De N-wegen doet de provincie toch wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Klopt maar dat zijn geen snelwegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De N-wegen doet de provincie toch wel?
Het is een officieel stukje wat bij de lesstof van het examen hoort?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:22 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag op het programma: Psycho met havo-5. Geen idee waarom ze zulke oubollige films behandelen bij die examenbundel.
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag op het programma: Burgerinitiatief 'Geen EU-bevoegdhedenoverdracht zonder referendum'
Het is een dingetje van Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Probeert de zure mensen brigade het nu op deze manier?
Dat zal niemand verbazen. Vermoedelijk geilt EG op hem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een dingetje van Thierry Baudet.
https://www.burgerforum-eu.nl/
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat doet het rijk.
De provincie is echt een nutteloze bestuurslaag.
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:07 schreef waht het volgende:
[..]
Maar de provincie heeft wel een rol bij dergelijke ruimtelijke ordening, het zal vooral neerkomen op overleg of iets..
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook die rol is erg beperkt de afgelopen jaren. Al proberen ze wanhopig iets vast te houden.
1.50 ... wel een beetje lang hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:51 schreef Disana het volgende:
R&P / Hoe ga je om met klein zijn?
Een meisje voor B_A.
Opheffen en de taken verdelen tussen de overige overheden. Kan je simpel en bijna pijnloos een flinke bezuiniging realiseren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:42 schreef waht het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd dat ze opgaan in iets groters en wellicht nog een nuttige functie weten te vinden.
Dan neem je toch plateauzolen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1.50 ... wel een beetje lang hoor.
Daar kan ik me 100% in vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
'Laten we het woordje 'u' in ere herstellen'
Dit moet u allen even lezen. Behalve reya, die heeft dat niet nodig.
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
Elke taal heeft specifieke beleefdheidsvormen, ook het Engels. Zo is 'sir' een hele andere aanspreekvorm dan wanneer je alleen 'you' gebruikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.
99.999 is nochtans zeer trots op zijn titel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:34 schreef Hexagon het volgende:
De award voor slechtste discussievoerder van 2014 reserveer ik vast voor Bram_van_loon. Kerel liegt, negeert vragen, verzint kromme redeneringen en ontkent feiten. Alles bij elkaar dus.
Dit ligt er aan hoeveel verse lolbetariers er dit jaar langs komen om ruzie mee te schoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef Reya het volgende:
[..]
99.999 is nochtans zeer trots op zijn titel.
- Welke auto heeft u en wat zegt deze auto over u?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje symptoombestrijding weer, maar dat geven ze zelf eigenlijk al gelijk aan. Ik kan me niet voorstellen dat respect en beleefdheid in landen waar men een taal spreekt die geen specifieke beleefdheidsvormen van persoonlijke voornaamwoorden kent minder is dan in landen waar dat wel het geval is.
Ik acht het stuk weinig overtuigend, nochtans.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef remlof het volgende:
Dat zou dan ook op misogynie duiden, alsof vrouwen deuren niet zelf kunnen openen.quote:Het feminisme is voor veel mannen een reden om nooit meer een deur voor een vrouw open te doen
In Engelstalige landen hoor ik bijvoorbeeld de bediening in de horeca nauwelijks woorden als 'sir' gebruiken, maar dat ervaart niemand als onbeschoft. Respect voor mensen is iets dat m.i. gewoon in de opvoeding wordt aangeleerd. Dat haal je niet even terug door weer gebruik te gaan maken van u in plaats van jij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke taal heeft specifieke beleefdheidsvormen, ook het Engels. Zo is 'sir' een hele andere aanspreekvorm dan wanneer je alleen 'you' gebruikt.
Wie ??!!...... JoaC (welk forumpje had hij ?).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je laatste note is uit november. Van JoaC nota bene
Hier verdwijnen ze voordat jij het ziet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Je wil te graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Volgende maand zit u bij dwdd aan tafel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Over wat voor telefoon ga je het hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Een Nokia 3310.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over wat voor telefoon ga je het hebben?
Des te meer reden om u zaterdag te doen verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het daar allemaal wat gevoeliger ligt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)reinconducteur.dhtml
Rokersfascisme.
Nou en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Naar Marlboro County?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.
POL is nou eenmaal minder bedoeld voor overgevoelige jongentjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Philip Morristan. De normen en waarden van rokers zijn te verschillend van de in de westerse samenleving heersende opvattingen. Dat conflicteert. Die horen hier gewoon niet thuis.quote:
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.
Volgens mij zit Friek quasi ongeïnteresseerd te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.
Verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgende maand zit u bij dwdd aan tafel.
Dat lijkt me nooit een uitdaging bij DWDD.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.
Maken ze een nieuw winkelcentrum in Alphen, met de Action als trekker.quote:De Action moet met 1200 vierkante meter aan winkeloppervlakte dé trekker van de Baronie worden.
Ho ho, ideaal voor mensen die nutteloze teringzooi voor een habbekrats willen kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maken ze een nieuw winkelcentrum in Alphen, met de Action als trekker.![]()
Dat is waar en vervolgens kunnen ze meteen door smakeloos voer halen bij de Lidl.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, ideaal voor mensen die nutteloze teringzooi voor een habbekrats willen kopen.
Precies, zo kun je lekker bier uit blik drinken terwijl je vol trots denkt over je zojuist aangeschafte imitatiecamera:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar en vervolgens kunnen ze meteen door smakeloos voer halen bij de Lidl.
1x per jaar de batties vervangen, anders knipperd het rode lampje niet meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Precies, zo kun je lekker bier uit blik drinken terwijl je vol trots denkt over je zojuist aangeschafte imitatiecamera:
[ afbeelding ]
Dat moet je niet willen inderdaad, het rode lampje is juist wat criminelen afschrikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1x per jaar de batties vervangen, anders knipperd het rode lampje niet meer.
Die zijn inderdaad bang voor rode lampjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen inderdaad, het rode lampje is juist wat criminelen afschrikt.
Hussein komt op bezoek.quote:De Amerikaanse president Barack Obama komt naar de Nuclear Security Summit 2014, de nucleaire top die in maart in Nederland wordt georganiseerd.
allemaal pedo's en homo's en hetero's en zakkenvullers, samenzweerders, joden en islamieten, vriendjes van Holleeder, GTST-kijkers, borrelpraters...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu roeren waar het stinkt, vervolging inzake Demmink. Dat hele ministerie overhoop halen. Ben benieuwd hoe vies die Teeven daadwerkelijk blijkt te zijn.
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij was viiiies, Pokkel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu roeren waar het stinkt, vervolging inzake Demmink. Dat hele ministerie overhoop halen. Ben benieuwd hoe vies die Teeven daadwerkelijk blijkt te zijn.
Ditmaal niet in Laos?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.
Het zit midden in een allochtonenwijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het resultaat van een uitgebreid bevolkingsonderzoek ter plaatse.
Allemaal allochtoonse criminelen die banen jatten van hardwerkende Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zit midden in een allochtonenwijk.
Goddank!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar allemaal wat gevoeliger ligt.
In POL heerst niet zo'n kusjekroel cultuur.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
allemaal pedo's en homo's en hetero's en zakkenvullers, samenzweerders, joden en islamieten, vriendjes van Holleeder, GTST-kijkers, borrelpraters...
het is één groot complot
ik zweer het je.
Dit complot gaat helemaal terug naar prins Hendrik
http://rondehuis.blogspot.nl/
Er is ook een link naar Marc Dutroux en de Duitse keizer
Zo'n toko is altijd druk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
U hoort hier meer van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, er is geen vacature die u in zou kunnen vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |