Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoekquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Weightwatchers
Ik vind het echt geen handig tijdstip![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Toen ik ooit eens WW deed waren er een hoop die dan eerst gingen wegen en dan los gingen bij de snackbar om de hoek
Misschien een idee om half frisdrank / half spa te doen? Gaat niet met cola, maar met sinas of cassis of bitter lemon vind ik dat af en toe wel lekker. Niet zo mierzoet en scheelt toch weer suiker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vind zoetstoffen vies, en van sommigen krijg ik enorme buikklachten. Als ik dan eens frisdrank drink, dan pak ik de gewone(en denk ik: "Bah wat zoet!")
Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
.quote:Is dik zijn je eigen schuld?
40 Procent van de Nederlanders is te dik, meldde het CBS afgelopen week. Daarmee is obesitas een volksziekte geworden van ongekende omvang. De teams van Jörgen en Sabine debatteren deze week over de vraag we er iets aan kunnen doen dat we dik zijn of niet.
Bij het programma dat ik volg, vinden ze juist die avondsnack heel belangrijk. Met het idee dat je anders heel veel tijd hebt tussen je avondeten en je ontbijt. Geen idee of het echt waar is, maar ik probeer me er zoveel mogelijk aan te houden. Meestal stel ik dan mijn toetje uit tot een uur of 9.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb ook het drinken doordeweeks bijna helemaal opgegeven en ik mis het nu niet meer, drink 's avonds net zo lief een kop thee. Dan ben ik 's morgens ook fitter merk ik.![]()
Feli Tink!
Vanmorgen was ik wel moe en sloom, dus misschien maar niet meer met honger naar bed gaan.
Ik heb een mooi lijstje gepland voor vandaag, heb nog een restje bietenstamppot over en dan komt goed uit want ik ga ontzettend haast hebben om van de uni naar die zangwedstrijd te komen.
O: kwark, muesli, honing
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen filet americain, 1 met kipfilet
T: fruitsaladebeviel erg goed
D: bietenstamppot met stukje brie en appelmoes
Dit komt op ongeveer 1500 kcal.. dus zat ruimte voor een avondsnack mocht ik dat willen.
Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend?quote:
Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat niet én heel erg vet en totaal niet vullend?Als jij het hebt over een constante stroom van eten zeg maar lijkt een croissant me niet het beste.. Maar misschien heb ik wel een volkomen onterecht beeld van croissants
![]()
---
Hier ging het mwoah, ik was gelijk gebleven, dus dat viel me nog meeVolgende week beter, en niet meer 4 glazen drinken voor m'n weegmoment, gaat vast ook helpen
Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk hoor! Die croissant was een foute (uitzonderings) keuze. Maar dat krijg je dan als je met een lege maag naar de bakker gaat![]()
Was zo stom om geen brood in huis te hebben. Normaal heb ik dat in de vriezer en ontbijt met volkorenbrood.
Moet voor morgen ook zorgen dat ik brood bij me heb. Heb van 10 uur tot 2 uur aaneengesloten les (moet zelf lesgeven) Officieel niet eens pauze, maar stop wel kwartiertje eerder na de eerste groep (rond 12 uur) Dan is het gevaar dat je even snel iets minder gezonds naar binnen propt, of niks en dan om 2 uur gillende trek hebt en dan ook een minder goede keuze maakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ha, dat kan ik me voorstellen. En dan ruikt 't natuurlijk ook nog zo lekker
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
*rent mentale rondjes, want fysiek gaat niet meer*
Zie je wel!!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen
.
En oh mijn god wat is dat ZWAAR. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD
. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en
.
Ik ben verliefden heb serotonine over
![]()
Als ik uit de tram kom loop ik langs:quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier ging ik gisteren ook de mist in. Superspannende dag op het werk, slecht gegeten en toen ik 's avonds naar huis ging, liep ik langs de Appie op het station, waar ze heerlijke saucijzenbroodjes hadden. Hij smaakte echt helemaal fantastisch. Ik heb er maar van genoten en volgende keer doe ik het gewoon anders
Ik werk midden in de stad. Als ik uit het raam kijk in de kantine zie ik minstens 4 eettentjes en die ellende die jij noemt liggen letterlijk op minder dan 5 minuten afstand. Hopeloosquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Als ik uit de tram kom loop ik langs:
Burger King, NY pizza, Mc Donalds, FEBO, belgische friettent..
Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek hebLevensgevaarlijk!
Lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben net door de regen naar de sportschool gefietst om daar te gaan spinnen. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen
.
En oh mijn god wat is dat ZWAAR. Ik heb m'n complete vochtvolume eruit gezweet geloof ik. En ik kon nog redelijk meekomen, al moest ik tijdens de stastukjes vooral in het begin een paar keer zitten. En en en je hebt geen tijd om na te denken want de muziek beukt en je spieren schreeuwen en de mensen om je heen blijven doortrappen dus je zal goddomme doorgaan ook en LEEG HOOFD
. Ik was de dikste en de rest was ammel stoer slank en dat boeide niet want iedereen was met z'n eigen ding bezig en en en
.
Ik ben verliefden heb serotonine over
![]()
Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Als ik uit de tram kom loop ik langs:
Burger King, NY pizza, Mc Donalds, FEBO, belgische friettent..
Ik ga denk ik maar een halte later uitstappen als ik teveel trek hebLevensgevaarlijk!
Oh god, dat wordt leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Lekker![]()
En succes voor morgen. En overmorgen. En wellicht nog het hele weekend ookIk geloof dat mijn benen wel bijna een week als pap voelden, in combinatie met spierpijn
Utrecht is echt alleen maar eten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ben ik dus aangekomen. Ik at weinig thuis want issues en was zo veel mogelijk weg. Voor m'n studie moest ik met de trein Rdam CS- Utrecht CS met alle bijbehorende eettentjes, en voor m'n relatie zat ik anderhalf uur in de trein (= als je uitstapt alweer soort van honger en dan weer langs die eettentjes). Nou, dat ging snel, kan ik je vertellen.
I knowquote:
De niet-witte is 484 volgens googlequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd Tink!!
Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk....![]()
Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water
Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.
oh en twee dagen is natuurlijk een poep en een scheet, dat snap ik ook wel
Ik werk op het station en tijdens de lunchpauze krijg je 60% korting op al het etenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Ruby88 het volgende:
Oh ja, stationswinkels. Beste voornemen ooit om daarmee drastisch te minderen.
Ik wordt trouwens helemaal blij van C_C's spinningverslag. En nog hoera! voor Tink, net op tijd, al zal ze misschien al wel slapen...
Maar zo'n 'maaltijd' van twee euro vult toch niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind het ook altijd heel kut dat patat op het station (sowieso van alle afhaalmaaltijden) het goedkoopst is. Of een BK King deal van 2 euro. dat is als arme student dan toch wel een verleiding.
Gelukkig ben ik niet de grootste fan van patat.
in beweging blijven. Is de spierpijn sneller wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Beterschap Pluis.
De ochtend na het spinnen rennen naar de tram is geen succes, kan ik jullie vertellen.
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"
Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
Mja, mijn vader is net als ik. Altijd eerlijk, maar gooi er een fles wijn in en ALLE subtiliteit verdwijnt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vadersnap wel dat dat steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |