Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat boeit mij verder niet. Ik vond het een leuke docu. Ik lust geen melk en ik eet niet zoveel vlees. Ik vind het wel boeiend om eens een ander geluid te horen dan melk is goed voor elk.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.
Met de hoeveelheid melk dat ik drink zal ik maar gaan overleggen met mijn internist volgende week.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Melk is absoluut niet goed voor elk. Genoeg mensen met lactose intolerantie. Ik drink het zelf ook niet, omdat ik het niet te zuipen vind. Neemt niet weg dat het idee dat het osteoporose zou bevorderen nergens op gebaseerd is.
Kom maar met de wetenschappelijke bronnen dan.quote:
Nah, het is gewoon niet waar.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom maar met de wetenschappelijke bronnen dan.
Raak je hooguit flink aan de schijt van.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid melk dat ik drink zal ik maar gaan overleggen met mijn internist volgende week.
Ho ho, jij claimt iets meneertje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen melk dus boeit mij dat ook niet. Jij begint. Ga zelf zoeken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.osteoporosestichting.nl/nieuws.html?Item=24quote:Op maandag 20 januari 2014 21:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, ik drink geen melk dus boeit mij dat ook niet. Jij begint. Ga zelf zoeken.
Mwa, valt ook wel mee. Litertje per dag. Bij een kater wat meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Raak je hooguit flink aan de schijt van.
Ik claim de absentie van bewijs en als je niet zo'n flutfilosoof was, dan snapte je dat ik dat niet kan bewijzen, maar dat het wel met een enkel ontkracht kan worden.quote:
1 bron is geen bron.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.osteoporosestichting.nl/nieuws.html?Item=24
Internet verbieden.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef waht het volgende:
Dat is inderdaad een walgelijk neveneffect van teh internets, mensen die denken iets te weten.
Tegen een kater werkt het goed ja, preventie en behandeling.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, valt ook wel mee. Litertje per dag. Bij een kater wat meer.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet verbieden.
Ik moet nu overigens in die docu elke keer lachen als Nawijn voorbij komt.
De enige effectieve preventie die ik ken is minder drinken. De enige effectieve behandeling daarentegen is weer aan de drank gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:44 schreef waht het volgende:
[..]
Tegen een kater werkt het goed ja, preventie en behandeling.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De enige effectieve preventie die ik ken is minder drinken. De enige effectieve behandeling daarentegen is weer aan de drank gaan.
Hoe zit het met alcohol en botontkalking?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De enige effectieve preventie die ik ken is minder drinken. De enige effectieve behandeling daarentegen is weer aan de drank gaan.
De overgang schijnt botontkalking te verergeren, dus succes.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe zit het met alcohol en botontkalking?
scholar.google.nlquote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe zit het met alcohol en botontkalking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |