Wat lukt er niet?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Jawel, jullie zijn haske awesome en dat laatste stukkie gaat ook lukken.
Sjeen, kom je ook mieten?. DP komt ook! (al weet ze dat zelf nog niet.).
Agreedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh. Fietsen in de regen is kut.
= 1700 kcal. Wel weinig groente, er zit amper sla in die maaltijdsalades van AH. Maar iig zat fruitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Lijstje is uiteindelijk geworden :
O: 2 'broodjes' pindakaas
T: 2 cappuccino
L: 2 broodjes filet americain, soepje van de dag aspergesoep uit de kantine
T: fruitsalade
D: maaltijdsalade italiaanse kip , niet lekker trouwens
T: straks: kwark met honing
S: hoogstwaarschijnlijk Bodybalance en dan vroeg naar bed.
Volgens mij een prima lijstje. Al bevat die salade inderdaad weinig groente. Wel zou ik de kwark na de bodybalance eten en niet ervoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
= 1700 kcal. Wel weinig groente, er zit amper sla in die maaltijdsalades van AH. Maar iig zat fruit![]()
Nog aanmerkingen?
Yes. Vooral als je ergens heen moet. (Verregend thuiskomen en dan de deur niet meer uithoeven is nog wel oké.)quote:
Als DP komt...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Jawel, jullie zijn haske awesome en dat laatste stukkie gaat ook lukken.
Sjeen, kom je ook mieten?. DP komt ook! (al weet ze dat zelf nog niet.).
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
All in good time BE, all in good time!
ik geef niks op eigenlijk... Ik probeer gewoon het succes van de afgelopen 8 jaar te prolongerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Tink89 het volgende:
Zijn dit de goede voornemens die langzaam verdwijnen?
Kom op lieverds! We kunnen het allemaal best en we worden er echt niet gelukkiger van als we het opgeven. Dus schop onder je kont en door! Je hoeft echt niet alles goed te doen, maar om het dan maar los te laten is ook geen oplossing.
Zo, einde peptalk, nu ga ik verder met brownies voor morgen bakken.
Wauw, lijkt heerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit wordt m'n volgende baksel.
http://fooddoodles.com/20(...)-chip-baked-oatmeal/
Ik moet alleen nog even light appelmoes halen, om mee te zoeten. Of beter nog, zelf appelmoes zonder suiker maken.
Ik vind hem zoals hij er staat al lekker gezond! Ja je kan de chocola weglaten maar waarom zou jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wauw, lijkt heerlijk.En er valt goed een gezonde variant van te maken.
Hoe word je morgen wakker? Ik weet namelijk dat ik de eerste twee uur knetterchagrijnig en hongerig ben als ik met honger ga slapen, dus voor mij werkt dat niet.. Als je dan prima wakker wordt zou ik 't wel doen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een beetje trek/honger nu.. wat zeggen jullie: negeren en naar bed gaan of nog iets eten?
Ik vind de afweging tussen me aan mijn lijstje houden of naar mijn lichaam luisteren zo moeilijk.
Maar, maar..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als DP komt...wanneer is meet?
Het probleem is juist dat awesome zijn... Ik heb mijn doel maar aangepast naar niet boven de 85 meer.
Ik word er niet anders wakker van eigenlijk.. Voor nu zal ik dan maar niks eten maar als ik vaker honger heb 's avonds moet ik mijn lijstjes misschien wel aanpassen of meer kcal gaan inberekenen denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe word je morgen wakker? Ik weet namelijk dat ik de eerste twee uur knetterchagrijnig en hongerig ben als ik met honger ga slapen, dus voor mij werkt dat niet.. Als je dan prima wakker wordt zou ik 't wel doen!
Ik heb vandaag denk ik één van mijn lievelingsmaaltijden gegeten, en ik werd helemaal gelukkig van hoe gezond het was!![]()
heb je al een eetlijstje gepland voor morgen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag half slaperig doorgebracht voor de computer om een stuk studie te doen.
Daardoor heel weinig gegeten en toen rond etenstijd maar een zooi tosti's naar binnen gewerkt.
Dit was niet slim en ik voel me nu best dik.
Morgen maar nog eens proberen.
Ik maak geen planningen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
heb je al een eetlijstje gepland voor morgen?
Waren 4 hele denk ik. Weet niet meer zeker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is ook geen ramp hoor, als het er geen 6 hele waren ofzo.
Idd, een planning is handig, zelfs als je hem niet volgt.
Maar ik zat me laatst af te vragen; is een tosti nou echt slecht? Stel, je doet gewoon een volkoren boterham met kaas, is het dan slechter doordat het in het tosti-apparaat gaat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren 4 hele denk ik. Weet niet meer zeker.
Er verandert wel iets aan de structuur van de kaas, maar ik geloof dat dit alleen met de smaak te maken heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik zat me laatst af te vragen; is een tosti nou echt slecht? Stel, je doet gewoon een volkoren boterham met kaas, is het dan slechter doordat het in het tosti-apparaat gaat?
Kijk, dat witbrood met een dubbele laag kaas én ham dat je zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant besmeerd met roomboter en vervolgens laat zwemmen in saus niet goed is, dat snap ik (), maar als je in principe iets goeds pakt en het alleen even in het tosti-apparaat knalt, is het dan per se slecht?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er verandert wel iets aan de structuur van de kaas, maar ik geloof dat dit alleen met de smaak te maken heeft.
Okee thanks, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nee Meke, daar wordt het niet slechter van. Tosti's kunnen gewoon verantwoord en zelfs gezond zijn, mits met mate en niet verdronken in boter en curry idd.
Ik ga morgen nog even iets van rund halen om erbij te eten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kaneel, dat is veel te weinig voor jou denk ik. Yoghurt is geen lunch voor een man en wortels zijn af en toe een prima tussendoortje, maar er zitten zo weinig kcal in dat je er niet echt op door kunt.
Rijst en broccoli is super, ik hoop wel dat je er nog iets van een lekker sausje/ wat vlees bij eet?
Niet overdrijven he!
Niet wachten op je hongergevoel anders ga je zoals gisteren tosti's naar binnen werkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog even iets van rund halen om erbij te eten.
Verder kijk ik wel of ik honger heb. Ga morgen toch niet sporten, dus daar zal het niet aan liggen.
klopt... Maar ik zoek op dit moment de balans tussen alles en ga niet koste wat kost voor gewichtsverliesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Maar, maar..
We zouden 80 wegen in april!
Gewoon blijven ademen... Al moet ik eerlijk zeggen dat de fascinatie die sommige dames hier met alcohol hebben soms echt een vervanmijnbedshow is, stiekem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik eindig als Bonnie.
St. Clair. Niet Tyler.
Wat is er van Bonnie Tyler geworden eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:26 schreef Sjeen het volgende:
En alcohol... Tsja, mij doe je geen plezier met frisdrank. Ik drink koffie, thee, water en wijn alcohol, heerlijk overzichtelijk
Ok begrijpelijk ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
klopt... Maar ik zoek op dit moment de balans tussen alles en ga niet koste wat kost voor gewichtsverlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |