49 is ook nog erg jong om te sterven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb wat zoekwerk op internet gedaan. Ik denk dat 3-voud een tikje minder jong was dan hij hier wordt voorgesteld door sommigen. Ik denk dat hij 49 jaar is geworden. En wat de nabestaanden betreft: dat is eigenlijk te triest om hier op te schrijven.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
49 is ook nog erg jong om te sterven.
Dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus omdat je in de IT werkt is het prima om te speculeren hier over drugs en drankgebruik?
Dat je geen fatsoen had wisten we al wel; maar bespaar ons die preek tot vrijdag en ga dan bij je gebed tekeer.
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.quote:
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
Spijtig voor de dierbare, RIP.
Maar hoe weten we zeker dat dit echt zo is?
Hij had zijn foto her en der uitgedeeld en die werd herkend op Facebook bij vrienden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen hier is achter 3-voud's "identiteit" gekomen dankzij z'n visitekaartje, dus je gaat al mank natuurlijk dat weet je.
Gecondoleerd kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Ah, waaraan is hij overleden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een bekende van me, trust me, het is waar.
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.quote:
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Was dat geen trollen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was geen troll. Hij was een user die op zijn manier deelnam aan een aantal fora, waaronder NWS. Hij gaf gewoon zijn (doorgaans rechtse) mening. Trollen deed -ie niet of nauwelijks.
Dit zegt alles wel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En zo besef je dat een forum, soms toch ''meer'' is dan een forum alleen. Ken hem niet persoonlijk, laat staan dat ik veel met hem gediscussieerd heb, maar toch onthoud je iemand.. puur door een paar stukjes tekst.
Rust in vrede.
Z'n bijdragen waren soms goed, soms niet. Ik heb ze nooit als troll-gedrag ervaren. Maar zelfs al was dat wél zo... het is gewoon enorm triest als kinderen hun vader plotseling moeten missen en wanneer ouders hun kind overleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, zonder enige intentie om op basis van argumenten te discussiëren een beetje lopen fulmineren is wat mij betreft gewoon trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |