Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.quote:
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.
Ik luister em ook vaakquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.
Nooit van gehoordquote:
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel eens luisteren danIs alleraardigst
Ze hebben 2 albums als ik het goed heb
Ik vind ze even goed eigenlijk. Dus leg met het verschil maar eens uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.
quote:
Echt zwaar overdreven man...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]! Golden Skans herken je wel als je hem hoort. Het eerste album is fenomenaal. Toen hadden ze een tweede, daar kwamen ze mee bij EMI aan en die zeiden: "Begin maar opnieuw, dit gaan we niet uitgeven". Dat geschiedde en de opvolger Surfing The Void was Kut met een hoofdletter K.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Met dank aan de platenmaatschappij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind van niet.Het hele album is een soort 'rare' pop, maar het is allemaal zo cheesy en voorspelbaar. Enige positieve uitschieter is Flashover. Alle bizarheid van het eerste album is er uit en dan blijft er niet gek veel over.
Gaaf!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Gehenna het volgende:
Kaartje besteld voor de try-out van Darryll-Ann in Emmen.
Ben benieuwd, ik hoor altijd erg goede verhalen over die band, (dat het DE live band van NL moet zijn etc..) maar ik ken er amper iets van. Vanaf zondagavond heb ik er een mening over
3quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.
Overigens noemde 3voor12 de band laatst een 'one hit wonder'. Ik was stomverbaasd.
3voor12quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
3voor
12
Ik heb Echoes hier trouwens nog liggen op CD + geel vinyl met stipjes. Toen had ik nog grote verwachtingen van dat album![]()
De b-kant van de vinylversie is tof:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |