Is er eigenlijk wel een nieuwbericht waar over 3-voud wordt geschreven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dus toch de verkeerde persoon aangezien voor 3-voud, werd mij vanavond duidelijk![]()
Ik schaam me diep. Het rare was dat ik ergens een foto van deze overleden man (ook plotseling overleden in Hengelo, op dezelfde dag) zag waar hij ongeveer net zo'n gezicht trekt als de avatar van 3-voud. Kon niet missen, leek me. Kon dus toch.
Wel fijn dat deeltje 3 een feit is geworden. Precies wat 3-voud graag zou zien.
Ja, zie deel 1. Stond in Tubantia.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een nieuwbericht waar over 3-voud wordt geschreven?
Had hij geen gezin dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ben nog steeds verdrietig hierom. Zo eenzaam gestorven.
Bedankt, dat wist ik niet. Ik hoop dat iemand zich over zijn hond ontfermd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Hij en zijn hond waar hij dol op was.
Andere familie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het is niet die 49-jarige man die 31-01 in Hengelo onverwachts overleden is en vrouw en twee kinderen had?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het niet nee. Hij had het altijd over zijn hond en vertelde ook weleens dat hij alleen woonde.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het is niet die 49-jarige man die 31-01 in Hengelo onverwachts overleden is en vrouw en twee kinderen had?
Nee, door mij veroorzaakt misverstand; nogmaals sorry.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus het is niet die 49-jarige man die 31-01 in Hengelo onverwachts overleden is en vrouw en twee kinderen had?
Hij was geen 49?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, door mij veroorzaakt misverstand; nogmaals sorry.![]()
Ik heb de verkeerde persoon voor gehad.
Maar ik had een foto van die man gezien en daarop trok hij ongeveer net zo'n gezicht als wat op de UI van 3-voud is te zien. Kon niet missen, leek me. Wel dus.
Mijn verontschuldigingen; ik heb niet bewust een foute voorstelling van zaken willen geven, ik heb me gewoon vergist.
Nee, wat jonger. Ik schat begin 40. De leeftijd 49 hoort bij een andere man die eveneens in Hengelo is overleden, dezelfde dag (en ook plotseling).quote:
Maar was dat ook een FOK! ker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, door mij veroorzaakt misverstand; nogmaals sorry.![]()
Ik heb de verkeerde persoon voor gehad.
Maar ik had een foto van die man gezien en daarop trok hij ongeveer net zo'n gezicht als wat op de UI van 3-voud is te zien. Kon niet missen, leek me. Wel dus.
Mijn verontschuldigingen; ik heb niet bewust een foute voorstelling van zaken willen geven, ik heb me gewoon vergist.
Ik geloof 43 of 44 jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, wat jonger. Ik schat begin 40. De leeftijd 49 hoort bij een andere man die eveneens in Hengelo is overleden, dezelfde dag (en ook plotseling).
Hahaha ouwe bok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was ie uit 1970, net als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |