abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136656725
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Klopt. Ik zit al 6 weken met een kapotte knie, en heb sinds de zomer eigenlijk nooit ECHT m'n ritme terug kunnen vinden. Afgelopen zondag was ik op de verjaardag van mijn moeder waar mijn zusje aan het vertellen was dat ze toch nog anderhale kilo afgevallen was ondanks dat ze gewoon een zak chips per dag eet (zusje = fantastisch figuur) en toen zei mijn vader, zonder twijfelen: "Ja, het wordt ook wel een keer echt tijd dat jij er wat aan gaat doen."

;(
Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
pi_136656785
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja geen goede motivatie die zak chips en zo'n opmerking, maar goed dat je besloten hebt om er weer wat aan te doen :)
Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136657043
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136657191
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Naja, hij heeft wel gewoon gelijk. Dat zei ik m ook, maar ik ben ook eigenlijk al best lang zo dik als nu. Op die reactie zei hij: "Echt niet, je bent dikker geworden, en die laatste kilo's doen t m, je hebt echt een dikke kop nu"

Maar, hoe je het ook went of keert, ik ben dik en dat wil ik niet meer. Vandaag even een hele heftige omschakeling maken, en dan de balans zoeken. Klaar nu.
'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
pi_136657224
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succes Lonaa, het gaat je vast lukken! Maar de opmerkingen van je vader :X snap wel dat dat steekt.
Mja, mijn vader is net als ik. Altijd eerlijk, maar gooi er een fles wijn in en ALLE subtiliteit verdwijnt. :')

En thanks. :)
pi_136657265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

'nieuwe' kilo's gaan vaak snel naar je hoofd, merk ik tenminste bij mij en mijn familie (gelukkig gaat dat ook snel weer weg als je gaat afvallen).
Wat is je nieuwe plan?
Gezond. "Gewoon" gezond.
pi_136657291
Bewegen zit er helaas voorlopig niet in, echt minimaal, helaas. Zelfs de hondjes moeten inleveren. ;(
pi_136657315
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gezond. "Gewoon" gezond.
Klinkt goed genoeg ;)
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:35:14 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136657636
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gezond. "Gewoon" gezond.
Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.
pi_136657678
Hier ook.
"s avonds dus niet snacken en doordeweeks niet drinken.
Verder mag zo'n beetje alles (tussendoor snoepen doe/deed ik eigenlijk sowieso niet).
pi_136657679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is ook mijn plan idd, eerst maar weer eens 'gewoon normaal doen' en dan komt de rest vanzelf.
Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan. ;(
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:38:20 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136657741
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. In plaats van maaltijden skippen of maaltijden die bestaan uit chips en afbakbroodjes. Of na 9 uur 's avonds HE-LE-MAAL losgaan. ;(
*;
Vorige week nog, een pak O+ pennywafels O+ en een zak chips idd! :Y

Vorige week in de supermarkt wel heel erg gelachen, we gingen voor 'makkelijk' en liepen dus langs de diepvriesbakken op zoek naar pizza's. Ik aan de ene kant, F. aan de andere kant. Dus ik zeg op een gegeven moment '3 magnums is toch ook avondeten?' Zie ik echt iemand die daar ook stond me heel geschokt aankijken! _O- :D
pi_136658547
We hadden het gisteren bij de WW (2 ons eraf trouwens, heb m'n ATL met 1 ons gebroken ;)) over snoepen, en toen vertelde ik over mijn tactiek om mezelf van snoepen af te houden, en die werkt wel redelijk meestal. Dat is namelijk dat ik eerlijk naar mezelf ben als ik iets te snoepen wil kopen, en dat ik dus voor het schap met koekjes/dropjes/chips sta en denk 'Als ik het nu koop, ga ik het allemaal in 1x opeten. Vind ik het dat waard?' En dan vaak vind ik het niet waard, en blijft het liggen. Ik ken mezelf namelijk inmiddels, en weet dat ik niet 2 koekjes ga eten.

Ik had trouwens Kwak nog helemaal niet gefeliciteerd, maar *O*! Hoop dat het een voorspoedige zwangerschap met een wolk van een baby wordt!

En Lonaa, succes ermee. Het is lastig om het weer aan te pakken, maar je kunt het!
pi_136659006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*;
Vorige week nog, een pak O+ pennywafels O+ en een zak chips idd! :Y

Vorige week in de supermarkt wel heel erg gelachen, we gingen voor 'makkelijk' en liepen dus langs de diepvriesbakken op zoek naar pizza's. Ik aan de ene kant, F. aan de andere kant. Dus ik zeg op een gegeven moment '3 magnums is toch ook avondeten?' Zie ik echt iemand die daar ook stond me heel geschokt aankijken! _O- :D
:D :D
pi_136659021
Dank, Zeester.

En lees ik nou tussen de regels door dat Kwak een klein kwakje krijgt? of eigenlijk al heeft gehad. :')
pi_136659062
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
of eigenlijk al heeft gehad. :')
_O-
pi_136659123
:') Lonaa
Nog gefeliciteerd Kwak! Hoop van harte dat alles goed verloopt ^O^
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:24 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136659603
Clums, ik lees nu pas je spinning-high! Wat goed van je zeg! :Y _O_

En Kwak, gefeliciteerd! :*
pi_136660391
Als ik mezelf vandaag nog naar de supermarkt kan slepen, ga ik wat nieuws uitproberen: geroerbakte spruitjes met zoete aardappel-aardappelpuree en kipfilet gevuld met blauwe kaas.
Lijkt mij wel een prettige combinatie :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 13:04:38 #270
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136660910
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Zelfs de hondjes moeten inleveren. ;(
Bah, wat klote ;( :* Ik hoop dat de knop omzetten lukt *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136662306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als ik mezelf vandaag nog naar de supermarkt kan slepen, ga ik wat nieuws uitproberen: geroerbakte spruitjes met zoete aardappel-aardappelpuree en kipfilet gevuld met blauwe kaas.
Lijkt mij wel een prettige combinatie :9
Klinkt lekker!
pi_136663125
Hallo,

Daar ben ik weer. Verhuisd en wel. Ik schommel al een aantal weken rond de 124.0 - 124.5. Op zich geen ramp :) Die 14 kg die er af waren, zijn er nog steeds af.

Ik had het voornemen om een abonnement op de sportschool te nemen, maar dat laat ik even voor wat het is. Ik fiets nu elke dag naar school, (7 km retour), 3 avonden per week werk ik 1 uur 45 min in de schoonmaak, ga ik ook op de fiets heen (12 km retour), vanaf april ga ik ook nog 3 ochtenden werken 2 uur en 15 minuten, ook weer op de fiets en ik ga 2 a 3 keer per week hardlopen met een vriendin. Dinsdag 6,2 km gedaan in een uurtje. Nu langzaam aan opbouwen :) En als ik dan nog meer beweging wil staat hier een crosstrainer in huis :)

Eten moet ik even goed plannen. M'n vriend eet niet veel groente enzo, plus hij moet koken die drie avonden dat ik werk(en dat kan hij nog niet zo goed), dus daar moeten we even in schipperen.

Ik ontbijt nu thuis, ipv op school.. Ik moet daar wel een beetje mee uitkijken. Dan ontbijt ik thuis, neem ik in de eerste pauze al mijn brood voor de lunch, en denk dan: thuis kan ik ook nog wel wat nemen.. Dat moet ik even zien te voorkomen.
pi_136663324
En Tink nog gefeliciteerd met je verjaardag en Kwak met dat frummeltje in je buik! *O*
pi_136663635
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:

Ik had het voornemen om een abonnement op de sportschool te nemen, maar dat laat ik even voor wat het is. Ik fiets nu elke dag naar school, (7 km retour), 3 avonden per week werk ik 1 uur 45 min in de schoonmaak, ga ik ook op de fiets heen (12 km retour), vanaf april ga ik ook nog 3 ochtenden werken 2 uur en 15 minuten, ook weer op de fiets en ik ga 2 a 3 keer per week hardlopen met een vriendin. Dinsdag 6,2 km gedaan in een uurtje. Nu langzaam aan opbouwen :) En als ik dan nog meer beweging wil staat hier een crosstrainer in huis :)

Dat is al aardig wat beweging ^O^
Ik zit echt te twijfelen of ik mijn sportschool abbo ga opzeggen....ben het laatste half jaar niet meer geweest maar wil zo graag de mogelijkheid hebben hahaha.
pi_136663989
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is al aardig wat beweging ^O^
Ik zit echt te twijfelen of ik mijn sportschool abbo ga opzeggen....ben het laatste half jaar niet meer geweest maar wil zo graag de mogelijkheid hebben hahaha.
Waarom ga je niet meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')