Een Nokia 3310.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over wat voor telefoon ga je het hebben?
Des te meer reden om u zaterdag te doen verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Ik denk dat het daar allemaal wat gevoeliger ligt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)reinconducteur.dhtml
Rokersfascisme.
Nou en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
De chef opinie van de NRC wil met me over de telefoon spreken. Geen idee wat dit nu weer voor iets betekent, die kerel stuurt me al langer vage mails.
Naar Marlboro County?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nederlands paspoort ontnemen en deporteren, dat volk.
POL is nou eenmaal minder bedoeld voor overgevoelige jongentjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Kunnen de POL mods niet in de leer gaan bij R&P. Zie daar meer postings verdwijnen.
Philip Morristan. De normen en waarden van rokers zijn te verschillend van de in de westerse samenleving heersende opvattingen. Dat conflicteert. Die horen hier gewoon niet thuis.quote:
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef Friek_ het volgende:
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch mooi, of zie ik dat verkeerd.
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het leidt maar af van Psycho en de jurkjes van 5 Havo.
Volgens mij zit Friek quasi ongeïnteresseerd te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de NRC, dus verwacht wat plakspul van Tem ertussen.
Verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgende maand zit u bij dwdd aan tafel.
Dat lijkt me nooit een uitdaging bij DWDD.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben wij weer iets om af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |