Ik heb er ook al aardig wat geluisterd:quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de volgende albums al geluisterd dit jaar
The Notwist,
Broken Bells
Bohren & Der Club of Gore
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Psies. Ik noemde het ook al een mix tussen Bon Iver en James Blake op MuMequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best aardig album ja. Maar net als het debuut van James, kan ik niet Bon Iver uit mijn hoofd zetten als ik het luister...
Beetje trollen. Heb hem nog niet afgeluisterd. Zeker niet het beste album, maar heel verschrikkelijk vind ik het niet. Het is misschien wat te geijkt, maar ach.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt waardeloos album. Pff, bestebob, valt me tegen van je
3 sterren album, niet heel speciaal. Ik vond die soundtrack van vorig jaar beter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Mogwai moet ik ook nog luisteren..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de volgende albums al geluisterd dit jaar
The Notwist,
Broken Bells
Bohren & Der Club of Gore
Springsteen 5
Warpaint 5
Rita Zipora 4
Apneu
Stephen Malkmus 7,5
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Ik heb nog nooit wat van ze geluisterd, en weet niet of ik dat ooit ga doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
Maximo Park is ook altijd verplichte kost.
http://www.musicmeter.nl/album/23511quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat van ze geluisterd, en weet niet of ik dat ooit ga doen.
Luister nu trouwens Painted Palms, niet onaardig
Dat is ook een en al matigheidquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
Maximo Park is ook altijd verplichte kost.
Debuut was echt goed, daarna idd mwah-heid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is ook een en al matigheid
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:44 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe Mogwai moet ik ook nog luisteren..
Misschien moet je meer druk uitoefenen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/23511
Echt steengoed in het genre.
Hele goede postrock.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mogwai is ook iets wat mij echt nooit heeft gegrepen
Young Team en Happy Songs for Happy People zijn geniaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Young Team is vet hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schijnt soms te werken iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien moet je meer druk uitoefenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Schijnt soms te werken idd
Heb er de kracht momenteel niet voor. 1 poging en that's itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiermee moet het lukken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ook fijn. Zoals ik zei....de debuutplaat is fijn. De rest staat al niet meer op de schijfquote:
Ik heb de debuutplaat ook nooit geluisterdquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook fijn. Zoals ik zei....de debuutplaat is fijn. De rest staat al niet meer op de schijf
Pff. Weet niet. Ik denk toch Come On Die Young, want die kan ik net niet hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het hardste/zwaarste album van Mogwai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |