abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136566561
Oh sterker nog; jullie gaan het natuurlijk op de meet zien :D.
  maandag 10 februari 2014 @ 21:22:05 #52
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136566615
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En toch wil ik een kruidenrek. Zoiets vind ik wel tof maar dat is een beetje beroepsdeformatie:

[ afbeelding ]
Wauw, dat is geweldig!
Dat wil ik ook hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136566653
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
*O*

Stijve pootjes-dag vandaag. :') Wel een bijna mijlpaal op de weegschaal, nog 0.8 tot de -20. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136566831
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
*O* Yes :7
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wauw, dat is geweldig!
Dat wil ik ook hebben.
Ja, alleen wil ik dan wel weten hoeveel er aan kruiden in kan. Anders zit je straks met potjes en buisjes...
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

Stijve pootjes-dag vandaag. :') Wel een bijna mijlpaal op de weegschaal, nog 0.8 tot de -20. O+
Goed bezig jij joh draakie *O* Jij bent ook echt zo onwijs veranderd de afgelopen jaren!
pi_136566961
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]

Goed bezig jij joh draakie *O* Jij bent ook echt zo onwijs veranderd de afgelopen jaren!
Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen. :')

Zelfs mijn pendelbuskaart niet gebruikt. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567250
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's wel zeker, als je me twee jaar geleden had gezegd dat ik voor m'n lol door de storm naar Schoorl zou fietsen om 10km te gaan hardlopen en daarna weer terug fietsen had ik je echt zó keihard uitgelachen. :')

Zelfs mijn pendelbuskaart niet gebruikt. :o
Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer! *O*
pi_136567370
Oh jee, ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan peren. Morgen of woensdag maar even nieuwe kopen.

Vraagje: Als ik dalijk een fruitsalade maak van geschilde peer, kiwi en aardbeien, (appel zal direct wel bruin worden) blijft dat dan tot morgen goed? Het staat dan tot half 9 smorgens in de koelkast en dan wil ik het smiddags een keer opeten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_136567383
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je hebt de groet uit Schoorl gelopen ja? Vet stoer! *O*
:Y

Weet wel meteen dat ik voortaan alleen maar loopjes plan van april tot en met september. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567457
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh jee, ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan peren. Morgen of woensdag maar even nieuwe kopen.

Vraagje: Als ik dalijk een fruitsalade maak van geschilde peer, kiwi en aardbeien, (appel zal direct wel bruin worden) blijft dat dan tot morgen goed? Het staat dan tot half 9 smorgens in de koelkast en dan wil ik het smiddags een keer opeten.
Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

Weet wel meteen dat ik voortaan alleen maar loopjes plan van april tot en met september. :+
Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doen :+
pi_136567568
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat wel goed gaan. Bij appel kan je overigens een beetje citroensap erover doen, word het niet zo snel bruin.

Oke, dan ga ik het proberen! ^O^
Ben trouwens wel trots op mezelf, ik voelde een vreetbui opkomen (ik ben normaal geen emotie-eter, maar ik baal echt dat ik die kutpaper nog niet af heb) en toen heb ik dus een peer genomen. Ik zou er nog wel 3 lusten, maar ik heb er nog maar één :+ en die bewaar ik voor morgen!
pi_136567626
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik het proberen! ^O^
Ben trouwens wel trots op mezelf, ik voelde een vreetbui opkomen (ik ben normaal geen emotie-eter, maar ik baal echt dat ik die kutpaper nog niet af heb) en toen heb ik dus een peer genomen. Ik zou er nog wel 3 lusten, maar ik heb er nog maar één :+ en die bewaar ik voor morgen!
^O^

quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hehehehe. Alkmaar city run ga je dus ook doen :+
Staat wel op de planning, nog even kijken of ik de 5 of de 10 ga doen, wil nu toch eerst proberen om wat sneller te worden. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_136567679
Goed zo Pluis *O*.

Ik was net de rest van de muffins aan het verpakken en dacht 'hm, nog één kan geen kwaad toch?' maar heb ze toch maar weggelegd. Kijk ons sterk zijn B-).
pi_136568469
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo Pluis *O*.

Ik was net de rest van de muffins aan het verpakken en dacht 'hm, nog één kan geen kwaad toch?' maar heb ze toch maar weggelegd. Kijk ons sterk zijn B-).
*O*

En nou klik ik Fok even weg, want als ik hem niet voor 12 uur af heb is al het werk helemáál voor niks geweest.
pi_136573168
Goed bezig jullie! *O*

Ik heb de laatste tijd niet vaak zó weinig zin gehad om naar de sportschool te gaan (het zit wel aardig in zijn systeem tegenwoordig). Maar ik ging dus toch. :)
pi_136573458
Essay af! *O*
Ik heb echt een ontiegelijk zere rug nu, ik hoop dat ik mezelf dit voorlopig even niet meer aan doe.. Ik had verdomme 2 weken de tijd :')
Nu fruitsalade maken en eindelijk lekker naar bed! :W :*

- Goed dat je gegaan bent Ruby! Yay for you! -
pi_136574207
Oh, en omdat het zo mooi staat O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136576890
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh, en omdat het zo mooi staat O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9 ziet er goed uit!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 06:33:57 #68
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136576928
Ik weet dat dagelijks wegen niet goed voor je is, maar kan het toch niet laten om er elke dag even op te staan. Was nu vooral nieuwsgierig of de schade van het weekend die gisteren op de weegschaal stond nog te zien was, maar die was vanmorgen als sneeuw voor de zon verdwenen en het scheelde maar een onsje met zaterdagochtend; dat is de dag die ik hanteer voor om het wekelijkse gewicht te noteren.

Helemaal blij dus! *O*

Gisteren het sporten overgeslagen omdat ik de 500 meter sprint wilde kijken, dus vanmiddag maar even inhalen :)
»» Democracy is so overrated »»
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:20:02 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136577384
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst ooit van die big-ass klassieke gehaktballen gemaakt en lékker dat ze waren :9 :9. Morgen gaan er twee mee naar de uni, voor op brood tijdens de lunch. Met dank aan kayotic. Ik heb echt nog nooit een recept van haar gemaakt wat niet gelukt is.
Ze is goed he! O+

Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten. -O- Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.

Het is wat het is, en het is even niet anders.
pi_136578533
Hoop dat het snel beter gaat Brighteyes! Goed dat je gaat vragen van die minibar. Gewoon in kleine stapjes weer netjes gaan eten en niet vergeten om jezelf af en toe wel te verwennen :)

Ik heb ook vanmorgen alweer op de weegschaal gestaan :@ De halve kilo van gister is op magische wijze verdwenen en ik zit weer 0,2kg boven mijn atl :) Verder moet ik mijn gewicht maar niet al te serieus nemen, omdat ik train voor spieropbouw.
En mijn lichaam is nu al moe, of nog steeds van gister. dat wordt een dag met veel koffie :')

Lijstje voor vandaag is nog behoorlijk twijfelachtig :') :
O: 2 'broodjes' pindakaas
T: cappuccino
L: 2 broodjes filet americain, soepje van de dag uit de kantine
T: fruitsalade
D: nog geen idee, ben 7 uur pas thuis. Misschien wat halen op het station.
T: kwark met honing
S: misschien naar Bodybalance en dan vroeg naar bed.

SPOILER
pi_136578641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze is goed he! O+

Hier heel erg in de knoop met dingen en daardoor maak ik me enorm veel zorgen en heb ik verder alles wat met gezond leven en sporten te maken heeft losgelaten. -O- Ik baal ervan als een stekker, maar ik heb er nu echt even de ruimte niet voor. Op zich is mijn eetschema prima, maar 's avonds moet er chocola en ander voer... Volgende week twee weken VS waar ik (hoe ironisch) hoop dat ik de boel een beetje kan resetten, ik heb iig heel weinig tijd voor vreterijen en ben van plan bij de hotels te vragen of ze mijn mini-bar leeg willen halen of op slot kunnen doen. Sportspullen mee en proberen regelmatig iets te doen, al is het maar een half uurtje wandelen op de band. En dan na terugkomst moet de boel maar even weer goed op de rit.

Het is wat het is, en het is even niet anders.
Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.
pi_136578665
Ik ben vandaag voor het eerst sinds september naar hoorcollege gegaan. Stond nog te laat op, dus heb me de longen uit m'n lijf moeten fietsen ook. Ga ik bij het verkeerde hoorcollege zitten :'). Nou ja, heb ik deze vast gevolgd voor over 3 jaar ;(.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:57:48 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136578794
Tx pluisignijntje, en wat leuk van die jury! :Y

:D Clums! _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naar de VS, hoe gaaf! Zo lang je niet verleid wordt door een mc donalds of fastfoodketen op elke straathoek, zal de schade wel meevallen.
Het is voor mijn werk met een heel vol schema, dus weinig vrije tijd. Nadeel daarvan is dat het allemaal geoorganiseerde lunches en diners en soms zelfs breakfasts zijn dus dat wordt wel lastig om echt netjes te eten, maar goed, als ik alleen al maar die irritante gewoonte van 's avonds op de bank vervelen en dan trek krijgen kan doorbreken.

We gaan in 14 dagen vier steden bezoeken. :o Lekker intensief dus allemaal. :Y
pi_136579513
Was jouw baan nou te ruil, BE? Fancy een baan in Amsterdam, in het vastgoed? Erg leuk! :+

Na een val met de fiets waarbij ik mijn knie behoorlijk pijn had gedaan en een weekje griep, ben ik per ongeluk ook nog wat afgevallen. Door mijn plateau heen, dus. Eens kijken wat het doet nu ik weer gewoon ga eten en bewegen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:44:40 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136579787
Haha, ja... ongelofelijk maar waar, maar ik doe dit gewoon al te lang dus mijn motivatie zit ver onder het nulpunt zeg maar. :+ Alleen is A'dam niet echt een gunstige optie. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')