quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen
Juist.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven hier, met je semi-lollige gedrag? Had je nog niet meegekregen dat zojuist al je posts in dit topic zijn opgeruimd? Dacht je dat dat toeval was?
Weet eens van ophouden!
Dan heb ik een oud topic gelezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als hij op vrijdag is overleden.
Als ik even snel kijk heeft hij na de 29e niet meer gepost.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.
Je staat nu voor eeuwig in zijn sig!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef remlof het volgende:
Verschrikkelijk. Hij was nou niet bepaald mijn vriend op dit forum, maar zo'n plotseling einde wens je niemand toe...
Waarom? Ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat sommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening over hem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh hij. Die is echt dit weekend nog online geweest.
We kennen hem toch als user, of niet soms?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Greyson het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken hem niet.
Ik vind het raar dat men hier post op een forum dat hij is overleden. Nu gun ik hem dit natuurlijk niet.
Maar dat is net als tegen onbekenden zeggen dat je dierbare vriend(in) is overleden zullen je ook raar aan kijken; want ze kennen hem niet.
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er niet nog iemand die dezelfde UI gebruikt?
Ik ben alleen de naam kwijt....
Die bedoelde ik, thnx.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pikkebaas heeft een UI uit diezelfde fotoshoot.
Wel een andere dan 3-voud.
Onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef ReplaR het volgende:
Ik vind het redelijk ongepast dat soommige hier nog even hun persoonlijke negatieve mening ove rhem nalaten.
Mocht je hem niet, reageer dan niet. Wil je toch beleefd zijn hou het dan neutraal...
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Onzin.
Bij overlijden is het niet meer dan normaal dat je herinneringen ophaalt over een persoon en in dit geval dus de user zoals wij die kende. Iemand bewust zwartmaken wanneer hij zich niet kan verweren is triest. Schijnheilig gelieg over hoe je het de leukste, coolste, liefste, aardigste user vond, terwijl je hem als user juist niet mocht is m.i. nog vele malen triester.
FOK! is een discussieforum. Daar hoort juist bij dat je users hebt met bepaalde eigenschappen als poster en een mening over iemands postgedrag is niets anders dan een herinnering. Een herinnering die verder niks negatiefs zegt over de persoon.
Uit respect zullen we allemaal op zijn graf pissenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Nu blijft dit voor altijd de ondertitel van 3-voud
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |