Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Blijkbaar wel. Iemand achter de balie de hele nacht is blijkbaar goedkoper.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de bedoeling zijn van efficiëntie en bezuinigen.
Nee, iedereen gebruikt daar alternatieve geneesmiddelen.quote:
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Meneer waht, wie zwijgt stemt toe, zoals u weet.
Dan, meneer waht, trek ik opnieuw mijn conclusie: het is een hoax waar we allemaal aan meedoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
Publieke geheimen blijven geheim, beste Disaan.
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastigerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wij mogen naar Leiden rijden naar het LUMC. Heerlijk met hyper de auto instappen om naar het LUMC te gaan, want Alphen heeft ook geen OV-nachtnet.
Dat betaalt je zorgverzekering.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Dat is te duur voor een taxi.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jawel. 750 euro per tripje naar Leiderdorp.
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een hyper kan je nog wel rijden, met een hypo wordt het lastiger
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, kan wel, maar veilig is wat anders. Hypo heeft de markt al opgelost door een avondwinkel.
Ik heb snoepjes, choco en mierzoete limonade van de Lidl. Als ik dat bij elkaar wegwerk kan ik alvast 112 intikken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
True, als het goed is heb je genoeg zoetigheid in huis zelfs.
Oh nee, deze week mag je daar niet van snoepen
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.quote:
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met dat tripje vorig jaar was het voor het eerst dat mijn eigen risico in 1x weg was.
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is na een maand al weg, elk jaar weer
Hier ook zoiets. Krijg meestal de nota als m'n vakantiegeld net binnen isquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
Een voorraadje eigen risico? Of watquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in de koelkast liggen, dus bij mij pas ergens in April.
Dure insuline gok ikquote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Voorraadje insuline.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een voorraadje eigen risico? Of wat
Dat is toch niet zo lang houdbaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:53 schreef Disana het volgende:
Ah zo.
Ja zo heb ik altijd naalden met epo in de koelkast
Ik krijg er ook maar 8 per keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Wel praktisch bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo lang houdbaar?
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel praktisch bij het wielrennen.
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Waar is het misgegaan vraag je je dan af?
Opvoeding.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je een frisse, niet eens zo'n lelijke jonge meid en dan wordt je lid van de PvdA.
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, remmies en mijn drugs zou ik niet aanraden bij het wielrennen.
Van die specifieke partij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij het lid worden van een politieke partij als jongere?
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijden. Kutvolk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou wielrennen sowieso niet aanraden.
Ik ook, voor het algemene belang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuig is het. Ik probeer ze, waar mogelijk, altijd af te snijfen. Kutvolk.
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
Ja is wel leuk, had dat CDtje laatst in de bus via Excelsior.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
Over frisse meiden gesproken, Clean Pete was best een aanrader op Eurosonic wat dat betreft.
De dames an sich of 3voor12?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij het opzoeken kwam ik 3voor12-foto's tegen. Beetje een afknapper.
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.quote:
Het was een beetje kneuterig, maar dat maakte het juist wel schattig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Gewoon leuke deuntjes met aardige tekstenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3voor12, maar, zonder de muziek te hebben gehoord, zien ze er wel heel erg uit als zeikmutsen.
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.
Tienermeisjes luisteren tenminste naar Lil Jon en z'n vrinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.quote:
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmen
Niets mis met goede stoner.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.
Ook die zal ik hoffelijk in ontvangst nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef waht het volgende:
[..]
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Ja in mijn eerdere post heb ik het beter verwoord. Het gaat inderdaad om het stemvee.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de partijtop van D66 met de stemmers van de PVV, niet helemaal eerlijk lijkt me.
Deze tendens dus. Ik zou willen zeggen dat men duidelijk niet meer weet waarop men stemt, maar aangezien die directe(re) democratie kennelijk ook voor de partij zelf geen streven meer is...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre de mensen die op D66 gestemd hebben tegen referenda in het algemeen zijn. Zou me niets verbazen als dat ook niet al te hoog uit zou vallen.
Aan dat soort Jehova campagne doe ik in ieder geval niet en leg ik mijn campagnetroepen ook niet op. Tenzij iemand het echt zelf wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Politici die aan de deur komen. Heerlijk. Heel lang meegaan in hun verhaal en vervolgens 180 graden draaien en ze huilend de deur uit zien gaan.
Uiteraard geen koffie aanbieden, maar wel zelf lekker een bakje voor jezelf zetten.
Ge-nie-ten.
Maar ik ben niet zo'n hardcore PvdA'er, ik zal voor de gemeente wel op ze stemmen, maar voor de Europese verkiezingen denk ik dat het jouw partij wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen. Ze doen het toch maar.
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Ik niet, daarom gebruik ze als mijn playtoy.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.
Behalve in China, daar zijn er heel veel.quote:
Het is bewezen effectief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bewezen effectief.
Het is alleen veel te arbeidsintensief voor de gemiddelde Nederlandse campagne
Dat maakt in principe niet uit. Partijen moeten het uiteindelijk toch van diezelfde vrijwilligers in de afdelingen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt in principe niet uit. Partijen moeten het uiteindelijk toch van diezelfde vrijwilligers in de afdelingen hebben.
Doorgaans zijn er voor gemeenteraadsverkiezingen zelfs meer mensen te porren om wat te gaan doen, omdat het dan echt om de eigen club gaat.,
En dat terwijl Europa zo best belangrijk is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.
Ik zou best met Reya en allerlei lobbyisten willen borrelen voor een vergoeding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat terwijl Europa zo best belangrijk is.
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
En voor de Europese verkiezingen is weer niemand te porren.
Dan ben je waarschijnlijk ook langer bezig uit te leggen wat de provinciale staten zijn dan je politieke praatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.
De provinciale staten, daarvoor moet het regiobestuur ongeveer mensen smeken om de straat op te gaan.
We weten allemaal ondertussen wat jij onder lekkere chicks verstaat, dus je gaat campagne voeren bij de huishoudbeurs?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee omdat Europa een lentecampagne is. Dan kun je lekker in de zon campagne voeren en lekkere chicks aanspreken op het terras enzo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We weten allemaal ondertussen wat jij onder lekkere chicks verstaat, dus je gaat campagne voeren bij de huishoudbeurs?
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook langer bezig uit te leggen wat de provinciale staten zijn dan je politieke praatje.
Ik denk dat de meeste kiezers niet eens weten dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In de verkiezingen gaat het bij de kiezers puur om de 1e kamer.
Er worden dan ook niet heel veel boeiende dingen besloten, tenzij er opeens een snelweg door je achtertuin gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.
Campagne voeren voor getrapte verkiezingen, je zal het maar moeten doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen hond die het ook maar kan boeien wat er daar besloten wordt. Zelfs binnen de partij loopt er bijna niemand warm voor.
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef Webschip het volgende:
Er zijn ook mensen die zelfs op een reet stemmen.
Hoe is het nu met die laatste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.
Toch wel schraal eigenlijk hoe het nu met Schumacher gaat. Soort niemandsland tussen dood en leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Friso stemmen, maar nu wordt het Schumacher.
Nog steeds in coma dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch wel schraal eigenlijk hoe het nu met Schumacher gaat. Soort niemandsland tussen dood en leven.
Klinkt zorgelijk dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toestand onveranderd. Kan nog weken, maanden of jaren zo voort duren.
vetquote:
Dat doet het rijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef waht het volgende:
[..]
Er worden dan ook niet heel veel boeiende dingen besloten, tenzij er opeens een snelweg door je achtertuin gaat.
De N-wegen doet de provincie toch wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Klopt maar dat zijn geen snelwegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De N-wegen doet de provincie toch wel?
Het is een officieel stukje wat bij de lesstof van het examen hoort?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:22 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag op het programma: Psycho met havo-5. Geen idee waarom ze zulke oubollige films behandelen bij die examenbundel.
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag op het programma: Burgerinitiatief 'Geen EU-bevoegdhedenoverdracht zonder referendum'
Het is een dingetje van Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?
Dat zal niemand verbazen. Vermoedelijk geilt EG op hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een dingetje van Thierry Baudet.
https://www.burgerforum-eu.nl/
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:07 schreef waht het volgende:
[..]
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.
1.50 ... wel een beetje lang hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef Disana het volgende:
R&P / Hoe ga je om met klein zijn?
Een meisje voor B_A.
Opheffen en de taken verdelen tussen de overige overheden. Kan je simpel en bijna pijnloos een flinke bezuiniging realiseren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef waht het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.
Dan neem je toch plateauzolen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1.50 ... wel een beetje lang hoor.
Daar kan ik me 100% in vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
'Laten we het woordje 'u' in ere herstellen'
Dit moet u allen even lezen. Behalve reya, die heeft dat niet nodig.
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
Elke taal heeft specifieke beleefdheidsvormen, ook het Engels. Zo is 'sir' een hele andere aanspreekvorm dan wanneer je alleen 'you' gebruikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.
99.999 is nochtans zeer trots op zijn titel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:34 schreef Hexagon het volgende:
De award voor slechtste discussievoerder van 2014 reserveer ik vast voor Bram_van_loon. Kerel liegt, negeert vragen, verzint kromme redeneringen en ontkent feiten. Alles bij elkaar dus.
Dit ligt er aan hoeveel verse lolbetariers er dit jaar langs komen om ruzie mee te schoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
99.999 is nochtans zeer trots op zijn titel.
- Welke auto heeft u en wat zegt deze auto over u?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.
Ik acht het stuk weinig overtuigend, nochtans.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
Dat zou dan ook op misogynie duiden, alsof vrouwen deuren niet zelf kunnen openen.quote:Het feminisme is voor veel mannen een reden om nooit meer een deur voor een vrouw open te doen
In Engelstalige landen hoor ik bijvoorbeeld de bediening in de horeca nauwelijks woorden als 'sir' gebruiken, maar dat ervaart niemand als onbeschoft. Respect voor mensen is iets dat m.i. gewoon in de opvoeding wordt aangeleerd. Dat haal je niet even terug door weer gebruik te gaan maken van u in plaats van jij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke taal heeft specifieke beleefdheidsvormen, ook het Engels. Zo is 'sir' een hele andere aanspreekvorm dan wanneer je alleen 'you' gebruikt.
Wie ??!!...... JoaC (welk forumpje had hij ?).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je laatste note is uit november. Van JoaC nota bene
Hier verdwijnen ze voordat jij het ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Je wil te graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Volgende maand zit u bij dwdd aan tafel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Over wat voor telefoon ga je het hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Een Nokia 3310.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over wat voor telefoon ga je het hebben?
Des te meer reden om u zaterdag te doen verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het daar allemaal wat gevoeliger ligt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)reinconducteur.dhtml
Rokersfascisme.
Nou en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Naar Marlboro County?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.
POL is nou eenmaal minder bedoeld voor overgevoelige jongentjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Philip Morristan. De normen en waarden van rokers zijn te verschillend van de in de westerse samenleving heersende opvattingen. Dat conflicteert. Die horen hier gewoon niet thuis.quote:
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.
Volgens mij zit Friek quasi ongeïnteresseerd te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.
Verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgende maand zit u bij dwdd aan tafel.
Dat lijkt me nooit een uitdaging bij DWDD.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.
Maken ze een nieuw winkelcentrum in Alphen, met de Action als trekker.quote:De Action moet met 1200 vierkante meter aan winkeloppervlakte dé trekker van de Baronie worden.
Ho ho, ideaal voor mensen die nutteloze teringzooi voor een habbekrats willen kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maken ze een nieuw winkelcentrum in Alphen, met de Action als trekker.![]()
Dat is waar en vervolgens kunnen ze meteen door smakeloos voer halen bij de Lidl.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, ideaal voor mensen die nutteloze teringzooi voor een habbekrats willen kopen.
Precies, zo kun je lekker bier uit blik drinken terwijl je vol trots denkt over je zojuist aangeschafte imitatiecamera:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar en vervolgens kunnen ze meteen door smakeloos voer halen bij de Lidl.
1x per jaar de batties vervangen, anders knipperd het rode lampje niet meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Precies, zo kun je lekker bier uit blik drinken terwijl je vol trots denkt over je zojuist aangeschafte imitatiecamera:
[ afbeelding ]
Dat moet je niet willen inderdaad, het rode lampje is juist wat criminelen afschrikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1x per jaar de batties vervangen, anders knipperd het rode lampje niet meer.
Die zijn inderdaad bang voor rode lampjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, het rode lampje is juist wat criminelen afschrikt.
Hussein komt op bezoek.quote:De Amerikaanse president Barack Obama komt naar de Nuclear Security Summit 2014, de nucleaire top die in maart in Nederland wordt georganiseerd.
allemaal pedo's en homo's en hetero's en zakkenvullers, samenzweerders, joden en islamieten, vriendjes van Holleeder, GTST-kijkers, borrelpraters...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu roeren waar het stinkt, vervolging inzake Demmink. Dat hele ministerie overhoop halen. Ben benieuwd hoe vies die Teeven daadwerkelijk blijkt te zijn.
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij was viiiies, Pokkel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu roeren waar het stinkt, vervolging inzake Demmink. Dat hele ministerie overhoop halen. Ben benieuwd hoe vies die Teeven daadwerkelijk blijkt te zijn.
Ditmaal niet in Laos?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.
Het zit midden in een allochtonenwijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.
Allemaal allochtoonse criminelen die banen jatten van hardwerkende Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zit midden in een allochtonenwijk.
Goddank!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar allemaal wat gevoeliger ligt.
In POL heerst niet zo'n kusjekroel cultuur.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
allemaal pedo's en homo's en hetero's en zakkenvullers, samenzweerders, joden en islamieten, vriendjes van Holleeder, GTST-kijkers, borrelpraters...
het is één groot complot
ik zweer het je.
Dit complot gaat helemaal terug naar prins Hendrik
http://rondehuis.blogspot.nl/
Er is ook een link naar Marc Dutroux en de Duitse keizer
Zo'n toko is altijd druk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
U hoort hier meer van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, er is geen vacature die u in zou kunnen vullen.
Ja! Dolletjes.quote:
Danku.quote:
Jaja, steek ons de ogen maar uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja! Dolletjes.
Gelukkig mag ik over 1,5 maand weer.
Een echte pro als ikquote:
Verminderde luchtweerstand door afnemende hoofdbeharing zou onverwachte effecten kunnen hebben.quote:
Helmen waren altijd al glad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verminderde luchtweerstand door afnemende hoofdbeharing zou onverwachte effecten kunnen hebben.
Ik vind het hier best kusjekroel soms, hoor.quote:
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een royale vergoeding vragen hè? Anders zal je altijd een budgetpublicist zijn. En bovendien, als ze het halve budget opmaken aan jouw opiniestuk, is de kans dat hij majestueus wordt gepresenteerd ook vergroot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.
Doe je best. Misstaat je niet, een artikel in de NRC.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net 'm even aan de lijn gehad; hij wil dat ik een stukje schrijf voor de NRC. Eens kijken wat ik ervan kan bakken.
"Waarom het NRC een kutkrant is."quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ken topics waar je echt geen kritiek moet hebben op de vaste kliek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind het hier best kusjekroel soms, hoor.
Hier juichen we het op de grill gooien van levende babies uiteraard van harte toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken topics waar je echt geen kritiek moet hebben op de vaste kliek.
Zowel, dan wordt je uitgestoten alsof je zojuist verteld hebt dat je elke zaterdag twee levende babies op de grill gooit.
Plus een parkiet en een grammaticaboek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zowel, dan wordt je uitgestoten alsof je zojuist verteld hebt dat je elke zaterdag twee levende babies op de grill gooit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier juichen we het op de grill gooien van levende babies uiteraard van harte toe.
Mij wordt altijd verweten dat ik opereer in de naam van Satan, alleen omdat ik pleit voor het cyclisch offeren van maagden aan onze duistere Heer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Autowegen zonder snelheidslimiet.quote:
Een AR-15 met granaatwerper, geluidsdemper, red-dot sight, 100 round drum mag, en incendiary ammo hebben...voor de jacht.quote:
Ik mag niet met vreemden praten, enge ouwe ventquote:
Dat is de bedoeling, Fleurtje.quote:SP-Kamerlid Renske Leijten en PVV-Kamerlid Fleur Agema willen helemaal af van de wet. Agema: "De wet is een uitholling van de zorg, bovendien gaat er een ongekende bezuiniging mee gepaard en zorgt er voor een bestuurlijke chaos."
Ik heb 3-voud hier nog niet gezien vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemden praten, enge ouwe vent.
Renske en Fleur.quote:
Beetje schattig, maar knettergek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Renske en Fleur.
De Paris Hilton & Nicole Richie van de zorgportefeuille.
Geen kaas gegeten van budgetteren, dat is zeker.quote:
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe je best. Misstaat je niet, een artikel in de NRC.
Gaat u Matthijs van Nieuwkerk afzeiken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.
Dat is eigen aan onze generatie, beste Tem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef Tem het volgende:
Ondertussen zit Friek_ als een aap met zeven lullen achter zijn bureau. Maar och, lekker onverschillig erover doen kan natuurlijk ook.
Of een alarmpistool dat wel kan schieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een AR-15 met granaatwerper, geluidsdemper, red-dot sight, 100 round drum mag, en incendiary ammo hebben...voor de jacht.
Wat Tem zegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee of het gepubliceerd wordt verder, maar och.
Rijken komen niet in de hemel, dat moet je weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
En een gigantische dikke Benz. Dat is pas vrijheid.
Generatie half stijfje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is eigen aan onze generatie, beste Tem.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
En de laatsten zullen de eersten zijn staat in de bijbel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Rijken komen niet in de hemel, dat moet je weten.
En hier rijden veel crisisbakjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zou 'murrica willen zeggen, maar het is dus Suid Afrika.
Generatie negen-tot-half-vijfje.quote:
Friek_ heeft filosofie gestuurd, hij heeft sowieso geen toekomst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Tem zegt.
Jij gaat enorm je best doen om te zorgen dat je iets in de NRC krijgt. Want je weet dat dat goed is voor je toekomst.
Jezus had waarschijnlijk een Toyota uitgekozen, of een Opel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
En de laatsten zullen de eersten zijn staat in de bijbel.
In de hemel je geen Benz nodig.
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Tem zegt.
Jij gaat enorm je best doen om te zorgen dat je iets in de NRC krijgt. Want je weet dat dat goed is voor je toekomst.
Heeft hij geen indicatie gegeven van zijn wensen? Wat verwacht hij van je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
4 dagen per week hè?quote:
Je zal maar in het weekend moeten werken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:20 schreef remlof het volgende:
Je zal maar om 9 uur 's ochtends op je werk moeten zijn
Neemt niet weg dat het natuurlijk hartstikke leuk is dat ze je vragen en deze kans krijgt. Anders zou je het ook niet posten hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in meningen 'verzinnen' - ik schrijf af en toe gewoon iets als ik iets vind. Zodoende ben ik er ook wat 'onverschillig' over.
Lijkt me vervelenderquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal maar in het weekend moeten werken.
Dan nog. Ik moet met enige regelmaat een avond werken en dat vind ik prima maar het weekend is lekker vrij, op een enkele per jaar een paar uurtjes oid als incident.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als ik die anderhalve dag per maand zelf kan inplannen.
Ach, in ruil voor normale werkdagen van 10 tot 4 vind ik het een prima dealquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog. Ik moet met enige regelmaat een avond werken en dat vind ik prima maar het weekend is lekker vrij, op een enkele per jaar een paar uurtjes oid als incident.
Alvast indrinken voor zaterdag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef remlof het volgende:
En donderdag ga ik eindelijk weer eens naar Groningen
ONZ / Poepselfiesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. Mits ik de aardbevingen daar overleef natuurlijk.
Dank u. Ik vond het tijd om weer eens wat kwaliteit te brengen in ONZ.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Reya het volgende:
[..]
ONZ / Poepselfies
Niets dan lof voor dit topic, overigens.
Een week te laat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef remlof het volgende:
En donderdag ga ik eindelijk weer eens naar Groningen
Die hadden wij inderdaad ook al voor ons Eurosonic kaartje geregeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, maar toen was er geen hotel te krijgen op korte termijn.
Nee. Nogmaals, referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef arjan1112 het volgende:
komt er een referendum over de europese unie ?
pvv cu sp zijn voor..
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Nogmaals, referenda horen niet thuis in een parlementaire democratie.
Het volk is te dom om het nut van de EU te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.
Dat hebben we al door het parlement te kiezen. Stel je voor dat we elk besluit rechtsreeks gingen voorleggen aan het volk, dat voor 99% totaal geen verstand van zaken heeft, zou een fijn onbestuurbaar land worden dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stel je voor dat het volk wat te zeggen krijgt.
Genoeg parlementaire democratieën met referenda die prima werken, nochtans.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Maar binnen het Nederlandse bestel is het niet zo logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je het volk direct moet laten beslissen over zo'n ingrijpende gebeurtenis met zulke grote consequenties voor de lange termijn als het uit de EU tredenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Genoeg parlementaire democratieën met referenda die prima werken, nochtans.
Nee, klopt, in het Verenigd Koninkrijk is dat idee direct afgeschoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je het volk direct moet laten beslissen over zo'n ingrijpende gebeurtenis met zulke grote consequenties voor de lange termijn als het uit de EU treden
Dat doet men nergens.
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Reya het volgende:
Beter wacht het referendum nog even, in twee jaar zou ik de Belgische nationaliteit kunnen verkrijgen, mocht Nederland uit de EU verdwijnen.
Sowieso weet iedereen die José heet meer dan wij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Perrin het volgende:
De bovenonsgestelden weten wat goed voor ons is.
De Duitse nationaliteit schijnt juist vrij ingewikkeld te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef waht het volgende:
[..]
Sowieso weet iedereen die José heet meer dan wij.
Een eiland is makkelijker direct af te sluiten van de directe buitenwereld. Toch moet ik nog zien of dat referendum er nog komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, klopt, in het Verenigd Koninkrijk is dat idee direct afgeschoten.
Is dat een dreigement of een belofte?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me direct laten naturaliseren tot Duitser als Nederland uit de EU zou dreigen te treden.
Ik zal dan ook eerst politiek asiel aanvragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De Duitse nationaliteit schijnt juist vrij ingewikkeld te verkrijgen zijn.
Iets dat me het beste voor mijn toekomst lijkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat een dreigement of een belofte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |