abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136580108
Het is hier ook heel leuk wonen! En niet duur, hele leuke huizen te koop in Noord O+ voor weinig! :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136580201
Weer een halve kilo minder *O*
Nog niet terug op mijn pre-kerstgewicht maar dat is niet erg.
Heb nog tot het eind van het jaar om 8 kilo af te vallen.
pi_136581525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Weer een halve kilo minder *O*
Nog niet terug op mijn pre-kerstgewicht maar dat is niet erg.
Heb nog tot het eind van het jaar om 8 kilo af te vallen.
*O* wat is je streef?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:14:20 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136582238
Ik ben ondanks de slechte week nog steeds aan het schommelen rond m'n atl. Best prima zo, ik merk nu wat ik kan en mag doen en laten om op gewicht te blijven.

Voor vandaag wel weer even strak, want morgen, vrijdag en zaterdag zijn al ongezond zat:
O: 3 volkoren. 1 lv smeerkaas, 1 linerapaté, 1 gehakt. 250 ml lv yoghurt, 3 halve perziken uit blik.
T: Pakje crackertjes.
L: 2 volkoren met gehakt. 1/3 komkommer.
T: 2 volkoren met 30+kaas en appelstroop.
D: Sla met lasagne of sla met rozevalaardappeltjes uit de oven en iets vissigs ofzo. Iets met sla, want die moet op.
T: Geen idee, waarschijnlijk bak ik vast een appelcake en/of een schaal brownies voor morgen, dus dan kan ik mooi een paar stukjes appel en een paar kersen snoepen tussendoor. Zo handig, fruit in je baksels, is het niet zo erg als je snoept tijdens het bakken O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136582660
Ik weet weer waarom ik nooit naar college ga en ze liever thuis terugluister. Ik word agressief van het gepraat in de zaal. Colleges zijn niet verplicht, ga dan godverdomme in een café zitten :r. :r.

O: havermout
T: bosbeshavermoutmuffin x2
L: bruine bh met gehaktbal en curry
D: kipkorma met rijst en broccoli
T: kwark met appel

Die muffins zijn wel een relatief succes.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:58:48 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136583568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier ook heel leuk wonen! En niet duur, hele leuke huizen te koop in Noord O+ voor weinig! :P
Oh als het kon was ik zo weg waar ik nu zat. Maar ja... ik denk niet dat we het een beetje leuk verkocht krijgen.

Sarabi, lekker hoor! *O*
pi_136584228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:52 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

*O* wat is je streef?
Voor dit jaar is het 75 en ik denk dat dat ook wel mijn eindstreef is.
pi_136584480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Doelenboks. :D

En wat blijven actiefoto's toch verdomde confronterend. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136584555
Wat voor actiefoto is het? :D
Bij buikdansen heb je ook af en toe van die foto's tijdens een optreden die zo niet flatteus zijn.
pi_136584759
Na 10km hardlopen. :') Al kijk ik nu tenminste wel blijer dan bij mijn vorige evenementje. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en de rugtas helpt ook niet, maar het was zo bizar druk overal dat ik die maar meegenomen heb. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:39:24 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136584853
:o Heldin! _O_ Met rugzak op je rug! :o dat lijkt me echt heel irritant lopen! :Y
pi_136584879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Na 10km hardlopen. :') Al kijk ik nu tenminste wel blijer dan bij mijn vorige evenementje. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en de rugtas helpt ook niet, maar het was zo bizar druk overal dat ik die maar meegenomen heb. :')
Ik vind hem leuk hoor :)
pi_136585065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
:o Heldin! _O_ Met rugzak op je rug! :o dat lijkt me echt heel irritant lopen! :Y
Het viel me mee hoe irritant het was! Overal goed strak vast en de touwtjes aan elkaar gebonden en het ding zat als een huis. :o

En de foto op zich is leuk, maar dan zie ik de onderste helft en is het van "jup, er moet nog aardig wat af :+"
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136585201
IJs O+
pi_136585400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Netjes hoor!
pi_136585434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:55 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Netjes hoor!
Eerst proberen te halen ;)
pi_136585632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eerst proberen te halen ;)
Sowieso, als ik kijk naar het gewicht waar je vandaan kwam is al een prestatie. :D
pi_136585967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Sowieso, als ik kijk naar het gewicht waar je vandaan kwam is al een prestatie. :D
pi_136587836
Collega is jarig en trakteert Pangsit en Pasteitjes en ik heb alleen maar 1 pasteitje genomen *O* terwijl ik daar echt verzot op ben.
pi_136588380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega is jarig en trakteert Pangsit en Pasteitjes en ik heb alleen maar 1 pasteitje genomen *O* terwijl ik daar echt verzot op ben.
^O^

En nu twijfel ik, het lijkt nog wel even te blijven regenen, maar de auto pakken naar de sportschool om daar te gaan fietsen (afgesproken, maar nog best wel last van alles na zondag, dus maar even geen gewichten nog) staat me wel zķ enorm tegen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136588601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goed bezig *O*

En IJsdraakje, beter met de auto dan helemaal niet ;) als dat tenminste de keuze is.
pi_136588908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

En IJsdraakje, beter met de auto dan helemaal niet ;) als dat tenminste de keuze is.
Oh, ik ga sowieso, maar ik ben nog even in discussie met mijn principes over hoe ik ga. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136592202
Half uurtje gehoepeld maar merkte wel dat ik nog stijf was door het dansen van gisteren.
pi_136593994
Bleh. Fietsen in de regen is kut. Dat terwijl hardlopen in de regen awesome is.
pi_136594044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze is goed he! O+

Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten. -O- Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.

Het is wat het is, en het is even niet anders.
:*

All in good time BE, all in good time!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')