De N-wegen doet de provincie toch wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Klopt maar dat zijn geen snelwegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De N-wegen doet de provincie toch wel?
Het is een officieel stukje wat bij de lesstof van het examen hoort?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:22 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag op het programma: Psycho met havo-5. Geen idee waarom ze zulke oubollige films behandelen bij die examenbundel.
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag op het programma: Burgerinitiatief 'Geen EU-bevoegdhedenoverdracht zonder referendum'
Het is een dingetje van Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?
Dat zal niemand verbazen. Vermoedelijk geilt EG op hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een dingetje van Thierry Baudet.
https://www.burgerforum-eu.nl/
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:07 schreef waht het volgende:
[..]
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.
1.50 ... wel een beetje lang hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef Disana het volgende:
R&P / Hoe ga je om met klein zijn?
Een meisje voor B_A.
Opheffen en de taken verdelen tussen de overige overheden. Kan je simpel en bijna pijnloos een flinke bezuiniging realiseren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef waht het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.
Dan neem je toch plateauzolen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1.50 ... wel een beetje lang hoor.
Daar kan ik me 100% in vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
'Laten we het woordje 'u' in ere herstellen'
Dit moet u allen even lezen. Behalve reya, die heeft dat niet nodig.
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
'Laten we het woordje 'u' in ere herstellen'
Dit moet u allen even lezen. Behalve reya, die heeft dat niet nodig.
Elke taal heeft specifieke beleefdheidsvormen, ook het Engels. Zo is 'sir' een hele andere aanspreekvorm dan wanneer je alleen 'you' gebruikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.
99.999 is nochtans zeer trots op zijn titel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:34 schreef Hexagon het volgende:
De award voor slechtste discussievoerder van 2014 reserveer ik vast voor Bram_van_loon. Kerel liegt, negeert vragen, verzint kromme redeneringen en ontkent feiten. Alles bij elkaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |