B... denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Jullie mogen kiezen:
A. Great minds think alike
B. Ik ben Dave Harrington
Ik vind zelf kickingthehabit (al ben ik het vaak oneens) wel leuk, en uiteraard musicmeter waar vaak ook recensies worden gepost. Daar heb ik bijvoorbeeld http://daanmuziek.blogspot.nl/ ontdekt. Die recenseert bijna dezelfde albums steeds als wij doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat zijn eigenlijk de leuke en bekende Nederlandse indieblogs?
Dan zit ik daar mooi middenin denk ik, misschien lichtjes naar zijn kant schuivend.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Norrage het volgende:
Maar pas op, hij is wel van de vuige en harde rock. Ik meer van de subtielere muziek.
Wat houdt dat precies in? Is dat de leukste muziek, maar niet de beste, óf is het de beste muziek, maar niet de leukste?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Felagund het volgende:
Ik neig toch meer naar Norrage-muziek, al kan ik vuige rock soms ook wel waarderen. Wat bedoel je daar trouwens mee, dingen als Black Angels/QOTSA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, welkom, ik neem aan dat jij de andere reviewer bent?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Alsof ik mijzelf recht deed met het noemen van enkel rustigere muziekquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Oh, in dit topic is Norrage net altijd heel genuanceerd met zijn meningenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Eerste album kent eigenlijk bijna geen slechte nummers. Weinig uitschieters maar over de breedte echt prima.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef DeMessias het volgende:
Laat ons eerlijk wezen: Klaxons is een matig bandje met weinig uitschieters.
Met 'Ranja-seal-of-approval'?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Zo, dat was leuk bij DWDDNog een zanger-meisje
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Norrage het volgende:
Lekkere nummers DO2, was ik ook fan van
Vooral dom, omdat je je scherm nu moet schoon makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik nu sad, omdat ik daadwerkelijk mijn hand op het beeldscherm plaatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |