Mwoa, ik ben 63. Maar mijn beide ouders leven nog en zijn 89 en 91!quote:
3-voud heeft mij eens verteld dat ik een helderziende jongen ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben 63. Maar mijn beide ouders leven nog en zijn 89 en 91!
Maar hoe weet jij dat?
Oh, gewoon mijn profiel. Ik ben een van de weinigen die zijn geboortedatum ingevuld heeft.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig, zon helderziende kerel als jij. Zoek je nog werk?
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt enorm mee, users die bv hun eigen naam als usernaam genomen hebben jaren geleden, dat soort dingen, en ze worden niet gewist hoor
Ik denk dat daar al lang over is nagedacht. 3-voud is helaas niet de eerste overleden Fok!-er.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).
Hoe dan ook, het lijkt me wel netjes om users waarvan je zeker weet dat ze zijn overleden, op de een of andere manier te markeren. Oude topics kunnen nog lang actief blijven, of opeens weer boven komen. Het zou vreemd en misschien pijnlijk zijn als iemand vragen gaat stellen aan, of een discussie wil aangaan met een overleden user.
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs in een oud topic nog iemand tegen met de naam 'opgeheven_23102007' (of zoiets, ik heb de datum niet onthouden).
Hoe dan ook, het lijkt me wel netjes om users waarvan je zeker weet dat ze zijn overleden, op de een of andere manier te markeren. Oude topics kunnen nog lang actief blijven, of opeens weer boven komen. Het zou vreemd en misschien pijnlijk zijn als iemand vragen gaat stellen aan, of een discussie wil aangaan met een overleden user.
Daar zit ook wat in. Het zet wel de deur open voor misselijke grappen. Je voordoen als iemands nabestaande is zo gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat je zo'n markering ten onrechte zet.
Dat kan ook als er topics worden geopend als "Xnaam is overleden".quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in. Het zet wel de deur open voor misselijke grappen. Je voordoen als iemands nabestaande is zo gedaan.
Ik ben echt geheel naar de tyfus dus als 3 voud morgen yolo zegt dan accepteer ik dat ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat daar al lang over is nagedacht. 3-voud is helaas niet de eerste overleden Fok!-er.
Uitvaarten zijn vooral bij de echt oude mensen een gezellige reünie voor de meeste aanwezigen dus yolo...quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:03 schreef Kees22 het volgende:
Mijn excuus voor het algemeen trekken en een neiging tot kletsen.
Al moet gezegd worden, dat veel uitvaarten ook heel gezellig kunnen zijn voor de nabestaanden.
Zoals het citaat hierboven van DrDentz.
Op mijn uitvaart mogen ze best een leuk feestje aanrichten, als daar nog geld voor is.
Loedertjequote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal verder rellen in de Fok!hemel met sebasser en andere overleden trolls.
Loedertje, Fratz, de kardinaal en dan zal ik er vast nog enkele vergeten.quote:
Aaahikwordgek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal verder rellen in de Fok!hemel met sebasser en andere overleden trolls.
Ja, dat heb ik ook. Als het zover is, gaat er een mailtje naar forum@fok.nl. Want ik vind het zelf ook niet fijn als ik me altijd maar af blijf vragen wat er van iemand is geworden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
Ik ga maar eens een lijstje maken van op te heffen zaken als ik de pijp uit ga.
Krijgen jullie tenminste bericht!
Volgens mij had hij een vrouw en twee kinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:24 schreef Cici het volgende:
Blijkbaar een goede vriend van mijn oom, ik ken hem verder niet, maar de straat waar hij in woonde wel, daar heb ik zelf namelijk gewoond.\
Een oudere man die alleen woonde met zijn hond, das alles wat ik weet.
Dan kunnen jullie het niet over dezelfde persoon hebben, toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een vrouw en twee kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |