abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136617123
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:37 schreef kirsten. het volgende:
Gefeliciteerd Tink!

Ik drink geen frisdrank meer thuis, zo nu en dan van dat citroenwater van Barleduc maar dat is het wel. Ja, bij anderen soms een glaasje maar dat is sporadisch. Thuis veel thee, water en dat citroenwater dus.

Zelf moet ik even klagen hoor. Het wil niet helemaal lukken! Waar het in het begin (1e 2 weken) super ging, stabiliseert het zich langzamerhand en zit ik al 4 weken rondom hetzelfde gewicht. Terwijl ik me braaf aan de punten hou, zo nu en dan wat weekpunten opmaak, sport 2x in de week en doe ook nog min. 1x in de week werk in een winkel voor 8 uur waarbij ik ook nog wel wat aan het lopen/sjouwen ben, in ieder geval niet zitten. M'n maten lopen wel ietsje maar ik ben bang dat dat gewoon mijn toeval is en dat ik niet steeds elke keer dezelfde plek te pakken heb om te meten...

;(
4 weken is nog niet zo heel lang, als het langer duurt kan je misschien kritisch naar je eetschema kijken.
Je kan op veel verschillende manier je kcal (of punten) invullen en niet alles werkt even goed voor iedereen.
Wat doe je verder voor sport?
pi_136617200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

4 weken is nog niet zo heel lang, als het langer duurt kan je misschien kritisch naar je eetschema kijken.
Je kan op veel verschillende manier je kcal (of punten) invullen en niet alles werkt even goed voor iedereen.
Wat doe je verder voor sport?
Ja, maar het frustreert wel.De eerste 2 weken gingen prima en daarna opeens noppes.
Ik doe cardio en apparaten op de sportschool, verder geen begeleiding omdat ik al flink wat sportscholen ben afgeweest en daar altijd zo'n plan heb gekregen. Begin met cardio, dan verschillende apparaten en daarna weer cardio.
pi_136617234
Happy bday Tink!

Alcohol is gewoon een lastige in combinatie met dieten. Ik heb het geluk dat ik, ondanks dat ik alcohol-liefhebber ben ik weinig behoefte heb aan 1 of 2 biertjes/wijntjes doordeweeks. Ik kan het echt prima beperken tot het weekend. Fris drink ik wel, ik ben dol op Cola Light.

Wat is trouwens wel intens irritant begin te vinden is het hele gebash op Cola Light. Ja, ik weet dat ik uiteindelijk zal sterven aan Aspartaam, BUT I DONT CARE AT ALL. Zoooooooooooo vaak zeggen mensen er wat van als ik Cola Light drink. Alsof het niet vele malen erger is om heel zwaar overgewicht te hebben!
pi_136617297
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:59 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ja, maar het frustreert wel.De eerste 2 weken gingen prima en daarna opeens noppes.
Ik doe cardio en apparaten op de sportschool, verder geen begeleiding omdat ik al flink wat sportscholen ben afgeweest en daar altijd zo'n plan heb gekregen. Begin met cardio, dan verschillende apparaten en daarna weer cardio.
Ik kan je alvast vertellen dat het de komende jaren zo zal gaan ;)
Hoe lang ga je per keer? Het is goed om eerst met kracht te beginnen en dan met cardio te eindigen ^O^
pi_136617345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan je alvast vertellen dat het de komende jaren zo zal gaan ;)
Hoe lang ga je per keer? Het is goed om eerst met kracht te beginnen en dan met cardio te eindigen ^O^
Ben uiteindelijk meestal een uurtje á 5 kwartier bezig. De eerste cardio is (op aanraden van iemand hier) ook vooral om op te warmen voor 10 minuutjes!
pi_136617467
Dan is het een kwestie van volhouden Kirsten en komt het helemaal goed *O*
pi_136618064
De magere Franse kwark was op dus toen heb ik de volle variant gekocht.
Dat smaakt wel even heel anders......weet nog niet of ik het lekkerder vind.
pi_136618672
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:34 schreef Sarabi het volgende:
De magere Franse kwark was op dus toen heb ik de volle variant gekocht.
Dat smaakt wel even heel anders......weet nog niet of ik het lekkerder vind.
Ik vind volle wel lekkerder. Het is wat minder zurig.
My salvation lies in your love..
pi_136618890
Ik heb ook het drinken doordeweeks bijna helemaal opgegeven en ik mis het nu niet meer, drink 's avonds net zo lief een kop thee. Dan ben ik 's morgens ook fitter merk ik. :)

Feli Tink!

Vanmorgen was ik wel moe en sloom, dus misschien maar niet meer met honger naar bed gaan.
Ik heb een mooi lijstje gepland voor vandaag, heb nog een restje bietenstamppot over en dan komt goed uit want ik ga ontzettend haast hebben om van de uni naar die zangwedstrijd te komen.

O: kwark, muesli, honing
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen filet americain, 1 met kipfilet
T: fruitsalade O+ beviel erg goed
D: bietenstamppot met stukje brie en appelmoes

Dit komt op ongeveer 1500 kcal.. dus zat ruimte voor een avondsnack mocht ik dat willen. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136618991
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik vind volle wel lekkerder. Het is wat minder zurig.
Ja, ik denk dat ik dat zurige wil een beetje mis :D
Achja het is eetbaar.

Moet vandaag zo veel doen dat ik eigenlijk tot helemaal niets kom -O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:06:49 #161
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136619012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Zeester het volgende:
Wat is trouwens wel intens irritant begin te vinden is het hele gebash op Cola Light. Ja, ik weet dat ik uiteindelijk zal sterven aan Aspartaam, BUT I DONT CARE AT ALL. Zoooooooooooo vaak zeggen mensen er wat van als ik Cola Light drink. Alsof het niet vele malen erger is om heel zwaar overgewicht te hebben!
Haha, zo herkenbaar! Altijd weer zo een belerend vingertje. "Je kan dat beter niet doen jongen" of " ik weet niet of dat wel zo goed voor je is". Zucht, draai je om en laat mij met rust!

Vanmorgen toch weer even snel gewogen en de tussenstand voor deze week is tot nu toe een halve kilo eraf. Hopelijk blijft dat zo en gaat het door tot mijn officiële weegmoment op zaterdag.
»» Democracy is so overrated »»
pi_136619205
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:06 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Haha, zo herkenbaar! Altijd weer zo een belerend vingertje. "Je kan dat beter niet doen jongen" of " ik weet niet of dat wel zo goed voor je is". Zucht, draai je om en laat mij met rust!

Vanmorgen toch weer even snel gewogen en de tussenstand voor deze week is tot nu toe een halve kilo eraf. Hopelijk blijft dat zo en gaat het door tot mijn officiële weegmoment op zaterdag.
Ik vind het ook zo inconsequent. Sta ik op datzelfde feestje met een wijntje, of met een stuk taart, dan zegt niemand iets. Maar is het cola light, oh oh oh, dan mag iedereen er wat van vinden. Mijn huisgenootje heeft diabetes dus als mensen wat zeggen als zij cola light drinkt dan zegt ze 'maar ik heb suiker dus' en dan is het van 'ooooh dan snap ik het....' Maar bij mij, lekker zeiken ;)
pi_136619237
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind het ook zo inconsequent. Sta ik op datzelfde feestje met een wijntje, of met een stuk taart, dan zegt niemand iets. Maar is het cola light, oh oh oh, dan mag iedereen er wat van vinden. Mijn huisgenootje heeft diabetes dus als mensen wat zeggen als zij cola light drinkt dan zegt ze 'maar ik heb suiker dus' en dan is het van 'ooooh dan snap ik het....' Maar bij mij, lekker zeiken ;)
Grrr daar kan ik me ook zo aan ergeren. Koekje hier, taartje daar, allemaal transvetten, maar cola light o wee.
pi_136619356
Ik wil het liefst ook geen light producten eten/drinken, maar ik vind mijn overgewicht op dit moment ook wel een groter probleem.
pi_136620142
Dat mensen zich druk maken om Cola Light zeg :'), anders ga je wel dood aan de suiker.
pi_136620301
Dat mensen zich überhaupt druk maken om dingen waar ze niks mee te maken hebben :') . Ik wil wedden dat wij over het algemeen gezonder eten/ er meer van weten dan die colacritici.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:02:30 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136620737
Ik ben zo'n colacritic, maar ga daar echt geen andere mensen mee lastig vallen.

Enige persoon bij wie ik dat doe is mijn kleine zusje, maar dat is vooral omdat ze na een cola light altijd enorm gaat lopen zeuren dat ze trek heeft. Ik leg haar uit hoe dat komt. Moet wel zeggen: Ze is 13. Bij een volwassene denk ik meestal 'Joh, lekker zelf weten'.

En de score tot nu toe voor vandaag is:
O: Stuk biscuit met fondant, kersenvulling en chocomoussevulling. 250 ml lv yoghurt, twee el kersensap.
T: Appel.

De planning is verder:
L: Lekkere salade van ijsbergsla, zongedroogde tomaatjes, beetje 30+kaas, misschien wat olijfjes en komkommer met een beetje honingmosterddressing. Daarbij 3 volkorencrackers met een likje tomatentapenade.
T: Geen idee, sta appelcake en brownies te bakken, maar ga vanavond en morgen trakteren, dus dan kan ik er prima van afblijven. Misschien neem ik een boterham, misschien twee crackers met pindakaas, misschien nog wat yoghurt.
D: Goede vraag eigenlijk... Ligt er even aan hoe hard de oven naar brownies ruikt of ik er een schaal lasagne in wil maken, maar daar heb ik wel trek in. Verder hebben we voor de hele week boodschappen in huis, dus het kan ook nog griekse schotel met een chipolataworstje worden (is gezonder dan het klinkt, voornamelijk groente uit de wok) of iets met rozevalaardappeltjes, sugar snaps en een rundervink. Vooralsnog gok ik op lasagne.
S: Uur paardrijden
T: Brownie of een stukje zelfgebakken appelkaneelcake na het rijden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:14:25 #168
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136621063
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil wedden dat wij over het algemeen gezonder eten/ er meer van weten dan die colacritici.
Voor mij persoonlijk zijn dat altijd van die awkward momentjes; dan ga ik mensen uitleggen hoe je beste je voeding kan samenstellen en terwijl ik dat zeg besef ik weer eens dat ik beter naar mijn eigen adviezen moet luisteren.

Dat was trouwens vroeger, want nu hou ik mij er natuurlijk ook aan ;) Maar door afvallen e.d. leer je inderdaad heel veel over voeding. En door je ogen en oren open te houden leer je ook steeds meer.

Ik was een fervent Cola light/zero drinker, maar vorige week hoorde ik een interview op BNR. Daar werd uitgelegd dat zoetstoffen zoals in lightdranken ervoor zorgen dat je lichaam denkt dat er een lading koolhydraten aankomen, en omdat die niet komen gaan ze er extra om zeuren, met een hongergevoel tot gevolg. Voor mij wel aanleiding om toch weer de cola light proberen te laten staan voorlopig. En gisteren de laatste druppel uit de fles gedronken, en ik ga het niet kopen, dus voorlopig even proberen zonder te kunnen. De eerste drie dagen zijn de ergste zeggen ze als je ergens vanaf wilt, dus maar even doorbijten tot het weekend :)
pi_136621124
Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van een hongergevoel na cola light, maar misschien komt dat omdat mijn lichaam daar zo erg aan gewend is :') en ik drink eigenlijk heel erg weinig (te weinig ja), alleen op mijn werk drink ik heel veel en dan wissel ik af met water/thee en soms een glas gewone frisdrank om een beetje suiker naar binnen te pompen.
pi_136621325
Ik drink alleen maar water, en dan ook wel +2 liter.. En heeeeeel soms als ik zin heb in iets zoets dan haal ik bijvoorbeeld een flesje (0,5 liter) bij de supermarkt en dan is het klaar.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik niet zoveel dingen lust/tegen kan. Dan kun je het ook niet drinken. Ijsthee bijvoorbeeld, pakken dronk ik er eerder van weg. Nu krijg ik er zuur van dus 'kan' ik het niet meer drinken. Makkelijk afkicken. :P

Ohja en ik sta hier nog steeds stil op 82,5 kg. Weet ook precies hoe het komt dus ik kijk er niet heel raar van op. Maar even de touwtjes strakker aantrekken want in de zomer wil ik zonder schaamte een bikini aankunnen.
Graag verwijderen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:35:55 #171
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136621635
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van een hongergevoel na cola light, maar misschien komt dat omdat mijn lichaam daar zo erg aan gewend is :') en ik drink eigenlijk heel erg weinig (te weinig ja), alleen op mijn werk drink ik heel veel en dan wissel ik af met water/thee en soms een glas gewone frisdrank om een beetje suiker naar binnen te pompen.
Ik ook niet, tenminste niet bewust. Merkte wel dat ik af en toe last had van maagzuur als ik het teveel dronk op een dag. Ben een behoorlijke die hard cola light/zero drinker. Elke dag minimaal een liter. Maar op het werk was ik maandag al gestopt met flesjes kopen (Scheelt ook nog eens een hoop geld :D ) en gisteren de laatste fles thuis leeggemaakt. Nu is er niks meer :)
pi_136623802
Ik vind zoetstoffen vies, en van sommigen krijg ik enorme buikklachten. Als ik dan eens frisdrank drink, dan pak ik de gewone(en denk ik: "Bah wat zoet!")

Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
pi_136624938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef laiveneertiekje het volgende:

Ik schommel omhoog en omlaag, maar net iets meer omlaag dan omhoog. Ik geloof dat ik dus wel in een goede vibe zit, maar het gaat gewoon niet erg snel. En ik denk dat ik daar wel vrede mee kan hebben, dit is voor mij wel heel goed vol te houden.
Klinkt als een goed ritme :) schommelen hoort er bij, zo lang het maar iets meer omlaag schommelt is het mooi.
pi_136625445
O+ aspartaam O+.

Ik woon in Roffa, en als het verkeer me niet doodt doet de longaids of stress het wel, dus lekker boeiend.

Wel is laatst op de SEH gebleken dat 7 liter cola per dag drinken niet echt een positief effect heeft op je interne organen :').
pi_136626598
Gefeliciteerd Tink!!

Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk.... O+

Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water :')

Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen O+ ) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.

oh en twee dagen is natuurlijk een poep en een scheet, dat snap ik ook wel ;)
Kwak
pi_136626730
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
O+ aspartaam O+.

Ik woon in Roffa, en als het verkeer me niet doodt doet de longaids of stress het wel, dus lekker boeiend.

Wel is laatst op de SEH gebleken dat 7 liter cola per dag drinken niet echt een positief effect heeft op je interne organen :').
7 liter.....hoe krijg je dat ook weg.
pi_136626766
Nogmaals gefeliciteerd Kwak. Maar mag je nu inderdaad niet meer afvallen?
Een kennis van mij is in het begin nog wel afgevallen maar wist niet dat dat slecht was.
pi_136627255
Gefeliciteerd kwakz0r!!

En Sarabi, je mag niet actief lijnen, op het moment dat je goed eet en dan afvalt is het niet zo heel schadelijk, mits het binnen de perken blijft(dus geen kilo's per week zeg maar).

Ik ben zelf bij de eerste wel wat afgevallen in het begin, daarna vanaf mijn startgewicht een kilo of 6 aangekomen. Ik eindigde dus lichter dan dat ik begonnen was. Bij nr 2 lukte dat niet helemaal.
pi_136627300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd kwakz0r!!

En Sarabi, je mag niet actief lijnen, op het moment dat je goed eet en dan afvalt is het niet zo heel schadelijk, mits het binnen de perken blijft(dus geen kilo's per week zeg maar).

Ik ben zelf bij de eerste wel wat afgevallen in het begin, daarna vanaf mijn startgewicht een kilo of 6 aangekomen. Ik eindigde dus lichter dan dat ik begonnen was. Bij nr 2 lukte dat niet helemaal.
Ja, precies dat dacht ik al :) nu had zij wel aardig wat overgewicht dus inderdaad met normaal/gezond eten viel ze een beetje af.
pi_136627332
Gefeliciteerd Kwak!!
pi_136627680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd kwakz0r!!

Dat zou ideaal zijn, zoals bij jouw eerste. Ik ga t er niet expres bij-eten Sarabi. ik eet gewoon wat goed voor me is, en dan zie ik wel wat er gebeurt. Dikke kans dat de verloskundige me toch naar een dietiste stuurt....
Kwak
pi_136627864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat zou ideaal zijn, zoals bij jouw eerste. Ik ga t er niet expres bij-eten Sarabi. ik eet gewoon wat goed voor me is, en dan zie ik wel wat er gebeurt. Dikke kans dat de verloskundige me toch naar een dietiste stuurt....
Bij mij werd het wel aangeboden, maar ik heb het afgewezen. Ik kreeg ook extra groei echo's, leuk om te spieken, maar toen eerste groot leek te zijn vond ik het minder(uiteindelijk was hij gewoon heel gemiddeld btw).
pi_136628436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd Tink!!

Ik kom voorzichtig weer eens binnenwaaien, niet omdat ik op dieet ben, maar wel omdat ik graag af en toe een kleine check-in wil met m'n eetlijstjes. ik heb een hele goede reden om niet ongezond te eten, ik ben (heel pril nog) zwanger namelijk.... O+

Ik dronk al nauwelijks maar nu helemaal niet meer natuurlijk. Vind t ook niet lekker. Cola light doe je me ook geen plezier mee, maar als we uit eten gaan ofzo neem ik t wel eens ipv alsmaar water, vind t minder erg om 2,50 voor een cola te betalen dan voor een glas water :')

Verder ben ik heel bewust bezig met gezond eten nu (duh), maar ik mag op zich niet meer afvallen, en de kans dat ik afval als ik gezonder eet is vrij groot dus ik vind t best spannend allemaal. Het lijkt erop dat dit eindelijk de trigger is voor mij om goed te eten, ik heb zowaar sinds ik t weet (twee dagen O+ ) keurig ontbeten, niet/weinig gesnoept etc. Nu volhouden! En iets van beweging vinden wat goed kan.

oh en twee dagen is natuurlijk een poep en een scheet, dat snap ik ook wel ;)
*O* Dan weet ik over een paar maanden wel wat haakprojectjes voor jou *O* Gefeliciteeerd!
pi_136628694
ohja, vandaag dus:

o. 2crackers met pindakaas
t. 2 boterhammen met magere fricandeau
t. een komkommer + 2 boterhammen met magere fricandeau
t. één stukje chocolade
t. een appel en een paprika, 2 rijstwafels
d. 2 of 3 wraps met kipfilet met surinaamse kerrie en cashewnoten en groente

Ik schrijf mn eten overdag maar op als allemaal T's, want ik heb op school pauze van 10.30-11.00 en van 13.30 - 14.00 dus ik eet meestal in beide pauzes even veel.
Kwak
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 16:19:04 #185
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136630030
Feli Kwak en Tink! *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136631684
Wow. Ik ging net (niet nuchter) op de weegschaal staan met en zonder kat, om hem te wegen. Hoogste cijfer ooit gezien. Zowel met als zonder kat. Zo erg heb ik nou ook weer niet gegeten de laatste tijd.
pi_136631739
quote:
15s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Ik ging net (niet nuchter) op de weegschaal staan met en zonder kat, om hem te wegen. Hoogste cijfer ooit gezien. Zowel met als zonder kat. Zo erg heb ik nou ook weer niet gegeten de laatste tijd.
Maar het ging toch best goed de laatste tijd?
Zo laat op de dag wegen zegt sowieso weinig, ik weeg het liefst helemaal nuchter en na het toiletbezoek in de ochtend.
pi_136631849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar het ging toch best goed de laatste tijd?
Zo laat op de dag wegen zegt sowieso weinig, ik weeg het liefst helemaal nuchter en na het toiletbezoek in de ochtend.
Ja, eigenlijk ging het best ok. Ik zat wel begin januari weer op m'n all time high, dankzij de terugvaldepressie, maar sindsdien gaat het met een uitschieter her en der niet rampzalig. Ach ja. Straks spinnen. Had al soort van besloten deze maand niet meer te wegen, pas op m'n volgende afspraak met m'n trainer weer. Dat is na 16 keer sporten, dus zou toch verschil moeten maken, zou je zeggen. Het is ook wel laat op de dag, niet lang geleden gegeten en volledig gekleed.
pi_136631857
Stomme kat.
pi_136631926
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Het is ook wel laat op de dag, niet lang geleden gegeten en volledig gekleed.
Dat zou al makkelijk +3kilo kunnen zijn, so don't worry :)
pi_136633032
Ik kom de laatste weken rustig 2 kilo aan, en val de drie/vier dagen erna er weer 2,2 af zeg maar. Ook heel frustrerend, aangezien ik daardoor regelmatig weer een getalletje zie dat rond mijn startgewicht zit.
pi_136633318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom de laatste weken rustig 2 kilo aan, en val de drie/vier dagen erna er weer 2,2 af zeg maar. Ook heel frustrerend, aangezien ik daardoor regelmatig weer een getalletje zie dat rond mijn startgewicht zit.
Kan je dan wel aanwijzen waardoor dat komt of speelt je lichaam gewoon spelletjes?
pi_136633842
Ik heb het idee dat zout eten een rol speelt. En niet altijd genoeg drinken op een dag. Verder is er niet echt een pijl op te trekken.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:43:28 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136633855
Txs allemaal! Tot nu toe heb ik een heerlijke dag. Zo lasagne, dan paardrijden en brownie of appelcake met een wijntje.

Feli kwak!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136633919
Gefeliciteerd Kwak en Tink!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136634117
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:01 schreef Zeester het volgende:
Happy bday Tink!

Alcohol is gewoon een lastige in combinatie met dieten. Ik heb het geluk dat ik, ondanks dat ik alcohol-liefhebber ben ik weinig behoefte heb aan 1 of 2 biertjes/wijntjes doordeweeks. Ik kan het echt prima beperken tot het weekend. Fris drink ik wel, ik ben dol op Cola Light.

Ik word vooral moe van alle mensen die denken dat ik dat voor mijn dieet drink. Ik drink al mijn hele leven cola light omdat ik niet anders gewend ben en de normale versie ook een stuk minder lekker vind.
pi_136634188
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik word vooral moe van alle mensen die denken dat ik dat voor mijn dieet drink. Ik drink al mijn hele leven cola light omdat ik niet anders gewend ben en de normale versie ook een stuk minder lekker vind.
Dat geldt voor mij ook, ik drink altijd al cola light. Maar dan valt het woord 'afvallen' en zien ze me cola light drinken en dan gaat het los. Heb meerdere keren gehoord van mensen dat als ik daar nou eens mee zou stoppen ik vanzelf slank zou worden. Ja, as if...
pi_136634825
Gefeliciteerd Kwakz0r!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136634872
Ik was net, half aangekleed (want omkleden om zo te gaan sporten) een halve kilo lichter dan vanmorgen. Veel gedronken en normaal gegeten vandaag. Dat snap ik dan weer niet zo goed. Is altijd weer zo'n teleurstelling morgenochtend :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136635849
Kwak O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')