quote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit advies nemen we mee naar achteren.
Ik weet ook niet in hoeverre de mensen die op D66 gestemd hebben tegen referenda in het algemeen zijn. Zou me niets verbazen als dat ook niet al te hoog uit zou vallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat Europa betreft is dus 97% van de PVV stemmers voor een referendum. Wat dat betreft hebben de PVV'ers een streepje voor op D66 wat democratische waarden betreft. Het gaat verdomme over de soevereiniteit van ons landje.
Dat advies stoppen we ergens waar de zon nooit schijnt.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit advies nemen we mee naar achteren.
Inderdaad, je kan beter demoniseren zoals de linksen richting Fortuyn deden, dan krijg je immers resultaten.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je demoniseert, doe het dan origineel. Dit is zo overduidelijke shit.
Ook dit is een afgezaagde demonisering.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan beter demoniseren zoals de linksen richting Fortuyn deden, dan krijg je immers resultaten.
Nope, geen supplementen. Ik eet nog wel genoeg vlees. Alleen hoef je niet elke dag vlees te eten.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
Als je weinig of geen vlees eet is vitamine B12 wel belangrijk. Dat zit vooral in zuivel. Neem je supplementen?
Helder. Pas wel op is mijn advies.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope, geen supplementen. Ik eet nog wel genoeg vlees. Alleen hoef je niet elke dag vlees te eten.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook dit is een afgezaagde demonisering.
Je vergelijkt nu de partijtop van D66 met de stemmers van de PVV, niet helemaal eerlijk lijkt me.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat Europa betreft is dus 97% van de PVV stemmers voor een referendum. Wat dat betreft hebben de PVV'ers een streepje voor op D66 wat democratische waarden betreft. Het gaat verdomme over de soevereiniteit van ons landje.
Ik ben de laatste die dat weet.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Pas wel op is mijn advies.
Je hoeft zeker niet elke dag vlees te eten. Ik ben vegetariėr zoals velen hier al weten.
Een variatie op dezelfde demonisering.quote:
Ik ben tegenwoordig geheelonthouder. Ik zocht nog een nieuwe mogelijkheid om mijn morele superioriteit te tonen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Pas wel op is mijn advies.
Je hoeft zeker niet elke dag vlees te eten. Ik ben vegetariėr zoals velen hier al weten.
Nee, dat is gewoon typisch waht-getroll. Ik lees er gewoon overheen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook dit is een afgezaagde demonisering.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En de eerste die het wat interesseert.
Ik ook. Groenten verdienen beter dan gevangen te zijn op grote rechthoekige vlaktes.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig geheelonthouder.
Ik ben tegen al het onrecht in de wereld.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig geheelonthouder. Ik zocht nog een nieuwe mogelijkheid om mijn morele superioriteit te tonen.
Ach ja.... het houdt hem van de straat.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon typisch waht-getroll. Ik lees er gewoon overheen.
Jou ook gelukkig, en dat is heel wat relevanter, boefje.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach ja.... het houdt hem van de straat.
Van de straat blijven zit in zijn genen sinds een paar generaties.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach ja.... het houdt hem van de straat.
Aldus de rijke tiener westerling.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben tegen al het onrecht in de wereld.
Aldus de man die geen sarcasme kan lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aldus de rijke tiener westerling.
Dan moet je nog even aan je juf vragen wat sarcasme is.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aldus de man die geen sarcasme kan lezen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig geheelonthouder. Ik zocht nog een nieuwe mogelijkheid om mijn morele superioriteit te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |