Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Mjah, wat moet ik hiervan zeggen? Als het zelfmoord is, dan kan het "logisch" zijn dat het zo ver is gekomen. Zo niet, dan dit nou ook weer niet gehoeven.
Dat was toch nog aan de gang?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.
Kun je niet gewoon wegblijven hier, met je semi-lollige gedrag? Had je nog niet meegekregen dat zojuist al je posts in dit topic zijn opgeruimd? Dacht je dat dat toeval was?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. We kunnen wel vaststellen dat hij een gemiddelde user was. Zo erg viel hij nooit op. Het was bepaald geen Mutant of Drugshond.²
Fijn dat je die speculaties hier de kop in kan drukken. Gecondoleerd met je verlies, Elfletterig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is geen zelfmoord. Vriendelijk verzoek om ook niet in die richting te speculeren. Er is een nieuwsbericht beschikbaar waaruit blijkt dat er forensisch onderzoek heeft plaatsgevonden; er was sprake van een natuurlijke dood.
Ik heb hem nooit op een goede bijdrage kunnen betrappen, maar dat neemt inderdaad niet weg dat zijn overlijden erg triest is voor de nabestaanden. Bovendien zegt hoe mensen zich gedragen op een internetforum lang niet altijd wat over hoe ze in het echt zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n bijdragen waren soms goed, soms niet. Ik heb ze nooit als troll-gedrag ervaren. Maar zelfs al was dat wél zo... het is gewoon enorm triest als kinderen hun vader plotseling moeten missen en wanneer ouders hun kind overleven.
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit op een goede bijdrage kunnen betrappen, maar dat neemt inderdaad niet weg dat zijn overlijden erg triest is voor de nabestaanden. Bovendien zegt hoe mensen zich gedragen op een internetforum lang niet altijd wat over hoe ze in het echt zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat je die speculaties hier de kop in kan drukken. Gecondoleerd met je verlies, Elfletterig.
quote:Zaterdagmorgen maakte de politie bekend dat de persoon een natuurlijke dood is gestorven.
Simpel - het hangt samen met het feit dat we hem kennen. Zonder zijn bijdrage op dit forum was er ook geen topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is zijn bijdrage op dit forum in deze context überhaupt relevant?
Om een einde te maken aan verdere speculaties zal ik dit maar bevestigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...
Je snapt geen reet van wat ik bedoel, maar maakt niet uit verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen hem daar van kennen? wilde gok hoor...
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de goede orde, de betreffende zin uit het nieuwsbericht:
Nee, dat is niet het geval. Ik heb wel zijn identiteit kunnen herleiden, maar ken hem verder alleen van dit forum.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?
Dat was Voorschrift.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij hem persoonlijk kende?
Mijn hemel! Hier schrik ik toch wel van!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef yvonne het volgende:
We hebben helaas moeten vernemen dat 3-voud plotseling is overleden.
Blijkbaar sterven ook de badguys te jong
Rust in vrede 3-voud
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, dat is niet het geval. Ik heb wel zijn identiteit kunnen herleiden, maar ken hem verder alleen van dit forum.
My bad. Verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was Voorschrift.
En ja, gut. Te jong
Je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Nogmaals, ik behoorde niet tot z'n "kring", maar sprak hem wel eens (niet face to face) buiten fok, en had het derhalve vernomen. Ik pretendeer niet condoleances nodig te hebben of wat dan ook, het leek me gewoon fatsoenlijk even te vermelden dat een user die regelmatig hier poste en onder ons midden was is overleden.
Sorry hoor.
Kan, van veel weten we het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Webschip het volgende:
Er zullen ook fokkers zijn van wie we niet eens weten dat ze overleden zijn.
John_dope?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus was
[..]
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vinden
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?quote:
Ander topic graag ( en nee)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens overwogen om dergelijke accounts met een overlijdenskruisje te kenmerken?
En een lijst waar ze instaan. Een soort digitaal kerkhof.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kunnen die geen kruisje achter hun naam krijgen?
Het was een goeie vent. Grote mond, klein hartje. Zal hem missen op de topics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Hathor het volgende:
Vond het wel een geschikte vent, zeker geen troll zoals sommige droeftoeters hier maar blijven roepen. Rust in vrede.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:
Jeetje, kende hem niet supergoed, nu heb ik ook een slecht geheugen, moet wel zeggen dat nu FOK langer bestaat dit steeds vaker voorkomt, weet nog wel dat ik het voor eerst mee maakte dat iemand overleed op een community, dat was exteacine ofzo, denk ergens rond 2000, meest bizarre was dat ze laatste post was: zij die gaan sterven groeten u......
Edit: Irrelevant dus was zijn naam:t
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/112520/0
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.quote:
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen
Juist.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven hier, met je semi-lollige gedrag? Had je nog niet meegekregen dat zojuist al je posts in dit topic zijn opgeruimd? Dacht je dat dat toeval was?
Weet eens van ophouden!
Dan heb ik een oud topic gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.
Als ik even snel kijk heeft hij na de 29e niet meer gepost.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je staat nu voor eeuwig in zijn sig!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef remlof het volgende:
Verschrikkelijk. Hij was nou niet bepaald mijn vriend op dit forum, maar zo'n plotseling einde wens je niemand toe...
Waarom? Ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat sommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening over hem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We kennen hem toch als user, of niet soms?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken hem niet.
Ik vind het raar dat men hier post op een forum dat hij is overleden. Nu gun ik hem dit natuurlijk niet.
Maar dat is net als tegen onbekenden zeggen dat je dierbare vriend(in) is overleden zullen je ook raar aan kijken; want ze kennen hem niet.
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?
Ik ben alleen de naam kwijt....
Die bedoelde ik, thnx.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.
Wel een andere dan 3-voud.
Onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat soommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening ove rhem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
Bij overlijden is het niet meer dan normaal dat je herinneringen ophaalt over een persoon en in dit geval dus de user zoals wij die kende. Iemand bewust zwartmaken wanneer hij zich niet kan verweren is triest. Schijnheilig gelieg over hoe je het de leukste, coolste, liefste, aardigste user vond, terwijl je hem als user juist niet mocht is m.i. nog vele malen triester.
FOK! is een discussieforum. Daar hoort juist bij dat je users hebt met bepaalde eigenschappen als poster en een mening over iemands postgedrag is niets anders dan een herinnering. Een herinnering die verder niks negatiefs zegt over de persoon.
Uit respect zullen we allemaal op zijn graf pissenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Nu blijft dit voor altijd de ondertitel van 3-voud
[..]
En op het moment dat het gaat om een persoon, kent men hem/haar vaak beter en krijg je dus veel gedetailleerdere herinneringen, waarbij ik de mooiste speeches in het echt, juist die speeches vind die een realistisch beeld vd persoon gaven met hierbij zowel enkele liefst unieke/grappige/opvallende/etc zowel goede als slechte eigenschappen vd persoon. Maar het moet wel herkenbaar zijn. Een eenzijdig verhaal over wat voor engel de persoon was, waar niemand de persoon herkent doet bijna niemand volgens mij wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Schijnheilig gedoe heeft niemand wat aan.
Tot nu toe heb ik hier nog niemand gezien die hem zwartmaakt of totaal afzeikt, puur en alleen eerlijke en fatsoenlijk beschreven meningen
Is echt, en laat je smileys maar achterwege.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Baklava95 het volgende:
Is hij nou echt overleden. Of is dit een graptopic.
Oke.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is echt, en laat je smileys maar achterwege.
Strak plan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
En een lijst waar ze instaan. Een soort digitaal kerkhof.
Mjah, het tekent onze verhouding denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je staat nu voor eeuwig in zijn sig!
Dit dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
Tering, wat? Ongelooflijk dit, ben hem vaak zat tegengekomen in verschillende topics. Verschrikkelijk.
Nee, natuurlijke dood, verder niks bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Weet iemand waaraan hij overleden is?
Soms gebeurt dat gewoon. En daar hoeft lang niet altijd een zonderling verhaal achter te zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:17 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het wel raar als iemand plotseling dood gaat.
Een hartstilstand schijnt best regelmatig voor te komen. Al weet ik niet wat hier de oorzaak is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat gewoon. En daar hoeft lang niet altijd een zonderling verhaal achter te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |