Heb alleen de nieuwe Del en Broken Bells geluisterd. Del een 5 en Broken Bells een 7tje. Wil de nieuwe Have a Nice Life eens luisteren wel.quote:
Warpaint beklijft bij mij niet echt, Painted Palms vond ik volgens mij ook niet veel aan. De rest nog niet geluisterd. Wat is Barzin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Paar goede platen al wel imo.
Warpaint, Painted Palms, James Vincent McMorrow, Damien Jurado, Barzin, en nu Broken Bells.
Vast wel, als het album ook boeiend gaat zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schrijf je er ook een recensie over?
Slowcore denk ik. Trage Canadees. Al een paar goede albums gemaakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Warpaint beklijft bij mij niet echt, Painted Palms vond ik volgens mij ook niet veel aan. De rest nog niet geluisterd. Wat is Barzin?
Ooh die vond ik juist weer erg matig. Alleen Crystallized is leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Young the Giant beste album van heel 2014
En het jaar ervoor
Echt waardeloos album. Pff, bestebob, valt me tegen van jequote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Young the Giant beste album van heel 2014
En het jaar ervoor
Ohja, Coeur de Pirate! Die zag ik ook al langskomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef ranja het volgende:
Sophie Ellis Bextor
al is officieel de nieuwe Coeur de Pirate al uit maar die heb ik nog niet gehoord.
James Vincent McMorrow ff toevoegen. Echt een goede plaat. Gaat richting James Blake, maar dan met boeiende tekstenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de volgende albums al geluisterd dit jaar
The Notwist,
Broken Bells
Bohren & Der Club of Gore
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Dum Dum Girlsquote:
Ik vind het redelijk veel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb de volgende albums al geluisterd dit jaar
The Notwist,
Broken Bells
Bohren & Der Club of Gore
Springsteen
Warpaint
Rita Zipora
Apneu
Stephen Malkmus
Painted Palms
Is dat veel, of weinig?
En ik ook nog veel 2013 albums geluisterd, die eigenlijk als 2014 tellen (december uitbrengen en zo). Zoals bijvoorbeeld Aafke Romeijn.
Moet je nagaan wat ik nog ben vergetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
James Vincent McMorrow ff toevoegen. Echt een goede plaat. Gaat richting James Blake, maar dan met boeiende teksten
Cavalier is toch een heerlijk nummertje? Kan me niet voorstellen dat ik die op 31 december ben vergeten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ik nog ben vergeten
Die heb ik natuurlijk ook geluisterd, en dus Sharon Jones.
Best aardig album ja. Maar net als het debuut van James, kan ik niet Bon Iver uit mijn hoofd zetten als ik het luister...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Cavalier is toch een heerlijk nummertje? Kan me niet voorstellen dat ik die op 31 december ben vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |