Klopt. Het kwam toen toch gelijk op met de hele britrock lichting met bandjes als Arctic Monkeys , Franz Ferdinand, Bloc Party en Editors. Al deze bands hadden ook een beter debuut.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef DeMessias het volgende:
Laat ons eerlijk wezen: Klaxons is een matig bandje met weinig uitschieters.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt. Het kwam toen toch gelijk op met de hele britrock lichting met bandjes als Arctic Monkeys , Franz Ferdinand, Bloc Party en Editors. Al deze bands hadden ook een beter debuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Overigens vind ik de term 'guilty pleasures' volstrekte flauwekul. Het ontgaat mij geheel waarom mensen moeilijk doen over het leuk vinden van popnummers. Niet dat de term hier werd gebruikt, maar het neigde er een beetje naar.
quote:Interviewer: I remember likening Paper Trails to Dire Straits after hearing it in the studio, then retreating in my seat thinking I'd offended you. Do you have a guilty pleasure guitar hero? Please tell me its Mark Knopfler.
Dave Harrington: I'm definitely not offended! Honestly I don't really believe in the idea of guilty pleasures when it comes to music - if you love something you shouldn't feel guilty about it!
quote:
Of iemand zich laat voordoen als Dave Harrison om jouw mening te laten verkondigenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Felagund het volgende:
, er bestaat ook nog de mogelijkheid dat je jezelf voordoet als Dave Harrington.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of iemand zich laat voordoen als Dave Harrison om jouw mening te laten verkondigen
En gepost op jullie blog!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Die Taymir is trouwens heel leuk! Lekkere britpop, opzwepend en lekker kort maar krachtig plaatje:
http://pat-sounds.blogspo(...)-phosphene-2013.html
Wat een toeval!quote:
Is die site van jou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Die Taymir is trouwens heel leuk! Lekkere britpop, opzwepend en lekker kort maar krachtig plaatje:
Samen met mijn concertmaat jaquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Samen met mijn concertmaat ja(deze recensie/verslag is ook van hem).
Zit aardig wat potentie in als ik het zo ziequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Samen met mijn concertmaat ja(deze recensie/verslag is ook van hem).
Volg ons vooral op twitter of facebook ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Zit aardig wat potentie in als ik het zo zie
Wil je ook groot worden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volg ons vooral op twitter of facebook ofzoik ga het niet altijd posten hier, dat is spam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je ook groot worden?We hebben nu iets van 25 views per artikel als het niet geretweet wordt (als dat wel gebeurt, zijn de views eindeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dat mag wel ietsje meer
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Succes er meequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hebben nu iets van 25 views per artikel als het niet geretweet wordt (als dat wel gebeurt, zijn de views eindeloos), dat mag wel ietsje meer
jammer van dat 'on-nederlands goed'quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Norrage het volgende:
Ik doe pas sinds een maand mee (vorig jaar is hij begonnen, en toen dacht ik dat ik me er niet toe zou kunnen zetten steeds recensies te schrijven). Nu hebben we gemiddeld wel 2-dagelijks een blogpost, en gaat het wel wat rapper vooruit met de viewsquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Succes er meeIk hoop dat jullie het volhouden en mogen groeien. Ik ben wel enthousiast
Haha, ik had hem nog gezegd dat ie moest oppassen met dat on-nederlands goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef ranja het volgende:
[..]
jammer van dat 'on-nederlands goed'
bij het beluisteren van 'de 12 van 3voor12' had ik ze niet opgepikt als potentieel interessant, zal ze nog eens een kans geven.
B... denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Jullie mogen kiezen:
A. Great minds think alike
B. Ik ben Dave Harrington
Ik vind zelf kickingthehabit (al ben ik het vaak oneens) wel leuk, en uiteraard musicmeter waar vaak ook recensies worden gepost. Daar heb ik bijvoorbeeld http://daanmuziek.blogspot.nl/ ontdekt. Die recenseert bijna dezelfde albums steeds als wij doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat zijn eigenlijk de leuke en bekende Nederlandse indieblogs?
Dan zit ik daar mooi middenin denk ik, misschien lichtjes naar zijn kant schuivend.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Norrage het volgende:
Maar pas op, hij is wel van de vuige en harde rock. Ik meer van de subtielere muziek.
Wat houdt dat precies in? Is dat de leukste muziek, maar niet de beste, óf is het de beste muziek, maar niet de leukste?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:31 schreef Felagund het volgende:
Ik neig toch meer naar Norrage-muziek, al kan ik vuige rock soms ook wel waarderen. Wat bedoel je daar trouwens mee, dingen als Black Angels/QOTSA?
Hoi, welkom, ik neem aan dat jij de andere reviewer bent?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Alsof ik mijzelf recht deed met het noemen van enkel rustigere muziekquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Nou, zal ik zelf dan maar reageren?
Beide bands vind ik erg tof, maar het kan soms nog wel een stukje ruiger. Motorpsycho, Black Sabbath... Maar aan de andere kant kan ik ook erg genieten van rustige jazz hoor, dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Oh, in dit topic is Norrage net altijd heel genuanceerd met zijn meningenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Pat-sounds het volgende:
dus Norrage heeft weer eens heerlijk overdreven
Eerste album kent eigenlijk bijna geen slechte nummers. Weinig uitschieters maar over de breedte echt prima.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef DeMessias het volgende:
Laat ons eerlijk wezen: Klaxons is een matig bandje met weinig uitschieters.
Met 'Ranja-seal-of-approval'?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Zo, dat was leuk bij DWDDNog een zanger-meisje
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Norrage het volgende:
Lekkere nummers DO2, was ik ook fan van
Vooral dom, omdat je je scherm nu moet schoon makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik nu sad, omdat ik daadwerkelijk mijn hand op het beeldscherm plaatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |