Nee, lijkt me niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een vrouw en twee kinderen.
Ik vraag me ook af of bijvoorbeeld in dit geval een bevestiging van familie is geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.
Dit is niet zomaar geplaatst na een anoniem mailtje naar de FAs. Heb achter de schermen het bewijs/bericht gezien (van familie) en het zou me verbazen als het niet echt zou zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of bijvoorbeeld in dit geval een bevestiging van familie is geweest.
Hmm, geen idee eigenlijk, had mijn oom het niet over, maar kan best hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat kan best. Iemand kan best alleen wonen, terwijl hij toch een relatie blijkt te hebben en kinderen; bijvoorbeeld uit een eerder huwelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?
En iemand noemde hier dat hij 49 was. En dat klopt ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.
NB: Je kunt best alleen wonen en toch een vriendin hebben.
meeste FOK!ers zijn jongerquote:
ik haalde je altijd door de war, was ik bezig met een flame te tikken of zo, zag ik dat hij het niet wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zal 'm missen. Kende hem niet heel goed.
Maar omdat we bijna het zelfde usericon hebben raakten we aan de praat.
49 is de leeftijd van de overleden man van wie ik denk dat het 3-voud is. Er zijn die vrijdag in Hengelo namelijk niet zo veel mensen overleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En iemand noemde hier dat hij 49 was. En dat klopt ook.
Maar het kan alsnog een ander zijn.
Idd net ook gevonden!quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een beetje zoeken op internet en je vindt dat er in Hengelo die dag twee mensen zijn overleden, van wie eentje na een lang ziekbed. Blijft er nog eentje over, waarbij er expliciet wordt gesproken van een "plotseling" overlijden. En dat is een man van 49 jaar met een vriendin en twee kinderen.
NB: Je kunt best alleen wonen en toch een vriendin hebben.
[..]
Tuurlijk wel. Dat kan best. Iemand kan best alleen wonen, terwijl hij toch een relatie blijkt te hebben en kinderen; bijvoorbeeld uit een eerder huwelijk.
100% zeker weet je het niet. Soms wordt er voor gekozen geen overlijdensbericht te laten plaatsen. Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
49 is de leeftijd van de overleden man van wie ik denk dat het 3-voud is. Er zijn die vrijdag in Hengelo namelijk niet zo veel mensen overleden.
Ik vind dit bericht ook onnodig eigenlijk aangezien je dan voor elke nietszeggende user wel een topic kan maken als hij ter overlijden komt...misschien een subforum daarvoor opstellen of iets ( en nee modjes jullie hoeven dit niet te verwijderen en dergelijke want er mag best ruimte voor discussie zijn over het plaatsen van dit nieuws ).quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Een markering voor doden is raar, niet iedereen zit daarop te wachten.
Ik probeer fok redelijk los te zien van mijn privéleven en (uiteraard behalve de mensen die ik echt ken via Fok) vind ik dat de rest er verder niks van hoeft te weten als ik de pijp uit ga
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Een markering voor doden is raar, niet iedereen zit daarop te wachten.
Ik probeer fok redelijk los te zien van mijn privéleven en (uiteraard behalve de mensen die ik echt ken via Fok) vind ik dat de rest er verder niks van hoeft te weten als ik de pijp uit ga
Euh, open daar dan een nieuw topic over of gebruik de search, hier is al vaker oover gesproken en er staat al jaren duidelijk ons standpunt in te lezen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht ook onnodig eigenlijk aangezien je dan voor elke nietszeggende user wel een topic kan maken als hij ter overlijden komt...misschien een subforum daarvoor opstellen of iets ( en nee modjes jullie hoeven dit niet te verwijderen en dergelijke want er mag best ruimte voor discussie zijn over het plaatsen van dit nieuws ).
En alsnog, sterkte iedereen die hem persoonlijk kende.
Njah, wat is ontopic?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, open daar dan een nieuw topic over of gebruik de search, hier is al vaker oover gesproken en er staat al jaren duidelijk ons standpunt in te lezen.
Ontopic hier.
Hoe de raapstelen er dit jaar bijstaan is bv offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |