Ik twijfel er niet aan dat hij Charon heeft lopen trollen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat is best jong, ik heb hem niet gekend maar hoop dat ie een goede reis heeft
Jij kan wel de nieuwe 3-voud zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:54 schreef LelijKnap het volgende:
Zn laatst gemaakte topic was een pvdabash topic. Mooi einde. RIP
Voor iemand die dood gaat is dat niet bepaald oud.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was ie uit 1970, net als ik.
De kogel kwam van links.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben benieuwd wat de doodsoorzaak is, maar dat zal wel een mysterie blijven. 3-voud kennende heeft 'ie zich waarschijnlijk zo druk gemaakt over iets in NWS dat 'ie er dood bij is neergevallen.
Jij bent toch nog ouder?quote:
Nee inderdaad, ze hadden beter het autopsierapport niet af kunnen wachten en eventuele sporen gewoon wissen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Webschip het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat politie het kennelijk nodig vond om nader onderzoek te doen naar z'n dood. Wie vond hem eigenlijk?
Het blijft slechts bij een summier krantenbericht.
O. Sorry.quote:
Man schei uit, bel ze op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Webschip het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat politie het kennelijk nodig vond om nader onderzoek te doen naar z'n dood. Wie vond hem eigenlijk?
Ja maar, ja maar misschien is hij wel vermoord! En dan kunnen we hier op FOK! in Misdaad een echte moord oplossen! Yeah!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze hadden beter het autopsierapport niet af kunnen wachten en eventuele sporen gewoon wissen.
Iemand van begin 40 wordt dood in zijn huis gevonden, dat kan wel een natuurlijke dood zijn, maar dat weet je niet gelijk zeker.
Als achteraf blijkt dat het geen natuurlijke dood was, dan is het wel heel zonde als je dan nog een keer onderzoek moet gaan doen op de vindplaats terwijl eventuele sporen al vervuild of zelfs afwezig zijn.
Er kunnen zoveel redenen zijn om onderzoek te doen, al even afgezien van z'n leeftijd.... als hij liggend in bed gevonden is heb je al een stuk minder redenen dan wanneer hij tijdens een hartstilstand op de hoek van de tafel gevallen is en daardoor nog een hoofdwond opgelopen heeft, of wanneer hij op het punt stond in bad te gaan, het bad al vol water stond en hij op vreemde wijze in het bad viel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Het was maar een vraag, een legitieme m.i., al was het maar dat het voorval de media heeft bereikt.quote:
Dat is wel triest, alleen kan ik mij niet herinneren dat 3-voud claimde extreem rijk te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet nog wel dat hij in POL altijd opschepte over het fortuin dat hij op zijn bankrekening had. Hij was nog net geen miljardair. En dan blijkt 'ie in zo'n doorzonwoninkje in Hengelo te wonen.
Ik denk zijn trouwe viervoeter en zijn buitenlandse buurman die hij gewoon als vriend had in zijn FB.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Webschip het volgende:
Raar dat ie dan zo'n anti-buitenlandermentaliteit had hier op Fok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk zijn trouwe viervoeter en zijn buitenlandse buurman die hij gewoon als vriend had in zijn FB.
Zo word je nogal snel weggezet op Fok als je 't niet eens bent met multiculturalisme.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Raar dat ie dan zo'n anti-buitenlandermentaliteit had hier op Fok.
Oh maar 3-voud was er gewoon trots op een hekel aan buitenlanders in het algemeen en moslims in het bijzonder te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo word je nogal snel weggezet op Fok als je 't niet eens bent met multiculturalisme.
Denk dat dat voldoende is besproken in de topics zelf. Ik weet wel dat 3-voud flink met gestrekt been inkwam maar dat had ook zijn voordelen voor andere posters. Bliksemafleider voor de DG's en Xa1pts(spelling???) in die topics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh maar 3-voud was er gewoon trots op een hekel aan buitenlanders in het algemeen en moslims in het bijzonder te hebben.
Dat viel wel mee. Hij was wel tegen de uitzonderingspositie die bepaalde culturen menen te mogen claimen. En geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef 99.999 het volgende:
Oh maar 3-voud was er gewoon trots op een hekel aan buitenlanders in het algemeen en moslims in het bijzonder te hebben.
Je zou zijn notes en die van zijn voorgangers eens door moeten lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Hij was wel tegen de uitzonderingspositie die bepaalde culturen menen te mogen claimen. En geef hem eens ongelijk.
Er was er een met levenspartner Fokquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dus toch de verkeerde persoon aangezien voor 3-voud, werd mij vanavond duidelijk![]()
Ik schaam me diep. Het rare was dat ik ergens een foto van deze overleden man (ook plotseling overleden in Hengelo, op dezelfde dag) zag waar hij ongeveer net zo'n gezicht trekt als de avatar van 3-voud. Kon niet missen, leek me. Kon dus toch.
Wel fijn dat deeltje 3 een feit is geworden. Precies wat 3-voud graag zou zien.
Erg schijnheilig na eerst je gal gespuugd te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou zijn notes en die van zijn voorgangers eens door moeten lezen. Maar ik houd er over op. Hoop dat hij rust gevonden heeft.
Heb volgens mij in het eerste deel al aangegeven dat ik het een draak van een kerel vond maar hem dit absoluut niet gun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg schijnheilig na eerst je gal gespuugd te hebben.
Dan zou Jimmy Savile nu nog een held zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Alsof je opeens niets negatiefs meer mag zeggen over iemand nadat deze is overleden.
Ik heb zowel een negatief als een positief In Memoriam geschreven. Die werden allebei weggehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Alsof je opeens niets negatiefs meer mag zeggen over iemand nadat deze is overleden. 3-voud was voor velen gewoon een misselijk mannetje en dat 'ie nu dood is doet daar niets aan af.
Kennelijk wordt de soep niet zo heet gegeten... Ach, er zijn zoveel brulapen op internet, terwijl de werkelijkheid genuanceerder blijkt. Ik heb me niet echt gestoord aan zijn uitspraken. Het is maar een mening denk ik dan. Ik kan ook lomp uit de hoek komen soms.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Raar dat ie dan zo'n anti-buitenlandermentaliteit had hier op Fok.
Ik heb mijn posts hier ook dikwijls zien verdwijnen, onder het mom van 'hij kan zichzelf niet meer verdedigen'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb zowel een negatief als een positief In Memoriam geschreven. Die werden allebei weggehaald.![]()
Tja, ik heb het wel eens in het echte leven wel gewaagd, maar achteraf gezien had ik dit niet moeten doen (aangezien ik wat mensen daarmee kwetste). Echter had ik totaal geen spijt, omdat ik van mijn gevoelens van die overleden persoon niks anders kon maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Alsof je opeens niets negatiefs meer mag zeggen over iemand nadat deze is overleden. 3-voud was voor velen gewoon een misselijk mannetje en dat 'ie nu dood is doet daar niets aan af.
Hij zou er wel om kunnen lachen, denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:57 schreef 2dope het volgende:
Die sfeer hier![]()
Zo zou 3-voud het hebben gewild.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar misschien is hij wel vermoord! En dan kunnen we hier op FOK! in Misdaad een echte moord oplossen! Yeah!Misschien is de overdosis aan Tong80 baggerposts hem toch teveel geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zou er wel om kunnen lachen, denk ik.
In een sociale huurwoning (blijven) wonen als je kromloopt van de kwartjes is wel het andere uiterste.... schijnbaar stonden de woningen een paar jaar geleden op de nominatie om gesloopt te worden, maar daar zijn ze kennelijk op teruggekomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel triest, alleen kan ik mij niet herinneren dat 3-voud claimde extreem rijk te zijn.
(Overigens kan je verdomd rijk zijn en toch erg kut wonen)
Ach, daar zijn er een heleboel van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet nog wel dat hij in POL altijd opschepte over het fortuin dat hij op zijn bankrekening had. Hij was nog net geen miljardair. En dan blijkt 'ie in zo'n doorzonwoninkje in Hengelo te wonen.
O well. Het is dan eens te meer wat sneu achteraf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Leandra het volgende:
In een sociale huurwoning (blijven) wonen als je kromloopt van de kwartjes is wel het andere uiterste.... schijnbaar stonden de woningen een paar jaar geleden op de nominatie om gesloopt te worden, maar daar zijn ze kennelijk op teruggekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |