Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.quote:
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.
Ik luister em ook vaakquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.
Nooit van gehoordquote:
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel eens luisteren danIs alleraardigst
Ze hebben 2 albums als ik het goed heb
Ik vind ze even goed eigenlijk. Dus leg met het verschil maar eens uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.
quote:
Echt zwaar overdreven man...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]! Golden Skans herken je wel als je hem hoort. Het eerste album is fenomenaal. Toen hadden ze een tweede, daar kwamen ze mee bij EMI aan en die zeiden: "Begin maar opnieuw, dit gaan we niet uitgeven". Dat geschiedde en de opvolger Surfing The Void was Kut met een hoofdletter K.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Met dank aan de platenmaatschappij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind van niet.Het hele album is een soort 'rare' pop, maar het is allemaal zo cheesy en voorspelbaar. Enige positieve uitschieter is Flashover. Alle bizarheid van het eerste album is er uit en dan blijft er niet gek veel over.
Gaaf!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Gehenna het volgende:
Kaartje besteld voor de try-out van Darryll-Ann in Emmen.
Ben benieuwd, ik hoor altijd erg goede verhalen over die band, (dat het DE live band van NL moet zijn etc..) maar ik ken er amper iets van. Vanaf zondagavond heb ik er een mening over
3quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.
Overigens noemde 3voor12 de band laatst een 'one hit wonder'. Ik was stomverbaasd.
3voor12quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
3voor
12
Ik heb Echoes hier trouwens nog liggen op CD + geel vinyl met stipjes. Toen had ik nog grote verwachtingen van dat album![]()
De b-kant van de vinylversie is tof:
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
3voor12![]()
Wat heb je tegen 3voor12??
PItchfork is het met me eens dat er niet zo;n verschil tussen beide albums zitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.
Pitchfork miste de eerste en voelde zich te cool voor de tweede.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PItchfork is het met me eens dat er niet zo;n verschil tussen beide albums zit
Ik ben het volgens mij 100% van de keren eens met hun lijstjes en recensies, zeker van Atzegod. En tsja, lijstjes en zo...daarin doet geen enkele site op deze wereld het goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pitchfork miste de eerste en voelde ze te cool voor de tweede.
Ik moet zeggen dat ook op het debuut wel wat mindere nummers staan hoor. Maar als geheel veel leuker en spannender dan die tweede, en veel gevarieerder ook. Overigens is de Xan Valleys-EP nóg ietsje ruwer en raarder, alleen die is wel heel kortquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb beide albums afgelopen week toevallig achter elkaar geluisterd; prima te doen. Ik ga nog wel een keer luisteren om te kijken of je niet een klein beetje gelijk hebt
Wat zijn volgens jou de hoogtepunten dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ook op het debuut wel wat mindere nummers staan hoor. Maar als geheel veel leuker en spannender dan die tweede, en veel gevarieerder ook. Overigens is de Xan Valleys-EP nóg ietsje ruwer en raarder, alleen die is wel heel kort
Gravity's Rainbow, It's Not Over Yet en Golden Skans de absolute toppers, Atlantis to Interzone, As Above So Below, Magick daar achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de hoogtepunten dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé leuk, ik zie op luisterpaal dat The T.S. Eliot Appreciation Society zijn album eindelijk heeft uitgebracht. Ontzettend talentvolle Nederlandse songwriter.
Goed ideequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ah, de reissue van Uncle Tupelo's No Depression is er. Die zet ik in de namiddag weer 's op.
Heb het weer geluisterd. Vind het eigenlijk helemaal geen goed album. Anodyne en March16-20 zijn echt veel beter en interessanterquote:
Klopt. Het kwam toen toch gelijk op met de hele britrock lichting met bandjes als Arctic Monkeys , Franz Ferdinand, Bloc Party en Editors. Al deze bands hadden ook een beter debuut.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef DeMessias het volgende:
Laat ons eerlijk wezen: Klaxons is een matig bandje met weinig uitschieters.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt. Het kwam toen toch gelijk op met de hele britrock lichting met bandjes als Arctic Monkeys , Franz Ferdinand, Bloc Party en Editors. Al deze bands hadden ook een beter debuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens vind ik de term 'guilty pleasures' volstrekte flauwekul. Het ontgaat mij geheel waarom mensen moeilijk doen over het leuk vinden van popnummers. Niet dat de term hier werd gebruikt, maar het neigde er een beetje naar.
quote:Interviewer: I remember likening Paper Trails to Dire Straits after hearing it in the studio, then retreating in my seat thinking I'd offended you. Do you have a guilty pleasure guitar hero? Please tell me its Mark Knopfler.
Dave Harrington: I'm definitely not offended! Honestly I don't really believe in the idea of guilty pleasures when it comes to music - if you love something you shouldn't feel guilty about it!
quote:
Of iemand zich laat voordoen als Dave Harrison om jouw mening te laten verkondigenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Felagund het volgende:
, er bestaat ook nog de mogelijkheid dat je jezelf voordoet als Dave Harrington.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of iemand zich laat voordoen als Dave Harrison om jouw mening te laten verkondigen
En gepost op jullie blog!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Die Taymir is trouwens heel leuk! Lekkere britpop, opzwepend en lekker kort maar krachtig plaatje:
http://pat-sounds.blogspo(...)-phosphene-2013.html
Wat een toeval!quote:
Is die site van jou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Die Taymir is trouwens heel leuk! Lekkere britpop, opzwepend en lekker kort maar krachtig plaatje:
Samen met mijn concertmaat jaquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Samen met mijn concertmaat ja(deze recensie/verslag is ook van hem).
Zit aardig wat potentie in als ik het zo ziequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Samen met mijn concertmaat ja(deze recensie/verslag is ook van hem).
Volg ons vooral op twitter of facebook ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Zit aardig wat potentie in als ik het zo zie
Wil je ook groot worden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volg ons vooral op twitter of facebook ofzoik ga het niet altijd posten hier, dat is spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je ook groot worden?We hebben nu iets van 25 views per artikel als het niet geretweet wordt (als dat wel gebeurt, zijn de views eindeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dat mag wel ietsje meer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Succes er meequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hebben nu iets van 25 views per artikel als het niet geretweet wordt (als dat wel gebeurt, zijn de views eindeloos), dat mag wel ietsje meer
jammer van dat 'on-nederlands goed'quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Ik doe pas sinds een maand mee (vorig jaar is hij begonnen, en toen dacht ik dat ik me er niet toe zou kunnen zetten steeds recensies te schrijven). Nu hebben we gemiddeld wel 2-dagelijks een blogpost, en gaat het wel wat rapper vooruit met de viewsquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Succes er meeIk hoop dat jullie het volhouden en mogen groeien. Ik ben wel enthousiast
Haha, ik had hem nog gezegd dat ie moest oppassen met dat on-nederlands goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef ranja het volgende:
[..]
jammer van dat 'on-nederlands goed'
bij het beluisteren van 'de 12 van 3voor12' had ik ze niet opgepikt als potentieel interessant, zal ze nog eens een kans geven.
B... denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Jullie mogen kiezen:
A. Great minds think alike
B. Ik ben Dave Harrington
Ik vind zelf kickingthehabit (al ben ik het vaak oneens) wel leuk, en uiteraard musicmeter waar vaak ook recensies worden gepost. Daar heb ik bijvoorbeeld http://daanmuziek.blogspot.nl/ ontdekt. Die recenseert bijna dezelfde albums steeds als wij doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat zijn eigenlijk de leuke en bekende Nederlandse indieblogs?
Dan zit ik daar mooi middenin denk ik, misschien lichtjes naar zijn kant schuivend.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Norrage het volgende:
Maar pas op, hij is wel van de vuige en harde rock. Ik meer van de subtielere muziek.
Wat houdt dat precies in? Is dat de leukste muziek, maar niet de beste, óf is het de beste muziek, maar niet de leukste?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Felagund het volgende:
Ik neig toch meer naar Norrage-muziek, al kan ik vuige rock soms ook wel waarderen. Wat bedoel je daar trouwens mee, dingen als Black Angels/QOTSA?
Hoi, welkom, ik neem aan dat jij de andere reviewer bent?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Alsof ik mijzelf recht deed met het noemen van enkel rustigere muziekquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Oh, in dit topic is Norrage net altijd heel genuanceerd met zijn meningenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Eerste album kent eigenlijk bijna geen slechte nummers. Weinig uitschieters maar over de breedte echt prima.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef DeMessias het volgende:
Laat ons eerlijk wezen: Klaxons is een matig bandje met weinig uitschieters.
Met 'Ranja-seal-of-approval'?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Zo, dat was leuk bij DWDDNog een zanger-meisje
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Norrage het volgende:
Lekkere nummers DO2, was ik ook fan van
Vooral dom, omdat je je scherm nu moet schoon makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik nu sad, omdat ik daadwerkelijk mijn hand op het beeldscherm plaatste
Schuldig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef DO2 het volgende:
Of uit de oude doos:
Word ik op een goede manier melancholisch van. Maar laten we wel wezen, het is toch een beetje fout.
Respect, bro.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik nu sad, omdat ik daadwerkelijk mijn hand op het beeldscherm plaatste
Het werkt ook maar 1x, trouwens. Want deze vind ik echt verschrikkelijk:quote:
Is ook gewoon een keigoed nummerquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen zo verschrikkelijk in de ban van dit nummer
Herhaal herhaal herhaal herhaal.
Neen, torrents.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier was-ie binnen 12 seconden binnen. Heb je geen nieuwsgroepen?
quote:
The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:22 schreef BoerBert het volgende:
nu heb ik twee nummers van Love in m'n hoofd waarvan ik de titels ben vergeten. Eentje is vrij lang iig.
Haha, nee, van Lovequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef Moody het volgende:
[..]
The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Going To Have To Leave Now, Or...
Terwijl ze eigenlijk een punkbandje zijn.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
Overigens het enige leuke nummer dat ik ooit van The Stranglers heb gehoord. De allergrootste one-hit-wonder aller tijden als je 't mij vraagt.
Ja he, heb ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
Overigens het enige leuke nummer dat ik ooit van The Stranglers heb gehoord. De allergrootste one-hit-wonder aller tijden als je 't mij vraagt.
Ik weet het. Mijn vader draaide dit soort dingen vroeger thuis vaak. Vind er zelfs voor punk niets aan. Op La Folie is trouwens nauwelijks punk te bekennen. Het is meer een soort The Clash vs. The Cure maar dan mislukt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk een punkbandje zijn.....
Die jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Maybe The People Would Be The Times Or Between Clark And Hilldale?
Het wordt daarna nog veel 'erger'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
Op La Folie is trouwens nauwelijks punk te bekennen.
Is zelfs officieel te streamen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is zo'n prachtnummer. Wauwie. Wauwiewauwie.
Ik schaam me er totaal niet voor dus voor mij niet. Of de rest van de wereld mij vervolgens achter mijn rug om uitlacht weet ik niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..], maar geen guilty pleasure toch?
Als Golden Brown al een 'guilty pleasure' zou zijn...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef Felagund het volgende:
[..], maar geen guilty pleasure toch?
Ik dacht dat we het daar nog steeds over hadden, ik vond het al vreemd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als Golden Brown al een 'guilty pleasure' zou zijn...
Het is helemaal geen simpel melodietjequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Golden Brown ook erg goed. Klassieker.
Maar het is goed beschouwd niet veel meer dan een simpel melodietje.
Euh... Ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is helemaal geen simpel melodietjeCompositie is heel bijzonder. Afwisselend drie maten 6/8e en eentje 7/8 uit mijn hoofd.
Vind jij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:51 schreef ranja het volgende:
Stranglers hebben echt wel veel betere nummers dan Golden Brown
Hahahquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Euh... Ok.
Maar het is wel een voortdurende herhaling van hetzelfde (ingenieuze
) melodietje.
Je ex-liefje vertelt je over de interesse van andere mannen? Dat lijkt me een hele gezonde situatie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef DeMessias het volgende:
Die zanger van The Stranglers, Hugh, mailt met een ex-liefje van me en vraagt regelmatig wanneer ze naar Londen komt
Euh... pics?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef DeMessias het volgende:
Die zanger van The Stranglers, Hugh, mailt met een ex-liefje van me en vraagt regelmatig wanneer ze naar Londen komt
Touché!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Felagund het volgende:
Dan zou ik mij juist zorgen gaan maken.
Phantom Limbquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van The Shins?
Of toch New Slang?
Haha oke, wist ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
In de gay scene is het nummer vrij geliefd.
Ik woon een paar honderd meter van de grootste gay club van oost-Nederland, ik kan het weten
Simple Song, echt? Mag hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Simple Song en daarna Phantom Limb
Echt niet.quote:
alsof ik geen klassiekers goed vindquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Moody het volgende:
Vind jij.
Als dat nummer een klassieker was geweest, zou je Golden Brown weer beter gevonden hebben
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.quote:
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.
Verder zingt Mercer daar echt fantastisch.
Oh Norrage, wat geinig! Schrijf jij recensies? Voor een blog? Welke blog? Misschien kun je 'm eens linkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
Broken Bells album is leuk hoor. Maar eens een recentietje schrijven
Jazeker, maar de laatste twee platen doen mij meer, meer energieker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?
No Matter What You're Told, doet me ongelooflijk denken aan een ander nummer. Iemand?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Eens
Luister 'm nu ook.
Beetje continu hetzelfde niveau, heel knap.
Hey, dit was totaal geen bewuste spam hoor!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Oh Norrage, wat geinig! Schrijf jij recensies? Voor een blog? Welke blog? Misschien kun je 'm eens linken.
Productie is een stuk voller idd. Debuut blijft voor mij de beste. Daarna vond ik Chutes Too Narrow het beste, maar Wincing the Night Away is voorbij gestrevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jazeker, maar de laatste twee platen doen mij meer, meer energieker.
JAAA HOOORRR /hartmanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, dit was totaal geen bewuste spam hoor!!!!
Dan moet ik Medicine overslaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
No Matter What You're Told, doet me ongelooflijk denken aan een ander nummer. Iemand?
Ba Dum Dum Girls! Nieuw albumpje, niet onaardigquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een simpel nummertje.
-
[ afbeelding ]
New Slang.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van The Shins?
Of toch New Slang?
Echt heel herkenbaar, ligt op het puntje van me tongquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan moet ik Medicine overslaan
Ok, ff luisteren.
Hm, ik hoor een snufje Talking Heads. Melodie komt me niet direct bekend voor.
Hij vraagt er zelf om. Bij elke recensie spamt hij het in dit topic.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
New Slang.
Al zijn dit ook leuke nummers:
quote:
De eerste noten al, meteen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet je beetje blazen, valt het er zo af...
Bedoel je het deel met de "oh oehoe ah ah ah's"?
Combinatie van Ska met Punk? Misschien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu Ska-Punk, geen idee wat het is.
Gewaagde gok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Combinatie van Ska met Punk? Misschien?
Ska-P?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu Ska-Punk, geen idee wat het is.
Prejaarlijsttopic openen?quote:
Schrijf je er ook een recensie over?quote:
Paar goede platen al wel imo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prejaarlijsttopic openen?![]()
Ik denk Damien Jurado. Maar er is nog niet heel veel goeds uitgekomen dit jaar.
Heb alleen de nieuwe Del en Broken Bells geluisterd. Del een 5 en Broken Bells een 7tje. Wil de nieuwe Have a Nice Life eens luisteren wel.quote:
Warpaint beklijft bij mij niet echt, Painted Palms vond ik volgens mij ook niet veel aan. De rest nog niet geluisterd. Wat is Barzin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Paar goede platen al wel imo.
Warpaint, Painted Palms, James Vincent McMorrow, Damien Jurado, Barzin, en nu Broken Bells.
Vast wel, als het album ook boeiend gaat zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schrijf je er ook een recensie over?
Slowcore denk ik. Trage Canadees. Al een paar goede albums gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Warpaint beklijft bij mij niet echt, Painted Palms vond ik volgens mij ook niet veel aan. De rest nog niet geluisterd. Wat is Barzin?
Ooh die vond ik juist weer erg matig. Alleen Crystallized is leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Young the Giant beste album van heel 2014
En het jaar ervoor
Echt waardeloos album. Pff, bestebob, valt me tegen van jequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Young the Giant beste album van heel 2014
En het jaar ervoor
Ohja, Coeur de Pirate! Die zag ik ook al langskomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef ranja het volgende:
Sophie Ellis Bextor
al is officieel de nieuwe Coeur de Pirate al uit maar die heb ik nog niet gehoord.
James Vincent McMorrow ff toevoegen. Echt een goede plaat. Gaat richting James Blake, maar dan met boeiende tekstenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de volgende albums al geluisterd dit jaar
The Notwist,
Broken Bells
Bohren & Der Club of Gore
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Dum Dum Girlsquote:
Ik vind het redelijk veel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
The Notwist,
Broken Bells
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Moet je nagaan wat ik nog ben vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
James Vincent McMorrow ff toevoegen. Echt een goede plaat. Gaat richting James Blake, maar dan met boeiende teksten
Cavalier is toch een heerlijk nummertje? Kan me niet voorstellen dat ik die op 31 december ben vergeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik nog ben vergeten
Die heb ik natuurlijk ook geluisterd, en dus Sharon Jones.
Best aardig album ja. Maar net als het debuut van James, kan ik niet Bon Iver uit mijn hoofd zetten als ik het luister...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Cavalier is toch een heerlijk nummertje? Kan me niet voorstellen dat ik die op 31 december ben vergeten.
Ik heb er ook al aardig wat geluisterd:quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
The Notwist,
Broken Bells
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
Psies. Ik noemde het ook al een mix tussen Bon Iver en James Blake op MuMequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best aardig album ja. Maar net als het debuut van James, kan ik niet Bon Iver uit mijn hoofd zetten als ik het luister...
Beetje trollen. Heb hem nog niet afgeluisterd. Zeker niet het beste album, maar heel verschrikkelijk vind ik het niet. Het is misschien wat te geijkt, maar ach.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt waardeloos album. Pff, bestebob, valt me tegen van je
3 sterren album, niet heel speciaal. Ik vond die soundtrack van vorig jaar beter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Mogwai moet ik ook nog luisteren..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
The Notwist,
Broken Bells
Springsteen 5
Warpaint 5
Rita Zipora 4
Apneu
Stephen Malkmus 7,5
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
Ik heb nog nooit wat van ze geluisterd, en weet niet of ik dat ooit ga doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
Maximo Park is ook altijd verplichte kost.
http://www.musicmeter.nl/album/23511quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat van ze geluisterd, en weet niet of ik dat ooit ga doen.
Luister nu trouwens Painted Palms, niet onaardig
Dat is ook een en al matigheidquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
Maximo Park is ook altijd verplichte kost.
Debuut was echt goed, daarna idd mwah-heid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is ook een en al matigheid
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Mogwai moet ik ook nog luisteren..
Misschien moet je meer druk uitoefenen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/23511
Echt steengoed in het genre.
Hele goede postrock.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mogwai is ook iets wat mij echt nooit heeft gegrepen
Young Team en Happy Songs for Happy People zijn geniaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Young Team is vet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schijnt soms te werken iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien moet je meer druk uitoefenen?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt soms te werken idd
Heb er de kracht momenteel niet voor. 1 poging en that's itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiermee moet het lukken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ook fijn. Zoals ik zei....de debuutplaat is fijn. De rest staat al niet meer op de schijfquote:
Ik heb de debuutplaat ook nooit geluisterdquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook fijn. Zoals ik zei....de debuutplaat is fijn. De rest staat al niet meer op de schijf
Pff. Weet niet. Ik denk toch Come On Die Young, want die kan ik net niet hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het hardste/zwaarste album van Mogwai?
Het klinkt echt als een standaardindiebandje waar ik echt geen zin in heb, maar dat is Sleigh Bells volgens mijquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
Er staat ook echt geen enkel slecht nummer op die nieuwe van Broken Bells he
The Angel And The Fool, oei mooi
Batcat is best een voorbeeld van een hard mogwai-nummer.quote:
Het is totaal niet spannend, maar zit wel erg goed in elkaar. Laat dat maar aan James Mercer over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een standaardindiebandje waar ik echt geen zin in heb, maar dat is Sleigh Bells volgens mij
Het is wel een erg consistent album ja. Zoals die laatste PTM. Beetje dezelfde stijl ook. Over de breedte erg sterk, maar geen uitschieters.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Moody het volgende:
Er staat ook echt geen enkel slecht nummer op die nieuwe van Broken Bells he
The Angel And The Fool, oei mooi
Lazy Wonderland vind ik op het eerste gehoor de minste. De rest is vrij van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel een erg consistent album ja. Zoals die laatste PTM. Beetje dezelfde stijl ook. Over de breedte erg sterk, maar geen uitschieters.
Klopt idd, Hawk is Howling heb ik maar 7 keer afgespeeld volgens last.fm. Ik kan mij dat album ook niet echt voor de geest halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Batcat is best een voorbeeld van een hard mogwai-nummer.
quote:
Jaquote:
Ik ben ook fan van dit baasje. Helaas nog lang niet al het materiaal beluisterdquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
Beck![]()
![]()
Die nieuwe single is goud. Maar ik heb ook Guero herontdekt. Zo geniaal:
You first scrobbled Jaakko Eino Kalevi on 6 Jan 2014quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik kende dit nog niet, maar zag 't staan tussen die laatste rits namen van BKS. Lekkere track is dit in ieder geval:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
Goed album hoor van Have a Nice Life. Giles Corey is de helft van de groep, voor de mensen die die plaat kennen.
quote:
haha. Dat doe ik toch liever als de albums officieel gereleased zijnquote:
Ik zeg niet dat ik het haat, maar 1 Sea Change is genoegquote:
Er staat idd nog een album gepland, ik weet niet of die dit jaar nog uitkomt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:18 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb ook liever een album met 'I Won't Be Long's erop, maar die komt ook nog toch?
Norrage' trollaccountquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Pat-sounds het volgende:
Iemand al eens geluisterd naar Temples? Erg fijn namelijk
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Pat-sounds het volgende:
Nope, nog een keer proberen joh!
Ik geef je een hint: er zijn 2 mensen die op dat blog schrijven, waarvan er 1 geen inspiratie had voor een betere nick-name
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Pat-sounds het volgende:
Nope, nog een keer proberen joh!
Ik geef je een hint: er zijn 2 mensen die op dat blog schrijven, waarvan er 1 geen inspiratie had voor een betere nick-name
Oh god niet weer een Norrage80 user?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dan even topic vervangen door user en Tong door Norrage
Oke, deze zag ik aankomenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh god niet weer een Norrage80 user?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |