Laten we daar niet over speculeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk!
Is er iets bekend over wat er gebeurd is, eigenlijk?
Jemig, ik sta er echt van te kijken..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijke en plotselinge dood, als we het nieuwsbericht mogen geloven.
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, of je het nu meestal met hem eens was of niet, humor had hij wel.
Inderdaad lijkt me het goed om te weten. Toch altijd weer schokkend als je zoiets hoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik kende hem wel buiten fok om.
Vandaar dat ik het mededeelde, had het idee dat niemand het nog wist, leek me wel juist even te melden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.![]()
Wij missen jou allemaal in NWS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wel eens om hem gelachen en ook wel eens met hem. Regelmatig was ik het oneens met hem, maar ook wel regelmatig juist eens. Stuurde me vorige week nog een DM dat -ie me miste in NWS.![]()
O jawel hoor. Gebeurt best vaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een 'natuurlijke' dood op zo'n jonge leeftijd vind ik altijd een rare aanduiding. Een gezond lichaam stopt er niet ineens zomaar mee.
Wel ff 1 keer in een topic van mij gereageerd, tjonge.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef paddy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/341203
dan komt er een persbericht van alqaedaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me weleens af mocht ik sterven of Fok! dat te weten zou komen. En zo ja hoe?²
Ik heb wat zoekwerk op internet gedaan. Ik denk dat 3-voud een tikje minder jong was dan hij hier wordt voorgesteld door sommigen. Ik denk dat hij 49 jaar is geworden. En wat de nabestaanden betreft: dat is eigenlijk te triest om hier op te schrijven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een 'natuurlijke' dood op zo'n jonge leeftijd vind ik altijd een rare aanduiding. Een gezond lichaam stopt er niet ineens zomaar mee.
Ik ook. Dit is fok tenslotte nietwaar ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is me daarentegen nooit opgevallen als (stereotiepe) trolluser. Ik sta er van te kijken dat toch veel users dat predicaat op hem plakken.²
49 is ook nog erg jong om te sterven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wat zoekwerk op internet gedaan. Ik denk dat 3-voud een tikje minder jong was dan hij hier wordt voorgesteld door sommigen. Ik denk dat hij 49 jaar is geworden. En wat de nabestaanden betreft: dat is eigenlijk te triest om hier op te schrijven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
49 is ook nog erg jong om te sterven.
Dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat je in de IT werkt is het prima om te speculeren hier over drugs en drankgebruik?
Dat je geen fatsoen had wisten we al wel; maar bespaar ons die preek tot vrijdag en ga dan bij je gebed tekeer.
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.quote:
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
Spijtig voor de dierbare, RIP.
Maar hoe weten we zeker dat dit echt zo is?
Hij had zijn foto her en der uitgedeeld en die werd herkend op Facebook bij vrienden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.
Gecondoleerd kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Ah, waaraan is hij overleden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.quote:
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Was dat geen trollen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Dit zegt alles wel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En zo besef je dat een forum, soms toch ''meer'' is dan een forum alleen. Ken hem niet persoonlijk, laat staan dat ik veel met hem gediscussieerd heb, maar toch onthoud je iemand.. puur door een paar stukjes tekst.
Rust in vrede.
Z'n bijdragen waren soms goed, soms niet. Ik heb ze nooit als troll-gedrag ervaren. Maar zelfs al was dat wél zo... het is gewoon enorm triest als kinderen hun vader plotseling moeten missen en wanneer ouders hun kind overleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |