Is er een boek wat je ons kan aanraden om te lezen? Een die je bijvoorbeeld tijdens je studie ook erg leerzaam hebt gevonden.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef Vleuver het volgende:
Ik volg een opleiding tot dietist en ben zelf meer dan 15 kg afgevallen. Vragen zijn altijd welkom! Ook dm
Eetbuienstoornis?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Het programma dat ik volg gaat er vanuit dat er een eetstoornis is. Ik noem het voor het gemak maar "boelimia zonder kotsen"
Jaquote:
Ja dat lijkt mij ook goed. Door regelmatig te eten ben je gedurende de dag meer verzadigd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja
Maar zodra je 6 x per dag eet heb je nauwelijks meer eetbuien.
In het programma dat ik volg moeten we alles eten. Koolhydraten wel zo veel mogelijk in volkoren etc.
Ja zeker! " voeding bij gezondheid en ziekte" door Nelleke Stegeman.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een boek wat je ons kan aanraden om te lezen? Een die je bijvoorbeeld tijdens je studie ook erg leerzaam hebt gevonden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier ging het gisteren prima. Toch maar op aanraden van Pheebs gewogen. Resultaat? Afgevallen!Van 7.2 naar precies 8.0 kilo.
![]()
Op naar de eerste 10!
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier ging het gisteren prima. Toch maar op aanraden van Pheebs gewogen. Resultaat? Afgevallen!Van 7.2 naar precies 8.0 kilo.
![]()
Op naar de eerste 10!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
met WAT??quote:Op maandag 10 februari 2014 10:11 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, vandaar mijn behoefte aan energie uhm chocolade2-3x in de week goed sporten zorgt er wel voor dat het gelukkig niet zo snel meer aanzet inderdaad
Enkel voelt vandaag gelukkig al wat beter; dus hopelijk kan ik eind deze week gewoon weer. Vannacht met voet omhoog geslapen, ibuprofen ingenomen omdat het toch best pijn deed en ingesmeerd met perskindol. Dat laatste was echt een geweldig idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |