Je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Nogmaals, ik behoorde niet tot z'n "kring", maar sprak hem wel eens (niet face to face) buiten fok, en had het derhalve vernomen. Ik pretendeer niet condoleances nodig te hebben of wat dan ook, het leek me gewoon fatsoenlijk even te vermelden dat een user die regelmatig hier poste en onder ons midden was is overleden.
Sorry hoor.
Kan, van veel weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Webschip het volgende:
Er zullen ook fokkers zijn van wie we niet eens weten dat ze overleden zijn.
John_dope?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus was
[..]
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vinden
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?quote:
Ander topic graag ( en nee)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?
En een lijst waar ze instaan. Een soort digitaal kerkhof.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen die geen kruisje achter hun naam krijgen?
Het was een goeie vent. Grote mond, klein hartje. Zal hem missen op de topics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Hathor het volgende:
Vond het wel een geschikte vent, zeker geen troll zoals sommige droeftoeters hier maar blijven roepen. Rust in vrede.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:
Jeetje, kende hem niet supergoed, nu heb ik ook een slecht geheugen, moet wel zeggen dat nu FOK langer bestaat dit steeds vaker voorkomt, weet nog wel dat ik het voor eerst mee maakte dat iemand overleed op een community, dat was exteacine ofzo, denk ergens rond 2000, meest bizarre was dat ze laatste post was: zij die gaan sterven groeten u......
Edit: Irrelevant dus was zijn naam:t
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112520/0
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.quote:
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |