Maar hoe kom je er dan bij, dat als je een foto ziet van iemand dat je dan denkt dat is 3-voud en die is dood?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga er niet van uit. Is verder ook niet zo relevant voor dit topic.
Jij bent moslim?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef De_Guidance het volgende:
Geen idee, ik dacht dat hier rellen waren, in de geest van 3-voud.
Steentje bijgedragen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zou Jimmy Savile nu nog een held zijn
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens jezelf ben je een seculiere ataturk nationalist ?
Ik meen dat hij ook niet meer in de SC kwam nadat deze leugen was doorgeprikt. Geen idee of er een causaal verband was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel triest, alleen kan ik mij niet herinneren dat 3-voud claimde extreem rijk te zijn.
(Overigens kan je verdomd rijk zijn en toch erg kut wonen)
Sinds tong ook in NWS post is het gemiddelde flink omhoog gegooid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat 3-voud in de 20 was. Nu ben ik zelf in de 20 dus waarschijnlijk zit er een behoorlijke bias bij posten op online forums. Heb 't gevoel dat iedereen hier zo'n beetje in de 20 is.Behalve in ONZ want daar is iedereen 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |