Waddan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Afgelopen vrijdag 31 januari is ie overleden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh
Hoe weet jij / weten jullie dat eigenlijk?
quote:Aan de xxxx xxx xxxxxxxxxx in Hengelo is een lichaam gevonden. De politie heeft vrijdagavond lange tijd onderzoek gedaan om te bekijken of het gaat om een natuurlijke dood of dat er mogelijk iets anders aan de hand is.
Het onderzoek leverde flink wat bekijks op. Om de boel in goede banen te leiden stond een grote rode bak van de brandweer voor het huis. Die werd gebruikt zodat alle diensten met elkaar konden overleggen. Zo'n voorziening hoeft niet te betekenen dat er sprake is van een misdrijf.
Een gemeentearts heeft onderzoek gedaan. De politie gaat uit van een natuurlijke dood maar wilde het zekere voor het onzekere nemen. Daarom was ook een forensisch team aanwezig om eventuele sporen veilig te stellen, mocht er toch sprake zijn van een niet-natuurlijke dood.
quote:14. Jort Kelder trofee, grootste relschopper - Ikzelf
15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user - Ikzelf
Ergens in de veertig meen ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef SuicideErrorist het volgende:
Rust in vrede![]()
Iemand enig idee hoe oud 'ie was?
Ik kan me herinneren dat hij een partner had, maar dat gesprek is alweer van een aantal jaren terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik vond hem wel ok. Liet hij een gezin achter of was hij alleen?
http://forum.fok.nl/user/history/341203quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben een echte fokker maar heb nognooit die naam ergens in een topic gezien, naja.
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef paddy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/341203
Wat doet dat ertoe? Dit soort berichten wordt heus niet zomaar naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is het nieuws bij Yvonne terecht gekomen dan?²
Via Voorschrift van facebook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit serieus????
Was altijd een gevatte en leuke user.²
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.
Maar dat komt vast doordat ik me zo aan hem kon ergeren.
Hij poste hier al sinds 2008 of iets dergelijks ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.
Kende jij hem buiten fok om?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij poste hier al sinds 2008 of iets dergelijks ja.
Niet persoonlijk, maar ik kende hem wel buiten fok om.quote:
Doet er toch niet toe?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb 'm vast wel eens geklooncheckt toen ik dat nog kon, maar kan me geen opzienbarende resultaten herinneren. zhi was het iig niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus was
[..]
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vinden
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel welken maar jullie gegis is echt onzin.
Snap ook niet wat het er toe doet.
Ja, of je het nu meestal met hem eens was of niet, humor had hij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zag hem heel erg vaak in NWS. Hij nam me niet altijd serieus. Maar hij was erg gevat en een leuke user.²
Natuurlijke en plotselinge dood, als we het nieuwsbericht mogen geloven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk!
Is er iets bekend over wat er gebeurd is, eigenlijk?
Laten we daar niet over speculeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk!
Is er iets bekend over wat er gebeurd is, eigenlijk?
Jemig, ik sta er echt van te kijken..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijke en plotselinge dood, als we het nieuwsbericht mogen geloven.
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, of je het nu meestal met hem eens was of niet, humor had hij wel.
Inderdaad lijkt me het goed om te weten. Toch altijd weer schokkend als je zoiets hoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik kende hem wel buiten fok om.
Vandaar dat ik het mededeelde, had het idee dat niemand het nog wist, leek me wel juist even te melden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.![]()
Wij missen jou allemaal in NWS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.![]()
O jawel hoor. Gebeurt best vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een 'natuurlijke' dood op zo'n jonge leeftijd vind ik altijd een rare aanduiding. Een gezond lichaam stopt er niet ineens zomaar mee.
Wel ff 1 keer in een topic van mij gereageerd, tjonge.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef paddy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/341203
dan komt er een persbericht van alqaedaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me weleens af mocht ik sterven of Fok! dat te weten zou komen. En zo ja hoe?²
Ik heb wat zoekwerk op internet gedaan. Ik denk dat 3-voud een tikje minder jong was dan hij hier wordt voorgesteld door sommigen. Ik denk dat hij 49 jaar is geworden. En wat de nabestaanden betreft: dat is eigenlijk te triest om hier op te schrijven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een 'natuurlijke' dood op zo'n jonge leeftijd vind ik altijd een rare aanduiding. Een gezond lichaam stopt er niet ineens zomaar mee.
Ik ook. Dit is fok tenslotte nietwaar ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is me daarentegen nooit opgevallen als (stereotiepe) trolluser. Ik sta er van te kijken dat toch veel users dat predicaat op hem plakken.²
49 is ook nog erg jong om te sterven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wat zoekwerk op internet gedaan. Ik denk dat 3-voud een tikje minder jong was dan hij hier wordt voorgesteld door sommigen. Ik denk dat hij 49 jaar is geworden. En wat de nabestaanden betreft: dat is eigenlijk te triest om hier op te schrijven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
49 is ook nog erg jong om te sterven.
Dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat je in de IT werkt is het prima om te speculeren hier over drugs en drankgebruik?
Dat je geen fatsoen had wisten we al wel; maar bespaar ons die preek tot vrijdag en ga dan bij je gebed tekeer.
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.quote:
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
Spijtig voor de dierbare, RIP.
Maar hoe weten we zeker dat dit echt zo is?
Hij had zijn foto her en der uitgedeeld en die werd herkend op Facebook bij vrienden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.
Gecondoleerd kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Ah, waaraan is hij overleden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.quote:
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Was dat geen trollen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Dit zegt alles wel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En zo besef je dat een forum, soms toch ''meer'' is dan een forum alleen. Ken hem niet persoonlijk, laat staan dat ik veel met hem gediscussieerd heb, maar toch onthoud je iemand.. puur door een paar stukjes tekst.
Rust in vrede.
Z'n bijdragen waren soms goed, soms niet. Ik heb ze nooit als troll-gedrag ervaren. Maar zelfs al was dat wél zo... het is gewoon enorm triest als kinderen hun vader plotseling moeten missen en wanneer ouders hun kind overleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.
Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Mjah, wat moet ik hiervan zeggen? Als het zelfmoord is, dan kan het "logisch" zijn dat het zo ver is gekomen. Zo niet, dan dit nou ook weer niet gehoeven.
Dat was toch nog aan de gang?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.
Kun je niet gewoon wegblijven hier, met je semi-lollige gedrag? Had je nog niet meegekregen dat zojuist al je posts in dit topic zijn opgeruimd? Dacht je dat dat toeval was?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. We kunnen wel vaststellen dat hij een gemiddelde user was. Zo erg viel hij nooit op. Het was bepaald geen Mutant of Drugshond.²
Fijn dat je die speculaties hier de kop in kan drukken. Gecondoleerd met je verlies, Elfletterig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.
Ik heb hem nooit op een goede bijdrage kunnen betrappen, maar dat neemt inderdaad niet weg dat zijn overlijden erg triest is voor de nabestaanden. Bovendien zegt hoe mensen zich gedragen op een internetforum lang niet altijd wat over hoe ze in het echt zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n bijdragen waren soms goed, soms niet. Ik heb ze nooit als troll-gedrag ervaren. Maar zelfs al was dat wél zo... het is gewoon enorm triest als kinderen hun vader plotseling moeten missen en wanneer ouders hun kind overleven.
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit op een goede bijdrage kunnen betrappen, maar dat neemt inderdaad niet weg dat zijn overlijden erg triest is voor de nabestaanden. Bovendien zegt hoe mensen zich gedragen op een internetforum lang niet altijd wat over hoe ze in het echt zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je die speculaties hier de kop in kan drukken. Gecondoleerd met je verlies, Elfletterig.
quote:Zaterdagmorgen maakte de politie bekend dat de persoon een natuurlijke dood is gestorven.
Simpel - het hangt samen met het feit dat we hem kennen. Zonder zijn bijdrage op dit forum was er ook geen topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?
Om een einde te maken aan verdere speculaties zal ik dit maar bevestigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...
Je snapt geen reet van wat ik bedoel, maar maakt niet uit verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de goede orde, de betreffende zin uit het nieuwsbericht:
Nee, dat is niet het geval. Ik heb wel zijn identiteit kunnen herleiden, maar ken hem verder alleen van dit forum.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?
Dat was Voorschrift.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?
Mijn hemel! Hier schrik ik toch wel van!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef yvonne het volgende:
We hebben helaas moeten vernemen dat 3-voud plotseling is overleden.
Blijkbaar sterven ook de badguys te jong
Rust in vrede 3-voud
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, dat is niet het geval. Ik heb wel zijn identiteit kunnen herleiden, maar ken hem verder alleen van dit forum.
My bad. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was Voorschrift.
En ja, gut. Te jong
Je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Nogmaals, ik behoorde niet tot z'n "kring", maar sprak hem wel eens (niet face to face) buiten fok, en had het derhalve vernomen. Ik pretendeer niet condoleances nodig te hebben of wat dan ook, het leek me gewoon fatsoenlijk even te vermelden dat een user die regelmatig hier poste en onder ons midden was is overleden.
Sorry hoor.
Kan, van veel weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Webschip het volgende:
Er zullen ook fokkers zijn van wie we niet eens weten dat ze overleden zijn.
John_dope?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus was
[..]
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vinden
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?quote:
Ander topic graag ( en nee)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?
En een lijst waar ze instaan. Een soort digitaal kerkhof.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen die geen kruisje achter hun naam krijgen?
Het was een goeie vent. Grote mond, klein hartje. Zal hem missen op de topics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Hathor het volgende:
Vond het wel een geschikte vent, zeker geen troll zoals sommige droeftoeters hier maar blijven roepen. Rust in vrede.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:
Jeetje, kende hem niet supergoed, nu heb ik ook een slecht geheugen, moet wel zeggen dat nu FOK langer bestaat dit steeds vaker voorkomt, weet nog wel dat ik het voor eerst mee maakte dat iemand overleed op een community, dat was exteacine ofzo, denk ergens rond 2000, meest bizarre was dat ze laatste post was: zij die gaan sterven groeten u......
Edit: Irrelevant dus was zijn naam:t
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112520/0
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.quote:
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen
Juist.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven hier, met je semi-lollige gedrag? Had je nog niet meegekregen dat zojuist al je posts in dit topic zijn opgeruimd? Dacht je dat dat toeval was?
Weet eens van ophouden!
Dan heb ik een oud topic gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.
Als ik even snel kijk heeft hij na de 29e niet meer gepost.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je staat nu voor eeuwig in zijn sig!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef remlof het volgende:
Verschrikkelijk. Hij was nou niet bepaald mijn vriend op dit forum, maar zo'n plotseling einde wens je niemand toe...
Waarom? Ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat sommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening over hem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We kennen hem toch als user, of niet soms?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken hem niet.
Ik vind het raar dat men hier post op een forum dat hij is overleden. Nu gun ik hem dit natuurlijk niet.
Maar dat is net als tegen onbekenden zeggen dat je dierbare vriend(in) is overleden zullen je ook raar aan kijken; want ze kennen hem niet.
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?
Ik ben alleen de naam kwijt....
Die bedoelde ik, thnx.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.
Wel een andere dan 3-voud.
Onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat soommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening ove rhem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
Bij overlijden is het niet meer dan normaal dat je herinneringen ophaalt over een persoon en in dit geval dus de user zoals wij die kende. Iemand bewust zwartmaken wanneer hij zich niet kan verweren is triest. Schijnheilig gelieg over hoe je het de leukste, coolste, liefste, aardigste user vond, terwijl je hem als user juist niet mocht is m.i. nog vele malen triester.
FOK! is een discussieforum. Daar hoort juist bij dat je users hebt met bepaalde eigenschappen als poster en een mening over iemands postgedrag is niets anders dan een herinnering. Een herinnering die verder niks negatiefs zegt over de persoon.
Uit respect zullen we allemaal op zijn graf pissenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Nu blijft dit voor altijd de ondertitel van 3-voud
[..]
En op het moment dat het gaat om een persoon, kent men hem/haar vaak beter en krijg je dus veel gedetailleerdere herinneringen, waarbij ik de mooiste speeches in het echt, juist die speeches vind die een realistisch beeld vd persoon gaven met hierbij zowel enkele liefst unieke/grappige/opvallende/etc zowel goede als slechte eigenschappen vd persoon. Maar het moet wel herkenbaar zijn. Een eenzijdig verhaal over wat voor engel de persoon was, waar niemand de persoon herkent doet bijna niemand volgens mij wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Schijnheilig gedoe heeft niemand wat aan.
Tot nu toe heb ik hier nog niemand gezien die hem zwartmaakt of totaal afzeikt, puur en alleen eerlijke en fatsoenlijk beschreven meningen
Is echt, en laat je smileys maar achterwege.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Baklava95 het volgende:
Is hij nou echt overleden. Of is dit een graptopic.
Oke.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is echt, en laat je smileys maar achterwege.
Strak plan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
En een lijst waar ze instaan. Een soort digitaal kerkhof.
Mjah, het tekent onze verhouding denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je staat nu voor eeuwig in zijn sig!
Dit dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Tering, wat? Ongelooflijk dit, ben hem vaak zat tegengekomen in verschillende topics. Verschrikkelijk.
Nee, natuurlijke dood, verder niks bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet iemand waaraan hij overleden is?
Soms gebeurt dat gewoon. En daar hoeft lang niet altijd een zonderling verhaal achter te zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel raar als iemand plotseling dood gaat.
Een hartstilstand schijnt best regelmatig voor te komen. Al weet ik niet wat hier de oorzaak is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat gewoon. En daar hoeft lang niet altijd een zonderling verhaal achter te zitten.
Dat is wel vreemd, over de doden niets dan goeds?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat sommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening over hem nalaten.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef raptorix het volgende:
De grootste trollen op fora zijn vaak in het echt aardige en zachtaardige mensen, ik kan persoonlijk soms ook wel aardig met gestrekt been inkomen, maar in mijn dagelijks leven ziet iedereen mij als sociaal en hulpvaardig met een dosis zwarte humor, voor mij is forummen (is dat een werkwoord?) een gezonde afleiding van de echte wereld waar je je zelf wat extremer kan uiten, ik denk dat we het vooral niet al te serieus moeten nemen op fok
Hij kan niet meer reageren, de strijd is gestreden, dus laat het los.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, over de doden niets dan goeds?
Je mag toch discussie voeren over de persoon met mensen die hem wel mochten? O.a.topics over Thatcher en Chavez gingen uitsluitend daarover.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij kan niet meer reageren, de strijd is gestreden, dus laat het los.
Wel herkenbaar iddquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:54 schreef raptorix het volgende:
De grootste trollen op fora zijn vaak in het echt aardige en zachtaardige mensen, ik kan persoonlijk soms ook wel aardig met gestrekt been inkomen, maar in mijn dagelijks leven ziet iedereen mij als sociaal en hulpvaardig met een dosis zwarte humor, voor mij is forummen (is dat een werkwoord?) een gezonde afleiding van de echte wereld waar je je zelf wat extremer kan uiten, ik denk dat we het vooral niet al te serieus moeten nemen op fok
Roept wel een voor de hand liggende vraag op: wat gebeurt er met accounts als iemand overlijdt, al dan niet bekend aan de FOK!-medewerkers?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef yvonne het volgende:
We hebben helaas moeten vernemen dat 3-voud plotseling is overleden.
Blijkbaar sterven ook de badguys te jong
Rust in vrede 3-voud
Een nagedachtenistopic op FOK! voor een user lijkt me niet de juiste plaats daarvoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag toch discussie voeren over de persoon met mensen die hem wel mochten? O.a.topics over Thatcher en Chavez gingen uitsluitend daarover.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Een nagedachtenistopic op FOK! voor een user lijkt me niet de juiste plaats daarvoor.
En publieke figuren is wat anders, al moet je ook daar niet zo'n discussie starten in het overlijdenstopic.
Dat lijkt me gewoon common sense,
Niets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Roept wel een voor de hand liggende vraag op: wat gebeurt er met accounts als iemand overlijdt, al dan niet bekend aan de FOK!-medewerkers?
Maar hoe wist dan iemand dat het 3-voud was? Weet iemand mijn adres? En zo ja hoe dan?quote:
Bekvechten met maten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:01 schreef RM-rf het volgende:
Jee, 3voud was een ongelofelijk leuke user, lekker scherp, hard maar fair en een uitgesproken mening
iemand die echt gemist zal worden..
hem toewensen te rusten in vrede lijkt me bijna ongepast
Ik wilde om wat vrede kracht bij te zetten op Fok! bij hem wat bestellen en voor ik met bedrijfjes in zee ga check ik eerst het een en ander.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar hoe wist dan iemand dat het 3-voud was? Weet iemand mijn adres? En zo ja hoe dan?
Lees het topic even doorquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar hoe wist dan iemand dat het 3-voud was? Weet iemand mijn adres? En zo ja hoe dan?
Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:09 schreef Kees22 het volgende:
OK, betyar en Whiskers, duidelijke antwoorden.
Maar het is dus gewoon toeval en, zoals Gia suggereert, is het wel een verschijnsel waar FOK! wat mee zou moeten. Of niet, natuurlijk.
Bericht kwam op Fok! via Voorschrift en dan ga je dat toch effe checken. Zeker als je weet hoe hij irl heet en woont.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:09 schreef Kees22 het volgende:
OK, betyar en Whiskers, duidelijke antwoorden.
Maar het is dus gewoon toeval en, zoals Gia suggereert, is het wel een verschijnsel waar FOK! wat mee zou moeten. Of niet, natuurlijk.
Dat krijg je als je ouder wordt, er vallen steeds meer mensen die je "kent" om.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Stond op het punt naar bed te gaan, maar nog effe op fok kijken of er nog nieuws is.
Schrik me helemaal lam!
Wat erg! En zo plotseling.
R.I.P., 3-voud en veel sterkte voor zijn naasten en vrienden.
Yvonne, bedankt voor het melden.
Gaat wel hard hier op fok, het afgelopen jaar.
Er zijn bedrijven die voor jou allerlei abonnementen en lidmaatschappen en zo opzeggen na je dood.quote:
Ah, op die fiets. Gezien de post van remlof (die jaren FA was) doet Fok! dus niets met je account. Blijft gewoon bestaan. Maar de user zal nooit meer posten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven die voor jou allerlei abonnementen en lidmaatschappen en zo opzeggen na je dood.
Maar is er iets dat FOK! zou kunnen doen? Ikzelf ben niet van plan om zo'n bedrijf in te schakelen en ik kan ook niet verwachten dat mijn nabestaanden al mijn accounts gaan afsluiten. Maar toch ga ik ooit dood. Dus wat dan?
Sebasser was een jonge knul die ziek was en absoluut geen troll.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal verder rellen in de Fok!hemel met sebasser en andere overleden trolls.
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Gezien de post van remlof (die jaren FA was) doet Fok! dus niets met je accoount. Blijft gewoon bestaan. Maar de user zal nooit meer posten.
Of doel je op onbekende overlijdens? Daar gebeurt dan in feite hetzelfde: account blijft bestaan maar user post nooit meer.
Is ook hun taak niet, maar wel netjes dat er voor long time users er een kleine melding wordt gemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
Toeval dat ik het meld ja, niet dat ik het wist. Maar goed, het is niet alsof Fok! Of andere bedrijven actief controleren of users overlijden.
Same here.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Stond op het punt naar bed te gaan, maar nog effe op fok kijken of er nog nieuws is.
Schrik me helemaal lam!
Daarom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is ook hun taak niet, maar wel netjes dat er voor long time users er een kleine melding wordt gemaakt.
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat je "digitale leven" niet wordt uitgewist. Zou het afschuwelijk vinden als een mede-user ook nog eens digitaal uitgewist zou worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden worden).
Ikzelf zou sommige gesprekspartners wel beschaafd uitgeleide willen doen - zoals nu met 3-voud gebeurt - , maar dat wordt dus wel erg moeilijk.
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Schrik me helemaal lam!
Wat erg! En zo plotseling.
R.I.P., 3-voud en veel sterkte voor zijn naasten en vrienden.
Yvonne, bedankt voor het melden.
Gaat wel hard hier op fok, het afgelopen jaar.
Geheel eensch!quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat je "digitale leven" niet wordt uitgewist. Zou het afschuwelijk vinden als een mede-user ook nog eens digitaal uitgewist zou worden.
En ik vind het zeker mooi en netjes als een overlijden gemeld wordt. Hoe langer je hier post, hoe meer users je kent. Netjes afscheid kunnen nemen is dan wel zo fijn.
We halen ook geen berichten weg noch de usernaam. In heel enkele gevallen vraagt achterban om sluiting van het fotoboek, gewoon om te vermijden dat er in gekut wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden worden).
Ikzelf zou sommige gesprekspartners wel beschaafd uitgeleide willen doen - zoals nu met 3-voud gebeurt - , maar dat wordt dus wel erg moeilijk.
De Techniek wist steeds minder omdat opslagruimte goedkoper word, eigenlijk is alles wat na 2000 op internet is geplaatst wel terug te vinden, mijn eerste posts op usenet van 16 jaar terug zullen bijvoorbeeld nooit verdwijnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geheel eensch!![]()
(Ik zit in archieven te graven en kom allerlei vermeldingen tegen. Een lang gezochte naam gevonden omdat het echtpaar bekeurd werd wegens fietsen buiten het fietspad! In handschrift met vulpen.
Prangende vraag: hoe moet dat met digitale archieven??)
Er zijn toch wel een aantal users compleet gewist als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
We halen ook geen berichten weg noch de usernaam. In heel enkele gevallen vraagt achterban om sluiting van het fotoboek, gewoon om te vermijden dat er in gekut wordt.
Er is ook familie/partners die het erg fijn vinden dat hier nog van alles te lezen is.
Ik heb in de loop der jaren al heel veel users zien gaan, ik moet er niet aan denken dat we dan ook hun hele digitale FOK!leven gaan verwijderen.
Overleden users? Nope.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een aantal users compleet gewist als ik me niet vergis?
Loedertje en De_Kardinaal. Er zullen ongetwijfeld meer users zijn overleden het afgelopen jaar ...quote:
Mooi!quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
We halen ook geen berichten weg noch de usernaam. In heel enkele gevallen vraagt achterban om sluiting van het fotoboek, gewoon om te vermijden dat er in gekut wordt.
Er is ook familie/partners die het erg fijn vinden dat hier nog van alles te lezen is.
Ik heb in de loop der jaren al heel veel users zien gaan, ik moet er niet aan denken dat we dan ook hun hele digitale FOK!leven gaan verwijderen.
Mwa, ik ben elders ook wel eens compleet gewist, geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet overleden, maar in het algemeen bedoel ik....
Valt enorm mee, users die bv hun eigen naam als usernaam genomen hebben jaren geleden, dat soort dingen, en ze worden niet gewist hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet overleden, maar in het algemeen bedoel ik....
Vaak wordt het gemeld door ouders of partner, of vrienden.. Moet je het borstkankertopic eens bijlezen, daar word je niet echt vrolijker van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mooi!
Maar het melden van een overlijden is dus toeval?
Daar valt weinig aan te doen, denk ik, dus zullen we daar vrede mee moeten hebben.
Ja jij loopt ook al tegen de 65!quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
Ik ga maar eens een lijstje maken van op te heffen zaken als ik de pijp uit ga.
Krijgen jullie tenminste bericht!
Mwoa, ik ben 63. Maar mijn beide ouders leven nog en zijn 89 en 91!quote:
3-voud heeft mij eens verteld dat ik een helderziende jongen ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben 63. Maar mijn beide ouders leven nog en zijn 89 en 91!
Maar hoe weet jij dat?
Oh, gewoon mijn profiel. Ik ben een van de weinigen die zijn geboortedatum ingevuld heeft.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig, zon helderziende kerel als jij. Zoek je nog werk?
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt enorm mee, users die bv hun eigen naam als usernaam genomen hebben jaren geleden, dat soort dingen, en ze worden niet gewist hoor
Ik denk dat daar al lang over is nagedacht. 3-voud is helaas niet de eerste overleden Fok!-er.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).
Hoe dan ook, het lijkt me wel netjes om users waarvan je zeker weet dat ze zijn overleden, op de een of andere manier te markeren. Oude topics kunnen nog lang actief blijven, of opeens weer boven komen. Het zou vreemd en misschien pijnlijk zijn als iemand vragen gaat stellen aan, of een discussie wil aangaan met een overleden user.
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).
Hoe dan ook, het lijkt me wel netjes om users waarvan je zeker weet dat ze zijn overleden, op de een of andere manier te markeren. Oude topics kunnen nog lang actief blijven, of opeens weer boven komen. Het zou vreemd en misschien pijnlijk zijn als iemand vragen gaat stellen aan, of een discussie wil aangaan met een overleden user.
Daar zit ook wat in. Het zet wel de deur open voor misselijke grappen. Je voordoen als iemands nabestaande is zo gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.
Dat kan ook als er topics worden geopend als "Xnaam is overleden".quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Het zet wel de deur open voor misselijke grappen. Je voordoen als iemands nabestaande is zo gedaan.
Ik ben echt geheel naar de tyfus dus als 3 voud morgen yolo zegt dan accepteer ik dat ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar al lang over is nagedacht. 3-voud is helaas niet de eerste overleden Fok!-er.
Uitvaarten zijn vooral bij de echt oude mensen een gezellige reünie voor de meeste aanwezigen dus yolo...quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:03 schreef Kees22 het volgende:
Mijn excuus voor het algemeen trekken en een neiging tot kletsen.
Al moet gezegd worden, dat veel uitvaarten ook heel gezellig kunnen zijn voor de nabestaanden.
Zoals het citaat hierboven van DrDentz.
Op mijn uitvaart mogen ze best een leuk feestje aanrichten, als daar nog geld voor is.
Loedertjequote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Loedertje, Fratz, de kardinaal en dan zal ik er vast nog enkele vergeten.quote:
Aaahikwordgek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Ja, dat heb ik ook. Als het zover is, gaat er een mailtje naar forum@fok.nl. Want ik vind het zelf ook niet fijn als ik me altijd maar af blijf vragen wat er van iemand is geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
Ik ga maar eens een lijstje maken van op te heffen zaken als ik de pijp uit ga.
Krijgen jullie tenminste bericht!
Volgens mij had hij een vrouw en twee kinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef Cici het volgende:
Blijkbaar een goede vriend van mijn oom, ik ken hem verder niet, maar de straat waar hij in woonde wel, daar heb ik zelf namelijk gewoond.\
Een oudere man die alleen woonde met zijn hond, das alles wat ik weet.
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een vrouw en twee kinderen.
Nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of bijvoorbeeld in dit geval een bevestiging van familie is geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.
Dit is niet zomaar geplaatst na een anoniem mailtje naar de FAs. Heb achter de schermen het bewijs/bericht gezien (van familie) en het zou me verbazen als het niet echt zou zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of bijvoorbeeld in dit geval een bevestiging van familie is geweest.
Hmm, geen idee eigenlijk, had mijn oom het niet over, maar kan best hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat kan best. Iemand kan best alleen wonen, terwijl hij toch een relatie blijkt te hebben en kinderen; bijvoorbeeld uit een eerder huwelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?
En iemand noemde hier dat hij 49 was. En dat klopt ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.
NB: Je kunt best alleen wonen en toch een vriendin hebben.
meeste FOK!ers zijn jongerquote:
ik haalde je altijd door de war, was ik bezig met een flame te tikken of zo, zag ik dat hij het niet wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zal 'm missen. Kende hem niet heel goed.
Maar omdat we bijna het zelfde usericon hebben raakten we aan de praat.
49 is de leeftijd van de overleden man van wie ik denk dat het 3-voud is. Er zijn die vrijdag in Hengelo namelijk niet zo veel mensen overleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En iemand noemde hier dat hij 49 was. En dat klopt ook.
Maar het kan alsnog een ander zijn.
Idd net ook gevonden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.
NB: Je kunt best alleen wonen en toch een vriendin hebben.
[..]
Tuurlijk wel. Dat kan best. Iemand kan best alleen wonen, terwijl hij toch een relatie blijkt te hebben en kinderen; bijvoorbeeld uit een eerder huwelijk.
100% zeker weet je het niet. Soms wordt er voor gekozen geen overlijdensbericht te laten plaatsen. Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
49 is de leeftijd van de overleden man van wie ik denk dat het 3-voud is. Er zijn die vrijdag in Hengelo namelijk niet zo veel mensen overleden.
Ik vind dit bericht ook onnodig eigenlijk aangezien je dan voor elke nietszeggende user wel een topic kan maken als hij ter overlijden komt...misschien een subforum daarvoor opstellen of iets ( en nee modjes jullie hoeven dit niet te verwijderen en dergelijke want er mag best ruimte voor discussie zijn over het plaatsen van dit nieuws ).quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Een markering voor doden is raar, niet iedereen zit daarop te wachten.
Ik probeer fok redelijk los te zien van mijn privéleven en (uiteraard behalve de mensen die ik echt ken via Fok) vind ik dat de rest er verder niks van hoeft te weten als ik de pijp uit ga
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Een markering voor doden is raar, niet iedereen zit daarop te wachten.
Ik probeer fok redelijk los te zien van mijn privéleven en (uiteraard behalve de mensen die ik echt ken via Fok) vind ik dat de rest er verder niks van hoeft te weten als ik de pijp uit ga
Euh, open daar dan een nieuw topic over of gebruik de search, hier is al vaker oover gesproken en er staat al jaren duidelijk ons standpunt in te lezen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht ook onnodig eigenlijk aangezien je dan voor elke nietszeggende user wel een topic kan maken als hij ter overlijden komt...misschien een subforum daarvoor opstellen of iets ( en nee modjes jullie hoeven dit niet te verwijderen en dergelijke want er mag best ruimte voor discussie zijn over het plaatsen van dit nieuws ).
En alsnog, sterkte iedereen die hem persoonlijk kende.
Njah, wat is ontopic?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, open daar dan een nieuw topic over of gebruik de search, hier is al vaker oover gesproken en er staat al jaren duidelijk ons standpunt in te lezen.
Ontopic hier.
Hoe de raapstelen er dit jaar bijstaan is bv offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |