Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"
Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
Mja, mijn vader is net als ik. Altijd eerlijk, maar gooi er een fles wijn in en ALLE subtiliteit verdwijnt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vadersnap wel dat dat steekt.
Gezond. "Gewoon" gezond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.quote:
Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorige week nog, een pakpennywafels
en een zak chips idd!
Vorige week in de supermarkt wel heel erg gelachen, we gingen voor 'makkelijk' en liepen dus langs de diepvriesbakken op zoek naar pizza's. Ik aan de ene kant, F. aan de andere kant. Dus ik zeg op een gegeven moment '3 magnums is toch ook avondeten?' Zie ik echt iemand die daar ook stond me heel geschokt aankijken!![]()
Bah, wat klotequote:
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik mezelf vandaag nog naar de supermarkt kan slepen, ga ik wat nieuws uitproberen: geroerbakte spruitjes met zoete aardappel-aardappelpuree en kipfilet gevuld met blauwe kaas.
Lijkt mij wel een prettige combinatie
Dat is al aardig wat bewegingquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had het voornemen om een abonnement op de sportschool te nemen, maar dat laat ik even voor wat het is. Ik fiets nu elke dag naar school, (7 km retour), 3 avonden per week werk ik 1 uur 45 min in de schoonmaak, ga ik ook op de fiets heen (12 km retour), vanaf april ga ik ook nog 3 ochtenden werken 2 uur en 15 minuten, ook weer op de fiets en ik ga 2 a 3 keer per week hardlopen met een vriendin. Dinsdag 6,2 km gedaan in een uurtje. Nu langzaam aan opbouwenEn als ik dan nog meer beweging wil staat hier een crosstrainer in huis
![]()
Waarom ga je niet meer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al aardig wat beweging![]()
Ik zit echt te twijfelen of ik mijn sportschool abbo ga opzeggen....ben het laatste half jaar niet meer geweest maar wil zo graag de mogelijkheid hebben hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |