Wauw, dat is geweldig!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En toch wil ik een kruidenrek. Zoiets vind ik wel tof maar dat is een beetje beroepsdeformatie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sterker nog; jullie gaan het natuurlijk op de meet zien.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sterker nog; jullie gaan het natuurlijk op de meet zien.
Ja, alleen wil ik dan wel weten hoeveel er aan kruiden in kan. Anders zit je straks met potjes en buisjes...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, dat is geweldig!
Dat wil ik ook hebben.
Goed bezig jij joh draakiequote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Stijve pootjes-dag vandaag.Wel een bijna mijlpaal op de weegschaal, nog 0.8 tot de -20.
Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed bezig jij joh draakieJij bent ook echt zo onwijs veranderd de afgelopen jaren!
Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen.
Zelfs mijn pendelbuskaart niet gebruikt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer!
Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh jee, ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan peren. Morgen of woensdag maar even nieuwe kopen.
Vraagje: Als ik dalijk een fruitsalade maak van geschilde peer, kiwi en aardbeien, (appel zal direct wel bruin worden) blijft dat dan tot morgen goed? Het staat dan tot half 9 smorgens in de koelkast en dan wil ik het smiddags een keer opeten.
Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet wel meteen dat ik voortaan alleen maar loopjes plan van april tot en met september.
Oke, dan ga ik het proberen!quote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik het proberen!
Ben trouwens wel trots op mezelf, ik voelde een vreetbui opkomen (ik ben normaal geen emotie-eter, maar ik baal echt dat ik die kutpaper nog niet af heb) en toen heb ik dus een peer genomen. Ik zou er nog wel 3 lusten, maar ik heb er nog maar éénen die bewaar ik voor morgen!
Staat wel op de planning, nog even kijken of ik de 5 of de 10 ga doen, wil nu toch eerst proberen om wat sneller te worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doen
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo Pluis.
Ik was net de rest van de muffins aan het verpakken en dacht 'hm, nog één kan geen kwaad toch?' maar heb ze toch maar weggelegd. Kijk ons sterk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh, en omdat het zo mooi staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er goed uit!
Ze is goed he!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst ooit van die big-ass klassieke gehaktballen gemaakt en lékker dat ze waren![]()
. Morgen gaan er twee mee naar de uni, voor op brood tijdens de lunch. Met dank aan kayotic. Ik heb echt nog nooit een recept van haar gemaakt wat niet gelukt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze is goed he!
Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten.Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.
Het is wat het is, en het is even niet anders.
Het is voor mijn werk met een heel vol schema, dus weinig vrije tijd. Nadeel daarvan is dat het allemaal geoorganiseerde lunches en diners en soms zelfs breakfasts zijn dus dat wordt wel lastig om echt netjes te eten, maar goed, als ik alleen al maar die irritante gewoonte van 's avonds op de bank vervelen en dan trek krijgen kan doorbreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |