Ligt aan het onderwerp. Kijk nu niet inderdaad, maar ben sowieso meer van on demand, dus die lpf documentaire kijk ik vast nog wel een keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Docus zijn leuk om te kijken. Kijk je nu niet naar de LPF docu?
Waar deed hij ook onderzoek naar? Waarom er blijkbaar geen blokkade van negatieve publicaties over rood vlees mogelijk was?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Daar deed hij ook onderzoek na. Het is al een oude docu.
Ben er ook groot fan van hoor. Net als vis trouwens. Doet verder niets af aan het feit dat met behoorlijke zekerheid vast staat dat het risico op een aantal soorten kanker significant toeneemt bij overmatige consumptie van rood vlees.quote:
Allemaal pygmeeën op plateauzolen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Zei Harry Mens niet op de dag dat Pim stierf dat de lpf moest worden opgeheven? Hij had gelijk.
Lekker boeiend. Die kans neemt met het drinken van sinaasappelsap ook toe en als ik moet kiezen tussen wat fruit en een half bloedend stuk dood beest weet ik het wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben er ook groot fan van hoor. Net als vis trouwens. Doet verder niets af aan het feit dat met behoorlijke zekerheid vast staat dat het risico op een aantal soorten kanker significant toeneemt bij overmatige consumptie van rood vlees.
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar deed hij ook onderzoek naar? Waarom er blijkbaar geen blokkade van negatieve publicaties over rood vlees mogelijk was?
Ik zou toch echt voor lekker stuk zoet fruit kiezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die kans neemt met het drinken van sinaasappelsap ook toe en als ik moet kiezen tussen wat fruit en een half bloedend stuk dood beest weet ik het wel.
Ik zou het niet aan lactose-intolerante mensen geven. Dan heb je meteen een gasfabriek.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.
Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.
Met de hoeveelheid melk dat ik drink zal ik maar gaan overleggen met mijn internist volgende week.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.
Kom maar met de wetenschappelijke bronnen dan.quote:
Nah, het is gewoon niet waar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom maar met de wetenschappelijke bronnen dan.
Raak je hooguit flink aan de schijt van.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid melk dat ik drink zal ik maar gaan overleggen met mijn internist volgende week.
Ho ho, jij claimt iets meneertje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen melk dus boeit mij dat ook niet. Jij begint. Ga zelf zoeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |