Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.quote:
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hitwaardigheid en ontoegankelijk tegelijk. Fantastische plaat inderdaad.
Ik luister em ook vaakquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nummer #2 meestgeluisterde album aller tijden is 'ie hier.
Nooit van gehoordquote:
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel eens luisteren danIs alleraardigst
Ze hebben 2 albums als ik het goed heb
Ik vind ze even goed eigenlijk. Dus leg met het verschil maar eens uitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tweede album was niet zo boeiend maar Myths of the Near Future was een van de beste albums van 2007.
quote:
Echt zwaar overdreven man...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]! Golden Skans herken je wel als je hem hoort. Het eerste album is fenomenaal. Toen hadden ze een tweede, daar kwamen ze mee bij EMI aan en die zeiden: "Begin maar opnieuw, dit gaan we niet uitgeven". Dat geschiedde en de opvolger Surfing The Void was Kut met een hoofdletter K.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt zwaar overdreven man...
Met dank aan de platenmaatschappij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind van niet.Het hele album is een soort 'rare' pop, maar het is allemaal zo cheesy en voorspelbaar. Enige positieve uitschieter is Flashover. Alle bizarheid van het eerste album is er uit en dan blijft er niet gek veel over.
Gaaf!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Gehenna het volgende:
Kaartje besteld voor de try-out van Darryll-Ann in Emmen.
Ben benieuwd, ik hoor altijd erg goede verhalen over die band, (dat het DE live band van NL moet zijn etc..) maar ik ken er amper iets van. Vanaf zondagavond heb ik er een mening over
3quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echoes was een leuk singletje maar het boeit echt helemaal niemand dat album.
Overigens noemde 3voor12 de band laatst een 'one hit wonder'. Ik was stomverbaasd.
3voor12quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
3voor
12
Ik heb Echoes hier trouwens nog liggen op CD + geel vinyl met stipjes. Toen had ik nog grote verwachtingen van dat album![]()
De b-kant van de vinylversie is tof:
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
3voor12![]()
Wat heb je tegen 3voor12??
PItchfork is het met me eens dat er niet zo;n verschil tussen beide albums zitquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.
Pitchfork miste de eerste en voelde zich te cool voor de tweede.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PItchfork is het met me eens dat er niet zo;n verschil tussen beide albums zit
Ik ben het volgens mij 100% van de keren eens met hun lijstjes en recensies, zeker van Atzegod. En tsja, lijstjes en zo...daarin doet geen enkele site op deze wereld het goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was wat gechargeerd maar ik vind hun lijstjes en recensies vaak nergens op slaan. Met de beste albums en optredens van 2013 was ik het ook hoogst oneens.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pitchfork miste de eerste en voelde ze te cool voor de tweede.
Ik moet zeggen dat ook op het debuut wel wat mindere nummers staan hoor. Maar als geheel veel leuker en spannender dan die tweede, en veel gevarieerder ook. Overigens is de Xan Valleys-EP nóg ietsje ruwer en raarder, alleen die is wel heel kortquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb beide albums afgelopen week toevallig achter elkaar geluisterd; prima te doen. Ik ga nog wel een keer luisteren om te kijken of je niet een klein beetje gelijk hebt
Wat zijn volgens jou de hoogtepunten dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ook op het debuut wel wat mindere nummers staan hoor. Maar als geheel veel leuker en spannender dan die tweede, en veel gevarieerder ook. Overigens is de Xan Valleys-EP nóg ietsje ruwer en raarder, alleen die is wel heel kort
Gravity's Rainbow, It's Not Over Yet en Golden Skans de absolute toppers, Atlantis to Interzone, As Above So Below, Magick daar achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de hoogtepunten dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé leuk, ik zie op luisterpaal dat The T.S. Eliot Appreciation Society zijn album eindelijk heeft uitgebracht. Ontzettend talentvolle Nederlandse songwriter.
Goed ideequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ah, de reissue van Uncle Tupelo's No Depression is er. Die zet ik in de namiddag weer 's op.
Heb het weer geluisterd. Vind het eigenlijk helemaal geen goed album. Anodyne en March16-20 zijn echt veel beter en interessanterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |