Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:09 schreef Kees22 het volgende:
OK, betyar en Whiskers, duidelijke antwoorden.
Maar het is dus gewoon toeval en, zoals Gia suggereert, is het wel een verschijnsel waar FOK! wat mee zou moeten. Of niet, natuurlijk.
Bericht kwam op Fok! via Voorschrift en dan ga je dat toch effe checken. Zeker als je weet hoe hij irl heet en woont.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:09 schreef Kees22 het volgende:
OK, betyar en Whiskers, duidelijke antwoorden.
Maar het is dus gewoon toeval en, zoals Gia suggereert, is het wel een verschijnsel waar FOK! wat mee zou moeten. Of niet, natuurlijk.
Dat krijg je als je ouder wordt, er vallen steeds meer mensen die je "kent" om.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Stond op het punt naar bed te gaan, maar nog effe op fok kijken of er nog nieuws is.
Schrik me helemaal lam!
Wat erg! En zo plotseling.
R.I.P., 3-voud en veel sterkte voor zijn naasten en vrienden.
Yvonne, bedankt voor het melden.
Gaat wel hard hier op fok, het afgelopen jaar.
Er zijn bedrijven die voor jou allerlei abonnementen en lidmaatschappen en zo opzeggen na je dood.quote:
Ah, op die fiets. Gezien de post van remlof (die jaren FA was) doet Fok! dus niets met je account. Blijft gewoon bestaan. Maar de user zal nooit meer posten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven die voor jou allerlei abonnementen en lidmaatschappen en zo opzeggen na je dood.
Maar is er iets dat FOK! zou kunnen doen? Ikzelf ben niet van plan om zo'n bedrijf in te schakelen en ik kan ook niet verwachten dat mijn nabestaanden al mijn accounts gaan afsluiten. Maar toch ga ik ooit dood. Dus wat dan?
Sebasser was een jonge knul die ziek was en absoluut geen troll.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal verder rellen in de Fok!hemel met sebasser en andere overleden trolls.
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Gezien de post van remlof (die jaren FA was) doet Fok! dus niets met je accoount. Blijft gewoon bestaan. Maar de user zal nooit meer posten.
Of doel je op onbekende overlijdens? Daar gebeurt dan in feite hetzelfde: account blijft bestaan maar user post nooit meer.
Is ook hun taak niet, maar wel netjes dat er voor long time users er een kleine melding wordt gemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
Toeval dat ik het meld ja, niet dat ik het wist. Maar goed, het is niet alsof Fok! Of andere bedrijven actief controleren of users overlijden.
Same here.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Stond op het punt naar bed te gaan, maar nog effe op fok kijken of er nog nieuws is.
Schrik me helemaal lam!
Daarom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is ook hun taak niet, maar wel netjes dat er voor long time users er een kleine melding wordt gemaakt.
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat je "digitale leven" niet wordt uitgewist. Zou het afschuwelijk vinden als een mede-user ook nog eens digitaal uitgewist zou worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden worden).
Ikzelf zou sommige gesprekspartners wel beschaafd uitgeleide willen doen - zoals nu met 3-voud gebeurt - , maar dat wordt dus wel erg moeilijk.
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:07 schreef Gia het volgende:
Schrik me helemaal lam!
Wat erg! En zo plotseling.
R.I.P., 3-voud en veel sterkte voor zijn naasten en vrienden.
Yvonne, bedankt voor het melden.
Gaat wel hard hier op fok, het afgelopen jaar.
Geheel eensch!quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het wel mooi dat je "digitale leven" niet wordt uitgewist. Zou het afschuwelijk vinden als een mede-user ook nog eens digitaal uitgewist zou worden.
En ik vind het zeker mooi en netjes als een overlijden gemeld wordt. Hoe langer je hier post, hoe meer users je kent. Netjes afscheid kunnen nemen is dan wel zo fijn.
We halen ook geen berichten weg noch de usernaam. In heel enkele gevallen vraagt achterban om sluiting van het fotoboek, gewoon om te vermijden dat er in gekut wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Op zich wel reëel: immers het weghalen van de berichten zou allerlei topics onbegrijpelijk maken (als die nog opnieuw gelezen zouden worden).
Ikzelf zou sommige gesprekspartners wel beschaafd uitgeleide willen doen - zoals nu met 3-voud gebeurt - , maar dat wordt dus wel erg moeilijk.
De Techniek wist steeds minder omdat opslagruimte goedkoper word, eigenlijk is alles wat na 2000 op internet is geplaatst wel terug te vinden, mijn eerste posts op usenet van 16 jaar terug zullen bijvoorbeeld nooit verdwijnen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geheel eensch!![]()
(Ik zit in archieven te graven en kom allerlei vermeldingen tegen. Een lang gezochte naam gevonden omdat het echtpaar bekeurd werd wegens fietsen buiten het fietspad! In handschrift met vulpen.
Prangende vraag: hoe moet dat met digitale archieven??)
Er zijn toch wel een aantal users compleet gewist als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
We halen ook geen berichten weg noch de usernaam. In heel enkele gevallen vraagt achterban om sluiting van het fotoboek, gewoon om te vermijden dat er in gekut wordt.
Er is ook familie/partners die het erg fijn vinden dat hier nog van alles te lezen is.
Ik heb in de loop der jaren al heel veel users zien gaan, ik moet er niet aan denken dat we dan ook hun hele digitale FOK!leven gaan verwijderen.
Overleden users? Nope.quote:Op woensdag 5 februari 2014 01:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn toch wel een aantal users compleet gewist als ik me niet vergis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |