Euh... pics?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef DeMessias het volgende:
Die zanger van The Stranglers, Hugh, mailt met een ex-liefje van me en vraagt regelmatig wanneer ze naar Londen komt
Touché!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Felagund het volgende:
Dan zou ik mij juist zorgen gaan maken.
Phantom Limbquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van The Shins?
Of toch New Slang?
Haha oke, wist ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
In de gay scene is het nummer vrij geliefd.
Ik woon een paar honderd meter van de grootste gay club van oost-Nederland, ik kan het weten
Simple Song, echt? Mag hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Simple Song en daarna Phantom Limb
Echt niet.quote:
alsof ik geen klassiekers goed vindquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Moody het volgende:
Vind jij.
Als dat nummer een klassieker was geweest, zou je Golden Brown weer beter gevonden hebben
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.quote:
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.
Verder zingt Mercer daar echt fantastisch.
Oh Norrage, wat geinig! Schrijf jij recensies? Voor een blog? Welke blog? Misschien kun je 'm eens linkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
Broken Bells album is leuk hoor. Maar eens een recentietje schrijven
Jazeker, maar de laatste twee platen doen mij meer, meer energieker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?
No Matter What You're Told, doet me ongelooflijk denken aan een ander nummer. Iemand?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Eens
Luister 'm nu ook.
Beetje continu hetzelfde niveau, heel knap.
Hey, dit was totaal geen bewuste spam hoor!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Oh Norrage, wat geinig! Schrijf jij recensies? Voor een blog? Welke blog? Misschien kun je 'm eens linken.
Productie is een stuk voller idd. Debuut blijft voor mij de beste. Daarna vond ik Chutes Too Narrow het beste, maar Wincing the Night Away is voorbij gestrevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jazeker, maar de laatste twee platen doen mij meer, meer energieker.
JAAA HOOORRR /hartmanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, dit was totaal geen bewuste spam hoor!!!!
Dan moet ik Medicine overslaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
No Matter What You're Told, doet me ongelooflijk denken aan een ander nummer. Iemand?
Ba Dum Dum Girls! Nieuw albumpje, niet onaardigquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een simpel nummertje.
-
[ afbeelding ]
New Slang.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van The Shins?
Of toch New Slang?
Echt heel herkenbaar, ligt op het puntje van me tongquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan moet ik Medicine overslaan
Ok, ff luisteren.
Hm, ik hoor een snufje Talking Heads. Melodie komt me niet direct bekend voor.
Hij vraagt er zelf om. Bij elke recensie spamt hij het in dit topic.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
New Slang.
Al zijn dit ook leuke nummers:
quote:
De eerste noten al, meteen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet je beetje blazen, valt het er zo af...
Bedoel je het deel met de "oh oehoe ah ah ah's"?
Combinatie van Ska met Punk? Misschien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu Ska-Punk, geen idee wat het is.
Gewaagde gok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Combinatie van Ska met Punk? Misschien?
Ska-P?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Luister nu Ska-Punk, geen idee wat het is.
Prejaarlijsttopic openen?quote:
Schrijf je er ook een recensie over?quote:
Paar goede platen al wel imo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prejaarlijsttopic openen?![]()
Ik denk Damien Jurado. Maar er is nog niet heel veel goeds uitgekomen dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |