Het was al drie maanden lang een zooitje, dat was gewoon de druppel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ze hadden het makkelijk kunnen lijmen... ja ze waren anderhalf uur te laat nou en ?
En dan zit je te kijken en gaandeweg bekruip je het gevoel van he had ik dit programma al eerder gezien?quote:
Het CDA is nog minder kritisch.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.peil.nl/?3876
Huehue. Q5, D66
Met 2 ministers die gelijktijdig opstappen? Dat is toch einde verhaal hoor. Was aardig geprobeerd door Remkes; de Boer stonk er mooi inquote:Op maandag 20 januari 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Ze hadden het makkelijk kunnen lijmen... ja ze waren anderhalf uur te laat nou en ?
Was het D66 niet van? "Méér referenda! Méér invloed naar de burger! Méér échte, directe democratie!"quote:
Was is volgens mij het juiste woord. Ik weet niet of ze het nog heel expliciet in hun programma hebben staan, maar ze lijken het niet echt een prominent item meer te vinden helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was het D66 niet van? "Méér referenda! Méér invloed naar de burger! Méér échte, directe democratie!"
Behalve als het op Europa aankomt, blijkt. Want dat moet natuurlijk gewoon doorgedrukt worden. Onafhankelijk van wat de burger er van vindt. Ein Volk, Ein Reich, Ein Europa.
Ging gelijk in de Veronica gids kijken en je hebt gelijk! Maar eerst deden ze dit wel, dat weet ik bijna zeker.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het zo belachelijk dat ze in de tv gidsen niet eens bijzetten dat een programma een herhaling is
Is inderdaad jammer ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was is volgens mij het juiste woord. Ik weet niet of ze het nog heel expliciet in hun programma hebben staan, maar ze lijken het niet echt een prominent item meer te vinden helaas.
Hmm, de woorden referendum/referenda zijn inderdaad niet meer terug te vinden in het partijprogramma. Toch wel jammer om te zien dat D66 van het "de politiek terug bij de burger brengen" is veranderd in een regentenpartijtje waarvan de kiezers kennelijk schijt hebben aan de opvattingen van hun medemens en vooral hun eigen waarden op willen dringen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was is volgens mij het juiste woord. Ik weet niet of ze het nog heel expliciet in hun programma hebben staan, maar ze lijken het niet echt een prominent item meer te vinden helaas.
Lang geleden deden ze dat inderdaad. Nu doen ze dat niet meer, om de kijker er niet van bewust te maken.....dat er spuugveel herhalingen zijn . Nu lijkt het alsof ze nieuwe programma's maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ging gelijk in de Veronica gids kijken en je hebt gelijk! Maar eerst deden ze dit wel, dat weet ik bijna zeker.
Wat Europa betreft is dus 97% van de PVV stemmers voor een referendum. Wat dat betreft hebben de PVV'ers een streepje voor op D66 wat democratische waarden betreftquote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
Dus jij stemt niet. Want alle partijen zijn zo.
Daarin hebben ze van A. Hitler geleerd, soms moet je het volk buitenspel zetten om je doel te bereiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was het D66 niet van? "Méér referenda! Méér invloed naar de burger! Méér échte, directe democratie!"
Behalve als het op Europa aankomt, blijkt. Want dat moet natuurlijk gewoon doorgedrukt worden. Onafhankelijk van wat de burger er van vindt. Ein Volk, Ein Reich, Ein Europa.
Hmm.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.
Dit advies nemen we mee naar achteren.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
CDA - fatsoensrakkers
PVDA - fatsoensrakkers , maar dan anders
VVD - vertegenwoordigers van het grootkapitaal
PVV - rechtspopulisten
alle andere partijen , te klein en dus nutteloos
advies: stem niet.
Als je demoniseert, doe het dan origineel. Dit is zo overduidelijke shit.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:13 schreef Pokkelmans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |