat is dat ZWAAR :D. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD O+. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en O+.

Ik ben verliefd *O* en heb serotonine over *O*

*rent mentale rondjes, want fysiek gaat niet meer*
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:36:15 #216
22592 crew  Ole
pi_136640555
Gelukkig zijn we niet perfect O-)
pi_136640600
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:

_O-

En held! _O_ _O_
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:37:54 #218
22592 crew  Ole
pi_136640640
quote:
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen _O-. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen _O-.

En oh mijn god wat is dat ZWAAR :D. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD O+. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en O+.

Zie je wel!!!!!!
En je doet het voor jezelf, en je gaat je lekker voelen en lekker boejuh wat anderen denken :6
pi_136641073
C_C, goed bezig :D

O: 3 stuks volkoren knackebrod, pindakaas/kaas/pure chocopasta
T: banaan
L: 3x volkorenbrood met hummus, een tomaat en een stuk komkommer.
T: rijstwafel, sinasappel.
En net dus mn D pas gegeten, risotto met champignons en koolrabi.

Voor morgen maar weer eens overnight oats klaarmaken en zal ook geen S nog op het programma staan. Volgende week dinsdag maar weer eens proberen -O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:50:39 #220
22592 crew  Ole
pi_136641327
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier ging ik gisteren ook de mist in. Superspannende dag op het werk, slecht gegeten en toen ik 's avonds naar huis ging, liep ik langs de Appie op het station, waar ze heerlijke saucijzenbroodjes hadden. Hij smaakte echt helemaal fantastisch. Ik heb er maar van genoten en volgende keer doe ik het gewoon anders :Y
Als ik uit de tram kom loop ik langs:
Burger King, NY pizza, Mc Donalds, FEBO, belgische friettent..

Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek heb :') Levensgevaarlijk!
pi_136642024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek heb :') Levensgevaarlijk!
Ik werk midden in de stad. Als ik uit het raam kijk in de kantine zie ik minstens 4 eettentjes en die ellende die jij noemt liggen letterlijk op minder dan 5 minuten afstand. Hopeloos :')
pi_136642704
Goed bezig c_c!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:14:12 #223
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136642761
Ik neem mijn petje af voor mensen die spinning doen, ik heb het nooit aangedurfd.

Dus _O_
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:20 #224
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136642843
quote:

Lekker *O*

En succes voor morgen. En overmorgen. En wellicht nog het hele weekend ook :') Ik geloof dat mijn benen wel bijna een week als pap voelden, in combinatie met spierpijn :+
pi_136643132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellen :').
pi_136643159
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Lekker *O*

En succes voor morgen. En overmorgen. En wellicht nog het hele weekend ook :') Ik geloof dat mijn benen wel bijna een week als pap voelden, in combinatie met spierpijn :+
Oh god, dat wordt leuk :'). Ik moet morgen werken, en vrijdag alweer sporten, dus ik heb geen tijd voor spierpijn :{w.
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 21:22:46 #227
22592 crew  Ole
pi_136643253
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellen :').
Utrecht is echt alleen maar eten!
pi_136643945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Utrecht is echt alleen maar eten!
I know ;(. En ik kwam er praktisch elke dag. Wat een geld en wat een kilocalorieën heb ik daar verspild.
pi_136644091
Hier gaat het al drie dagen echt goed, maar heb elke avond nog wel snaaizin.
Dus kan ik ook elke keer weer trots zijn dat ik het niet doe.
pi_136649618
Oh ja, stationswinkels. Beste voornemen ooit om daarmee drastisch te minderen. :')

Ik wordt trouwens helemaal blij van C_C's spinningverslag. En nog hoera! voor Tink, net op tijd, al zal ze misschien al wel slapen... :)
pi_136649687
Ik heb nog een stuk of 6 hapjes gehad en een glaasje sinaasappelsap bij het naborrelen. Maar dan wel echt de slechte hapjes: 2 gehaktballetjes, ham met monchou, rauwe ham met ei, stukje brood met brie en eentje met zalm. Voel me er niet echt schuldig over want ik had echt behoorlijk honger en zat heel laag qua kcal. Nu niet meer, maar ja :')
Jureren was iig erg leuk om te doen. :)

Ik kom ook praktisch elke dag op Utrecht CS.. vind de broodjes en AH to go eigenlijk nog het moeilijkst.
pi_136650213
Die gigantische white chocolate cookies van de AH To Go... O+

(Hoewel ik daar met relatief gemak afblijf sinds hier iemand ooit benadrukte hoe duivels veel calorieën daar wel niet inzitten.)
pi_136650572
Ik vind het ook altijd heel kut dat patat op het station (sowieso van alle afhaalmaaltijden) het goedkoopst is. Of een BK King deal van 2 euro :') . dat is als arme student dan toch wel een verleiding.

Gelukkig ben ik niet de grootste fan van patat.

Weet je nog hoeveel Ruby? :D ben wel benieuwd

[ Bericht 32% gewijzigd door PluisigNijntje op 13-02-2014 00:12:47 ]
pi_136651126
Niet precies, ik dacht rond de 500.
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 00:32:20 #235
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136651133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef Ruby88 het volgende:
Niet precies, ik dacht rond de 500.
De niet-witte is 484 volgens google :P De witte kan ik niet vinden :+
pi_136651158
Ik heb voor morgen dus vast twee appels in mijn tas. :D
pi_136651360
Hahaha, planning is vaak alles. Zo heb ik binnenkort 3x op dinsdag cursus van werk, wat 2 uur heen en 2 uur terug reizen is. Dus dan zou ik niet kunnen sporten...

nu ben ik de dag ervoor vrij, ga in de middag naar mn ouders toe die veeeeel dichter bij de cursuslocatie wonen. Kan ik daar eten, sporten (er zit gewoon een training bij mn ouders om de hoek, haha) en nog redelijk slapen. Moet alleen dan nog even de rest aan eten nog goed plannen zodat ik station-voer kan skippen.
pi_136652760
Kwak, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Een mooie reden om gezond te eten inderdaad. Ik las gister toevallig nog een berichtje waarin het belang van gezond eten met name in het begin van de zwangerschap werd onderstreept.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_136652908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd Tink!!

*O* Gefeliciteerd!
pi_136653103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Ruby88 het volgende:
Oh ja, stationswinkels. Beste voornemen ooit om daarmee drastisch te minderen. :')

Ik wordt trouwens helemaal blij van C_C's spinningverslag. En nog hoera! voor Tink, net op tijd, al zal ze misschien al wel slapen... :)
Ik werk op het station en tijdens de lunchpauze krijg je 60% korting op al het eten ;(
pi_136653415
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind het ook altijd heel kut dat patat op het station (sowieso van alle afhaalmaaltijden) het goedkoopst is. Of een BK King deal van 2 euro :') . dat is als arme student dan toch wel een verleiding.

Gelukkig ben ik niet de grootste fan van patat.

Maar zo'n 'maaltijd' van twee euro vult toch niet?
Moet je in de avond weer eten en ben je helemaal niet goedkoper uit.
pi_136653426
Ik heb een zwak voor de foccasia's van de ah to go. Maar sinds ze kleiner en duurder zijn geworden (ze zien er ook minder smakelijk uit -O-) heb ik daar niet echt meer een probleem mee :')
pi_136653706
Ik was zo dankbaar dat ik deze hele winter nog gezond was.. Maar ik word ziek :'( Zere keel en neus, koppijn en ik wil absoluut m'n bed niet uit. Denk dat teveel stress wel heeft meegeholpen.

Zo maar eens ontbijt naar binnen schoffelen.
pi_136653846
Beterschap Pluis :*.

De ochtend na het spinnen rennen naar de tram is geen succes, kan ik jullie vertellen.
pi_136654100
Beterschap Pluis!
pi_136654548
quote:
3s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Beterschap Pluis :*.

De ochtend na het spinnen rennen naar de tram is geen succes, kan ik jullie vertellen.
in beweging blijven. Is de spierpijn sneller weg :7
pi_136655580
Hallo mensen, zouden jullie me succes willen wensen vandaag? Het is knop-om-in-de-praktijk-breng-dag.
pi_136655938
Thanks clums en Sarabi :)
Succes Lonaa, je kunt het *O*
pi_136655984
Kom op Lonaa! Ik miste je al hier.
pi_136656680
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."

;(
pi_136656725
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."

;(
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
pi_136656785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
pi_136657043
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
pi_136657191
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
pi_136657224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
Mja, mijn vader is net als ik. Altijd eerlijk, maar gooi er een fles wijn in en ALLE subtiliteit verdwijnt. :')

En thanks. :)
pi_136657265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
Gezond. "Gewoon" gezond.
pi_136657291
Bewegen zit er helaas voorlopig niet in, echt minimaal, helaas. Zelfs de hondjes moeten inleveren. ;(
pi_136657315
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gezond. "Gewoon" gezond.
Klinkt goed genoeg ;)
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:35:14 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136657636
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gezond. "Gewoon" gezond.
Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.
pi_136657678
Hier ook.
"s avonds dus niet snacken en doordeweeks niet drinken.
Verder mag zo'n beetje alles (tussendoor snoepen doe/deed ik eigenlijk sowieso niet).
pi_136657679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.
Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan. ;(
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:38:20 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136657741
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan. ;(
*;
Vorige week nog, een pak O+ pennywafels O+ en een zak chips idd! :Y

Vorige week in de supermarkt wel heel erg gelachen, we gingen voor 'makkelijk' en liepen dus langs de diepvriesbakken op zoek naar pizza's. Ik aan de ene kant, F. aan de andere kant. Dus ik zeg op een gegeven moment '3 magnums is toch ook avondeten?' Zie ik echt iemand die daar ook stond me heel geschokt aankijken! _O- :D
pi_136658547
We hadden het gisteren bij de WW (2 ons eraf trouwens, heb m'n ATL met 1 ons gebroken ;)) over snoepen, en toen vertelde ik over mijn tactiek om mezelf van snoepen af te houden, en die werkt wel redelijk meestal. Dat is namelijk dat ik eerlijk naar mezelf ben als ik iets te snoepen wil kopen, en dat ik dus voor het schap met koekjes/dropjes/chips sta en denk 'Als ik het nu koop, ga ik het allemaal in 1x opeten. Vind ik het dat waard?' En dan vaak vind ik het niet waard, en blijft het liggen. Ik ken mezelf namelijk inmiddels, en weet dat ik niet 2 koekjes ga eten.

Ik had trouwens Kwak nog helemaal niet gefeliciteerd, maar *O*! Hoop dat het een voorspoedige zwangerschap met een wolk van een baby wordt!

En Lonaa, succes ermee. Het is lastig om het weer aan te pakken, maar je kunt het!
pi_136659006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*;
Vorige week nog, een pak O+ pennywafels O+ en een zak chips idd! :Y

Vorige week in de supermarkt wel heel erg gelachen, we gingen voor 'makkelijk' en liepen dus langs de diepvriesbakken op zoek naar pizza's. Ik aan de ene kant, F. aan de andere kant. Dus ik zeg op een gegeven moment '3 magnums is toch ook avondeten?' Zie ik echt iemand die daar ook stond me heel geschokt aankijken! _O- :D
:D :D
pi_136659021
Dank, Zeester.

En lees ik nou tussen de regels door dat Kwak een klein kwakje krijgt? of eigenlijk al heeft gehad. :')
pi_136659062
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
of eigenlijk al heeft gehad. :')
_O-
pi_136659123
:') Lonaa
Nog gefeliciteerd Kwak! Hoop van harte dat alles goed verloopt ^O^
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:24 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136659603
Clums, ik lees nu pas je spinning-high! Wat goed van je zeg! :Y _O_

En Kwak, gefeliciteerd! :*
pi_136660391
Als ik mezelf vandaag nog naar de supermarkt kan slepen, ga ik wat nieuws uitproberen: geroerbakte spruitjes met zoete aardappel-aardappelpuree en kipfilet gevuld met blauwe kaas.
Lijkt mij wel een prettige combinatie :9
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 13:04:38 #270
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136660910
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Zelfs de hondjes moeten inleveren. ;(
Bah, wat klote ;( :* Ik hoop dat de knop omzetten lukt *O*
pi_136662306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik mezelf vandaag nog naar de supermarkt kan slepen, ga ik wat nieuws uitproberen: geroerbakte spruitjes met zoete aardappel-aardappelpuree en kipfilet gevuld met blauwe kaas.
Lijkt mij wel een prettige combinatie :9
Klinkt lekker!
pi_136663125
Hallo,

Daar ben ik weer. Verhuisd en wel. Ik schommel al een aantal weken rond de 124.0 - 124.5. Op zich geen ramp :) Die 14 kg die er af waren, zijn er nog steeds af.

Ik had het voornemen om een abonnement op de sportschool te nemen, maar dat laat ik even voor wat het is. Ik fiets nu elke dag naar school, (7 km retour), 3 avonden per week werk ik 1 uur 45 min in de schoonmaak, ga ik ook op de fiets heen (12 km retour), vanaf april ga ik ook nog 3 ochtenden werken 2 uur en 15 minuten, ook weer op de fiets en ik ga 2 a 3 keer per week hardlopen met een vriendin. Dinsdag 6,2 km gedaan in een uurtje. Nu langzaam aan opbouwen :) En als ik dan nog meer beweging wil staat hier een crosstrainer in huis :)

Eten moet ik even goed plannen. M'n vriend eet niet veel groente enzo, plus hij moet koken die drie avonden dat ik werk(en dat kan hij nog niet zo goed), dus daar moeten we even in schipperen.

Ik ontbijt nu thuis, ipv op school.. Ik moet daar wel een beetje mee uitkijken. Dan ontbijt ik thuis, neem ik in de eerste pauze al mijn brood voor de lunch, en denk dan: thuis kan ik ook nog wel wat nemen.. Dat moet ik even zien te voorkomen.
pi_136663324
En Tink nog gefeliciteerd met je verjaardag en Kwak met dat frummeltje in je buik! *O*
pi_136663635
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:

Ik had het voornemen om een abonnement op de sportschool te nemen, maar dat laat ik even voor wat het is. Ik fiets nu elke dag naar school, (7 km retour), 3 avonden per week werk ik 1 uur 45 min in de schoonmaak, ga ik ook op de fiets heen (12 km retour), vanaf april ga ik ook nog 3 ochtenden werken 2 uur en 15 minuten, ook weer op de fiets en ik ga 2 a 3 keer per week hardlopen met een vriendin. Dinsdag 6,2 km gedaan in een uurtje. Nu langzaam aan opbouwen :) En als ik dan nog meer beweging wil staat hier een crosstrainer in huis :)

Dat is al aardig wat beweging ^O^
Ik zit echt te twijfelen of ik mijn sportschool abbo ga opzeggen....ben het laatste half jaar niet meer geweest maar wil zo graag de mogelijkheid hebben hahaha.
pi_136663989
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zit echt te twijfelen of ik mijn sportschool abbo ga opzeggen....ben het laatste half jaar niet meer geweest maar wil zo graag de mogelijkheid hebben hahaha.
Waarom ga je niet meer?
pi_136664017
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat vond ik ook wel. Én ik heb op woensdag gym op school, was ik nog even vergeten. Dus dan heb ik ook nog 1,5 uur beweging.
pi_136664032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Waarom ga je niet meer?
Ben een avond meer gaan dansen en verder kwam het er weinig van.
Nu is mijn vriend sinds een paar weken wel weer aan het sporten daar dus misschien dat ik nu ook eerder mee ga.
pi_136665835
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Dank, Zeester.

En lees ik nou tussen de regels door dat Kwak een klein kwakje krijgt? of eigenlijk al heeft gehad. :')
:') thanks :') die naamvan mij is een slecht idee gebleken...

lijstje vandaag:

o- crackers, droog (kan 's morgens niet veel verdragen)
t 1 (pauze)- rijstwafels, droog (zie hierboven)
t2 (tussenuur 1)- een enkel-repige (weet niet hoe het anders te omschrijven) balisto (eigenlijk gewoon een volkorenkoekje met chocolade)
t3 (tussenuur 2 + pauze)- een bak opgewarmde kip/kerrie/cashew/ui van gisteren, een komkommer
t4 (thuis)- een appel, evt. nog rijstwafels
d- witlof, aardappelpartjes (vers) geroosterd in de oven met olijfolie en knoflook, een braadworst
t- weet ik niet, meestal heb ik s avonds geen trek meer na het eten.
Kwak
pi_136666000
Ik vind het een beetje weinig Kwak. Vooral tot je T3 zit er niets voedzaam tussen.
Misschien iets meer groente als tussendoortjes? Kwark/yoghurt enzo was niets voor jou toch?
pi_136667006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het een beetje weinig Kwak. Vooral tot je T3 zit er niets voedzaam tussen.
Misschien iets meer groente als tussendoortjes? Kwark/yoghurt enzo was niets voor jou toch?
ik doe mijn best, maar mijn eetlust is echt ondermaats. die carby dingen vullen me nog een beetje, groente is wel gezond maar zitten helemaal weinig kcal in (en we hadden ook niks anders dan die komkommer in huis).

de noten in de curry vulden wel heel goed hoor (die heb ik om kwart voor één gegeten)!
Kwak
pi_136667206
Ik zou dan ook de groente met de carbs combineren, maar inderdaad komkommer schiet dan ook niet op.
Lust je een gekookt eitje? Of iets met ham....

Hoeveel noten zitten er in de curry?

En eetlust moet je dan maar opwekken, je moet nu wel voor twee gezond en genoeg eten o|O
pi_136668289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou dan ook de groente met de carbs combineren, maar inderdaad komkommer schiet dan ook niet op.
Lust je een gekookt eitje? Of iets met ham....

Hoeveel noten zitten er in de curry?

En eetlust moet je dan maar opwekken, je moet nu wel voor twee gezond en genoeg eten o|O
nee, ik eet ook geen ei, en rauwe ham mag ik niet meer nu, kipfilet komt me nu mn neus al uit. gewone ham lust ik alleen als ik t gebakken heb :')

ik denk dat ik ca 45 gram cashews en 100 gram kip en een hele ui had.
Kwak
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:20:12 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136668835
Rauwe ham mag je wel eten hoor. :Y Dat is bewerkt en kan geen kwaad.
pi_136669572
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
oh fijn, ik hoor zoveel verschillende dingen...
Kwak
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 februari 2014 @ 16:43:14 #285
22592 crew  Ole
pi_136669949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Rauw ham of gerookte ham?
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:43:38 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136669964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh fijn, ik hoor zoveel verschillende dingen...
Klopt, zelfs verloskundigen vertellen niet altijd hetzelfde als je de verhalen vergelijkt.
Beter kan je het even in OUD vragen, die geven je de latest information.
Maar qua vleeswaren moet je vlgs mij alleen wegblijven van filet americain, rosbief en osseworst.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:45:59 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136670081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Rauw ham of gerookte ham?
Beide. Rauwe ham is bewerkt en kan je gewoon eten. :Y

quote:
Voedsel is een bron van infectieziekten. Bij zwangerschap zijn sommige voedselinfecties extra gevaarlijk. Besmetting met schadelijke bacteriën in eten is te voorkomen door:

vlees alleen te eten als het goed doorbakken of gestoofd is (Adviseer geen rosbief, filet americain, tartaar of carpaccio te eten in de zwangerschap; vleeswaren als rauwe ham, rookvlees, bacon en worstsoorten zijn bewerkt en wel veilig)
alle groente en fruit goed te wassen
te voorkomen dat rauwe voedingsmiddelen in contact komen met bereide gerechten
geen rauwmelkse zachte kaas te eten
geen voorverpakte gerookte vis te eten
http://www.rivm.nl/Onderw(...)ties_en_zwangerschap

of

quote:
Eet geen halfrauwe rosbief, fricandeau of tartaar, filet américain of ossenworst. Was rauwe groenten en fruit goed. In (half)rauw vlees en in ongewassen groenten en fruit komt soms een parasiet voor die toxoplasmose kan veroorzaken. Besmetting tijdens de zwangerschap kan gevolgen hebben voor het kind. Als u eerder toxoplasmose hebt gehad, dan bent u tegen deze ziekte beschermd. Vleeswaren als rauwe ham, rookvlees of salami kunnen geen kwaad omdat zij een speciale behandeling hebben ondergaan.

Eet geen producten die van rauwe melk zijn gemaakt. Deze kunnen de listeria bacterie bevatten. Gezonde volwassenen worden hier zelden ziek van, maar een ongeboren baby is er wel gevoelig voor. Zachte kazen, van het type brie, camembert en roquefort, zijn soms van rauwe, niet-gepasteuriseerde melk gemaakt. In Nederland staat dit op de verpakking vermeld (au lait cru), in het buitenland is dit niet altijd het geval. Rauwe melk (bijvoorbeeld van de boer) moet u voor gebruik koken. Listeria kan ook groeien in andere rauwe producten, zoals rauwe groente, kip, vis en vlees die lang in de koelkast bewaard worden. Listeria is niet bestand tegen verhitting door koken of bakken. Eet dus bij voorkeur voedsel dat vers of vers bereid is, en bewaar dit zo kort mogelijk in de koelkast.

Eet liever geen lever tijdens de zwangerschap, en niet meer dan eenmaal per dag een leverproduct als leverworst, leverpastei, hausmacher of berliner. In lever zit veel vitamine A. Te veel vitamine A kan schadelijke gevolgen hebben voor het ongeboren kind.
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htm
pi_136670203
Volgens het vermaledijde voedingscentrum mag het dan weer niet:

https://www.voedingscentr(...)de-zwangerschap.aspx

en daar kwam de info in mijn appje vandaan zie ik.
Kwak
pi_136670430
Rauwe ham mag echt, net als rookvlees, dat vond ik ook lekker tijdens de zwangerschap.
pi_136671025
c_c, goed joh!

Ik ben af, en er ligt nog een stapel werk te wachten... Lang leve het onderwijs.. :')

Vanavond weer sporten, en er zit een half uurtje aquayoga bij. Dan ga ik vast relaxed het weekend in.

O ja, en over rare gewichten. Gisteravond 1 ons zwaarder als gistermorgen. Vanmorgen 4 ons lichter dan gisteravond... Als het maar omlaag gaat denk ik dan maar.

[ Bericht 21% gewijzigd door laiveneertiekje op 13-02-2014 17:24:17 ]
pi_136671783
Nog steeds aan het afvallen, maar geen diehard poster O-)

Kwakzor gefeliciteerd! :* O+ Wat leuk en spannend!

Zat net terug te lezen over eten op het station. Ik ben er op de woensdag min of meer aan overgeleverd helaas :( School tot 17:30 en dan pas rond 20:00 thuis. Ik wil niet meer na 20:00 uur eten, dus dan is het station de enige optie. Gisteren een Julia's pasta op.. Het was warm (heet!) en op zich wel te doen!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_136672041
Ik ben echt niets meer waard. Slaaptechnisch gaat het nog steeds kutter dan kut. Ondanks de moeheid van gisteren heb ik toch slecht geslapen bijvoorbeeld, maar wel vandaag vol gewerkt. Ik mag niet meer overdag slapen van mezelf, dus probeer het uit te houden maar ik zou een moord doen voor een kussen nu :'). Wel trots op mezelf, want ik moest boodschappen doen voor het avondeten, en ipv na werk langs de snackbar om de hoek en naar huis, ben ik toch maar naar de plus gegaan. Oh, en de kat is denk ik knetterziek, waardoor ik al praktisch de euthanasie voor me zie, want doemscenario's zijn mijn go-to move. En hij MOET even oud als ik worden :{w.
pi_136672073
Waarom wil je niet na 8 uur eten?
Is toch gezonder en goedkoper.
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:49:33 #294
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136672308
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Dit vraag ik me ook af. Extra t mee en dan wat later eten kan toch ook?
pi_136672491
Gefeliciteerd Kwak en nog gefeliciteerd Tink!

Grmbl.. Ik stond net met trek bij de Hema en had bijna een Kinder Bueno gekocht (was voorheen verslaafd aan die dingen). Niet gedaan, want slecht. Kom ik bij mijn ouders voor het eten, maar zij zijn er nog niet en er lag 1/3 zak chips op tafel. Die is nu dus leeg.. Nu nog meer snaaizin, maar ik blijf braaf wachten op het avondeten. En ik heb vanavond een verjaardag en vind nu dat ik daar geen stukje taart mag.
pi_136672509
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dit vraag ik me ook af. Extra t mee en dan wat later eten kan toch ook?
Lijkt mij de perfecte oplossing :)
Of je moet graag stationseten eten, maar het is niet alsof er geen andere optie is.
pi_136672537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef Vlinder88 het volgende:
Gefeliciteerd Kwak en nog gefeliciteerd Tink!

Grmbl.. Ik stond net met trek bij de Hema en had bijna een Kinder Bueno gekocht (was voorheen verslaafd aan die dingen). Niet gedaan, want slecht. Kom ik bij mijn ouders voor het eten, maar zij zijn er nog niet en er lag 1/3 zak chips op tafel. Die is nu dus leeg.. Nu nog meer snaaizin, maar ik blijf braaf wachten op het avondeten. En ik heb vanavond een verjaardag en vind nu dat ik daar geen stukje taart mag.
:* lastig zijn dat soort dingen he.
Maar 1/3 zakje chips is geen drama, dus rustig aan tijdens de verjaardag vanavond en dan is het nog steeds een goede dag.
pi_136672591
Waarom gaat de weegschaal wel achteruit (Gewicht word steeds minder) en wáárom zie ik bij mezelf ook veranderingen aan m`n lichaam, maar blijft mijn conditie even kut?
pi_136672698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:59 schreef Braddie het volgende:
Waarom gaat de weegschaal wel achteruit (Gewicht word steeds minder) en wáárom zie ik bij mezelf ook veranderingen aan m`n lichaam, maar blijft mijn conditie even kut?
Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.
pi_136673071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik meerdere keren heb gemerkt dat ik dan met een vervelend gevoel in mijn buik ga slapen. Dat vind ik niet zo fijn! Dus ik heb bij mezelf de grens op 20:00 uur gezet. :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_136673181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Omdat ik meerdere keren heb gemerkt dat ik dan met een vervelend gevoel in mijn buik ga slapen. Dat vind ik niet zo fijn! Dus ik heb bij mezelf de grens op 20:00 uur gezet. :)
En als je het nu op 20.15 zet ;) dan kan je toch nog net thuis eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')