Euh... pics?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef DeMessias het volgende:
Die zanger van The Stranglers, Hugh, mailt met een ex-liefje van me en vraagt regelmatig wanneer ze naar Londen komt
Touché!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Felagund het volgende:
Dan zou ik mij juist zorgen gaan maken.
Phantom Limbquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van The Shins?
Of toch New Slang?
Haha oke, wist ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Moody het volgende:
In de gay scene is het nummer vrij geliefd.
Ik woon een paar honderd meter van de grootste gay club van oost-Nederland, ik kan het weten
Simple Song, echt? Mag hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Simple Song en daarna Phantom Limb
Echt niet.quote:
alsof ik geen klassiekers goed vindquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Moody het volgende:
Vind jij.
Als dat nummer een klassieker was geweest, zou je Golden Brown weer beter gevonden hebben
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.quote:
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja vind die lekker catchy, blijf die maar luisteren.
Verder zingt Mercer daar echt fantastisch.
Oh Norrage, wat geinig! Schrijf jij recensies? Voor een blog? Welke blog? Misschien kun je 'm eens linkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
Broken Bells album is leuk hoor. Maar eens een recentietje schrijven
Jazeker, maar de laatste twee platen doen mij meer, meer energieker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook een fijn nummertje. Maar je kent de eerste 2 platen wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |