Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het barst van de frisse leuke jonge meiden in de PvdA, ik zou bijna weer rozen met ze gaan uitdelen, maar heb daar nu nog geen zin in.
Tienermeisjes luisteren tenminste naar Lil Jon en z'n vrinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Echte muziek ipv. tienermeisjesmuzak.
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.quote:
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal graag weer een roos van een frisse jongeman in ontvangst nemen voor onze Jumbo; ook al ga ik niet op ze stemmen
Niets mis met goede stoner.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Baby in vain lag wellicht iets meer in jouw straatje.
Ook die zal ik hoffelijk in ontvangst nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef waht het volgende:
[..]
Van het CDA zal je wel weer appels krijgen.
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de gemeentepolitiek me niet zoveel interesseert en dan vind ik het moeilijker om met mensen in discussie te gaan aan de deuren.
Ja in mijn eerdere post heb ik het beter verwoord. Het gaat inderdaad om het stemvee.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu de partijtop van D66 met de stemmers van de PVV, niet helemaal eerlijk lijkt me.
Deze tendens dus. Ik zou willen zeggen dat men duidelijk niet meer weet waarop men stemt, maar aangezien die directe(re) democratie kennelijk ook voor de partij zelf geen streven meer is...quote:Op maandag 20 januari 2014 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre de mensen die op D66 gestemd hebben tegen referenda in het algemeen zijn. Zou me niets verbazen als dat ook niet al te hoog uit zou vallen.
Aan dat soort Jehova campagne doe ik in ieder geval niet en leg ik mijn campagnetroepen ook niet op. Tenzij iemand het echt zelf wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Politici die aan de deur komen. Heerlijk. Heel lang meegaan in hun verhaal en vervolgens 180 graden draaien en ze huilend de deur uit zien gaan.
Uiteraard geen koffie aanbieden, maar wel zelf lekker een bakje voor jezelf zetten.
Ge-nie-ten.
Maar ik ben niet zo'n hardcore PvdA'er, ik zal voor de gemeente wel op ze stemmen, maar voor de Europese verkiezingen denk ik dat het jouw partij wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ook niet nu je partij het zwaar heeft? Dan zou ik het niet over mijn hart kunnen krijgen niets te doen. Ik kan het me nog wel herinneren in 2006.
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben altijd vriendelijk tegen die mensen. Ze doen het toch maar.
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat 'doen ze toch maar'. Mensen lastigvallen thuis met hun propaganda? Ja, dat doen ze wel.
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Ik niet, daarom gebruik ze als mijn playtoy.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat voor verkiezingen wel legitiem.
Behalve in China, daar zijn er heel veel.quote:
Het is bewezen effectief.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:25 schreef waht het volgende:
Lekker Amerikaans canvassen heeft wel resultaat bij bepaalde doelgroepen, zoveel Boze_Appels zijn er niet.
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bewezen effectief.
Het is alleen veel te arbeidsintensief voor de gemiddelde Nederlandse campagne
Dat maakt in principe niet uit. Partijen moeten het uiteindelijk toch van diezelfde vrijwilligers in de afdelingen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef waht het volgende:
[..]
Denk ook dat het beter ingezet kan worden bij landelijke verkiezingen, maar dit zou een test-run kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |