quote:
Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef DjinN het volgende:[..]
Ben ik het mee eens.
Schijnheilig gedoe heeft niemand wat aan.
Tot nu toe heb ik hier nog niemand gezien die hem zwartmaakt of totaal afzeikt, puur en alleen eerlijke en fatsoenlijk beschreven meningen
En op het moment dat het gaat om een persoon, kent men hem/haar vaak beter en krijg je dus veel gedetailleerdere herinneringen, waarbij ik de mooiste speeches in het echt, juist die speeches vind die een realistisch beeld vd persoon gaven met hierbij zowel enkele liefst unieke/grappige/opvallende/etc zowel goede als slechte eigenschappen vd persoon. Maar het moet wel herkenbaar zijn. Een eenzijdig verhaal over wat voor engel de persoon was, waar niemand de persoon herkent doet bijna niemand volgens mij wat.
In dit geval zitten we op FOK! waarbij het dus vooral draait om de discussie. De meeste users dragen positief bij aan het forum, juist door hun unieke eigenschappen. En daar hoort het unieke postgedrag juist bij.
Veel vd users die ik als user niet mag vind ik persoonlijk juist hartstikke waardevol op het forum. Ze zorgen voor discussie, anderen houden je scherp, ze zorgen er m.i. juist voor dat het forum niet saai wordt.
Een forum met alleen maar gelijkgestemden die alleen maar lief en aardig tegen elkaar zijn met allen hetzelfde karakter... Ik moet er niet aan denken