Dat vond ik ook wel. Én ik heb op woensdag gym op school, was ik nog even vergeten. Dus dan heb ik ook nog 1,5 uur beweging.quote:
Ben een avond meer gaan dansen en verder kwam het er weinig van.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Dank, Zeester.
En lees ik nou tussen de regels door dat Kwak een klein kwakje krijgt? of eigenlijk al heeft gehad.
ik doe mijn best, maar mijn eetlust is echt ondermaats. die carby dingen vullen me nog een beetje, groente is wel gezond maar zitten helemaal weinig kcal in (en we hadden ook niks anders dan die komkommer in huis).quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het een beetje weinig Kwak. Vooral tot je T3 zit er niets voedzaam tussen.
Misschien iets meer groente als tussendoortjes? Kwark/yoghurt enzo was niets voor jou toch?
nee, ik eet ook geen ei, en rauwe ham mag ik niet meer nu, kipfilet komt me nu mn neus al uit. gewone ham lust ik alleen als ik t gebakken hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou dan ook de groente met de carbs combineren, maar inderdaad komkommer schiet dan ook niet op.
Lust je een gekookt eitje? Of iets met ham....
Hoeveel noten zitten er in de curry?
En eetlust moet je dan maar opwekken, je moet nu wel voor twee gezond en genoeg eten
oh fijn, ik hoor zoveel verschillende dingen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Rauwe ham mag je wel eten hoor.Dat is bewerkt en kan geen kwaad.
Rauw ham of gerookte ham?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
Rauwe ham mag je wel eten hoor.Dat is bewerkt en kan geen kwaad.
Klopt, zelfs verloskundigen vertellen niet altijd hetzelfde als je de verhalen vergelijkt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh fijn, ik hoor zoveel verschillende dingen...
Beide. Rauwe ham is bewerkt en kan je gewoon eten.quote:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)ties_en_zwangerschapquote:Voedsel is een bron van infectieziekten. Bij zwangerschap zijn sommige voedselinfecties extra gevaarlijk. Besmetting met schadelijke bacteriën in eten is te voorkomen door:
vlees alleen te eten als het goed doorbakken of gestoofd is (Adviseer geen rosbief, filet americain, tartaar of carpaccio te eten in de zwangerschap; vleeswaren als rauwe ham, rookvlees, bacon en worstsoorten zijn bewerkt en wel veilig)
alle groente en fruit goed te wassen
te voorkomen dat rauwe voedingsmiddelen in contact komen met bereide gerechten
geen rauwmelkse zachte kaas te eten
geen voorverpakte gerookte vis te eten
http://www.amc.nl/web/Zor(...)emene-informatie.htmquote:Eet geen halfrauwe rosbief, fricandeau of tartaar, filet américain of ossenworst. Was rauwe groenten en fruit goed. In (half)rauw vlees en in ongewassen groenten en fruit komt soms een parasiet voor die toxoplasmose kan veroorzaken. Besmetting tijdens de zwangerschap kan gevolgen hebben voor het kind. Als u eerder toxoplasmose hebt gehad, dan bent u tegen deze ziekte beschermd. Vleeswaren als rauwe ham, rookvlees of salami kunnen geen kwaad omdat zij een speciale behandeling hebben ondergaan.
Eet geen producten die van rauwe melk zijn gemaakt. Deze kunnen de listeria bacterie bevatten. Gezonde volwassenen worden hier zelden ziek van, maar een ongeboren baby is er wel gevoelig voor. Zachte kazen, van het type brie, camembert en roquefort, zijn soms van rauwe, niet-gepasteuriseerde melk gemaakt. In Nederland staat dit op de verpakking vermeld (au lait cru), in het buitenland is dit niet altijd het geval. Rauwe melk (bijvoorbeeld van de boer) moet u voor gebruik koken. Listeria kan ook groeien in andere rauwe producten, zoals rauwe groente, kip, vis en vlees die lang in de koelkast bewaard worden. Listeria is niet bestand tegen verhitting door koken of bakken. Eet dus bij voorkeur voedsel dat vers of vers bereid is, en bewaar dit zo kort mogelijk in de koelkast.
Eet liever geen lever tijdens de zwangerschap, en niet meer dan eenmaal per dag een leverproduct als leverworst, leverpastei, hausmacher of berliner. In lever zit veel vitamine A. Te veel vitamine A kan schadelijke gevolgen hebben voor het ongeboren kind.
Dit vraag ik me ook af. Extra t mee en dan wat later eten kan toch ook?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wil je niet na 8 uur eten?
Is toch gezonder en goedkoper.
Lijkt mij de perfecte oplossingquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af. Extra t mee en dan wat later eten kan toch ook?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef Vlinder88 het volgende:
Gefeliciteerd Kwak en nog gefeliciteerd Tink!
Grmbl.. Ik stond net met trek bij de Hema en had bijna een Kinder Bueno gekocht (was voorheen verslaafd aan die dingen). Niet gedaan, want slecht. Kom ik bij mijn ouders voor het eten, maar zij zijn er nog niet en er lag 1/3 zak chips op tafel. Die is nu dus leeg.. Nu nog meer snaaizin, maar ik blijf braaf wachten op het avondeten. En ik heb vanavond een verjaardag en vind nu dat ik daar geen stukje taart mag.
Sport je? Alleen afvallen (waarbij je zelfs spieren kunt afvallen) gaat niet zo maar helpen met het verbeteren van je conditie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:59 schreef Braddie het volgende:
Waarom gaat de weegschaal wel achteruit (Gewicht word steeds minder) en wáárom zie ik bij mezelf ook veranderingen aan m`n lichaam, maar blijft mijn conditie even kut?
Omdat ik meerdere keren heb gemerkt dat ik dan met een vervelend gevoel in mijn buik ga slapen. Dat vind ik niet zo fijn! Dus ik heb bij mezelf de grens op 20:00 uur gezet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Waarom wil je niet na 8 uur eten?
Is toch gezonder en goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |