abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 19:00:58 #205
22592 crew  Ole
pi_136636225
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:

[..]

Weightwatchers :+

Ik vind het echt geen handig tijdstip :D
Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoek :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 19:02:52 #206
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136636307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoek :')
:D Dat is ook niet handig! Nee ik heb wel braaf netjes gegeten, maarja wel net gegeten dus dat is meteen alweer +500 gram ofzo. Maar then again, dat is het natuurlijk iedere week dus dat zou 't dan weer stabiel moeten maken :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 19:06:39 #207
22592 crew  Ole
pi_136636427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vind zoetstoffen vies, en van sommigen krijg ik enorme buikklachten. Als ik dan eens frisdrank drink, dan pak ik de gewone(en denk ik: "Bah wat zoet!")

Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
Misschien een idee om half frisdrank / half spa te doen? Gaat niet met cola, maar met sinas of cassis of bitter lemon vind ik dat af en toe wel lekker. Niet zo mierzoet en scheelt toch weer suiker.
pi_136639280
Btw, straks op tv, Arena (ned2)

quote:
Is dik zijn je eigen schuld?

40 Procent van de Nederlanders is te dik, meldde het CBS afgelopen week. Daarmee is obesitas een volksziekte geworden van ongekende omvang. De teams van Jörgen en Sabine debatteren deze week over de vraag we er iets aan kunnen doen dat we dik zijn of niet.
.
Met oa de schrijfster van "het geheim van slanke mensen" in team ja.

Ik moet echt weer even steng voor mezelf zijn... net weer in slaap gevallen na werk, nog niet gegeten etc. Daar ging het voorheen ook altijd door fout. Iig ga ik nu ipv snacken, straks wel mijn avondeten opeten. Risotto :9
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:22:05 #209
22592 crew  Ole
pi_136639820
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook het drinken doordeweeks bijna helemaal opgegeven en ik mis het nu niet meer, drink 's avonds net zo lief een kop thee. Dan ben ik 's morgens ook fitter merk ik. :)

Feli Tink!

Vanmorgen was ik wel moe en sloom, dus misschien maar niet meer met honger naar bed gaan.
Ik heb een mooi lijstje gepland voor vandaag, heb nog een restje bietenstamppot over en dan komt goed uit want ik ga ontzettend haast hebben om van de uni naar die zangwedstrijd te komen.

O: kwark, muesli, honing
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen filet americain, 1 met kipfilet
T: fruitsalade O+ beviel erg goed
D: bietenstamppot met stukje brie en appelmoes

Dit komt op ongeveer 1500 kcal.. dus zat ruimte voor een avondsnack mocht ik dat willen. :)
Bij het programma dat ik volg, vinden ze juist die avondsnack heel belangrijk. Met het idee dat je anders heel veel tijd hebt tussen je avondeten en je ontbijt. Geen idee of het echt waar is, maar ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden. Meestal stel ik dan mijn toetje uit tot een uur of 9.

Mijn lijstje voor vandaag

O: croissant (pas om 10 uur)
L: 3 volkoren met leverpastei
T 2 boterhammen met leverpastei (had ochtendtussendoortje gemist)
T mueslireep voor het sporten om 17.30
D gevulde tomatensoep en 2 volkorenboterhammen met becel
T magere yoghurt met (diepvries)frambozen

het best is dan elke 2 tot 2,5 uur eten. Dat is nog best opletten, je eet vaak voordat je echt honger hebt. Ook lukt het niet altijd op mijn werk. In elk geval gaat het wel steeds beter gelukkig.

Sport: uur intensief, half uur daarvan onder begeleiding fysio (oftewel een half uur afgebeuld :P )
dat 6 keer eten is nog best lastig. 5 keer vind ik een stuk makkelijker te doen. In elk geval is het ook goed vanwege diabetes (minder schommelingen in bloedsuiker)
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 20:26:29 #210
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136640037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Ole het volgende:

O: croissant (pas om 10 uur)
Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend? :o Als jij het hebt over een constante stroom van eten zeg maar lijkt een croissant me niet het beste.. Maar misschien heb ik wel een volkomen onterecht beeld van croissants :+

---

Hier ging het mwoah, ik was gelijk gebleven, dus dat viel me nog mee :D Volgende week beter, en niet meer 4 glazen drinken voor m'n weegmoment, gaat vast ook helpen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:28:12 #211
22592 crew  Ole
pi_136640130
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend? :o Als jij het hebt over een constante stroom van eten zeg maar lijkt een croissant me niet het beste.. Maar misschien heb ik wel een volkomen onterecht beeld van croissants :+

---

Hier ging het mwoah, ik was gelijk gebleven, dus dat viel me nog mee :D Volgende week beter, en niet meer 4 glazen drinken voor m'n weegmoment, gaat vast ook helpen :+
Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaat :)
Was zo stom om geen brood in huis te hebben. Normaal heb ik dat in de vriezer en ontbijt met volkorenbrood.
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 20:30:50 #212
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136640268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Ole het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaat :)
Was zo stom om geen brood in huis te hebben. Normaal heb ik dat in de vriezer en ontbijt met volkorenbrood.
Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekker O+
pi_136640412
Hier ging ik gisteren ook de mist in. Superspannende dag op het werk, slecht gegeten en toen ik 's avonds naar huis ging, liep ik langs de Appie op het station, waar ze heerlijke saucijzenbroodjes hadden. Hij smaakte echt helemaal fantastisch. Ik heb er maar van genoten en volgende keer doe ik het gewoon anders :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:35:29 #214
22592 crew  Ole
pi_136640513
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekker O+
Moet voor morgen ook zorgen dat ik brood bij me heb. Heb van 10 uur tot 2 uur aaneengesloten les (moet zelf lesgeven) Officieel niet eens pauze, maar stop wel kwartiertje eerder na de eerste groep (rond 12 uur) Dan is het gevaar dat je even snel iets minder gezonds naar binnen propt, of niks en dan om 2 uur gillende trek hebt en dan ook een minder goede keuze maakt.
Begin eraan te wennen om dit soort situaties van tevoren aan te zien komen en maatregelen te nemen. (brood mee dus, en appel of zo)
pi_136640529
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen _O-. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen _O-.

En oh mijn god wat is dat ZWAAR :D. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD O+. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en O+.

Ik ben verliefd *O* en heb serotonine over *O*

*rent mentale rondjes, want fysiek gaat niet meer*
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:36:15 #216
22592 crew  Ole
pi_136640555
Gelukkig zijn we niet perfect O-)
pi_136640600
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:

_O-

En held! _O_ _O_
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:37:54 #218
22592 crew  Ole
pi_136640640
quote:
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen _O-. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen _O-.

En oh mijn god wat is dat ZWAAR :D. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD O+. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en O+.

Zie je wel!!!!!!
En je doet het voor jezelf, en je gaat je lekker voelen en lekker boejuh wat anderen denken :6
pi_136641073
C_C, goed bezig :D

O: 3 stuks volkoren knackebrod, pindakaas/kaas/pure chocopasta
T: banaan
L: 3x volkorenbrood met hummus, een tomaat en een stuk komkommer.
T: rijstwafel, sinasappel.
En net dus mn D pas gegeten, risotto met champignons en koolrabi.

Voor morgen maar weer eens overnight oats klaarmaken en zal ook geen S nog op het programma staan. Volgende week dinsdag maar weer eens proberen -O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 20:50:39 #220
22592 crew  Ole
pi_136641327
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier ging ik gisteren ook de mist in. Superspannende dag op het werk, slecht gegeten en toen ik 's avonds naar huis ging, liep ik langs de Appie op het station, waar ze heerlijke saucijzenbroodjes hadden. Hij smaakte echt helemaal fantastisch. Ik heb er maar van genoten en volgende keer doe ik het gewoon anders :Y
Als ik uit de tram kom loop ik langs:
Burger King, NY pizza, Mc Donalds, FEBO, belgische friettent..

Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek heb :') Levensgevaarlijk!
pi_136642024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek heb :') Levensgevaarlijk!
Ik werk midden in de stad. Als ik uit het raam kijk in de kantine zie ik minstens 4 eettentjes en die ellende die jij noemt liggen letterlijk op minder dan 5 minuten afstand. Hopeloos :')
pi_136642704
Goed bezig c_c!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:14:12 #223
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136642761
Ik neem mijn petje af voor mensen die spinning doen, ik heb het nooit aangedurfd.

Dus _O_
»» Democracy is so overrated »»
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:20 #224
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136642843
quote:

Lekker *O*

En succes voor morgen. En overmorgen. En wellicht nog het hele weekend ook :') Ik geloof dat mijn benen wel bijna een week als pap voelden, in combinatie met spierpijn :+
pi_136643132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellen :').
pi_136643159
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Lekker *O*

En succes voor morgen. En overmorgen. En wellicht nog het hele weekend ook :') Ik geloof dat mijn benen wel bijna een week als pap voelden, in combinatie met spierpijn :+
Oh god, dat wordt leuk :'). Ik moet morgen werken, en vrijdag alweer sporten, dus ik heb geen tijd voor spierpijn :{w.
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 februari 2014 @ 21:22:46 #227
22592 crew  Ole
pi_136643253
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellen :').
Utrecht is echt alleen maar eten!
pi_136643945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Utrecht is echt alleen maar eten!
I know ;(. En ik kwam er praktisch elke dag. Wat een geld en wat een kilocalorieën heb ik daar verspild.
pi_136644091
Hier gaat het al drie dagen echt goed, maar heb elke avond nog wel snaaizin.
Dus kan ik ook elke keer weer trots zijn dat ik het niet doe.
pi_136649618
Oh ja, stationswinkels. Beste voornemen ooit om daarmee drastisch te minderen. :')

Ik wordt trouwens helemaal blij van C_C's spinningverslag. En nog hoera! voor Tink, net op tijd, al zal ze misschien al wel slapen... :)
pi_136649687
Ik heb nog een stuk of 6 hapjes gehad en een glaasje sinaasappelsap bij het naborrelen. Maar dan wel echt de slechte hapjes: 2 gehaktballetjes, ham met monchou, rauwe ham met ei, stukje brood met brie en eentje met zalm. Voel me er niet echt schuldig over want ik had echt behoorlijk honger en zat heel laag qua kcal. Nu niet meer, maar ja :')
Jureren was iig erg leuk om te doen. :)

Ik kom ook praktisch elke dag op Utrecht CS.. vind de broodjes en AH to go eigenlijk nog het moeilijkst.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136650213
Die gigantische white chocolate cookies van de AH To Go... O+

(Hoewel ik daar met relatief gemak afblijf sinds hier iemand ooit benadrukte hoe duivels veel calorieën daar wel niet inzitten.)
pi_136650572
Ik vind het ook altijd heel kut dat patat op het station (sowieso van alle afhaalmaaltijden) het goedkoopst is. Of een BK King deal van 2 euro :') . dat is als arme student dan toch wel een verleiding.

Gelukkig ben ik niet de grootste fan van patat.

Weet je nog hoeveel Ruby? :D ben wel benieuwd

[ Bericht 32% gewijzigd door PluisigNijntje op 13-02-2014 00:12:47 ]
pi_136651126
Niet precies, ik dacht rond de 500.
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 00:32:20 #235
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136651133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef Ruby88 het volgende:
Niet precies, ik dacht rond de 500.
De niet-witte is 484 volgens google :P De witte kan ik niet vinden :+
pi_136651158
Ik heb voor morgen dus vast twee appels in mijn tas. :D
pi_136651360
Hahaha, planning is vaak alles. Zo heb ik binnenkort 3x op dinsdag cursus van werk, wat 2 uur heen en 2 uur terug reizen is. Dus dan zou ik niet kunnen sporten...

nu ben ik de dag ervoor vrij, ga in de middag naar mn ouders toe die veeeeel dichter bij de cursuslocatie wonen. Kan ik daar eten, sporten (er zit gewoon een training bij mn ouders om de hoek, haha) en nog redelijk slapen. Moet alleen dan nog even de rest aan eten nog goed plannen zodat ik station-voer kan skippen.
pi_136652760
Kwak, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Een mooie reden om gezond te eten inderdaad. Ik las gister toevallig nog een berichtje waarin het belang van gezond eten met name in het begin van de zwangerschap werd onderstreept.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_136652908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd Tink!!

Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk.... O+

Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water :')

Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen O+ ) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.

oh en twee dagen is natuurlijk een poep en een scheet, dat snap ik ook wel ;)
*O* Gefeliciteerd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136653103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Ruby88 het volgende:
Oh ja, stationswinkels. Beste voornemen ooit om daarmee drastisch te minderen. :')

Ik wordt trouwens helemaal blij van C_C's spinningverslag. En nog hoera! voor Tink, net op tijd, al zal ze misschien al wel slapen... :)
Ik werk op het station en tijdens de lunchpauze krijg je 60% korting op al het eten ;(
pi_136653415
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind het ook altijd heel kut dat patat op het station (sowieso van alle afhaalmaaltijden) het goedkoopst is. Of een BK King deal van 2 euro :') . dat is als arme student dan toch wel een verleiding.

Gelukkig ben ik niet de grootste fan van patat.

Maar zo'n 'maaltijd' van twee euro vult toch niet?
Moet je in de avond weer eten en ben je helemaal niet goedkoper uit.
pi_136653426
Ik heb een zwak voor de foccasia's van de ah to go. Maar sinds ze kleiner en duurder zijn geworden (ze zien er ook minder smakelijk uit -O-) heb ik daar niet echt meer een probleem mee :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136653706
Ik was zo dankbaar dat ik deze hele winter nog gezond was.. Maar ik word ziek :'( Zere keel en neus, koppijn en ik wil absoluut m'n bed niet uit. Denk dat teveel stress wel heeft meegeholpen.

Zo maar eens ontbijt naar binnen schoffelen.
pi_136653846
Beterschap Pluis :*.

De ochtend na het spinnen rennen naar de tram is geen succes, kan ik jullie vertellen.
pi_136654100
Beterschap Pluis!
pi_136654548
quote:
3s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Beterschap Pluis :*.

De ochtend na het spinnen rennen naar de tram is geen succes, kan ik jullie vertellen.
in beweging blijven. Is de spierpijn sneller weg :7
pi_136655580
Hallo mensen, zouden jullie me succes willen wensen vandaag? Het is knop-om-in-de-praktijk-breng-dag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136655938
Thanks clums en Sarabi :)
Succes Lonaa, je kunt het *O*
pi_136655984
Kom op Lonaa! Ik miste je al hier.
pi_136656680
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."

;(
pi_136656725
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."

;(
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
pi_136656785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
pi_136657043
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136657191
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
pi_136657224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
Mja, mijn vader is net als ik. Altijd eerlijk, maar gooi er een fles wijn in en ALLE subtiliteit verdwijnt. :')

En thanks. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')