Waddan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
Afgelopen vrijdag 31 januari is ie overleden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh
Hoe weet jij / weten jullie dat eigenlijk?
quote:Aan de xxxx xxx xxxxxxxxxx in Hengelo is een lichaam gevonden. De politie heeft vrijdagavond lange tijd onderzoek gedaan om te bekijken of het gaat om een natuurlijke dood of dat er mogelijk iets anders aan de hand is.
Het onderzoek leverde flink wat bekijks op. Om de boel in goede banen te leiden stond een grote rode bak van de brandweer voor het huis. Die werd gebruikt zodat alle diensten met elkaar konden overleggen. Zo'n voorziening hoeft niet te betekenen dat er sprake is van een misdrijf.
Een gemeentearts heeft onderzoek gedaan. De politie gaat uit van een natuurlijke dood maar wilde het zekere voor het onzekere nemen. Daarom was ook een forensisch team aanwezig om eventuele sporen veilig te stellen, mocht er toch sprake zijn van een niet-natuurlijke dood.
quote:14. Jort Kelder trofee, grootste relschopper - Ikzelf
15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user - Ikzelf
Ergens in de veertig meen ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef SuicideErrorist het volgende:
Rust in vrede![]()
Iemand enig idee hoe oud 'ie was?
Ik kan me herinneren dat hij een partner had, maar dat gesprek is alweer van een aantal jaren terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik vond hem wel ok. Liet hij een gezin achter of was hij alleen?
http://forum.fok.nl/user/history/341203quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben een echte fokker maar heb nognooit die naam ergens in een topic gezien, naja.
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef paddy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/341203
Wat doet dat ertoe? Dit soort berichten wordt heus niet zomaar naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe is het nieuws bij Yvonne terecht gekomen dan?²
Via Voorschrift van facebook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit serieus????
Was altijd een gevatte en leuke user.²
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.
Maar dat komt vast doordat ik me zo aan hem kon ergeren.
Hij poste hier al sinds 2008 of iets dergelijks ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ie al veel langer geregistreerd dan sinds april 2011.
Kende jij hem buiten fok om?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij poste hier al sinds 2008 of iets dergelijks ja.
Niet persoonlijk, maar ik kende hem wel buiten fok om.quote:
Doet er toch niet toe?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb 'm vast wel eens geklooncheckt toen ik dat nog kon, maar kan me geen opzienbarende resultaten herinneren. zhi was het iig niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk niet dat Yvonne een dergelijk topic zou openen wanneer het niet serieus was
[..]
2011 ...hij was een kloon. Hij zei tegen mij dat hij ooit met mij gepmd had. Dacht eerst aan zoalshet is, maar die was het niet. Echt! heb mijn hele PM geschiedenis door lopen zoeken, maar kon geen gelijkenis vinden
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel welken maar jullie gegis is echt onzin.
Snap ook niet wat het er toe doet.
Ja, of je het nu meestal met hem eens was of niet, humor had hij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zag hem heel erg vaak in NWS. Hij nam me niet altijd serieus. Maar hij was erg gevat en een leuke user.²
Natuurlijke en plotselinge dood, als we het nieuwsbericht mogen geloven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk!
Is er iets bekend over wat er gebeurd is, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |